Czemu na CB takie dziwne gadki?

Data: 2009-07-28 22:50:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czemu na CB takie dziwne gadki?
Max_P pisze:
Witam,
CB to obciach, więc z nim nie jeżdżę, ale mam pytanie. Moze mi ktoś
odpowiedzieć poważnie; dlaczego poważni faceci mowią przez to CB dosyć hmm
dziwnym slangiem. Dlaczego nie "gliniarze" albo "policja" a "miski". Wydaje
mi się to maksymalnie idiotyczne.
Cały ten żargon jest przesadnie sztuczny i chyba dziecinny? Nie wyobrażam
sobie sytuacji, nawet jakbym się zmusił i kupił to radio, by jadac żoną i
dziećmi robić z siebie dużo młodszego niż jestem ~~%(

Cały ten żargon wywodzi się jeszcze z czasów, gdy CB było, że tak powiem "na kartki" (chodzi mi o uprawnienia, jakby kto był mało domyślny).
Do tego ma podłoże światowe. Obejrzyj sobie film "Konwój" z Krisem Kristoffersonem i Ali MacGraw. Fakt, że film z dużym prawdopodobieństwem jest starszy od Ciebie (i większości p.m.s.u) powinien Ci dać do myślenia.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-07-29 17:00:50
Autor: kamil

"Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote in message news:h4no9k$htk$1news.dialog.net.pl...
Max_P pisze:
[...]

Czyli jaki kraj, takie konwoje, wiec chociaz poudajemy truckersow w krazownikach szos przez radio?

Kiedy bylem maly, tez bawilem sie w gwiezdne wojny mieczem z patyka. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-29 18:50:12
Autor: Kuba \(aka cita\)
Czemu na CB takie dziwne gadki?
kamil wydusił z siebie te słowy:

Kiedy bylem maly, tez bawilem sie w gwiezdne wojny mieczem z patyka.
;-)

ale przestales i zająłeś sie usenetem .. gdzie mozna sie czepiać wszytskiego i wszytskich (np. potocznych zwrotów na CB) .. ot taka nowa zabawa XXIw.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-29 19:20:11
Autor: Seba
Czemu na CB takie dziwne gadki?
Dnia Tue, 28 Jul 2009 22:50:22 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

Fakt, że film z dużym prawdopodobieństwem jest starszy od Ciebie (i większości p.m.s.u) powinien Ci dać do myślenia.

I ty weź i mi po raz kolejny zaprzecz żeś nie kapelusznik i emeryt ;)

PS. Piwo bym jakieś wchłonął - ale bez 2 ton jedzenia przy okazji ;)

Sebastian S.

Data: 2009-07-29 21:32:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 29 Jul 2009 19:20:11 +0200, Seba napisał(a):

PS. Piwo bym jakieś wchłonął - ale bez 2 ton jedzenia przy okazji ;)

Kęszyca w weekend?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-07-29 23:12:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Wed, 29 Jul 2009 19:20:11 +0200, Seba napisał(a):

PS. Piwo bym jakieś wchłonął - ale bez 2 ton jedzenia przy okazji ;)

Kęszyca w weekend?

Owszem, ale w następny. :P

Data: 2009-07-30 00:44:59
Autor: Adam Płaszczyca
Czemu na CB takie dziwne gadki?
Dnia Wed, 29 Jul 2009 23:12:11 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Kęszyca w weekend?
Owszem, ale w następny. :P
Też może być. --

Czemu na CB takie dziwne gadki?