Czemu na CB takie dziwne gadki?

Data: 2009-08-08 15:55:21
Autor: Krzbal
Czemu na CB takie dziwne gadki?
Max_P pisze:
Witam,
CB to obciach, więc z nim nie jeżdżę, ale mam pytanie. Moze mi ktoś
odpowiedzieć poważnie; dlaczego poważni faceci mowią przez to CB dosyć hmm
dziwnym slangiem. Dlaczego nie "gliniarze" albo "policja" a "miski". Wydaje
mi się to maksymalnie idiotyczne.
Cały ten żargon jest przesadnie sztuczny i chyba dziecinny? Nie wyobrażam
sobie sytuacji, nawet jakbym się zmusił i kupił to radio, by jadac żoną i
dziećmi robić z siebie dużo młodszego niż jestem ~~%(

Max

Pamiętacie wątek z płytami CD i radarami :)
Taka sama prowokacja i nieźle się rozwija :))))))))))
Pozdrawiam
Krzbal

Czemu na CB takie dziwne gadki?