Czekamy zatem na wyp**enie Pawlaka z Rządu.

Data: 2009-03-17 16:22:58
Autor: matador
Czekamy zatem na wyp**enie Pawlaka z Rządu.
Skoro Macho Picu powiedział "A", to niech powie "B" !

:-P

matador.

Data: 2009-03-17 16:28:45
Autor: Neko
Czekamy zatem na wyp**enie Pawlaka z Rządu.
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał

Skoro Macho Picu powiedział "A", to niech powie "B" !

Tusek nie powie "B". Ale moze powie: "S" jak SSpadam...

Data: 2009-03-17 16:34:44
Autor: matador
Neko pisze:
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał

Skoro Macho Picu powiedział "A", to niech powie "B" !

Tusek nie powie "B". Ale moze powie: "S" jak SSpadam...
Popieram "S"padanie !

matador.

Data: 2009-03-17 17:16:20
Autor: Nobil
Czekamy zatem na wyp**enie Pawlaka z Rządu.
On Tue, 17 Mar 2009 16:22:58 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

Skoro Macho Picu powiedział "A", to niech powie "B" !

 chyba czegos nie rozumiecie. to, ze pawlak ma "grzeszki"
 wiadomo bylo od poczatku. czekano tylko na odpowiedni moment.  ciekaw jestem tylko co utargowano z pis a co z sld za wykopanie
 glownego strazaka? przypadkow w polityce nei ma.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-17 17:24:15
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Mar 2009 17:16:20 +0100, "Nobil <he®sk>" napisał(a):

[...]

Uhm, ale to dotyczy zawodowych politykĂłw, u tej amatorskiej
platfusiarni to przypadek goni przypadek. O ożywiających się laptopach
nie wspomnę.
pz
Piotr

Data: 2009-03-17 18:08:10
Autor: Nobil
On Tue, 17 Mar 2009 17:24:15 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  glownego strazaka? przypadkow w polityce nei ma.

Uhm, ale to dotyczy zawodowych polityków,

 czyli konkretnie kogo ?

u tej amatorskiej  platfusiarni to przypadek goni przypadek.

 przypadek to sytuacja ktorej nie rozumiemy ;o))

O ożywiających się laptopach nie wspomnę.

 albo umorzonych dlugach ;o)))

Data: 2009-03-17 18:29:08
Autor: konserwator

wrote:

[...]

ale ty jestes naiwniak..

boszz.....

rym

Data: 2009-03-17 18:43:04
Autor: Piotr
Czekamy zatem na wyp**enie Pawlaka z Rządu.
Dnia Tue, 17 Mar 2009 18:29:08 +0100, konserwator napisał(a):

ale ty jestes naiwniak..

Hesk jest jak Gabryś...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-17 18:27:57
Autor: konserwator

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gpofpg$qru$1nemesis.news.neostrada.pl...
Skoro Macho Picu powiedział "A", to niech powie "B" !

:-P

matador.

zal mi go. naprawde... znaczy tego Tuska...

naiwniak...

rym

Czekamy zatem na wyp**enie Pawlaka z Rządu.