Czemu na CB takie dziwne gadki?

Data: 2009-07-29 09:41:06
Autor: Agent
Czemu na CB takie dziwne gadki?

Użytkownik "Max_P" <Max_P@xxl.pl> napisał w wiadomości news:h4nmgh$ghp$1news.onet.pl...
Witam,
CB to obciach, więc z nim nie jeżdżę, ale mam pytanie. Moze mi ktoś
odpowiedzieć poważnie; dlaczego poważni faceci mowią przez to CB dosyć hmm
dziwnym slangiem. Dlaczego nie "gliniarze" albo "policja" a "miski". Wydaje
mi się to maksymalnie idiotyczne.

Może robi się tak żeby nie było że się ostrzega kogoś przed patrolem policji. To tak samo jak nikt nie powie "sprzedam paliwo" tylko "sprzedam oszczędności". Nikt nie udowodni że chodzi o coś nielegalnego.

Czemu na CB takie dziwne gadki?