Czekamy na zwycięskie przemówienie Prezia ;))))

Data: 2010-12-06 00:14:28
Autor: Eulalia Browarek
Czekamy na zwycięskie przemówienie Prezia ;))))
Jak on z tego zrobi sukces, to ja nie wiem ;))))

Zennon

Data: 2010-12-05 16:38:35
Autor: magdaverakosiorek
On Dec 5, 5:14 pm, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
Jak on z tego zrobi sukces, to ja nie wiem ;))))

Zennon

W Lublinie sukces jest.
Kandydat PiS Lech Sprawka ocenił, że jego wynik jest "znakomity",
wziąwszy pod uwagę "tak zwartą i silną opozycję" jaką miał w postaci
PO i SdPl. Wyraził nadzieję, że ten wynik przełoży się na dalsze
budowanie pozycji PiS i tych, którzy z tym ugrupowaniem
współpracowali.
magdavera

Data: 2010-12-05 17:43:16
Autor: magdaverakosiorek
Czekamy na zwycięskie przemówienie Prezia ;))))
On Dec 5, 6:38 pm, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
> [...]

PO i SdPl. Wyraził nadzieję, że ten wynik przełoży się na dalsze
budowanie pozycji PiS i tych, którzy z tym ugrupowaniem

.... i w Radomiu, Andrzej Kosztowniak obecny prezydent zostal wybrany
na druga kadencje. Jakub Kowalski, szef sztabu wyborczego PiS dodaje:
- To wielki sukces Prawa i Sprawiedliwości, bo po raz pierwszy
prezydent Radomia jest wybrany na drugą kadencję.

PiS ma teraz pełnię władzy w Radomiu. W 28-osobowej radzie miasta ma
14 radnych, ale zawarło koalicję z PSL-em. Ludowcom bowiem udało się
niespodziewanie zdobyć jeden mandat.

magdavera

Data: 2010-12-06 00:21:45
Autor: VSS
Czekamy na zwycięskie przemówienie Prezia ;))))
W wiadomości:idh6cu$itp$1@news.net.icm.edu.pl,
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> nastukał:
Jak on z tego zrobi sukces, to ja nie wiem ;))))

jeszcze nie go nie znasz !!

--
VSS

Data: 2010-12-06 07:52:46
Autor: Azor jest pedałem
Czekamy na zwycięskie przemówienie Prezia ;))))

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał

Jak on z tego zrobi sukces, to ja nie wiem ;))))

Zennon

Nie doceniasz I kłamcy RP. On może zrobić z wczorajszej przegranej nawet przyszłoroczny sukces i ogłosi, że pic wygrał wybory parlamentarne 2011.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Czekamy na zwycięskie przemówienie Prezia ;))))