Czeki blik w ST

Data: 2019-03-04 07:14:09
Autor: Dawid Rutkowski
Czeki blik w ST
Ostatnio narzekałem, że żaden bank nie umożliwia wystawiania czeków blik w "komputerowym" ST - jedynie na apkach.
I że jedynie ing pozwala na generację kodu blik w ST.

A tu dziś niespodzianka - przypadkiem w santanderze trafiłem właśnie na możliwość tworzenia czeków blik w ST - czyli nie trzeba mieć urządzenia z androidem :)

Czepić można się jedynie tego, że max. czas ważności czeku to 72h - ale chyba nigdzie i tak nie ma dłuższych - oraz maksymalnych limitów blik - (przede wszystkim) 3k wypłat z bankomatów oraz 10k zakupów dziennie (tego to pewnie i tak nikt nie osiągnie przy skali akceptowalności).

Czeki blik w ST