Czemu Kaczynski tak stroni od kosciola katolickiego?

Data: 2011-04-29 21:01:25
Autor: Zennon
Czemu Kaczynski tak stroni od kosciola katolickiego?
Jak tylko moze stroni od uroczystosci koscielnych. Na grob brata nie przychodzi. Dziwne... na miejscu prawdziwych polakow powaznie bym sie nad tym zastanowil

Zennon

Data: 2011-04-30 01:43:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czemu Kaczynski tak stroni od kosciola katolickiego?
piÄ…tek, 29 kwietnia 2011 21:01. carbon entity 'Zennon' <Zennon@Use-Author-
Supplied-Address.invalid>

Jak tylko moze stroni od uroczystosci koscielnych. Na grob brata nie
przychodzi. Dziwne... na miejscu prawdziwych polakow powaznie bym sie nad
tym zastanowil

Zennon

Wyguglaj sobie, co to są "Jaroszki=Bliźniaki" ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-29 23:59:12
Autor: obserwator
Czemu Kaczynski tak stroni od kosciola katolickiego?
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a): Wyguglaj sobie, co to s± "Jaroszki=Bli¼niaki" ;)

za duzo sloniny jesz i chyba masz juz zawezone naczynia krwionosne w mozgu.
Niesamowicie bredzisz. Sprawiales wrazenie madrzejszej osoby, ale to byly niestety tylko wrazenia... Szkoda, bo zastanawialem sie czy nie zapytac ciebie gdzie mozna kupic jakies twoje dzielo.

Ta dieta co stosujesz jest bardzo niebezpieczna, bo uszkadza mozg. Czlowiek po prostu tepieje.
Jesli mi nie wierzysz, to sam przejrzyj literature na ten temat, poki jeszcze
jako tako myslisz.

Data: 2011-04-30 03:48:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czemu Kaczynski tak stroni od kosciola katolickiego?
sobota, 30 kwietnia 2011 01:59. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa�(a):

Wyguglaj sobie, co to s� "Jaroszki=Bli�niaki" ;)

[...]

Hejhej, odstawiłem alkohol już co najmniej od dwóch lat z wyjątkiem piwa... Jeszcze mam problem z uzależnieniem od boczku z ogórasami, zamieniam na szynkę -- - byle niekoszerne. A o Polsce katolickiej wolę nie myśleć, ta mniejszość (jeszcze paręnaście lat tem większość?) mnie przeraża, pomimo że skądinąd ludzie porządni. Po prostu obawiam się szykan, to podświadomie takoż i wśród najlepszych wzorów cnót moralnych zaprogramowane, żeby innowierców nawracać mieczem. Dlatego konsekwentnie pokazuję wszelakiej obstawianej przez nią Kandydaturze na Króla Polski tabliczkę z kierunkiem na Wieliczkę ;)

Co do wierszy, trwają rozmowy z wydawcą nt. tomiku. Tylko nie mam spokoju, żebu go pozbierać, bo mi co rusz pod nosem jakiś luter czy kalwin (pewnie o hańbo! siedzący w kieszeni u wahabity) kwęka o Babilonie i bałwochwalstwie, no porzygać się można w takich warunkach a nie pracować. Katolicy przynajmniej siedzą na ten temat cicho, dopóki nie u żłoba.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-04-30 04:35:20
Autor: cirrus
Czemu Kaczynski tak stroni od kosciola katolickiego?
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipfjcg$gf1$1inews.gazeta.pl...

Co po tobie zdecydowanie widaæ i czuæ.

--
stevep

Data: 2011-04-30 04:34:30
Autor: cirrus
Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104292101.UTC.ipf8v6$p6m$1tioat.net...
Jak tylko moze stroni od uroczystosci koscielnych. Na grob brata nie przychodzi. Dziwne... na miejscu prawdziwych polakow powaznie bym sie nad tym zastanowil
Zennon

Przecież nie wypada nad grobem brata urządzać terrorystycznych manifestacji.

--
stevep

Data: 2011-04-30 07:23:24
Autor: Psychol
[...]

O właśnie! Też to zauważam. Jarosław jak może unika grobu brata. Nie ma czasu czy jest winnym jego śmierci?

PhD

Czemu Kaczynski tak stroni od kosciola katolickiego?