Czemu na CB takie dziwne gadki?

Data: 2009-07-28 22:27:26
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Czemu na CB takie dziwne gadki?
Max_P pisze:

Cały ten żargon jest przesadnie sztuczny i chyba dziecinny? Nie wyobrażam
sobie sytuacji, nawet jakbym się zmusił i kupił to radio, by jadac żoną i
dziećmi robić z siebie dużo młodszego niż jestem ~~%(

Fakt ... mnie naprzykład wkurzają "inne zasady" ... np nie pierdzenie w windzie ... ja zachowuję się jak facet - purkam, i chrząkam ... przecież duszenie wiatra pośladami to nienaturalne i może prowadzić od chorób - czyli gnioty duszące bąka postępują jak gówniarze - odmrażają se uszy na złość mamie.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-28 22:40:03
Autor: Max_P
Czemu na CB takie dziwne gadki?

""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl>

[...]

Allleś pieoprznął ~%O

Max

Data: 2009-07-29 09:31:33
Autor: Arek (G)
Max_P pisze:
[...]

"pieoprznął" a co to za dziwny slang? Rozumiem, że nie ma żony ani dzieci w pobliżu więc sobie zaszalałeś?;)

A.

Data: 2009-10-11 19:37:20
Autor: kajan
Czemu na CB takie dziwne gadki?
bo to sa chuje jebane, nie przejmuj sie i nie kupuj CB:P

Czemu na CB takie dziwne gadki?