Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?

Data: 2014-10-06 14:04:10
Autor: J.F.
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci
Kto¶ kto zna Androida to wie, że przy dwurdzeniowym procku i 1GRAM będzie Andek mulił.

No ...

A potem czytam to, i okazuje się, że iOS jednak robi różnicę:
http://www.redmondpie.com/iphone-6-vs-galaxy-s5-vs-htc-one-m8-the-ultimate-flagship-speed-test-video/
Okazuje się bowiem z porównania, że przy iPhone6 wymięka zarówno najnowszy flagowiec Samsunga Galaxy S5 jak i najnowszy flagowiec HTC One M8.

Ze iphone bedzie szybszy niz symulator javy na androidzie to  ogolnie wiadomo, ale czy to przeszkadza w uzytkowaniu ... poworzylem te testy, faktycznie, samsung troche muli. Moglby szybciej sie przelaczac.
I nawet nie pomaga to, ze rzekomo program pozostaje w pamieci - aparat wolno startuje i tyle.
Czy to wina javy ... cholera wie ...

Dzi¶ nabijam się na to:
http://www.redmondpie.com/new-benchmarks-show-iphone-6-is-a-better-performer-than-galaxy-note-4/
Okazuje sie, że iPhone6 też lepiej działa niż najnowszy Galaxy Note 4 !

Pewnie nie jest więc takie dziwne że az 10 milionów iPhone 6 sprzedało sie w pierwszy weekend od premiery w USA a 4 miliony nowych rezerwacji złożono na iPhone6 w Chinach...
http://www.redmondpie.com/iphone-6-tops-4-million-reservations-in-china-in-just-24-hours/

Ale oni wszyscy nie widzieli, a zamowili, to nie jest dowod ze Apple lepszy, tylko ze ma wiernych wyznawcow :-)

J.

Data: 2014-10-06 20:12:10
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5432853b$0$12636$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wła¶ciwie to użytkownika końcowego to ani ziębi ani grzeje
czy to Java czy co¶ innego - efekt się liczy: muli...

A je¶li to wina Javy, to jest to tymbardziej przykre, bo w takim razie to
już nigdy się nie zmieni i różnica będzie tylko coraz większa.
W pogoni za uniwersalno¶ci±/przeno¶no¶ci± po¶więcono wydajno¶ć.

[...]

Bo jest niezawodnie lepszy od konkurencji. Kupuj±/płac± za reputację.
Tak jak kiedy¶ kupowało się w ciemno TV/monitory z Trinitronem Sony
bo był zwyczajnie najlepszy. Teraz okazuje się, że Apple iPhone jest wart
swojej ceny a Samsungi niestety okazały się niewydajne i zawodne.

Dzi¶ wła¶nie miałem okazję jechać z koleg± i jego żon± do pracy,
dostała ona służbowego Galaxy S4 i ci±gle narzeka że się jej telefon wiesza.
Interweniowała w swej firmie aby wymienili jej na inny i usłyszała że wiedz±
o problemie, bo wielu pracowników równiez narzekała na swoje telefony
służbowe, też S4. Dali telefon do serwisu, zainstalowali upgrade osa i kazali
użytkownikowi testować. Ostatnio się skarżyła że telefon cichy, nikt do niej
nie dzwonił od pi±tku do niedzieli, zorientowała się że fon wisi - wyjęła baterię,
włożyła j± ponownie: posypały się smsy i informacje o nieodebranych rozmowach.
Nie miałem wcze¶niej okazji porozmawiać z kim¶ kto miał z S4 do czynienia
z pierwszej ręki: na półce w sklepie wygl±dał fajnie. Nie wiedziałem że to
aż taki szajs! A to przecież flagowiec Samsunga... miałem o nich lepsze zdanie.

Data: 2014-10-06 20:21:03
Autor: Skylla
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Spokojnie Przemciu. Masz wszak najlepszy telefon na ¶wiecie, wszystkie inne się wieszaj±, a twój nigdy w życiu. Nawet do kształtu twojej kieszeni się dopasuje sam z siebie. To po się tak irytujesz?

Data: 2014-10-06 20:33:58
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m0umif$cbb$1sunflower.man.poznan.pl...
Spokojnie Przemciu. Masz wszak najlepszy telefon na ¶wiecie, wszystkie inne się wieszaj±, a twój nigdy w życiu. Nawet do kształtu twojej kieszeni się dopasuje sam z siebie. To po się tak irytujesz?

Nie wiem o czym mówisz... ja mam wci±ż prawie już 4-letniego iPhone4.
I fakt, nie wiesza się. Od pocz±tku się nie wieszał. Nie znam takich problemów.

Ale dobrze że już wiem dlaczego zwolennicy Samsunga musz± mieć klapkę
od baterii :-))) Taki brak klapki od baterii pewnie dla nich cecha dyskwalifikuj±ca
nowy telefon bo wydaje im się że w każdym telefonie to jest normalne że trzeba
baterię codziennie wyci±gn±ć i odwiesić zawieszony na twardo telefon...

Data: 2014-10-06 20:52:07
Autor: Skylla
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Stałby¶ się bardziej wiarygodny wymieniaj±c czasem też jakie¶ wady twoich ukochanych telefonów, bo każde urz±dzenie ma też wady. Naprawdę. Zarówno Lumia 520 za 400zł, która się nie zawiesza i działa super płynnie, ale ma taki sobie wy¶wietlacz i aparat, jak i najdroższe modele wszystkich bez wyj±tków producentów.
Skoro ich jednak nie dostrzegasz w produktach jabłka, możesz być tylko przedmiotem żartów. Nikt z tob± poważnie od dawna nie dyskutuje, co najwyżej przekomarza się :-).
Więc po co się tak przejmujesz?

Data: 2014-10-06 21:05:16
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m0uocm$lkh$1sunflower.man.poznan.pl...
Stałby¶ się bardziej wiarygodny wymieniaj±c czasem też jakie¶ wady twoich ukochanych telefonów, bo każde urz±dzenie ma też wady.
Naprawdę.

Wady wymieniałem wielokrotnie...
Jedn± z nich jest brak obsługi Adobe Flash w przegl±darce.

Ale zawieszanie się telefonu wymagaj±ce wyjęcia baterii się nie wydarza.
Inaczej użytkownicy byliby bardzo poszkodowani :-)))))))))
Przykre, że zawieszanie się takiego Samsunga jest wkomponowane
do projekt już od samego pocz±tku, przez zapewnienie możliwo¶ci
wyjęcia baterii przez użytkownika. Nie s±dzisz że co¶ w tym jest nie tak?

Zarówno Lumia 520 za 400zł, która się nie zawiesza i działa super płynnie, ale ma taki sobie wy¶wietlacz i aparat, jak i najdroższe modele wszystkich bez wyj±tków producentów.

Nie miałem nigdy Lumii, nie wiem jaki ma aparat...
W testach opublikowanych niedawno przez ekspertów z labu DxO
okazało się, że aparat foto w iPhone6 jest najlepszym aparatem foto
ze wszystkich obecnie dostępnych smartfonów na rynku, z Lumi± wł±cznie.

Aparat w moim iPhone4 jest bardzo dobry do moich codziennych zastosowań.
Do specjalistycznych zastosowań jak np. nurkowanie, używam Canona
Powershot G9 w obudowie do nurkowania również od Canona.

Skoro ich jednak nie dostrzegasz w produktach jabłka, możesz być tylko przedmiotem żartów. Nikt z tob± poważnie od dawna nie dyskutuje, co najwyżej przekomarza się :-).
Więc po co się tak przejmujesz?

Uogólniasz moje komentarze na temat iPhone do wszystkich produktów
Apple - na jakiej to podstawie? Czy ja tu kiedy¶ oceniałem Apple iMaca?
Albo Apple TV? Nie mam pojęcia na temat wielu produktów Apple i się
wtedy nie wypowiadam.

Data: 2014-10-06 22:31:11
Autor: J.F.
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m0up5j$tl1$1@dont-email.me...
[...]

no, wada, zaleta ... android tez nie obsluguje ...

J.

Data: 2014-10-06 23:02:59
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5432fc11$0$18076$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie mów, bo mój Nexus 7 Asusa obsługiwał.
A raczej można było zainstalować odpowiedniego pluggina.
To samo na kupowanej niedawno przez kolegę Samsung
12-calowym tablecie - nie wiem co to było, Galaxy Note Pro?

Data: 2014-10-06 23:10:06
Autor: J.F.
[...]

A do iphone nie mozna ?
Nie mozna bo nie ma, bo sie nie da, bo apple nie pozwala ?

J.

Data: 2014-10-06 21:19:07
Autor: masti
J.F. wrote:

[...]

Steve twierdził, że po jego trupie więc moż już można :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-10-07 00:25:47
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5433052f$0$3166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiesz co, to taka stara sprawa z tym konfliktem Flash<->HTML5
u Jobs'a że naprawdę nie wiem czy poważnie nie słyszałe¶ czy jaja sobie robisz.

Data: 2014-10-07 17:26:50
Autor: Marek
Czemu iPhone6 jest wciÄ…ĹĽ najszybszy?
On Tue, 7 Oct 2014 00:25:47 +0200, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Wiesz co, to taka stara sprawa z tym konfliktem Flash<->HTML5

Nie tylko o to chodziło ale też o uruchamianie aplikacji przez aplikacje.

--
Marek

Data: 2014-10-07 23:07:33
Autor: J.F.
[...]

Cos tam slyszalem, ale tak stara ze zapomnialem.

Tylko ze:
-decyzja ze sie flasha nie dolaczy ... no, decyzja jak decyzja
-ze nikt nie zaprogramowal plugina ... no, dziwne, ale mozliwe,
-jesli sie nie da zaprogramowac ... oj, to zle swiadczy o iphone,
-jesli Apple aktywnie blokuje ... oj, to bardzo zle swiadczy ...

J.

Data: 2014-10-07 20:28:33
Autor: A.L.
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
On Tue, 7 Oct 2014 23:07:33 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ponoc to jest skutek personalnych animozji miedzy szefami rirm

A.L.

Data: 2014-10-08 18:35:50
Autor: Mario
W dniu 2014-10-08 03:28, A.L. pisze:
On Tue, 7 Oct 2014 23:07:33 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Jedną z nich jest brak obsługi Adobe Flash w przeglądarce.
[...]

u Jobs'a że naprawdę nie wiem czy poważnie nie słyszałeś czy jaja
sobie robisz.

[...]

Persona odeszĹ‚a w niebyt, ale animozje pozostaĹ‚y. Pewnie dodano je   do doktryny ogryzkowego koĹ›cioĹ‚a.

MD

Data: 2014-10-07 21:13:24
Autor: masti
J.F. wrote:

[...]

tak. Apple nie pozwala na uzycie flasha.

Data: 2014-10-07 23:20:13
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:54345618$0$12622$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Apple ¶wiadomie i celowo nie pozwala na obsługę flasha na
swoich tabletach i telefonach. Być może że ma to zwi±zek
z możliwo¶ci± uruchamiania aplikacji z flasha jak to zauwazył
kol. Marek.

Data: 2014-10-06 23:06:51
Autor: Wiwo
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5432fc11$0$18076$65785112news.neostrada.pl...

no, wada, zaleta ... android tez nie obsluguje ...

Ciiii... Bo mój może usłyszeć i zaż±da podwyżki... ;-)

Wiwo

Data: 2014-10-06 23:33:54
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

Wady wymieniałem wielokrotnie...
Jedn± z nich jest brak obsługi Adobe Flash w przegl±darce.

no, wada, zaleta ... android tez nie obsluguje ...

Ten dziwny odgłos, dobiegaj±cy z półki, okazał się być rechotem niskobudżetowego tableta (z Biedronki, oczywi¶cie), rozbawionego do łez imputowaniem mu coraz to nowych ułomno¶ci. To któr± grę flash mam na nim jeszcze odpalić, żeby się uspokoił?

JoteR

Data: 2014-10-07 12:19:41
Autor: KOMTUR
W dniu 2014-10-06 o 21:05, Pszemol pisze:
> Przykre, ĹĽe zawieszanie siÄ™ takiego Samsunga jest wkomponowane
> do projekt już od samego początku, przez zapewnienie możliwości
> wyjęcia baterii przez użytkownika.

Chyba jakiegoĹ› niskobudĹĽetowca.
Mi od nowości ani Note3 ani S5 ani razu się nie zawiesiły.
Nie wiem więc o czym mówisz i o jakim muleniu?
Ostatnio wgrałem do HTC HD2 KitKata i tam nawet chodzi dosyć płynnie i się nie zawiesza, ale to stary sprzęt i android nie był jego systemem macierzystym, więc cudów nie oczekiwałem.

Nawet jak miałem przez rok S4 to też mi się ani razu nie zawiesił.
Twoja koleżanka musi mieć jakąś felerną aplikację zainstalowaną, albo też podkoloryzowałeś historię aby dopasować ją do Twojego wyobrażenia rzeczywistości :)

KOMTUR

Data: 2014-10-07 23:22:05
Autor: Pszemol
Użytkownik "KOMTUR" <komtur.maupa.onet.kropka.pl@op.pl> napisał w wiadomości news:m10env$bi8$1node1.news.atman.pl...
> [...]
> Przykre, ĹĽe zawieszanie siÄ™ takiego Samsunga jest wkomponowane
> do projekt już od samego początku, przez zapewnienie możliwości

Mowa była o służbowej Galaxy S4.

[...]

Jaką aplikację trzeba zainstalować aby telefon przestał na cały weekend
przyjmować telefony i smsy i na ekranie udawać że wszystko jest OK
a po wyjęciu baterii i resecie przychodzi nagle fefnaście smsów z całego
weekendu i szosiemnaście informacji o nieodebranych rozmowach?

Data: 2014-10-08 07:50:08
Autor: JD
W dniu 2014-10-07 23:22, Pszemol pisze:
> [...]

Jaką aplikację trzeba zainstalować aby telefon przestał na cały weekend
przyjmować telefony i smsy i na ekranie udawać że wszystko jest OK

Korporacyjną. Z tego co piszesz w całej jej firmie się wieszają.

JD

Data: 2014-10-08 16:36:40
Autor: KOMTUR
W dniu 2014-10-08 o 07:50, JD pisze:

Jaką aplikację trzeba zainstalować aby telefon przestał na cały weekend
przyjmować telefony i smsy i na ekranie udawać że wszystko jest OK

Korporacyjną. Z tego co piszesz w całej jej firmie się wieszają.

Dokładnie. Że też nikt w tej firmie nie wpadł na pomysł, że to ich aplikacje są dennie napisane, a nie to wina S4 :) Zwłaszcza, że to nie jest odosobniony przypadek.

KOMTUR

Data: 2014-10-08 23:08:31
Autor: Pszemol
Użytkownik "JD" <jacek3d@gmail.com> napisał w wiadomości news:5434d091$0$12635$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

przyjmować telefony i smsy i na ekranie udawać że wszystko jest OK

Korporacyjną. Z tego co piszesz w całej jej firmie się wieszają.

Co to jest "korporacyjna aplikacja" i do czego służy?
Czemu ma jakiś wpływ na podstawową funkcję telefonu: bycie gotowym
do odbioru rozmowy telefonicznej?

Data: 2014-10-08 22:59:54
Autor: Budzik
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Korporacyjn±. Z tego co piszesz w całej jej firmie się wieszaj±.

Co to jest "korporacyjna aplikacja" i do czego służy?

Np. taksówki maja w tej chwili swój korporacyjny program na smartfonach.

Czemu ma jaki¶ wpływ na podstawow± funkcję telefonu: bycie gotowym
do odbioru rozmowy telefonicznej?
A to jest dobre pytanie.
Pewnie przez przypadek, przy okazji.

Data: 2014-10-17 02:05:57
Autor: Smok Eustachy
W dniu 09.10.2014 o 00:59, Budzik pisze:
[...]

  Ale to nie s± ajfony

Data: 2014-10-17 02:18:12
Autor: Smok Eustachy
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
W dniu 17.10.2014 o 02:05, Smok Eustachy pisze:
/.../
  Ale to nie s± ajfony

Ponoć na ajfonie nie da sie mieć uruchomionej aplikacji w tle.

A mnie na androidzie aplikacja Youtube nie chce grać w tle. Podobnie Team Viewer gubi połaczenie. Eeee.

Data: 2014-10-17 08:59:55
Autor: Budzik
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik Smok Eustachy smok@wurg.pl ...

Podobnie Team Viewer gubi połaczenie. Eeee.

Z team viewerem to jest róznie - raz gubi, raz nie gubi - nie moge tego rozgryĽć.

Data: 2014-10-17 23:04:08
Autor: John Kołalsky
[...]

Serwisy działaj± w tle więc da się, ale konkretna aplikacja nie musi tego zapewniać.

Data: 2014-10-18 22:03:14
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomo¶ci news:54406044$0$20892$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 17.10.2014 o 02:05, Smok Eustachy pisze:
/.../
  Ale to nie s± ajfony

Ponoć na ajfonie nie da sie mieć uruchomionej aplikacji w tle.

Po co tak± nieprawdę ogłaszasz?

Data: 2014-10-17 08:59:55
Autor: Budzik
[...]

Ale tu było o zawieszaniu andrida przez korporacyjna apkę...

Data: 2014-10-18 14:48:28
Autor: Smok Eustachy
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
W dniu 17.10.2014 o 10:59, Budzik pisze:
/.../
   Ale to nie s± ajfony

Ale tu było o zawieszaniu andrida przez korporacyjna apkę...

Ajfona korporacyjna apka nie zawiesi, bo nie będzie działać. Po 10 minutach on j± wyłaczy. Tak słyszałem.

Data: 2014-10-18 22:04:04
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5442619c$0$2028$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak kto¶ nie umie pisać apek na iOS to wył±czy...

Data: 2014-10-17 21:41:01
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomo¶ci news:54405d65$0$20892$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tam też nie były. Cały czas mówimy o korporacyjnym Samsungu Galaxy S4.

Data: 2014-10-08 23:28:41
Autor: Mario
W dniu 2014-10-08 23:08, Pszemol pisze:
> [...]

Co to jest "korporacyjna aplikacja" i do czego służy?
Czemu ma jakiś wpływ na podstawową funkcję telefonu: bycie gotowym

Na zachodzie jest teraz tendencja do wprowadzania zakazĂłw dzwonienia i wysyĹ‚ania maili do pracownikĂłw po godzinach pracy.  MoĹĽe ta "korporacyjna aplikacja" blokuje rozmowy w weekendy na skutek takiej wĹ‚aĹ›nie polityki firmy :)

MD

Data: 2014-10-09 00:39:35
Autor: Marek
On Wed, 8 Oct 2014 23:08:31 +0200, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Czemu ma jakiś wpływ na podstawową funkcję telefonu: bycie gotowym
do odbioru rozmowy telefonicznej?

Co tak sie w kółko dopytujesz o to samo jak jakis niedorozwiniety? Nie dociera? Tak, moduł gsm się czasami wiesza. Dotarło? Iphone się nie wiesza? Fajnie.

--
Marek

Data: 2014-10-08 15:59:55
Autor: Budzik
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Nawet jak miałem przez rok S4 to też mi się ani razu nie zawiesił.
Twoja koleżanka musi mieć jak±¶ felern± aplikację zainstalowan±, albo
też podkoloryzowałe¶ historię aby dopasować j± do Twojego wyobrażenia
rzeczywisto¶ci :)

Jak± aplikację trzeba zainstalować aby telefon przestał na cały
weekend przyjmować telefony i smsy i na ekranie udawać że wszystko
jest OK a po wyjęciu baterii i resecie przychodzi nagle fefna¶cie
smsów z całego weekendu i szosiemna¶cie informacji o nieodebranych
rozmowach?

Nie wiem jak± ale też sporadycznie zdarzało mi się takie zachowanie androida.
Orientowałem się dopiero wtedy jak sam nie mogłem się z nikim połaczyć.
Restart powodował automatyczne odblokowanie a od znajomych wiem ze probowali sie polaczyc i byłem niedostępny.

Data: 2014-10-08 23:16:35
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA3C0B5FD3A550budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Co to znaczy sporadycznie? Jaki masz telefon?
Jak długo używasz telefonu i jak często robisz mu reset?

Data: 2014-10-08 22:59:54
Autor: Budzik
[...]

Samsung Galaxy S plus - uzywany od jakiegos 2,5 roku.
Sporadycznie - to znaczy ze zdazyło się tak moze 5 razy.
Reset w jakim sensie? Właczenie i wył±czenie? W sumie tylko wtedy kiedy musze czyli jak mam własnie taka sytuacje, ewentualnie jak widze, ze cos zacina. Nie czesciej niz raz na tydzien.

Chyba ze masz na mysli wgranie systemu od poczatku to: nigdy. :)

Data: 2014-10-09 23:13:20
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA3C15BB7C488budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

I to jest normalne że telefon pracuje tylko tydzień bez restartu?

Chyba ze masz na mysli wgranie systemu od poczatku to: nigdy. :)

Nie, mam na my¶li wł±czenie/wył±czenie.
Według relacji mojej koleżanki z pracy (z SGS2 a teraz ma SGS3-mini)
czasem trzeba wyci±gn±c baterię, bo guziki do wył±czania przestaj± reagować...

Data: 2014-10-09 22:59:49
Autor: Budzik
[...]

Niczego takiego nie napisalem...

Data: 2014-10-12 21:03:34
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA3C255D8CCD8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wła¶ciwie to sam nie wiesz co napisałe¶... bo raz piszesz że
5 razy w ci±gu 1,5 roku a potem że około raz na tydzień.
Tygodni w roku mamy 52, czyli w ci±gu tych 2,5 lat musiałe¶
wył±czyć awaryjnie telefon tylko z powodu zwisów nie
więcej niż 130 razy...

Data: 2014-10-12 21:59:59
Autor: Budzik
[...]

Raz w tygodniu a nie czesciej niz raz w tygodniu to jednak dwie zupełnie rózne czestotliwo¶ci...

Poza tym resetuje czesciej. Czasami dlatego, ze mi przegl±darka chodzi zauwazalnie wolniej, czasami bo mi spadnie i sam sie wył±czy.

O kilku razach pisałem w kontekscie zawieszenia modułu GSM - telefon działał ale nie mozna się było nigdzie dodzwonic, nikt tez nie mogł zadzwonic do mnie.

Data: 2014-10-13 00:29:47
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA3C4EC0D2CA47budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

No więc napisałem nie czę¶ciej niż raz w tygodnie więc przez
2,5 roku wył±czałe¶ awaryjnie telefon nie więcej niż 130 razy :-)

[...]

Czyli konkluzja jest taka, że Twój Samsung Galaxy S Plus jest wadliwy
skoro wymaga tak częstych i nieustannych resetowań... Pamietasz
co się stało że tak się porobiło czy było tak już od nowo¶ci?
Bo wiesz, to nie jest normalne.

Data: 2014-10-13 10:59:58
Autor: Budzik
[...]

A to akurat prawda.
Taki warunek mozemy postawić. Z tym ze wył±czałem awaryjnie duzo duzo rzadzeij.

[...]

Oczywiscie ze cos jest nie tak.
Tylko weĽ to reklamuj... Pani, 5 razy w ciagu dwóch lat nikt sie nie mógł do mnie dodzwonić.
Wiesz co robi serwis? Wgrywa nowy soft i oddaje...

Co robiłem - nie jestem w stanie tego sobie przypomniec przy tak losowej awaryjnosci.
Bede niedługo wgrywał andka 4.x, zobaczymy czy problem bedzie sie powtarzał.

Data: 2014-10-13 19:39:36
Autor: J.F.
[...]

Ja troche tych Samsungow uzywam i nie przypominam sobie abym musial baterie wyciagac, choc nie wykluczam ze sie moglo zdarzyc. Ale nie co tydzien, ani co miesiac, tylko raz, gora dwa ...

W jednym owszem - wyciagalem, ale nie pomoglo i pojechal do serwisu, w drugim podobnie - wyciagalem, ale tez nie pomoglo. Tu przynajmniej wiadomo - firmware sie uszkodzil, resetowal sie w czasie bootowania .... no i tak sie w kolko resetowal i bootowal, przerwac sie tego klawiszami nie dalo ...

[...]

Cos takiego doswiadczam, ale to na karcie Aero2, wiec cholera wie czyja to wina ..

J.

Data: 2014-10-13 18:59:56
Autor: Budzik
[...]

chodzilo o zawieszenie modulu gsm a nie telefonu w calosci.

Data: 2014-10-13 07:50:37
Autor: Waldek Godel
Dnia 12 Oct 2014 21:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

O kilku razach pisałem w kontekscie zawieszenia modułu GSM - telefon działał ale nie mozna się było nigdzie dodzwonic, nikt tez nie mogł zadzwonic do mnie.

Mnóstwo takich "zepsutych" telefonów, głównie Szajsungów, naprawiłem
wył±czaj±c używanie 4G. Bo sporo telelefonów, głównie Szajsungów, bardzo
słabo sobie radzi z fallbackiem do 3G przy poł±czeniu przychodz±cym.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomo¶ć jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w zwi±zku z

Data: 2014-10-13 10:59:59
Autor: Budzik
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik Waldek Godel nospam@orangegsm.info ...

[...]

Zmieniłem. :)
Czy ta zmiana da jakies negatywme efekty?

Data: 2014-10-13 14:45:46
Autor: Waldek Godel
Dnia 13 Oct 2014 10:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

Zmieniłem. :)
Czy ta zmiana da jakies negatywme efekty?

Brak obsługi LTE. Czasem będzie wolniej, ale czasem nawet szybciej

Data: 2014-10-13 15:59:56
Autor: Budzik
[...]

LTE to ja chyba nie mam w tym telefonie bo on juz lekko leciwy (+2 lata jak go kupiłem)
Dzieki, spróbuje.

Data: 2014-10-09 23:32:46
Autor: Tomek
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Pszemol"  napisał:

Według relacji mojej koleżanki z pracy...

To ten naoczny ¶wiadek? Prowadz±c 15 lat komis/serwis GSM miałem do czynienia z mas± kobiet i ich idiotycznym korzystaniem z telefonów. Nie o¶mieszaj się już więcej.

Data: 2014-10-10 13:09:56
Autor: Wiwo
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?

Użytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m16utu$8sm$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przecież to jest jego klasyczny chwyt. Najpierw przez 3/4 w±tku kłóci się, że dana cecha/własciwo¶ć/usterka/problem jest powszechna, a potem nagle okazuje się, że próbka kontrolna na jakiej wyci±gn±ł takie wnioski czy wiedzę to rodzice, wujkowie albo kolega z pracy.

Stali grupowicze pamiętaj± zapewne dyskusję na temat sms, w której Pszemol się upierał, jakoby w uesej ta technologia jest martwa, nieużywana, itp. bo tam wszyscy tylko gadaj± (dzięki super/hiper tanim pakietom z darmowymi poł±czeniami) lub używaj± srajbuka. Nie pomagały podawane statystki, tabelki, itp. bo były wg naszego pieszczoszka niewiarygodne lub nieatualne (sam oczywi¶cie nie chciał wskazać żadnych innych "wiarygodnych").
Niedługo póĽniej sam wrzucił jaki¶ temat, w którym zarzeczył własnej tezie, czyli okazało się, że sms w stanach jednak s± znane, używane i to w ogromnych ilo¶ciach. Kiedy kto¶ mu to wytkn±ł, to co się okazało? Że wcze¶niejsz± wiedzę opierał na własnej próbce oraz kilku kolegów z pracy (tak na marginesie, podobno zajmuje się jak±¶ inżynierk±, ale historie jego i kolegów ¶wiadcz±, że o współczesnej technice, to maj± znikom± wiedzę) oraz kilku osób z rodziny. I co ciekawsze, nadal nie widział w tym problemu...

Takich dyskusji było wiele więcej, w każdej schemat jest podobny.

Pszemol to zatwardziały fanboj dostosowuj±cy rzeczywisto¶ć do tego co każe głosić religia. Zreszt±, wystarczy przejrzeć jakie w±tki tworzy. Oczywi¶cie za każdym razem odrzuca pos±dzenia o wyznawanie jabłkowej religii... Wybiórczy zestaw tematów z ostatnich ok. 3 miesięcy:

Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy
Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
Ceny iphone6 w różnych krajach
Już mam Apple Watch, a Wy?
Apple rozwi±zał problem, Samsung nie umie od 4 lat
Całkiem ładny im wyszedł ten nowy Iphone6
Andrologia
Android i 64-bitowy processor
nowy iPhone6
Dwie fajne nowe reklamy Iphone
USB pendrive pod iOS - dzis za darmo

Je¶li kto¶ ma w±tpliwo¶ci (mimo tytułów), że to miały być flejmy na temat najwyższo¶ci wyrobów apple'a i próba dyskredytacji innych producentów/produktów (z naciskiem na szajsunga i androida), niech zajrzy do kilku powyższych postów, a szybko pozbędzie się w±tpliwo¶ci.
Żeby być uczciwym, muszę dodać, że oprócz powyższych spłodził kilka w±tków, które (przynajmniej w tytule lub pocz±tkowym po¶cie) nie dotyczyły srajfona.

Kole¶ dawno temu stracił wszelk± wiarygodno¶ć, więc dyskusje z nim maj± mały sens... Chociaż czasem sprawiaj± odrobinę perwersyjnej przyjemno¶ci, kiedy łapie się go na kłamstewkach lub bzdurach, które rozpowszechnia. ;-)

Wiwo

Data: 2014-10-12 20:59:01
Autor: Pszemol
[...]

Ta kobieta akuratnie jest młodym technikiem elektronikiem z wykształcenia.
Ty się o¶mieszasz że przypinasz łatkę technicznego idioty wszystkim kobietom.

Data: 2014-10-08 16:33:23
Autor: KOMTUR
W dniu 2014-10-07 o 23:22, Pszemol pisze:

> Przykre, ĹĽe zawieszanie siÄ™ takiego Samsunga jest wkomponowane
> do projekt już od samego początku, przez zapewnienie możliwości
> [...]

To wiem. Ale zawieszanie sie moĹĽe i jest moĹĽliwe, ale w niskobudĹĽetowcach, bo na pewno nie w S-kach i Note'ach

[...]

Nie wiem jaką. Pewnie taką samą, która powiesić na amen kilkukrotnie mocniejszego peceta, albo wywalić bluescreen. Koleżanka jest po prostu gapa, że ani razu nie spojrzała na komórkę i nie zauważyła, że wisi.
Czasami jakby mi przywisł pecet to też bym po paru dniach zauważył i też by mi przyszło wtedy 150 maili, co w tym dziwnego?

KOMTUR

Data: 2014-10-08 23:12:09
Autor: Pszemol
Użytkownik "KOMTUR" <komtur.maupa.onet.kropka.pl@op.pl> napisał w wiadomości news:m13hvm$kvl$1node1.news.atman.pl...
> [...]

To wiem. Ale zawieszanie sie moĹĽe i jest moĹĽliwe, ale w niskobudĹĽetowcach, bo na pewno nie w S-kach i Note'ach

Nie tylko możliwe co faktycznie potwierdzone relacją naocznego świadka.

[...]

Nie trzeba być gapą - to służbowy telefon, siedzi sobie na wycieczce
w plecaku - jak zadzwoni to odrywasz siÄ™ od swojego weekendu
i sprawdzasz z czym tym razem szef będzie przynudzał. Jak nie dzwoni
to się cieszysz weekendem i na telefon służbowy nie zaglądasz bo
idiotÄ… pracoholikiem nie jesteĹ› chyba.

Czasami jakby mi przywisł pecet to też bym po paru dniach zauważył
i też by mi przyszło wtedy 150 maili, co w tym dziwnego?

Z takim podejściem rozumiem teraz co to znaczy że użytkownicy Androida
"nie narzekajÄ…"... Sorry, ale takie przypadki sÄ… mi nieznane na moim iPhone.

Data: 2014-10-09 08:53:54
Autor: AL
On 2014-10-08 23:12, Pszemol wrote:
> [...]

Z takim podejściem rozumiem teraz co to znaczy że użytkownicy Androida
"nie narzekajÄ…"... Sorry, ale takie przypadki sÄ… mi nieznane na moim

w iPhonie czestym*/ przypadkiem jest awaria modułu gsm

/* statystycznie rzecz ujmujac:
- znam mało ludzi z iPhonami - a znam dwie takie przepadki
- znam mase ludzi z Androidowcami - nie znam ani jednego takiego przypadku

Data: 2014-10-09 19:46:28
Autor: KOMTUR
W dniu 2014-10-08 o 23:12, Pszemol pisze:

[...]

Ok. Tu się zgodzę, że mogła nie widzieć, że wisi. Ale to jej wina, że był powieszony cały weekend, bo np ja bym zauważył inna godzinę jakbym wieczorem podłączał do ładowania :)

[...]

Mnie też są takie przypadki nie znane, a miałem już S3, S4, Note2 i teraz mam S5 i Note3.
Dałeś przykład, że po zawiśnięciu przyszło mnóstwo smsów i powiadomień, to Ci podałem przykład, że jak mi zawisł Windows, to tez na drugi dzień dostałem mnóstwo maili. Laptop chodził non stop i też nie zauważyłem, że zawisł.

A "firmowa" aplikacja pewnie może łatwo zawiesić jeśli sie odwołuje bezpośrednio do jakichś sterowników modułu gsm, czy cos takiego. Nie znam się.

KOMTUR

Data: 2014-10-10 08:07:37
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 09 Oct 2014 19:46:28 +0200, KOMTUR wrote:
> Nie trzeba być gap± - to służbowy telefon, siedzi sobie na wycieczce
> w plecaku - jak zadzwoni to odrywasz się od swojego weekendu
> i sprawdzasz z czym tym razem szef będzie przynudzał. Jak nie dzwoni
> to się cieszysz weekendem i na telefon służbowy nie zagl±dasz bo
> idiot± pracoholikiem nie jeste¶ chyba.

 Ok. Tu się zgodzę, że mogła nie widzieć, że wisi.

Cała ta historia to jakie¶ pszemolenie -- jak który¶ mój android dostał
za bardzo w d4 i porabalo mu się w glowce, znaczy się zwisł, to watchdog
go slicznie restartuje po jakiejs chwili. S4, bo o nim mowa w tym w±tku
chyba, również się tak zachowuje.

PS. Wielki iElektronik, nim zacznie dalej bajać, doczyta sobie co to
jest WDT.

pozdrawiam,
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-10-12 20:55:34
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnm3f4u9.snk.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

za bardzo w d4 i porabalo mu się w glowce, znaczy się zwisł,
to watchdog go slicznie restartuje po jakiejs chwili.

W czasie pisania długiego maila, jak rozumiem... przykre.

S4, bo o nim mowa w tym w±tku
chyba, również się tak zachowuje.

No super. Ciekawe tylko że do tak drastycznych ¶rodków musz±
się posuwać - nie wystarczy ubić zwi¶niętej aplikacji? Co to za
ch**y system? Jakie¶ Windows 95 co jedna apka mogła położyć?

PS. Wielki iElektronik, nim zacznie dalej bajać, doczyta sobie co to
jest WDT.

Fajnie byłoby gdyby¶ Ty sobie doczytał i przestał wyliczać WDT
jako zaletę bo w normalnych sytuacjach, gdy telefon nie dostanie
strzała z ESD po wyładowaniu piorunem czy co¶ w tym stylu to
watchdog nie powinien "uzdrawiać" telefonu zwieszonego za przyczyn±
błędów w oprogramowaniu...

Data: 2014-10-13 07:15:03
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 12 Oct 2014 20:55:34 +0200, Pszemol wrote:
> [...]
> to watchdog go slicznie restartuje po jakiejs chwili.

 W czasie pisania długiego maila, jak rozumiem... przykre.

Nie, jak zwykle nie rozumiesz. :-) Co może być przykre, fakt.

> [...]

 się posuwać - nie wystarczy ubić zwi¶niętej aplikacji? Co to za
 ch**y system? Jakie¶ Windows 95 co jedna apka mogła położyć?

Momencik, to tej wymy¶lonej koleżance ten fon jednak zawisł, czy
niekoniecznie? Bo wła¶nie widzę klasyczne iClownowe spieprzanie od
meritum. :-)

> [...]

 strzała z ESD po wyładowaniu piorunem czy co¶ w tym stylu to
 watchdog nie powinien "uzdrawiać" telefonu zwieszonego za przyczyn±

Nie prosiłem osiołka, żeby jednak poczytał? :-)
Watchdog, między innymi, wła¶nie od tego jest. By nie dopu¶cić do
kulkudniowego zwisu, co sobie tutaj wymy¶liłe¶.

PS. Nim Ci całkiem puszcz± zwieracze, ja bym sprawdził czy ajfon
przypadkiem tez nie ma WDT, bo może się iPajacykowi być póżniej ciężko
wycofywać (jakby się okazało, że WDT to jest objawienie na miarę MMSa)

Data: 2014-10-08 17:50:46
Autor: Marek
On Tue, 7 Oct 2014 23:22:05 +0200, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Dziwi mnie, że ta osoba przez cały tydzień nie zorientowała się, że gsm jest zablokowany, albo co gorsza miała aktywny po prostu tryb samolotowy :).

--
Marek

Data: 2014-10-08 17:57:25
Autor: AL
On 2014-10-08 17:50, Marek wrote:
[...]

:).

jeśli przez cały tydzień nie potrzebowała użyć telefonu - znaczy, że jest jej niepotrzebny (mam na myśli służbowy) ;)

Data: 2014-10-08 18:43:56
Autor: Mario
W dniu 2014-10-08 17:57, AL pisze:
On 2014-10-08 17:50, Marek wrote:
[...]

Weekend a nie tydzień. I nie dziwię się, że w weekend nie martwiła się z powodu braku telefonów z firmy.

MD

Data: 2014-10-08 23:15:32
Autor: Pszemol
On 2014-10-08 17:50, Marek wrote:
[...]

Otóż to. Jeden logiczny człowiek się znalazł.

Data: 2014-10-08 23:14:53
Autor: Pszemol
Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.7324174085760564936news.neostrada.pl...
[...]

Nie cały tydzień tylko cały weekend.
Nie wiem czy miałeś kiedyś służbowy telefon ale zapewniam Cię, że
jest to rzecz do ktĂłrej nie zaglÄ…dasz jak nie dzwoni... Bawisz siÄ™ swoim.

WyobraĹş sobie teraz takÄ… sytuacjÄ™: czekasz na waĹĽny telefon, wydaje
Ci sie że telefon włączony, naładowany - jak często zaglądasz aby
sprawdzić czy znowu się nie zawiesił? Naprawdę chcesz mieć takie
zmartwienie na Twojej liście zmartwień? Bo ja wolę fona co się nie wiesza.

Data: 2014-10-08 18:41:58
Autor: Mario
> [...]

a po wyjęciu baterii i resecie przychodzi nagle fefnaście smsów z całego
weekendu i szosiemnaście informacji o nieodebranych rozmowach?

Ja tak miaĹ‚em zarĂłwno w Nokii z Symbianem jak i w SPV z WM5 jak i z bodajĹĽe LG GT540 z Andkiem. Mam w domu sĹ‚aby zasiÄ™g i co ciekawe fony pokazywaĹ‚y, ĹĽe jest sieć, a nikt siÄ™ nie mĂłgĹ‚ dodzwonić. SMSy z informacjami  o nieodebranych pojawiaĹ‚y siÄ™ nie tylko po zresetowaniu fona, ale tez po wyjechaniu z zasiÄ™gu BTSa :) Teraz jakoĹ› nie mam z tym problemĂłw, a mam SGS3.

MD

Data: 2014-10-07 09:02:39
Autor: GAD Zombie
W dniu 2014-10-06 20:33, Pszemol pisze:

[...]

Mój Core nie zawiesił się ani raz od zakupu.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-10-07 09:01:37
Autor: GAD Zombie
W dniu 2014-10-06 20:12, Pszemol pisze:
A je¶li to wina Javy, to jest to tymbardziej przykre, bo w takim razie to
już nigdy się nie zmieni i różnica będzie tylko coraz większa.
W pogoni za uniwersalno¶ci±/przeno¶no¶ci± po¶więcono wydajno¶ć.

Ale to jest oczywista oczywisto¶ć, że je¶li co¶ jest uniwersalne, to kosztem rozmiaru i wydajno¶ci, albo wymagań sprzętowych. Co¶ za co¶.

Data: 2014-10-07 12:53:12
Autor: AL
On 2014-10-06 20:12, Pszemol wrote:

Bo jest niezawodnie lepszy od konkurencji. Kupuj±/płac± za reputację.

IMHO kupuja i placa za brandzlowanie sie.
Apple to - w PL przynajmniej - jakis mit niebotycznosci, wrecz boskosci ;)

Tak jak kiedy¶ kupowało się w ciemno TV/monitory z Trinitronem Sony
bo był zwyczajnie najlepszy. Teraz okazuje się, że Apple iPhone jest wart
swojej ceny a Samsungi niestety okazały się niewydajne i zawodne.

Dlaczego Apple daje 12mcy na swoje produkty?

W biurze jest trojka kolegow z iPhonami - jeden wciaz uzytkuje 4S (nawet wgral iOS'a8) - ale zaczyna narzekac, a to bateria, a to cos tam nie dziala jak mysli.  Zastanawia sie wlasnie na przesuiadka na ... Androidowca.

Kolega z 5S juz marzy o przejsciu na 6'ke - bo jednak ekran wiekszy i po roku czasu bateria nie dozywa mu do konca dnia (pewnie z IP6 nie bedzie lepiej - ale.... ekran > 4" to amaizing).
Poprzedni jego 4S przestal dzialac ot tak sobie.

Trzeci kolega po dwoch probach naprawy swojego 4S - dal go corce. Wysiadl modul GSM. Obecnie dziala jako tablet do gier z miniaturowym ekranikiem.
Sam przesiadl sie na androidowca (i to wcale nie z gormej polki - bo wybral za 1pln Galacy Core Plus czy jakos tak) i stwierdzil, ze byla to jedna z lepszych decyzji.
Dlaczego, Przemol - ja sie pytam dlaczego?

[...]

Moze trzeba by stwierdzic co za aplikacje tam sie im instaluje - moze to wina zle napisanego programu a nie systemu czy telefonu?

Pierwszy moj androidowiec G1 - wiadomo - cierpial na choroby wieku dzieciecego - ale na owczene warunki dawal rade - po zrootowaniu i wgraniu CM nawet odzyl - ale ulomnosci slabego sprzetu sie nie przeskoczy.
Poprzedni DesireZ - przez 4 lata moze zawiesil mi sie z 3,4 razy (tak, ze musialem wyciagnac baterie - po czym szukalem aplikacji, ktora zarznela telefon i byl wypad).
Obecny Xperia Z1compact - dziala bez zarzutu, mimo zainstalowania juz - jak zeznaje menager aplikacji ok 180 (>220 z aplikacjami producenta).

Data: 2014-10-07 15:28:38
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2014-10-07 12:53, AL pisze:

[...]

Bo nie czytajÄ… Pszemola. Jakby czytali ... ;-)

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2014-10-07 23:28:31
Autor: Pszemol
Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m10gmn$jtg$1dont-email.me...
On 2014-10-06 20:12, Pszemol wrote:

Bo jest niezawodnie lepszy od konkurencji. Kupuj±/płac± za reputację.

IMHO kupuja i placa za brandzlowanie sie.
Apple to - w PL przynajmniej - jakis mit niebotycznosci, wrecz boskosci ;)

A co ma Polska do tych 10 milionów sztuk zamówionych w pierwszy
weekend po premierze? Polski rynek to nieistotny margines dla Apple.
Zauważ, że nie ma Polski nawet w drugiej transzy...

[...]

Bo nie musi dawać więcej a i tak ludzie kupuj±.
Widzisz - ja swoj± Hondę kupiłbym i bez gwarancji, bo wiem że jest
bardzo niezawodnym samochodem. A Hyundaja nie kupię nawet jak
będ± dożywotni± gwarancję dawać.

[...]

No i co z tego że telefon po trzech latach nie pracuje już jak nowy?

[...]

No i co? Ten przykład o czym miał ¶wiadczyć? Podany przez pomylkę?

Trzeci kolega po dwoch probach naprawy swojego 4S - dal go corce. Wysiadl modul GSM. Obecnie dziala jako tablet do gier z miniaturowym ekranikiem.

No i czemu nie naprawił go?

Sam przesiadl sie na androidowca (i to wcale nie z gormej polki - bo wybral za 1pln Galacy Core Plus czy jakos tak) i stwierdzil, ze byla to jedna z lepszych decyzji.
Dlaczego, Przemol - ja sie pytam dlaczego?

A sk±d ja mogę wiedzieć dlaczego Twój kolega tak my¶li. Zapytaj go sam.

Moze trzeba by stwierdzic co za aplikacje tam sie im instaluje - moze to wina zle napisanego programu a nie systemu czy telefonu?

To jest osoba która ma swój prywatny smartfon i tym się bawi.
Galaxy S4 jest telefonem służbowym i tam nic nie instaluje poza tym
co firma zainstalowała. Telefon jest własno¶ci± firmy gdzie ona pracuje.

Data: 2014-10-08 00:26:16
Autor: AL
On 2014-10-06 20:12, Pszemol wrote:

[...]

ja nie mowie o rynku PL w stosunku do reszty swiata - bo nie sledze tematu i guzik mnie obchodzi czy i kiedy Apple bedzie oferowal ten telefon w PL.
Mowie o ogolnej boskosci w jakiej stawia sie ten telefon - fama poszla i nikt nie zwaza czy warto czy nie warto - kupuje - bo to jest trendy i amaizing.  (Nie kupuja dlatego, ze to - jak piszesz - bezkonkurencyjny sprzet - bo ja tam widze wiele wad procz zalet, ktore niegdy nie przekonalybymnie by dac kupe szmalu za cos, co moge miec za polowe i bez ograniczen systemowych).
Jak wyszedl 5S to wszyscy wyznwacy jablka mowili ze po co ekran > 4" a teraz kazdy pragnie mieć t± bosk± wielko¶ć ekranu > 4".
KPW?

[...]

(...)

Trzeci kolega po dwoch probach naprawy swojego 4S - dal go corce.
Wysiadl modul GSM. Obecnie dziala jako tablet do gier z miniaturowym
ekranikiem.

No i czemu nie naprawił go?

bo juz dwa razy naprawiał i za każdym razem zostaiwał w serwisie 200pln i efekt powracał (no i jak powrócił trzeci raz to już go przestał reanimować na siłe).
Gdyby była gwarancja - to nie byłoby problemu.

[...]

dlatego, ze wiele osob korzystajacych z iP nawet nie wie, ze telefon mozna wykorzystywac do czego wiecej, ze moze miec system bez sztucznych ograniczen i wcale nie wolniejszy?

no i ?

Data: 2014-11-05 04:48:43
Autor: Pszemol
"AL" <adam@skads.tam.pl> wrote in message news:m11pai$10q$1dont-email.me...
ja nie mowie o rynku PL w stosunku do reszty swiata - bo nie sledze tematu i guzik mnie obchodzi czy i kiedy Apple bedzie oferowal ten telefon w PL.

Masz bardzo mocno ustalone opinie jak na kogo¶ kto
"nie ¶ledzi tematu"... :-)

[...]

Miałe¶ kiedy¶ iPhone w ręce dłużej niż parę chwil?

Jak wyszedl 5S to wszyscy wyznwacy jablka mowili ze po co ekran > 4"
a  teraz kazdy pragnie mieć t± bosk± wielko¶ć ekranu > 4".
KPW?

Błędnie rozumujesz i niepotrzebnie uogólniasz.
Nie wszyscy mówili że po co >4" ani nie każdy pragnie mieć teraz >4".
Ja na ten przykład ubolewam nad faktem, że ekran iP6 jest tak duży.

[...]

Sorry, ale je¶li płacę w serwisie to wymagam aby usterka była naprawiona.
Je¶li ta sama usterka wróci na tym samym sprzęcie to zanoszę do serwisu
do poprawki, bo ewidentnie co¶ słabo naprawili i drugi raz kasa się im nie
należy...

Ale może ja dziwny jestem jaki¶? :-)
Ty zapłaciłby¶ serwisowi dwa razy za usuwanie tej samej usterki
w tym samym telefonie?

[...]

Od którego iPhone Galaxy Core Plus nie jest wolniejszy?
A poza tym - je¶li ten człowiek nie wie do czego służ± smartfony
to jego opinia o jakimkolwiek smartfonie jest bardzo małej warto¶ci.

[...]

No i to, że Ľle napisany program nie powinien być w stanie
powiesić całego telefonu - system operacyjny ma mieć przed
tym wbudowane zabezpieczenia i umieć tak± apkę ubić bez
ubijania innych apek ani uszkodzenia integralno¶ci systemu.
Już czasy MS-DOS/Win95 odeszły do lamusa. Umiemy pisać
lepsze systemy operacyjne aby takie rzeczy nie miały miejsca.

Data: 2014-11-05 16:44:26
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

nie wszyscy. To tylko Jobs tak mówił, a wyznawcy powtarzali

ani nie każdy pragnie mieć teraz >4".

Sam dawałe¶ przykład ilu to nowych klientów ¶ci±gn±ł IP6. Czyli jednak
klientela jest

Ja na ten przykład ubolewam nad faktem, że ekran iP6 jest tak duży.

to go nie kupuj. Po co Ci on.

Data: 2014-11-17 18:05:58
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m3dk5a$f63$1dont-email.me...
Błędnie rozumujesz i niepotrzebnie uogólniasz.
Nie wszyscy mówili że po co >4"

nie wszyscy. To tylko Jobs tak mówił, a wyznawcy powtarzali

Ci co powtarzali... Ale nie wszyscy.
Dzi¶ używałem iP6+ i powiem Ci, że z cał± pewno¶ci± jest za duży.

ani nie każdy pragnie mieć teraz >4".

Sam dawałe¶ przykład ilu to nowych klientów ¶ci±gn±ł IP6.
Czyli jednak klientela jest

Tak, klientela jest na nowy, szybki iPhone.
Niekoniecznie z takim dużym ekranem jak iP6.

Ja na ten przykład ubolewam nad faktem, że ekran iP6 jest tak duży.

to go nie kupuj. Po co Ci on.

A pisałem gdzie¶, że kupuję?
Na razie mój czteroletni iPhone4 działa bardzo dobrze.

Data: 2014-11-18 10:28:59
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

zależy do czego

[...]

a twierdziłe¶ inaczej

Ja na ten przykład ubolewam nad faktem, że ekran iP6 jest tak duży.

to go nie kupuj. Po co Ci on.

A pisałem gdzie¶, że kupuję?
Na razie mój czteroletni iPhone4 działa bardzo dobrze.

i będzeisz wygl±dał w Starbuksie jak neandertalczyk w salonie gier
komputerowych

Data: 2014-11-05 20:03:29
Autor: Marek
Czemu iPhone6 jest wciÄ…ĹĽ najszybszy?
On Wed, 5 Nov 2014 04:48:43 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
No i to, że źle napisany program nie powinien być w stanie
powiesić całego telefonu - system operacyjny ma mieć przed
tym wbudowane zabezpieczenia i umieć taką apkę ubić bez
ubijania innych apek ani uszkodzenia integralności systemu.
Już czasy MS-DOS/Win95 odeszły do lamusa. Umiemy pisać
lepsze systemy operacyjne aby takie rzeczy nie miały miejsca.

Ale odróżniasz system operacyjny od interfejsu użytkownika, który może się zawiesić? System wtedy ma się bardzo dobrze i mu nie zagraża nieresponsywny proces ui. Co z tego, że user nic nie może zrobić.

--
Marek

Data: 2014-11-17 18:08:48
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.7355279248450548555news.neostrada.pl...
[...]

A odróżniasz dobry system operacyjny który wykrywa taką
sytuację że urządzenie stało się bezużyteczne dla użytkownika
od kiepskiego systemu który działa sobie bez GUI czyli tak jak
gdyby nie działał, bo po co komu telefon/smartfone bez GUI?

Data: 2014-11-18 09:47:30
Autor: Marek
On Mon, 17 Nov 2014 18:08:48 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Taki system nie istnieje, wystarczy w  odpowiedni sposĂłb zablokować uĹĽytkownikowi input (klawiaturÄ™, mysz, dotyk itp.).
Dla systemu taka sytuacja to po prostu  brak reakcji uĹĽytkownika, system ma wpadać w panikÄ™, ĹĽe user z niego nie korzysta? Ma bĹ‚agać usera o dowolny input straszÄ…c, ĹĽe siÄ™ zawiesi z rozpaczy? Sytuacja, w ktĂłrej gujowi wydaje siÄ™, ĹĽe user nic nie robi (przez zablokowany input) to najczÄ™stszy powĂłd "zawieszenia". I nawet ten  idealny system/guj  z symbolem odgryzionego jabĹ‚ka z tym sobie nie poradzi.

--
Marek

Data: 2014-10-08 18:47:59
Autor: Mario
On 2014-10-06 20:12, Pszemol wrote:

Bo jest niezawodnie lepszy od konkurencji. Kupują/płacą za reputację.

IMHO kupuja i placa za brandzlowanie sie.
Apple to - w PL przynajmniej - jakis mit niebotycznosci, wrecz
boskosci ;)

A co ma Polska do tych 10 milionĂłw sztuk zamĂłwionych w pierwszy
weekend po premierze? Polski rynek to nieistotny margines dla Apple.
ZauwaĹĽ, ĹĽe nie ma Polski nawet w drugiej transzy...

Tak jak kiedyś kupowało się w ciemno TV/monitory z Trinitronem Sony
bo był zwyczajnie najlepszy. Teraz okazuje się, że Apple iPhone jest
wart
swojej ceny a Samsungi niestety okazały się niewydajne i zawodne.

Dlaczego Apple daje 12mcy na swoje produkty?

Bo nie musi dawać więcej a i tak ludzie kupują.
Widzisz - ja swoją Hondę kupiłbym i bez gwarancji, bo wiem że jest
bardzo niezawodnym samochodem. A Hyundaja nie kupiÄ™ nawet jak
będą dożywotnią gwarancję dawać.

[...]

No i co z tego ĹĽe telefon po trzech latach nie pracuje juĹĽ jak nowy?

[...]

No i co? Ten przykład o czym miał świadczyć? Podany przez pomylkę?

[...]

A skąd ja mogę wiedzieć dlaczego Twój kolega tak myśli. Zapytaj go sam.

Pytanie było pewnie retoryczne. Ty podajesz przykąłd koleżanki niezadowolonej z SGS to nie ignoruj przykładów jego kolegów narzekających na iPhony.

MD

Data: 2014-10-08 23:18:36
Autor: Pszemol
Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości news:m13r0f$k3u$1mx1.internetia.pl...
Pytanie było pewnie retoryczne. Ty podajesz przykąłd koleżanki niezadowolonej z SGS to nie ignoruj przykładów jego kolegów narzekających na iPhony.

Nie "ogĂłlnie niezadowolonej" tylko raportujÄ…cej konkretny,
częsty problem z którym nie umie sobie poradzić serwis.
Nie omawiamy tu mglistych uczuć koleżanki tylko fakty
przez niÄ… raportowane.

Czemu iPhone6 jest wci±ż najszybszy?