Czemu księża tak zaciekle walczą z edukacją seksualną

Data: 2019-10-23 09:13:56
Autor: Bruno Brunowski
Czemu księża tak zaciekle walczą z edukacją seksualną
a znimi ramię w ramię parytyjni koalicjanci.
"- Była małą, niewinną dziewczynką i jak mówi chciała tylko przyjąć do serca Jezusa. Ale dla księdza Mariana B. niewiele to znaczyło i w czasie przygotowań do pierwszej komunii świętej wykorzystał seksualnie 8-letnią Wiktorię - brzmi wpis ośrodka na facebooku. - Przychodziła za zgodą rodziców do kościoła uczyć się modlitw, ksiądz kazał jej zostawać gdy wszystkie dzieci wychodziły. Kazał dziecku opowiadać o tym jak się onanizuje i pytał czy chciałaby za pieniądze wystąpić w filmie pornograficznym. Gdy opowiadał o tym dziewczynce jednocześnie obnażał ją, pobudzał palcami jej genitalia i sam się onanizował. Kazał dziewczynce przychodzić wielokrotnie tłumacząc jej, że księża tak robią z każdą dziewczynką tylko nie wolno o tym mówić, ośmiolatka nikomu więc o tym nie powiedziała. Dziewczynki wierzyły że to co robił ksiądz jest tajemnym rytuałem który przechodzą wszystkie dzieci idące do komunii, ale nie wolno o tym z nikim rozmawiać."
https://rawicz.naszemiasto.pl/ksiadz-oskarzony-o-pedofilie-na-jaw-wychodza-porazajace/ar/c1-7393984

A taka wyedukowana smarkula od razu sie zorientuje, że to nie "tajemny rytuał", a zwykły ch... i poleci na skargę.

I jak wtedy nieść posługę?

--
Bruno

Data: 2019-10-23 18:21:48
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski "wyjaśnia": Czemu
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]
[...]
[...]

TY domagasz się edukacji *seksualnej* już ośmiolatek i ośmiolatków?
Masa rodziców cię POprze.

https://rawicz.naszemiasto.pl/byly-proboszcz-rawickiej-parafii-oskarzony-o-pedofilie-foto/ar/c1-5041453
Były proboszcz rawickiej parafii oskarżony o pedofilię [FOTO]
Redakcja 19.03.2019Zaktualizowano 21.03.2019

W czwartek w sądzie odbyła się pierwsza rozprawa dotycząca duchownego
Mariana B., którego wolsztyńska prokuratura oskarża o czyny
pedofilskie. [...] sprawa ta jest sprzed lat [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-23 09:48:05
Autor: Bruno Brunowski
Bruno Brunowski "wyjaśnia": Czemu księża tak zaciekle walczą z edukacją seksualną (OŚMIOLATEK)
W dniu środa, 23 października 2019 18:25:45 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> I jak wtedy nieść posługę?

TY domagasz się edukacji *seksualnej* już ośmiolatek i ośmiolatków?

Jak widać z załączonego przykładu już takie dzieci musza mieć wiedzę jakie zachowania są nieakceptowalne.
I tak to jest edukacja seksualna. Oczywiście dostosowana do wieku i poziomu rozwoju dziecka.

Wiedziałbyś gdybyś przeczytał te straszne Wytyczne WHO.

--
Bruno

Data: 2019-10-23 18:51:59
Autor: A. Filip
> [...]

Wiedziałbyś gdybyś przeczytał te straszne Wytyczne WHO.

To je do kurwy nędzy zacytuj jak chcesz przekonywać a nie tylko tak
sobie pierdolić (przekonywać przekonanych).

Ja zostałem dawno skutecznie wytresowany nie ufać (w pełni)
"postępowcom" i politykom bo za często ukrywają diabła w "detalach".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-23 10:54:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 23 października 2019 18:55:10 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

To je do kurwy nędzy zacytuj jak chcesz przekonywać a nie tylko tak
sobie pierdolić (przekonywać przekonanych).

Nie, zrobimy tak: zapoznasz się z całością i wtedy wrócimy do dyskusji.
https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/WHO_BzgA_Standards_polnisch.pdf

--
Bruno

Data: 2019-10-23 19:57:27
Autor: u2
Bruno Brunowski "wyjaśnia": Czemu ksi ęża tak zaciekle walczą z edukacją seksualn ą (OŚMIOLATEK)
Nie, zrobimy tak: zapoznasz się z całością i wtedy wrócimy do dyskusji.

ja ja polnisch:)))))))))))

Data: 2019-10-23 18:58:14
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

O seksie się nie gada, seks się praktykuje..., w odpowiednim wieku... A jak się gada, to dopiero wtedy chce się spróbować...

boukun

Data: 2019-10-23 22:21:24
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Wiedziałbyś gdybyś przeczytał te straszne Wytyczne WHO.

on zna te wytyczne
wiadomo skąd bo sam nie przeczytał
dlatego tak bełkoce

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-10-23 23:37:36
Autor: A. Filip
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Wiedziałbyś gdybyś przeczytał te straszne Wytyczne WHO.

on zna te wytyczne
wiadomo skąd bo sam nie przeczytał
dlatego tak bełkoce

Ale TY je przeczytałeś i ze znawstwem ZACYTUJESZ nie bełkocząc?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-23 17:46:47
Autor: japanizer
On Thursday, October 24, 2019 at 6:41:09 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> wiadomo skąd bo sam nie przeczytał
> dlatego tak bełkoce

Ale TY je przeczytałeś i ze znawstwem ZACYTUJESZ nie bełkocząc?

Cytując klasyka - "walka z pedofilią - walką z Kościołem".

Data: 2019-10-24 08:02:04
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Ale TY je przeczytałeś i ze znawstwem ZACYTUJESZ nie bełkocząc?

Cytując klasyka - "walka z pedofilią - walką z Kościołem".

Chcesz psa uderzyć kij znajdziesz.  Ten kij jest całkiem niezły dopóki
nie wezmą go do ręki osobnicy publicznie grzeszący nadgorliwością gorszą
od faszyzmu.

Z logiki obowiązującego prawa karnego (KK-200: seks z małoletnim poniżej
15 lat) wynika że edukacja seksualna _przynajmniej_ "tuż" przed 15
rokiem życia jest wskazana+.  To jest 14/15 lat czyli siódma/ósma klasa
(obecnej szkoły podstawowej. To jest _daleko_ od początku szkoły
podstawowej w wieku 7 lat.  Ja w ciemno obstawiam że o wiele więcej
rodziców jest za edukacją seksualną pod koniec szkoły podstawowej niż od
jej początku.  Im wcześniejsza edukacja seksualna tym wsparcie rodziców
mniejsze.  Jak ktoś tego nie łapie (bo mu nie pasuje?) to dyskutuje czy
manipuluje?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-24 07:59:53
Autor: Budzik
Bruno Brunowski "wyjaśnia": Czemu księża tak zaciekle walczą z edukacją seksualną (OŚMIOLATEK)
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

To troche tam jakbys uwazał ze uczenie dzieci dodawania 2+2 oraz całek i powiedzmy funkcji trygonometrycznych to ta sama matematyka...

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2019-10-25 20:22:44
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

[...]

a pytałeś zgwałconych przez księży 8-latków?

Data: 2019-10-25 21:13:11
Autor: A. Filip
[...]

A zauważyłeś że dzieci poniżej 12 lat są w prawie RP3
ubezwłasnowolnione?  Jak rozumiem toczysz pianę z ust
w ramach kampanii by ten wiek obniżyć do ośmiu lat?

Wiec albo do kurwy nędzy zmieniaj prawo albo o dzieci poniżej lat 12
pytaj ich rodziców.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-26 22:49:30
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> a pytałeś zgwałconych przez księży 8-latków?

A zauważyłeś że dzieci poniżej 12 lat są w prawie RP3

aaaa - czyli lubisz jak księża gwałcą 8-latków

Data: 2019-10-26 22:52:14
Autor: u2
W dniu 26.10.2019 o 22:49, Pisiorowy Escobar pisze:
aaaa - czyli lubisz jak księża gwałcą 8-latków

nie ściemniaj, to ty ksiundz ?:))))))))))))))))))

Data: 2019-10-25 20:21:22
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> wiadomo skąd bo sam nie przeczytał
> dlatego tak bełkoce

Ale TY je przeczytałeś i ze znawstwem ZACYTUJESZ nie bełkocząc?

jest w necie wyciąg
ale czytaj, bo musiałbyś skończyć pierdolić

Data: 2019-10-23 22:20:48
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> I jak wtedy nieść posługę?

TY domagasz się edukacji *seksualnej* już ośmiolatek i ośmiolatków?

a widziałeś nieogarnięty najnowszy sondaż?
75% rodziców chce edukacji w szkołach
połowa już w podstwówce

teraz możesz wracać do swojego lochu

Data: 2019-10-23 23:39:14
Autor: A. Filip
> [...]

Masa rodziców cię POprze.

a widziałeś nieogarnięty najnowszy sondaż?

No tusz swój zakuty łeb i zacytuj zadane w sondażu pytanie
*słowo w słowo*

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-24 11:43:43
Autor: Olin
Dnia Wed, 23 Oct 2019 18:21:48 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

TY domagasz się edukacji *seksualnej* już ośmiolatek i ośmiolatków?

Jak widać, jest ona wskazana, bo pedofile w sutannach nie mają żadnych
hamulców.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Czemu księża tak zaciekle walczą z edukacją seksualną