Czemu ciągle krzywią się tarcze hamulcowe ??

Data: 2010-03-15 13:57:55
Autor: J.F.
Czemu ciągle krzywią się tarcze hamulcowe ??
Użytkownik "__czarny_" <czarny@o2.pl> napisał
I teraz pytanie....co może być przyczyną? Myślałem, że może krzywa zwrotnica jest przyczyną ale jeśli by tak było to od początku posiadania samochodu miałbym takie szopki a to się dzieje od 2 lat.

Dwa lata temu mogles wjechac w dziure i pokrzywic.

Obie tarcze sie wichruja czy tylko jedna ?

Co może być przyczyną....... szczerze mówiąc ja spasowałem. Może to będzie wyzwanie dla kogoś innego :(

Pojedz moze do kogos kto wywaza kola na samochodzie, albo nawet sam pokrec na podnosniku.
Tylko nie patrz na opone, a patrz na felge [tez moze byc krzywa !] lub sama os/tarcze, najlepiej nowa.

Luz w lozyskach tez warto sprawdzic.

J.

Czemu ciągle krzywią się tarcze hamulcowe ??