Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Data: 2014-11-22 09:54:15
Autor: ToMasz
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
W dniu 22.11.2014 06:41, Pszemol pisze:
Ano tu jest to wyja¶nione - przyczyna dla której Android wymaga
dużo więcej pamięci do szybkiej pracy jest znowu Java i garbage collection:
(...)
Dopiero Android z 3G ramu na pokładzie będzie pracował tak szybko
jak iPhone z 1G ramu - a mniej kostek pamięci to mniej pr±du z baterii!

a kto¶ wspominał o windows mobile albo windows phone? Co z tego jak te iPhonowe gigabajty pamięci sa wiele droższe niż  te same gigabajty w innych urz±dzniach?

ToMasz

Data: 2014-11-22 07:07:19
Autor: Pszemol
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:m4piva$kfm$1dont-email.me...
[...]

Bardzo dobre pytanie. Ciekawe jak się zachowuje Windows
pod tym względem - kto¶ się orientuje czy tam też aplikacje
pracuj± w wirtualnej maszynie interpretuj±cej Java czy
s± skompilowane do pracy w natywnym kodzie procesora?

Co z tego jak te iPhonowe gigabajty pamięci sa wiele droższe
niż  te same gigabajty w innych urz±dzniach?

ToMaszu, nie wiem dlaczego dziwi Cię, że dobry produkt
ma wyższ± cenę na rynku niż ten gorszy produkt?
Przecież to nie dotyczy tylko smartfonów ale wszystkich
dziedzin życia. W przypadku ceny iPhone nie płacisz przecież
tylko za pamięć RAM ale za całe urz±dzenie które jest
urz±dzeniem zupełnie innej klasy niż te z Andkiem na pokładzie.

Data: 2014-11-22 10:09:40
Autor: A.L.
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
On Sat, 22 Nov 2014 07:07:19 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

ja place za logo w postaci nadgryzionego jabluszka. To sie nazywa
"hype tax"

A.L.

Data: 2014-11-22 10:12:33
Autor: Pszemol
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:69d17a5fulj2s1lcfi4nplnb5766p8sp5r4ax.com...
[...]

To jest tylko przeno¶nia.
Płacisz raczej za to, co jabłuszko symbolizuje.
A więc nie żaden hype tylko realny produkt i realne
¶rodowisko w którym ten produkt jest zanurzony na rynku.

Data: 2014-11-22 10:50:18
Autor: A.L.
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
On Sat, 22 Nov 2014 10:12:33 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

Ja niczego nie place, bo na gowna z nadgryzionym jabluszkiem pieniedzy
nie wydaje

A.L.

Data: 2014-11-22 12:39:38
Autor: Pszemol
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:4lf17a193voovd58h712jarn525edmsjm54ax.com...
[...]

To zdecyduj się może, bo dzisiaj napisałe¶ dwie sprzeczne tezy.

Data: 2014-11-22 17:18:00
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4qck1$foo$1@dont-email.me...

emejzin

Data: 2014-11-22 15:01:47
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4q2i6$7b4$2@dont-email.me...

Co z tego jak te iPhonowe gigabajty pamięci sa wiele droższe
niż  te same gigabajty w innych urz±dzniach?

ToMaszu, nie wiem dlaczego dziwi Cię, że dobry produkt
ma wyższ± cenę na rynku niż ten gorszy produkt?

To s± te same pamięci :-) Nasz ty erystyczny cyrkowcu.

Data: 2014-11-22 09:15:06
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:54709750$0$18079$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Udajesz że nie zrozumiałe¶ wypowiedzi czy faktycznie nie zrozumiałe¶?

Data: 2014-11-22 17:03:09
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4q995$117$1@dont-email.me...

[...]

Ależ zrozumiałem twoje prymitywne intencje pajacu, niestety logika je pożarła i wysrała. Więc gówno z nich zostało.

Data: 2014-11-22 10:08:25
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:5470b3c2$0$2844$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obawiam się, że tylko Ci się wydaje że zrozumiałe¶.
Nikt nie wie kupuj±c iPhone ile płaci za RAM.

A rzucaj±c na rozmówców epitety kompromitujesz się.

Data: 2014-11-22 17:10:40
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4qccb$emr$1@dont-email.me...

Wycofuje pajaca, jeste¶ jednak idiota.

Data: 2014-11-22 10:14:53
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:5470b585$0$2848$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Albo raczej Ty mylisz RAM (o którym tu mówimy) z pamięci±
masow±, która wymaga dopłaty za większ± jej pojemno¶ć
w rozmiarach 16G, 32G, 64 i 128G... iPhone niezależnie od
rozmiaru pamięci masowej, zatem niezależnie od swojej ceny
we wszystkich swoich wersjach ma tylko 1 GB pamięci *RAM*
w której to pamięci pracuj± uruchomione programy.

Data: 2014-11-22 17:19:35
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4qcod$ga6$1@dont-email.me...

Nie, ja mylę RAM z klawiatura.

Data: 2014-11-22 12:37:47
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:5470b79c$0$28722$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie martw się, Masti też pomylił :-)
Obaj jeste¶cie udani i sobie warci "expierdzi".

Data: 2014-11-22 20:08:14
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

dostaę¶ linki? i co? nic. zwiałe¶. bo nie pasuj± Ci do idealnego obrazu
ukochanej firmy

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-11-22 16:27:53
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m4qqfe$oou$1dont-email.me...
Nie martw się, Masti też pomylił :-)
Obaj jeste¶cie udani i sobie warci "expierdzi".

dostaę¶ linki? i co? nic. zwiałe¶. bo nie pasuj± Ci do idealnego obrazu
ukochanej firmy

Masti, dlaczego w rozmowie o pamięci operacyjnej wysłałe¶ linki dotycz±ce pamięci masowej? Czyż nie dlatego, że różnica między tymi dwoma typami pamięci jest dla Ciebie nieuchwytna? :-)

Data: 2014-11-22 22:35:15
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

uwielbiam jak małolaty pouczaj± starszych co to jest pamięć masowa.
Twoje samouwielbienie przesłania Ci widok. Ale nie martw się kiedy¶ się
nauczysz, że zycie to nie programik na klakulator :)

Data: 2014-11-22 16:43:51
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m4r333$pv6$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Odpowiesz na moje pytanie czy będziesz się zasłaniał starczym wiekiem?

Data: 2014-11-22 22:44:54
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

odpowiedziałem. Ale jak widać nie rozumiesz co do Ciebie pisze wiele
osób. Doro¶nij.

Data: 2014-11-22 16:55:31
Autor: Pszemol

Pszemol wrote:

[...]

Nie odpowiedziałe¶ na pytanie o to dlaczego przytoczyłe¶ linki nie na temat.

Data: 2014-11-23 01:25:14
Autor: Marek
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
On Sat, 22 Nov 2014 16:27:53 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Masti, dlaczego w rozmowie o pamięci operacyjnej wysłałeś linki
dotyczÄ…ce
pamięci masowej? Czyż nie dlatego, że różnica między tymi dwoma
typami
pamięci jest dla Ciebie nieuchwytna? :-)

MoĹĽe dlatego, ze apple robi wszystko aby nie podawać  wprost ile ram ma iphone? Czy na pudeĹ‚ku albo w instrukcji jest napisane ile ma ram?

--
Marek

Data: 2014-11-23 06:09:13
Autor: Pszemol
Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
On Sat, 22 Nov 2014 16:27:53 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Masti, dlaczego w rozmowie o pamięci operacyjnej wysłałeś linki
dotyczące > pamięci masowej? Czyż nie dlatego, że różnica między tymi
dwoma typami > pamięci jest dla Ciebie nieuchwytna? :-)

MoĹĽe dlatego, ze apple robi wszystko aby nie podawać  wprost ile ram ma
iphone? Czy na pudełku albo w instrukcji jest napisane ile ma ram?

Ma on tyle RAM ile mu trzeba :-)
Co Ci da ta informacja? Sam widzisz ze do ilosci ram w Andoidzie nie da sie
wprost porownac.

Data: 2014-11-23 08:25:16
Autor: Marek
On Sun, 23 Nov 2014 06:09:13 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Co Ci da ta informacja? Sam widzisz ze do ilosci ram w Andoidzie
nie da sie
wprost porownac.

Mi ona do niczego nie jest potrzebna bo iphone mnie nie interesuje. Ale użytkowników jak widzisz może wprowadzać w błąd, bo przestają już odróżniać pamięci.

--
Marek

Data: 2014-11-23 13:08:18
Autor: Pszemol
[...]

Czyli dobrze, ĹĽe Apple nie publikuje?? :-)
Dobrze, bo Ghost lub Masti pomylÄ… 1G operacyjnej ze 128G masowej? :-))))

Data: 2014-11-24 01:06:17
Autor: Marek
On Sun, 23 Nov 2014 13:08:18 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Czyli dobrze, ĹĽe Apple nie publikuje?? :-)
Dobrze, bo Ghost lub Masti pomylÄ… 1G operacyjnej ze 128G masowej?
:-))))

Nie umiesz czytać że zrozumieniem? Nie, nie dobrze, że nie odróżniają.

--
Marek

Data: 2014-11-24 07:10:22
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.5553651507000303338news.neostrada.pl...
[...]

Marku, dodałem trochę cytatów które wcześniej wyciąłeś
i prawdopodobnie przestałeś rozumieć kontekst tego co napisałeś...

Nie, nie napisałem nigdzie że "dobrze jest że Ghost i Masti nie
odróżniają pamięci masowej od operacyjnej" - to nie jest dobrze!
To dowodzi raczej tezy, że gadają jak niewidomi o kolorach tęczy...

Ja argumentuję, że ta informacja o ilości RAM klientowi jest
niepotrzebna bo:
- z jednej strony i tak nie mają wpływu na to ile tego RAMu
sobie kupi (wszystkie wersje iPhone, niezaleznie od rozmiaru
pamięci masowej mają tyle samo pamięci operacyjnej)
- z drugiej strony i tak nie ma łatwego porównania z ilością
RAMu w smartfonach z innym systemem operacyjnym więc
typowy użytkownik który nie czyta fachowych opracowań
nie będzie wiedział że 1GRAM w iOS = 3GRAM w Androidzie.

Zostawiaj może ciut więcej cytatów z poprzednich iteracji
w wątku a nie pogubisz na przyszłość tak szybko kontekstu... :-)

Data: 2014-11-24 17:28:11
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 07:10:22 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

qrw... ja nie odnosiłem się do Ghosta cz Masti, ale ogólnie. Dlatego cytaty były wycięte.

--
Marek

Data: 2014-11-24 17:38:16
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:almarsoft.2065181800294282873@news.neostrada.pl...

wrote:
[...]

Nie denerwuj się, pszemolo usilnie chce ci po prostu wsadzić w usta... nie twoje słowa rzecz jasna.

Data: 2014-11-24 17:54:47
Autor: Pszemol
[...]

Nie byly wycięte, były zredukowane.

Jeśli świadomie zmieniasz kontekst to dodaj jakąś notkę dla ułatwienia
interpretacji bo inaczej Twoja wypowiedź będzie naturalnie interpretowana w
kontekście w jakim się znakazła :-)

Data: 2014-11-24 08:20:48
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:almarsoft.5553651507000303338@news.neostrada.pl...

<Pszemol@PolBox.com> wrote:
Czyli dobrze, ĹĽe Apple nie publikuje?? :-)
Dobrze, bo Ghost lub Masti pomylÄ… 1G operacyjnej ze 128G masowej?

Nie umiesz czytać że zrozumieniem? Nie, nie dobrze, że nie odróżniają.

Misiek, ale mógłbyś nie zapisywać się klubu tej szmaty i nie powielać kłamstw na mój temat? Ja rozumiem, że "sprytnie" robi cię w ciula, ale czytaj wątek, a nie dasz się.

Data: 2014-11-24 09:07:23
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 08:20:48 +0100, "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:
Misiek, ale mógłbyś nie zapisywać się klubu tej szmaty i nie
powielać
kłamstw na mój temat? Ja rozumiem, że "sprytnie" robi cię w ciula,
ale
czytaj wÄ…tek, a nie dasz siÄ™.

Nie miałem nikogo konkretnego nba myśli, pisałem ogólnie, że taki problem występuje.

--
Marek

Data: 2014-11-24 14:09:58
Autor: Marek
[...]

Myślę, że zbyt się nim przejmujesz i go bierzesz na serio, to zwykły nieszkodliwy prowokator, czasami zabawny.

--
Marek

Data: 2014-11-24 15:13:41
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:almarsoft.4917372284930553459@news.neostrada.pl...

wrote:
[...]

Się w ogóle nie przejmuję, ale jak zaczyna to swoje Goebbelsowskie stukrotne powtórzenie kłamstwa i zauważam, ze ktoś to łyka to po prostu nic innego mi nie zostaje jak zareagować

Data: 2014-11-23 08:54:14
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4rtm8$p0h$1@dont-email.me...

MoĹĽe dlatego, ze apple robi wszystko aby nie podawać  wprost ile ram ma
iphone? Czy na pudełku albo w instrukcji jest napisane ile ma ram?

Ma on tyle RAM ile mu trzeba :-)

he he he

Co Ci da ta informacja?

buahahahahaahahahahaa

Data: 2014-11-23 12:46:18
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

Może dlatego, ze apple robi wszystko aby nie podawać  wprost ile ram ma
iphone? Czy na pudełku albo w instrukcji jest napisane ile ma ram?

Ma on tyle RAM ile mu trzeba :-)
Co Ci da ta informacja? Sam widzisz ze do ilosci ram w Andoidzie nie da sie
wprost porownac.

twierdziłe¶, żę się da i że potrzeba 3 razy więcej. Czyli po chamsku
kłamałe¶.

Data: 2014-11-23 13:15:11
Autor: Pszemol
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

twierdziłeś, żę się da i że potrzeba 3 razy więcej. Czyli po chamsku
kłamałeś.

Da sie, o ile sie znasz na temacie. Jak sie nie znasz, to wybierzesz Andka z 2G zamiast iPhone z 1 G myslac
(blednie) ze bedzie lepszy...

Data: 2014-11-23 13:23:01
Autor: masti
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

twierdzisz, że nie wiesz ile pamięci ma iPhone. Czyli kłamiesz mówi±c,
że ma 1GB.

Data: 2014-11-23 14:06:24
Autor: Pszemol
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

twierdzisz, że nie wiesz ile pamięci ma iPhone. Czyli kłamiesz mówiąc,
ĹĽe ma 1GB.

Znowu dajesz kolejny przykład na nieuważne czytanie lub nie rozumiesz po
prostu co czytasz.
Czy jestes obcokrajowcem i język polski jest dla Ciebie nowym językiem
obcym z ktĂłrym sobie jeszcze nie radzisz?

Data: 2014-11-23 08:53:29
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4r2kl$o9c$1@dont-email.me...

[...]

Masz na my¶li te same linki które ja wysłałem, ze RAM myli mi się z klawiatura?

Data: 2014-11-23 13:08:16
Autor: Pszemol
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4r2kl$o9c$1@dont-email.me...

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m4qqfe$oou$1dont-email.me...
Nie martw się, Masti też pomylił :-)
Obaj jesteście udani i sobie warci "expierdzi".

dostaęś linki? i co? nic. zwiałeś. bo nie pasują Ci do idealnego obrazu
ukochanej firmy

Masti, dlaczego w rozmowie o pamięci operacyjnej wysłałeś linki
dotyczące >pamięci masowej? Czyż nie dlatego, że różnica między tymi
dwoma typami >pamięci jest dla Ciebie nieuchwytna? :-)

Masz na myśli te same linki które ja wysłałem, ze RAM myli mi się z klawiatura?

Nie. Ty nie wysłałeś żadnych linków.

Data: 2014-11-23 18:47:11
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4sm7v$3ka$3@dont-email.me...

[...]

Wiec na jakiej podstawie wmawiasz mi, ze mylę operacyjna z masowa? Na podstawie własnego prymitywizmu?

Data: 2014-11-23 12:04:43
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:54721da3$0$15335$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiec na jakiej podstawie wmawiasz mi, ze mylÄ™ operacyjna z masowa?

Na podstawie tego co napisałeś.

Data: 2014-11-23 20:09:13
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4t7i6$bsn$1@dont-email.me...

[...]

Oczywiście cytatu nie podasz kłamliwy wypierdzie. Tak myślałem.

Data: 2014-11-24 06:43:21
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:547230dd$0$2839$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli mnie o coś prosisz to proś grzecznie i bez obraźliwych epitetów.

Data: 2014-11-24 15:15:51
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4v94j$s0f$1@dont-email.me...

[...]

Jesteś w mylnym błędzie, nie proszę, a oznajmiam, ze jesteś kłamcą bez honoru :-)

Data: 2014-11-22 23:20:59
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4ql58$ub2$1@dont-email.me...

Obaj jeste¶cie udani i sobie warci "expierdzi".

Masz straszny problem z własn± samoocena. Hint: usenet nie jest dobrym miejscem do jej reperowania - jednak w±tpię czy uwierzysz.

Data: 2014-11-22 16:30:26
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:54710c51$0$2860$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz może jeszcze co¶ m±drego do dodania w sprawie pamięci masowej?
Bo tu rozmawiamy o pamięci operacyjnej...

Data: 2014-11-23 08:58:04
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4r2pd$oub$1@dont-email.me...

[...]

Wskaz gdzie pisałem o masowej kłamczuszku :-) Konkretnie post i linijka.

Bo tu rozmawiamy o pamięci operacyjnej...

Nie tu rozmawiamy, o tym, ze nie na polowanie tu przychodzisz, zaj±c (jak zwykle z reszta).

ZnajdĽ se babę. Albo chłopa co tam wolisz, a nie onanizuj się ogryzkiem, bo to obrzydliwie wygl±da.

Data: 2014-11-22 14:32:04
Autor: masti
Ghost wrote:

[...]

no nie s±. nikt takiego szajsu jak Apple nie wkłada :)

Data: 2014-11-22 09:19:12
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m4q6p4$mne$1dont-email.me...
To s± te same pamięci :-) Nasz ty erystyczny cyrkowcu.

no nie s±. nikt takiego szajsu jak Apple nie wkłada :)

Czemu takie ¶mieci pełne bredni generujesz?

Data: 2014-11-22 15:21:42
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

tylko w iPhoneach nie da się zapełnić pamięci bo telefon się resetuje.
Zreszt± sprawdĽ sobei co jest w ¶rodku.

Data: 2014-11-22 09:43:47
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m4q9m6$2r9$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

?? Co takiego? Możesz to rozwin±ć?

Zreszt± sprawdĽ sobei co jest w ¶rodku.

Jak masz ochotę co¶ napisać to napisz jakie¶ konkrety...
Na razie serwujesz jakie¶ banialuki niewiadomo sk±d i co.

Data: 2014-11-22 15:49:46
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

pierwszy link z brzegu
<http://www.gottabemobile.com/2014/11/04/iphone-touch-id-not-immune-to-police-warrants/>

Zreszt± sprawdĽ sobei co jest w ¶rodku.

Jak masz ochotę co¶ napisać to napisz jakie¶ konkrety...
Na razie serwujesz jakie¶ banialuki niewiadomo sk±d i co.

czyli przyznajesz się, zę piszesz o czym¶ o czy nie masz zielonego
pojęcia.

Data: 2014-11-22 10:06:58
Autor: Pszemol

Pszemol wrote:

[...]

Popracuj nad zdolno¶ci± dzielenia się linkami, bo przysłałe¶
co¶ absolutnie nie na temat.

[...]

Czyli stwierdzam, że Ty nie wiesz o czym mówisz.
Ja nigdzie nie pisałem że Apple montuje takie same kostki jak inni.
Mylisz mnie z Ghostem.

Trzemu jeste¶ taki rozstrzepany? Ogarnij się!

Data: 2014-11-22 16:12:15
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

<http://bgr.com/2014/11/18/128gb-iphone-6-plus-crash-memory-benchmark/>
<http://www.businesskorea.co.kr/article/7084/huge-potential-recall-technical-defects-iphone-6-raise-questions-about-controller-ic>

wiem, że użycie wyszukiwarki Cię przerasta

[...]

napisałe¶, żę montuje takie same. A to nie jest prawda. Montuje szajs za
który każe sobie płacić więcej niż za dobre.

Mylisz mnie z Ghostem.

Trzemu jeste¶ taki rozstrzepany? Ogarnij się!

po jakiemu to?

Data: 2014-11-22 12:37:03
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m4qckv$frt$1dont-email.me...
[...]

Widzę że razem z Ghostem nie ogarniacie tematu i mylicie w tym w±tku
RAM z pamięci± masow±. Ale wielkie m±drale tu zgrywać próbujecie :-)

wiem, że użycie wyszukiwarki Cię przerasta

Ciebie przerasta nawet Kopiuj/Wklej.
Na własnym komputerze linka wstawić dobrego do tekstu nie umiesz :-)

napisałe¶, żę montuje takie same.

Zacytuj.

Data: 2014-11-22 19:46:14
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4ql3r$u6s$1@dont-email.me...

[...]

Juz ci pisalem matole, ze ja myle RAM z klawiatura.

Data: 2014-11-22 13:28:12
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:5470d9fb$0$18092$65785112news.neostrada.pl...
Widzę że razem z Ghostem nie ogarniacie tematu i mylicie w tym w±tku
RAM z pamięci± masow±

Juz ci pisalem matole, ze ja myle RAM z klawiatura.

Nie wiem dlaczego atakujesz mnie personalnie...
Przecież to nie jest moja wina że Ty nie wiesz co to jest RAM :-)

Data: 2014-11-22 21:06:35
Autor: ToMasz
W dniu 22.11.2014 20:28, Pszemol pisze:
[...]

iOs jest na paru urz±dzeniach jednego producenta. Android jest na pierdylionie urz±dzeń setek producentów. Jak ten sam program ma działać na tych wszystkich urz±dzeniach? A no wymaga po¶rednika, a po¶rednik (java) potrzebuje i procesora i pamięci. Podobno ma się to zmienić. Poczekamy zobaczymy
ToMasz

Data: 2014-11-22 16:25:06
Autor: Pszemol
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:m4qqbs$o9o$1dont-email.me...
[...]

Tak, to wiemy.
I dlatego potrzebujemy 3x więcej kostek pamięci w Androidzie
i 3x więcej pr±du z baterii aby te kostki pamięci zasilać aby dostać
TO SAMO co dostajemy w iOS/iPhone...

Ale co to zmienia dla użytkownika końcowego?

Data: 2014-11-22 23:31:41
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4r2fe$nl0$1@dont-email.me...

I dlatego potrzebujemy 3x więcej kostek pamięci w Androidzie
i 3x więcej pr±du z baterii aby te kostki pamięci zasilać aby dostać
TO SAMO co dostajemy w iOS/iPhone...

To nie jest prawda.

Data: 2014-11-22 16:34:00
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:54710ed3$0$2839$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Racja...
Nawet jak Andek będzie miał 3G ramu to nie będzie to iOS :-)

Data: 2014-11-23 08:52:02
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4r2vv$pkr$1@dont-email.me...

[...]

A to jest "retoryka" na poziomie przedszkola.

Data: 2014-11-23 13:08:16
Autor: Pszemol
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4r2vv$pkr$1@dont-email.me...

"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup >

I dlatego potrzebujemy 3x więcej kostek pamięci w Androidzie
i 3x więcej prądu z baterii aby te kostki pamięci zasilać aby dostać
TO SAMO co dostajemy w iOS/iPhone...

To nie jest prawda.

Racja...
Nawet jak Andek będzie miał 3G ramu to nie będzie to iOS :-)

A to jest "retoryka" na poziomie przedszkola.

Ale to był żart... Nie widzisz że Ghost nie jest rozmówcą z którym można coś merytorycznie w
tym temacie podyskutować? On się na tym nie zna, myli ram z pamięcią masową, i potem wyzywa mnie od
pajacĂłw i idiotĂłw.
Więc wymianę z nim traktuję tylko na poziomie "rozrywkowym".

Data: 2014-11-23 18:44:30
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4sm80$3ka$4@dont-email.me...

[...]

Ale to był żart...

Nie widzisz ĹĽe Ghost nie jest rozmĂłwcÄ… z ktĂłrym moĹĽna coĹ› merytorycznie w

Nie pij tyle.

Data: 2014-11-23 11:32:47
Autor: Marek
On Sat, 22 Nov 2014 16:34:00 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Racja...
Nawet jak Andek będzie miał 3G ramu to nie będzie to iOS :-)

Ale co tu chcesz porĂłwnywać: prymitywny iOS poskĹ‚adany z ochĹ‚apow to co applowi zostaĹ‚o z czasĂłw powerpc, napisany w wymarĹ‚ym 30 lat temu jÄ™zyku a nowoczesnym, współczesnym systemem jakim jest Android? Z grupy moich znajomych nie  znam ĹĽadnej (dosĹ‚ownie ĹĽadnej) osoby zadowolonej z iphona (jest ich 5 czy 6 majÄ…cych ten wynalazek). WszÄ™dzie iphone koĹ„czyĹ‚ jako zabawka na gry dla dzieci. A jeden kolega ostatnio siÄ™ skarĹĽyĹ‚ ĹĽe juĹĽ jest zmÄ™czony tym telefonem, bo ciÄ…gle nie moĹĽe siÄ™ pozbyć jakieĹ› ikonek aktualizacji ktĂłre zaĹ›miecaja belkÄ™ statusu. JuĹĽ ma ich kilka bo podobno tego nie moĹĽna siÄ™ pozbyć.

--
Marek

Data: 2014-11-23 12:59:21
Autor: J.F.
Dnia Sun, 23 Nov 2014 11:32:47 +0100, Marek napisał(a):
On Sat, 22 Nov 2014 16:34:00 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Nawet jak Andek będzie miał 3G ramu to nie będzie to iOS :-)

Ale co tu chcesz porównywać: prymitywny iOS poskładany z ochłapow to co applowi zostało z czasów powerpc, napisany w wymarłym 30 lat temu języku a nowoczesnym, współczesnym systemem jakim jest Android? Z

Wspolczesny i nowoczesny wcale nie znaczy ze dobry ... za to niemal na
pewno znaczy "wymaga wiecej RAM" :-)

Kurde, toz przeciez Windows na pececie i unixy z Xwindows chodzily
kiedys swietnie na 32MB. Ba chodzily tez na 4MB, a nawet na 2MB, choc nie powiem ze swietnie. Co te dzisiejsze systemy maja, ze potrzebuja 4GB a lepiej wiecej ...

Takie dwie gierki
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nerdyoctopus.gamedots
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.weplaydots.twodotsandroid

koleczka i linie, na Spectrum bym to pewnie w 8KB zmiescil i to nawet
pisane w jezyku wysokiego poziomu. A na Androida ponad 50MB.
Choc to raczej wina programisty, a nie Androida.
No dobra, Spectrum by nie wysylalo wynikow do fejsbooka.

grupy moich znajomych nie  znam żadnej (dosłownie żadnej) osoby zadowolonej z iphona (jest ich 5 czy 6 maj±cych ten wynalazek). Wszędzie iphone kończył jako zabawka na gry dla dzieci. A jeden kolega ostatnio się skarżył że już jest zmęczony tym telefonem, bo ci±gle nie może się pozbyć jakie¶ ikonek aktualizacji które za¶miecaja belkę statusu. Już ma ich kilka bo podobno tego nie można się pozbyć.

Cii, ja tez narzekam ze mi sie na Androidzie nie mieszcza.

J.

Data: 2014-11-23 12:47:07
Autor: masti
J.F. wrote:

[...]

640kB pamięci wystarczy każdemu - Bill Gates :)

Data: 2014-11-23 13:08:15
Autor: Pszemol
[...]

Co do nowoczesności Androida to chyba masz mierne pojęcie... :-)
Poczytaj sobie o tym jak to jest on "poskładany z ochłapów Linuksianych".
Poczytaj sobie co to jest Delvik i czemu go programiści nie lubią...

Apple robiąc pierwszego iPhone miało do wyboru albo okroić MacOS albo
rozbudować iPoda... Gdyby wybrali to pierwsze to dziś pewnie byłoby w
iPhone to co w Androidzie: niepotrzebna nikomu w telefonie pecetowa
złożoność, olbrzymie wymagania na pamięć operacyjną i ilość rdzeni
procesora.
Wybrali to drugie: obudowali mały, wydajny system z niewielkimi wymaganiami
sprzętowymi w to, co jest niezbedne w telefonie trzymanym w kieszeni.
W efekcie mamy iOS - maly, sprawny os bedacy niezawodna platforma dla
urzadzen przenosnych i Androida - obrosnieta w mało komu potrzebne na
codzień wodotryski kobyłę z trzema różnymi przeglądarkami do netu (po co to
komu?) z ogromnymi wymaganiami sprzętowymi i potem co się łączy - ogromnymi
wymaganiami co do pojemności baterii.

Ja naprawdę nie muszę się podniecać faktem ze moj telefon ma trzy
przeglądarki i przy każdym kliknięciu na linka w mailu wkurza mnie
dodatkowym pytaniem której przeglądarki użyć do wyświetlenia klikniętego
linka: przerost formy nad treścią!

Z grupy moich znajomych nie  znam ĹĽadnej (dosĹ‚ownie ĹĽadnej) osoby
zadowolonej z iphona (jest ich 5 czy 6 majÄ…cych ten wynalazek).

Ale co to za argument??

Wszędzie iphone kończył jako zabawka na gry dla dzieci. A jeden kolega
ostatnio się skarżył że już jest zmęczony tym telefonem, bo ciągle nie
może się pozbyć jakieś ikonek aktualizacji które zaśmiecaja belkę
statusu. Już ma ich kilka bo podobno tego nie można się pozbyć.

Można, można, tylko Twój znajomy używać iOSa nie umie.

Data: 2014-11-23 15:29:49
Autor: J.F.
Dnia Sun, 23 Nov 2014 13:08:15 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

Co do nowoczesno¶ci Androida to chyba masz mierne pojęcie... :-)
Poczytaj sobie o tym jak to jest on "poskładany z ochłapów Linuksianych".
Poczytaj sobie co to jest Delvik i czemu go programi¶ci nie lubi±...

Apple robi±c pierwszego iPhone miało do wyboru albo okroić MacOS albo
rozbudować iPoda... Gdyby wybrali to pierwsze to dzi¶ pewnie byłoby w
iPhone to co w Androidzie: niepotrzebna nikomu w telefonie pecetowa
złożono¶ć, olbrzymie wymagania na pamięć operacyjn± i ilo¶ć rdzeni
procesora.

Zaraz zaraz ... MacOS przeciez swietnie chodzil na kilkunastu MB RAM
:-)  Rzekomo ... a nie, przepraszam, sprawnie chodzil.

[...]

Ja tam czytam ze poskladany z roznych kawalkow :-)

i Androida - obrosnieta w mało komu potrzebne na
codzień wodotryski kobyłę z trzema różnymi przegl±darkami do netu (po co to
komu?)

Nie trzeba instalowac, przychodzi z jedna.

z ogromnymi wymaganiami sprzętowymi i potem co się ł±czy - ogromnymi
wymaganiami co do pojemno¶ci baterii.

Ktora jest podobna jak w iphone ... i podobnie dlugo starcza ?

Ja naprawdę nie muszę się podniecać faktem ze moj telefon ma trzy
przegl±darki i przy każdym kliknięciu na linka w mailu wkurza mnie
dodatkowym pytaniem której przegl±darki użyć do wy¶wietlenia klikniętego
linka: przerost formy nad tre¶ci±!

Wystarczy zaznaczyc "zapamietaj wybor".

Ale potem ... strona jakas nie chodzi, a pod inna chodzi.

Dziala wam np logowanie do t-mobile.pl ?

Z grupy moich znajomych nie  znam żadnej (dosłownie żadnej) osoby
zadowolonej z iphona (jest ich 5 czy 6 maj±cych ten wynalazek).
Ale co to za argument??

Wlasciwy.

J.

Data: 2014-11-23 14:50:58
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie wiem, mam Macbooka 2009 lub 2010 roku i rzeczywiście dziala on
sprawniej niĹĽ dwuletni laptop HP w biurze z Win7 ... MoĹĽe racja. Ale to
wciąż w 2007 był za duzy kawalek kodu do strawienia na to co elektronika
mogla w iPhone w 2007...

[...]

W sumie rzadko lub prawie wcale nie tworzy sie softu od zera... KaĹĽda duĹĽa
firma będąca parę dekad na rynku będzie mieć ogromne zadowy kodu ktory
można użyć ponownie lub dostosować nieco do czegoś innego.
Więc tu nie ma się co dziwic...

i Androida - obrosnieta w mało komu potrzebne na
codzień wodotryski kobyłę z trzema różnymi przeglądarkami do netu (po co to
komu?)

Nie trzeba instalowac, przychodzi z jedna.

Nie, tablet od Samsunga przychodzi z dwiema. Jedna sie nazywa Chrome i ma
kolorowe wzodzyste logo a druga sie nazywa Internet i ma logo z globusem.
Cokolwiek innego sobie doinstalujesz aby sprawdzic czy strona ktora pod
Safari wyglada dobrze tylko na Chrome ch$$jowo wygla (ja mialem jeszcze
Opere) to masz juz trzy...

z ogromnymi wymaganiami sprzętowymi i potem co się łączy - ogromnymi
wymaganiami co do pojemności baterii.

Ktora jest podobna jak w iphone ... i podobnie dlugo starcza ?

No nie wiem...

[...]

I szukasz godzine przelatujac pierdylion niepotrzebnych ustawień aby
znależć gdzie sie to "zapamietaj wybór" odhacza....

Czy zamiast trzech przegladarek z ktorych kazda dziala miernie nie wolałbyś
jednej, takiej ktora działa dobrze?

[...]

Niewlasciwy bo to jest odwolanie sie do autorytetu ludzi ktorych nikt nie
zna.

Data: 2014-11-24 01:04:29
Autor: Marek
On Sun, 23 Nov 2014 14:50:58 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

A news youtubie moĹĽna obejrzeć zainstalowane win95 na współczesnych  sprzÄ™tach (nawet wirtualnych). To dopiero zapier...ala, Ĺ‚aduje siÄ™ w 3 sekundy. Z tego samego powodu ios jest taki "szybki". System z muzeum odpalany na współczesnym hardware to musi być szybki.

--
Marek

Data: 2014-11-24 07:00:20
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1250402243570616572news.neostrada.pl...
On Sun, 23 Nov 2014 14:50:58 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Nie wiem, mam Macbooka 2009 lub 2010 roku i rzeczywiście dziala on
sprawniej niż dwuletni laptop HP w biurze z Win7 ... Może racja. Ale to wciąż w 2007 był za duzy kawalek kodu do strawienia na to co elektronika mogla w iPhone w 2007...

A news youtubie można obejrzeć zainstalowane win95 na współczesnych sprzętach (nawet wirtualnych). To dopiero zapier...ala, ładuje się w 3 sekundy. Z tego samego powodu ios jest taki "szybki". System z muzeum odpalany na współczesnym hardware to musi być szybki.

Marku, jesteĹ› tendencyjny.
W 2007 roku nie było iOS 7 ani iOS 8.
I nie będą one sprawnie działać na sprzęcie z 2007 roku.
Byłyby problemy nawet z iOS 4.

Data: 2014-11-24 14:29:47
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 07:00:20 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Marku, jesteĹ› tendencyjny.
W 2007 roku nie było iOS 7 ani iOS 8.
I nie będą one sprawnie działać na sprzęcie z 2007 roku.
Byłyby problemy nawet z iOS 4.

BĹ‚agam, to tylko numerki. Wystarczy win95 przemalować na win2014 i zmienic lekko wyglÄ…d gui. Standardowy winuser posadzony przed takim kompem byĹ‚oby w szoku jak   win2014 Ĺ›miga. Tak upraszczam, ale zasada , ĹĽe prosty i nieskomplikowany soft bÄ™dzie dziaĹ‚aĹ‚ szybciej ciÄ…gle aktualna.

--
Marek

Data: 2014-11-24 07:32:32
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.8970196845901789647news.neostrada.pl...
[...]

Gdyby to była prawda co piszesz to dałoby się sprawnie działać
pod iOS 8 na starym iPhone 2G a niestety nie da siÄ™... Dlaczego?

Data: 2014-11-24 14:05:58
Autor: masti
Pszemol wrote:

"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.8970196845901789647news.neostrada.pl...
On Mon, 24 Nov 2014 07:00:20 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Marku, jeste¶ tendencyjny.
W 2007 roku nie było iOS 7 ani iOS 8.
I nie będ± one sprawnie działać na sprzęcie z 2007 roku.
Byłyby problemy nawet z iOS 4.

Błagam, to tylko numerki. Wystarczy win95 przemalować na win2014 i zmienic lekko wygl±d gui. Standardowy winuser posadzony przed takim kompem byłoby w szoku jak   win2014 ¶miga. Tak upraszczam, ale zasada , że prosty i nieskomplikowany soft będzie działał szybciej ci±gle aktualna.

Gdyby to była prawda co piszesz to dałoby się sprawnie działać
pod iOS 8 na starym iPhone 2G a niestety nie da się... Dlaczego?

bo jest dupnie napisany?

Data: 2014-11-24 14:36:01
Autor: Pszemol
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Zgaduj dalej, bo nie zgadłeś...

Hint: potrafisz uruchomić Windows7 64-bit na komputerze pc z 1997 roku
który z powodzeniem pracuje z wspomnianym tu wcześniej Windows95?

Data: 2014-11-24 14:46:42
Autor: masti
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

który z powodzeniem pracuje z wspomnianym tu wcze¶niej Windows95?

windy nie próbowałem, ale pewnie się da.
Linuksa bez problemu.
Poza tym mowa była o 2007 nie 1997.
a różnica w wydajno¶ci sprzętu między telefonami z 2007 a obecnym
i jest mniejsza niż między komputerami z 1997 a obecnymi.
Czy może chcesz powiedzieć, że pierwszy iPhone był tak do dupy?

Data: 2014-11-24 14:59:36
Autor: Budzik
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
Użytkownik masti gone@to.hell ...

Hint: potrafisz uruchomić Windows7 64-bit na komputerze pc z 1997 roku
który z powodzeniem pracuje z wspomnianym tu wcze¶niej Windows95?

windy nie próbowałem, ale pewnie się da.

Podejrzewam, ze chodzilo o 64bit...

Data: 2014-11-24 15:58:34
Autor: Budzik

Budzik wrote:

[...]

To niewazne w kontekscie tego, ze rozmawialiscie, dlaczego nie mozna sparowac uphona i iosa z roznych okresów...

Data: 2014-11-24 16:16:39
Autor: Pszemol
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
UĹĽytkownik masti gone@to.hell ...

Budzik wrote:

[...]

To niewazne w kontekscie tego, ze rozmawialiscie, dlaczego nie mozna sparowac uphona i iosa z roznych okresĂłw...

Brawo Budzik... Jeden przytomny! :-)

Pozdrawiam,
Pszemol

Data: 2014-11-24 16:16:39
Autor: Pszemol
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

a różnica w wydajności sprzętu między telefonami z 2007 a obecnym
i jest mniejsza niż między komputerami z 1997 a obecnymi.
Czy może chcesz powiedzieć, że pierwszy iPhone był tak do dupy?

Generalnie chce po prostu uzmyslowic Ci, ze nie bardzo orientyjesz sie w
temacie o ktorym dyskutujesz.

Dobrze to podsumowałeś pierwszym zdaniem swojej wypowiedzi.

Co do rozwoju smartfonĂłw, to moim zdaniem przyrost mocy obliczeniowej w
telefonach przez ostanie 7-8 lat można śmiało porównać do przyrostu mocy
obliczeniowej w pecetach na przestrzeni ostatnich 15-20 lat. RozwĂłj
smartfonów był po prostu dużo szybszy od samego początku a ewolucja
doprowadziła je już dziś do wielordzeniowych procesorów 64-bitowych na
pokładzie w przypadku smartfonów Apple (iPhone 5S, 6, 6+) i wciąż jeszcze
32-bitowych (choć prawie tak samo szybkich) w produktach z Androidem na
pokładzie.

Data: 2014-11-24 18:04:43
Autor: masti
Pszemol wrote:

Generalnie chce po prostu uzmyslowic Ci, ze nie bardzo orientyjesz sie w
temacie o ktorym dyskutujesz.

a nie generalnie to już dawno udowodniłe¶, żę jeste¶ dzieckiem z
klawiatur±, któremu wydaje się, ze jest genialnym programist± tylko nie
ma pojęcia o czym mówi.

Data: 2014-11-24 17:41:14
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 07:32:32 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Gdyby to była prawda co piszesz to dałoby się sprawnie działać
pod iOS 8 na starym iPhone 2G a niestety nie da siÄ™... Dlaczego?

Nie da siÄ™ czy ty nie umiesz?

--
Marek

Data: 2014-11-24 17:54:45
Autor: Pszemol
[...]

Nie da siÄ™.

Nawet iOS4 nie odpalisz na iPhone 2G.
Nie mĂłwiÄ…c juĹĽ o nowszych wersjach jak iOS 5.x, 6.x, 7.x czy najnowszy 8.x
- niestety.

Data: 2014-11-23 18:49:16
Autor: PlaMa
W dniu 2014-11-23 o 14:08, Pszemol pisze:

[...]

Lol... takie cuda siÄ™ dziejÄ… w ios? :)

Data: 2014-11-23 12:03:46
Autor: Pszemol
"PlaMa" <mariush.p-usunto@wp.pl> wrote in message news:54721e1c$0$2842$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli naprawdę nie załapałeś, to informuję że opisywałem Androida
w tablecie Samsunga jakiego miałem okazję trochę poużywać...

Data: 2014-11-26 07:03:42
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 23 Nov 2014 18:49:16 +0100, PlaMa wrote:
> [...]

> przegl±darki i przy każdym kliknięciu na linka w mailu wkurza mnie
> dodatkowym pytaniem której przegl±darki użyć do wy¶wietlenia klikniętego

 Lol... takie cuda się dziej± w ios? :)

Wielki iElektronik nie ogarnal, ze w Andku mozna to menu przejsc raz,
ustawiajac akcje domyslna. :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-11-26 07:13:09
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnm7auqe.fs3.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

> linka: przerost formy nad tre¶ci±!

 Lol... takie cuda się dziej± w ios? :)

Wielki iElektronik nie ogarnal, ze w Andku mozna to menu przejsc raz,

Mimo instrukcji aby nie pytał znowu, tablet niestety zapytał ponownie.
Może bug?

Data: 2014-11-24 01:00:02
Autor: Marek
On Sun, 23 Nov 2014 13:08:15 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Co do nowoczesności Androida to chyba masz mierne pojęcie... :-)
Poczytaj sobie o tym jak to jest on "poskładany z ochłapów
Linuksianych".

Nie ucz ojca dzieci robić. Masz jakiś uraz do Linuksa?

Poczytaj sobie co to jest Delvik i czemu go programiści nie lubią...

Dalvik. Jak nie lubiÄ… to niech nie uĹĽywajÄ…. Ja nie lubiÄ™ iphona i nie uĹĽywam,  proste.

Można, można, tylko Twój znajomy używać iOSa nie umie.

Oj to powiedz jak to zrobić bez aktializacji, chętnie koledze pomogę.

--
Marek

Data: 2014-11-24 06:57:29
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.151016829029791614news.neostrada.pl...
[...]

Nie mam, bardzo fajny system... Błędnie zrozumiałeś to zdanie :-)
To była moja parafraza Twojej tezy o tym, że iOS że jest poskładany
z ochłapów PowerPC a nie napisany od początku, od zera jako iOS :-)

Poczytaj sobie co to jest Delvik i czemu go programiści nie lubią...

Dalvik. Jak nie lubiÄ… to niech nie uĹĽywajÄ…. Ja nie lubiÄ™ iphona i nie uĹĽywam,  proste.

No niestety nie masz za bardzo wyboru w wersjach Andka <4.4

Napisałeś:
A jeden kolega ostatnio się skarżył że już jest zmęczony
tym telefonem, bo ciągle nie może się pozbyć jakieś ikonek
aktualizacji które zaśmiecaja belkę statusu. Już ma ich kilka
bo podobno tego nie można się pozbyć.

Nie wiemy jakiej wersji iOS on uĹĽywa. W mojej 6.xx jest tak:
Informacje o dostępnej aktualizacji software pojawiają
się w dwu miejscach: dostępny upgrade iOS objawia się jako
adnotacja przy ikonie Settings w postaci małej cyferki "1"
w czerwonym kółeczku w lewym górnym rogu ikony Settings...
Drugie miejsce to ikona AppStore, i tu rĂłwnieĹĽ aktualizacje
dostępnych aplikacji sygnalizowane są cyfrą przy ikonie
AppStore, z tym że tu liczba reprezentuje ilość aplikacji
wymagajÄ…cych upgrade.
O jakÄ… "belkÄ™ statusu" mu chodzi to ja nie wiem...
Ekran powiadomień, ten który "ściągasz" na ekran główny
przesunięciem palca z góry na dół, nie zawiera informacji
o uaktualnieniach.
Generalnie rzecz biorąc jeśli chłop ma problemy z użyciem tego
telefonu to niech siÄ™ przejdzie do jakiegoĹ› sklepu Apple w swoim
mieście i 10 minut rozmowy z tam zatrudnionym pomocnikiem
powinno mu wyjaśnić wszystkie jego wątpliwości na temat iOS.

Data: 2014-11-24 14:24:04
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 06:57:29 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Nie mam, bardzo fajny system... Błędnie zrozumiałeś to zdanie :-)
To była moja parafraza Twojej tezy o tym, że iOS że jest poskładany
z ochłapów PowerPC a nie napisany od początku, od zera jako iOS :-)

lW kontekscie Amdroida Linuks to nie system, to tylko kernel. Wszelakie dystrybucje bardziej paują do miana "systemu Linuksowego", userlandu, z którym zwykły user ma styczność. Natomiast niewiele z tego userlandu pozostało w Androidzie, nawet init jest inny.

No niestety nie masz za bardzo wyboru w wersjach Andka <4.4

Nie zrozumiałeś, miałem ma myśli nie korzystać w ogóle. Używanie Amdroida nie jest jakimś przymusem czy za karę. Jest wybór.

--
Marek

Data: 2014-11-24 14:36:02
Autor: Pszemol
[...]

dystrybucje bardziej paujÄ… do miana "systemu Linuksowego", userlandu, z
którym zwykły user ma styczność. Natomiast niewiele z tego userlandu
pozostało w Androidzie, nawet init jest inny.

Rozwiń więc co konkretnie miałeś na myśli pisząc że do tworzenia iOS Apple
użył "ochłapy jakie mu zostały z PowerPC"...
Bo można z tego interpretować, że sugerujesz że cały Android, nie tylko
userland, został napisany id początku, a to nieprawda...

Swoją drogą - do Androida mamy źródła - a na czym opierasz swoją opinię na
temat tego jakie "ochłapy" są w iOS? Masz może dostęp do kodu źródłowego
iOSa?

No niestety nie masz za bardzo wyboru w wersjach Andka <4.4

Nie zrozumiałeś, miałem ma myśli nie korzystać w ogóle. Używanie Amdroida
nie jest jakimĹ› przymusem czy za karÄ™. Jest wybĂłr.

Kolejny przykład na to, gdzie ograniczasz kontekst wypowiedzi do ostatniego
cytatu. I potem zarzucasz mi, ĹĽe to ja czegoĹ› nie rozumiem tymczasem to
Tobie się pogubił szerszy kontekst.
Przesiąć się na peceta, Twoje wypowiedzi w usenecie będą bardziej
wartościowe...

Aby nie ograniczać się tylko do krytyki, być bardziej konstruktywnym,
przypomnę Ci tezę którą omawiamy: programiści [piszący pod Androida] są
niezadowoleni z Dalvika.
Ty mi na to napisałeś że nie muszą Dalvika używać... Napisz mi więc,
proszę, czego mogą innego użyć PROGRAMIŚCI PISZĄCY PROGRAMY POD ANDROIDA a
nie pisz mi, że mogą się przesiąść pod iOS jak nie lubią Dalvika, ok? :-D

Data: 2014-11-24 17:33:11
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 14:36:02 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Nic mi się nie pogubiło, to ty się gubisz, bo nie rozumiesz, że moje wypowiedzi mają szeroki kontekst.

[...]

Mogą iść kopać rowy. Ktoś ich zmusza? Pracują za karę?

--
Marek

Data: 2014-11-24 17:54:46
Autor: Pszemol
[...]

wypowiedzi majÄ… szeroki kontekst.

Raczej po prostu mieszasz... Ale ok, dam Ci spokĂłj.

[...]

Ustalmy więc, dla porządku, że jak chcesz pisać pod Andka <4.4 to nie masz
wyboru, musisz zdać się na wady i zalety Dalvika.

Data: 2014-11-24 17:39:47
Autor: Marek
[...]

Android=userland. Znowu się nie popisałeś wiedzą o najlepszym "systemie" dotąd powstał na komórki. A teraz połącz i pomyśl, dlaczeczego napisałem powyższe równanie a system wziołem w cytat.
Wszystko co wyżej od zygoty zostało napisane od nowa. I nie przez google.
Od nowa w kontekscie kernela, który już oczywiście był.

Swoją drogą - do Androida mamy źródła - a na czym opierasz swoją
opiniÄ™ na
temat tego jakie "ochłapy" są w iOS? Masz może dostęp do kodu
źródłowego
iOSa?

Bardzo bym chciał na to pytanie odpowiedzieć ale nie mogę.

--
Marek

Data: 2014-11-24 17:54:46
Autor: Pszemol
[...]

Android w kontekście mojej wypowiedzi to cały system operacyjny, włącznie z
kernelem i bez cudzysłowia.

[...]

Tajemniczy Don Pedro z Krainy LatawcĂłw...

Nie ze mną te numery, wybacz ale zwyczajnie błaznujesz.

Data: 2014-11-24 20:25:04
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4vrd5$j8n$2@dont-email.me...

Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

Bardzo bym chciał na to pytanie odpowiedzieć ale nie mogę.

Tajemniczy Don Pedro z Krainy LatawcĂłw...

Deszczowców, błaźnie.

Data: 2014-11-24 14:03:38
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:54738616$0$28404$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-) tak, faktycznie - DeszczowcĂłw :-)

Data: 2014-11-24 21:31:19
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 14:03:38 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
:-) tak, faktycznie - DeszczowcĂłw :-)

I kto tu błaznuje.

--
Marek

Data: 2014-11-24 21:17:50
Autor: Pszemol
[...]

No Ty błaznujesz pozując tajemniczość swoją insynuując że masz dostęp do
źródeł iOSa.

Data: 2014-11-24 20:42:05
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 17:54:46 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Android w kontekście mojej wypowiedzi to cały system operacyjny,
włącznie z
kernelem i bez cudzysłowia.

Tylko po to by pasowała do tego manipulacja, że "Android nie był napisany od nowa".

--
Marek

Data: 2014-11-24 13:59:06
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.3134532181321861424news.neostrada.pl...
[...]

Tylko po to, by zaznaczyć, że żaden system operacyjny nie jest pisany
"od nowa" bo to byłaby głupota aby korporacja z wielodekadowym
doświadczeniem nagle porzuciła miliony linii dobrego, przetestowanego
 kodu aby zacząć wszystko od nowa. W imiÄ™ czego mieliby to robić?

To czy coĹ› jest napisane od zera czy sprawnie dostosowane do
aktualnych potrzeb z czegoĹ› podobnego nie jest tu waĹĽnym
argumentem. Pisaniem że "iOS to posklejany z ochłapów jakie
Applowi zostały z PowerPC" sugerujesz że po prostu błaznujesz
i jak laik nie orientujesz siÄ™ ĹĽe w praktyce w korporacjach bardzo
rzadko siÄ™ pisze kod od nowa i rutynowo siÄ™ uĹĽywa kodu starego.

Data: 2014-11-24 21:29:50
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 13:59:06 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Tylko po to, by zaznaczyć, że żaden system operacyjny nie jest
pisany
"od nowa" bo to byłaby głupota aby korporacja z wielodekadowym

Nie kręć, napisaĹ‚eĹ› ĹĽe Android nie  byĹ‚ systemem napisanym od nowa. To jest manipulacja. WartoĹ›ciÄ… dodanÄ… tutaj jest to co jest poza kernelem, czyli to co powstaĹ‚o od nowa.

--
Marek

Data: 2014-11-24 21:17:50
Autor: Pszemol
[...]

jest manipulacja. Wartością dodaną tutaj jest to co jest poza kernelem,
czyli to co powstało od nowa.

No to teraz napisz nam jakie składniki iOS przypominają Ci MacOS z PowerPC
że nazwałeś je ochłapami?

Data: 2014-11-24 18:03:44
Autor: masti
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
Pszemol wrote:

Swoj± drog± - do Androida mamy Ľródła - a na czym opierasz swoj± opinię na
temat tego jakie "ochłapy" s± w iOS? Masz może dostęp do kodu Ľródłowego
iOSa?

faktycznie to jest wielka zaleta iOS, zę nie Apple nie publikuje kodów
Ľródłowych.

Data: 2014-11-24 19:12:51
Autor: Pszemol
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

Swoją drogą - do Androida mamy źródła - a na czym opierasz swoją opinię na
temat tego jakie "ochłapy" są w iOS? Masz może dostęp do kodu źródłowego
iOSa?

faktycznie to jest wielka zaleta iOS, zÄ™ nie Apple nie publikuje kodĂłw
źródłowych.

Znowu masz jakieś urojenia - nikt nie wymieniał tego faktu na liście zalet
iOS.

Data: 2014-11-24 19:51:14
Autor: masti
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Znowu masz jakie¶ urojenia - nikt nie wymieniał tego faktu na li¶cie zalet
iOS.

owszem. niejaki pszemol przeciwstawił to Androidowi.

PS: co¶ podobno pisałe¶ o uwagach dotycz±cych twojego zdrowia
psychocznego. Ale jak widać projekcje masz dobrze rozwinięte

Data: 2014-11-24 14:03:09
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m5027i$hr2$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Owszem, przeciwstawiłem jako *różnicę* między iOS i Androidem.
To Ty sobie WYOBRAZIŁE¦/UROIŁE¦ że jako *zaletę*.
Ja nie klasyfikowałem tutaj tej różnicy ani jako wady ani jako zalety.
Zgodzisz się z t± tez±?

PS: co¶ podobno pisałe¶ o uwagach dotycz±cych twojego zdrowia
psychocznego. Ale jak widać projekcje masz dobrze rozwinięte

Urojenie, jako takie, nie jest terminem ani obraĽliwym ani
sugeruj±cym chorobę psychiczn±, choć częste urojenia
faktycznie mog± być objawem licznych chorób psychicznych.

Przykładem urojenia może być np. fatamorgana, z chorob±
psychiczn± nie ma przecież nic wspólnego... prawda?

Nie sugerowałem Ci jeszcze aby¶ brał jakie¶ pigułki na te urojenia,
aczkolwiek zaczynam się martwić ich często¶ci± występowania :-P

Data: 2014-11-24 20:36:53
Autor: masti

Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

po raz kolejny usiłujesz się kiepsko wymigiwać.

Data: 2014-11-24 21:18:12
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m502sj$krg$1@dont-email.me...

Przykładem urojenia może być np. fatamorgana, z chorob±
psychiczn± nie ma przecież nic wspólnego... prawda?

Fatamorgana nie jest urojeniem, błaĽnie.

Data: 2014-11-24 21:17:51
Autor: Pszemol
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m502sj$krg$1@dont-email.me...

Przykładem urojenia może być np. fatamorgana, z chorobą
psychicznÄ… nie ma przecieĹĽ nic wspĂłlnego... prawda?

Fatamorgana nie jest urojeniem, błaźnie.

Z technicznego puntu widzenia nie jest - fakt.
Mogłem wymyślić lepszy przykład :-) Dziękuję za czujność- teraz wiem że mogę na Ciebie zawsze liczyć :-D

Data: 2014-11-25 08:00:44
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m5079v$8rr$3@dont-email.me...

[...]

Z żadnego, a nie z technicznego, po prostu nie jest - błaźnie.

Data: 2014-11-25 00:00:18
Autor: grapeli23
Dnia 24.11.2014 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
[...]

Mogą używać czego chcą, przykładowo większość kodu Maximy jest w Lispie.
https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.yhonda&hl=en
Octave głównie w C++, ale część istotnych bibliotek napisana jest w
Fortranie.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.octave&hl=en
Syncthing napisany jest w Go (golang).
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nutomic.syncthingandroid

Używa się wszystkich możliwych języków począwszy od Javy po C, C++,
Pythona, Go, C#, Pascala, itd.

Data: 2014-11-24 18:44:06
Autor: Pszemol
"grapeli23" <grapeli23@googlemail.com> wrote in message news:m50gqi$b97$1dont-email.me...
[...]

lubiÄ… Dalvika, ok? :-D

Mogą używać czego chcą,

To dobra wiadomość :-)
Zwłaszcza dla piszących w Java i nielubiących Dalvika :-)

[...]

To jeszcze napisz nam jak użyć języka Java bez konieczności użycia Dalvika.
Tak żebyśmy mieli informacje w komplecie :-) Bo zdaje się alternatywa dla
Dalvika (czyli "Android Runtime", inaczej ART) dołączono dopiero w wersji
4.4 (KitKat). Co ma zrobić ktoś aby jego apka w Javie poszła na starszym Andku?

Data: 2014-11-25 09:24:42
Autor: Marek
On Mon, 24 Nov 2014 18:44:06 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
4.4 (KitKat). Co ma zrobić ktoś aby jego apka w Javie poszła na
starszym
Andku?

Nie bĹ‚aznuj, dobrze wiesz, ĹĽe bytecode dalvika oraz jego api nie jest kompatybilny z bytecodem  jvm i jego api (na poziomie binarnym) wiÄ™c nie da siÄ™ uruchomić jarĂłw jvm pod dalvikiem. Ale nic nie stoi na przeszkodzie aby skompiliwać ĹşrĂłdĹ‚a tej "apki" po android sdk. UĹĽywaĹ‚em wiele różnych gotowych klas/bibliotek napisanych w javie i nigdy nie byĹ‚o problemĂłw z ich kompilacjÄ…. To tak na zaĹ›, jakbyĹ› nastÄ™pnie prĂłbowaĹ‚ sugerować, ĹĽe "java" dalvika jest niekompatybilna na poziomie ĹşrĂłdeĹ‚ z "prawdziwÄ…" JavÄ….

--
Marek

Data: 2014-11-22 23:15:57
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m4qo3a$ano$1@dont-email.me...

[...]

Nie wiem dlaczego bijesz własn± matkę młotkiem w głowę.

Data: 2014-11-23 01:19:38
Autor: Marek
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
On Sat, 22 Nov 2014 07:07:19 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
pod tym względem - ktoś się orientuje czy tam też aplikacje
pracujÄ… w wirtualnej maszynie interpretujÄ…cej Java czy
sÄ… skompilowane do pracy w natywnym kodzie procesora?

Nie siej fuda bo ktoĹ› pomyĹ›li ze jvm to taki interpreter jak u Basica z Atari. Jvm nie jest interpreterem w klasycznym sensie, w Ĺ›rodku jest jit  ktĂłry bytecode kompiluje na natywny kod procesora przed wykonaniem (w zaleĹĽnoĹ›ci od potrzeb).
Nigdy przez te 20 lat programowania z jvm się nie spotkałeś?? To ja trochę powątpiewam w te twoje "20 letnie doświadczenie". Nie wierzę, żeby przez 20 lat nie mieć styku z jvm, chociaż raz go kompilując na swoją płatformę .

--
Marek

Data: 2014-11-23 06:09:14
Autor: Pszemol
[...]

Nie siej fuda bo ktoś pomyśli ze jvm to taki interpreter jak u Basica z
Atari. Jvm nie jest interpreterem w klasycznym sensie, w środku jest jit który bytecode kompiluje na natywny kod procesora przed wykonaniem (w
zależności od potrzeb).
[...]

Nie mam wplywu na to w co ty wierzysz a co nie wierzysz..
O Javie czytalem ale nie mialem okazji zadnego projektu w tym robic.
Cos tam pobawilem sie w .NET i C# ale Java nie.

Data: 2014-11-23 12:45:25
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

Nie siej fuda bo kto¶ pomy¶li ze jvm to taki interpreter jak u Basica z
Atari. Jvm nie jest interpreterem w klasycznym sensie, w ¶rodku jest jit który bytecode kompiluje na natywny kod procesora przed wykonaniem (w
zależno¶ci od potrzeb).
Nigdy przez te 20 lat programowania z jvm się nie spotkałe¶?? To ja
trochę pow±tpiewam w te twoje "20 letnie do¶wiadczenie". Nie wierzę, żeby
przez 20 lat nie mieć styku z jvm, chociaż raz go kompiluj±c na swoj± płatformę .

Nie mam wplywu na to w co ty wierzysz a co nie wierzysz..
O Javie czytalem ale nie mialem okazji zadnego projektu w tym robic.
Cos tam pobawilem sie w .NET i C# ale Java nie.

no i całe Twoje "do¶wiadczenie" poszło w diabły.

Data: 2014-11-23 13:15:10
Autor: Pszemol
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

no i całe Twoje "doświadczenie" poszło w diabły.

Znowu nie doczytales.
Moje doswiadczenie jest w C/C++.
Uważniej czytaj na przyszłość...

Data: 2014-11-23 13:22:00
Autor: masti
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Uważniej czytaj na przyszło¶ć...

nie przeszkadza Ci to udawać się wym±drz±ć. A pokazujesz, że masz bardzo ograniczone do¶wiadczenie w jednym małym
kawałeczku. A już najbardziej mnie ¶mieszy Twoje przekonanie o wałsnej genialno¶ci.
może za następne 20 lat i 20 języków programowania zaczniesz co¶
rozumieć. ale mam w±tpliwo¶ci.

W każdym razie u mnie jako programista roboty by¶ nie dostał. Kto¶ kto
uważa, że jest genialny i nie robi błędów jest zagrożeniem dla projektu.

Data: 2014-11-23 14:06:24
Autor: Pszemol
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
masti <gone@to.hell> wrote:
nie przeszkadza Ci to udawać się wymądrząć. A pokazujesz, że masz bardzo ograniczone doświadczenie w jednym małym
kawałeczku. A już najbardziej mnie śmieszy Twoje przekonanie o wałsnej genialności.
może za następne 20 lat i 20 języków programowania zaczniesz coś
rozumieć. ale mam wątpliwości.

Moje poczucie genialności to tylko Twoja wlasna iluzja, urojenie, wywołanie
nieuwaĹĽnym czytaniem.

W każdym razie u mnie jako programista roboty byś nie dostał. Ktoś kto
uważa, że jest genialny i nie robi błędów jest zagrożeniem dla projektu.

U Ciebie jako programista pracy byl w ogole nie szukał :-)

Data: 2014-11-23 14:17:17
Autor: masti
Pszemol wrote:

W każdym razie u mnie jako programista roboty by¶ nie dostał. Kto¶ kto
uważa, że jest genialny i nie robi błędów jest zagrożeniem dla projektu.

U Ciebie jako programista pracy byl w ogole nie szukał :-)

dobrze. Powiem HR, że tego pana nie obsłuujemy. Tylko się nie zdziw bo
to w Stanach też zadziała :)

Data: 2014-11-23 14:20:13
Autor: Pszemol
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Dowcipas z Ciebie! :-)

Data: 2014-11-23 14:23:09
Autor: masti
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

To,że ty kłamiesz to nie znaczy, że inni też. Sam chciałe¶.

Data: 2014-11-23 14:51:00
Autor: Pszemol
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

To,że ty kłamiesz to nie znaczy, że inni też. Sam chciałeś.

Już Ci tłumaczyłem, że to nie żadne kłamstwa z mojej strony tylko urojenia
wynikające z nieumiejętnego czytania po Twojej stronie :-))

Data: 2014-11-23 18:49:36
Autor: Ghost
Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4ss8j$qm1$2@dont-email.me...

masti <gone@to.hell> wrote:

To,że ty kłamiesz to nie znaczy, że inni też. Sam chciałeś.

Już Ci tłumaczyłem, że to nie żadne kłamstwa z mojej strony

Gdy piszesz, ze pomyliłem operacyjna z masowa, to jednak kłamiesz. Bezczelnie.

Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?