Czemu nie Nokia E52?

Data: 2010-07-09 19:01:37
Autor: scream
Czemu nie Nokia E52?
Chce zmienić moją wysłużoną N70 na jakiś mądrzejszy telefon, wstępny wybór
padł na E52. Chciałbym usłyszeć jakieś głosy przeciw. Co jest złego w tym
telefonie?

Moje wymagania to dość długi czas pracy na baterii, BRAK dotykowego ekranu,
wifi, możliwość wgrywania aplikacji więc przydałby się jakiś system. Z
miejsca odrzucam wszelkie iphony, androidy i inne wynalazki, na placu boju
zostaje tylko WM albo Symbian. Zdaje się, że E52 spełnia je idealnie.

Ewentualnie - może jest coś podobnego do E52, ale mającego dodatkowo aparat
z autofocusem?

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-07-09 20:02:00
Autor: CeSaR
Czemu nie Nokia E52?
Chce zmienić moją wysłużoną N70 na jakiś mądrzejszy telefon, wstępny wybór
padł na E52. Chciałbym usłyszeć jakieś głosy przeciw. Co jest złego w tym
telefonie?

Miałem póki nie zgubiłem... :-(
Generalnie fajny. Wada jak dla mnie to goowniana obudowa, szczególnie plecy. Miękkie i podatne na zagniecenia i zarysowania. Po prostu nie pasuje do obrazka.
Nienajlepsza jest też czytelność klawiszy - białe na srebrnym wyglądają źle.

Data: 2010-07-10 09:20:26
Autor: daro
Czemu nie Nokia E52?

Nienajlepsza jest też czytelność klawiszy - białe na srebrnym wyglądają źle.

Zgadzam się, ale można kupić w kolorze czarnym i wtedy jest ok. Bateria jest porównywalna z 6310i (w sensie że nie pamiętam nigdy kiedy ładowałem ostatnio).

Data: 2010-07-10 09:54:31
Autor: Duke
Czemu nie Nokia E52?
W dniu 2010-07-09 20:02, CeSaR pisze:
Chce zmienić moją wysłużoną N70 na jakiś mądrzejszy telefon, wstępny wybór
padł na E52. Chciałbym usłyszeć jakieś głosy przeciw. Co jest złego w tym
telefonie?

Zły jest zasięg i jakość rozmów. Telefon ma problemy ze spełnieniem swojej podstawowej funkcji. W miejscach gdzie siła sygnału nie jest wysoka, na mojej wysłużonej e51 da się bez problemu rozmawiać. E52 pokazuje brak sieci, lub jedną kreskę, ale i tak zrywa połączenia.

Gdyby nie ta przypadłość (a także wspominana przez kogoś delikatna obudowa) ten model byłby udany. Dużo przydatnych funkcji, duży wyświetlacz, szybki, bardzo rzadko się wiesza...

Data: 2010-07-10 09:51:03
Autor: Przystojny Specjalista
Czemu nie Nokia E52?
Chce zmienić moją wysłużoną N70 na jakiś mądrzejszy telefon, wstępny wybór
padł na E52. Chciałbym usłyszeć jakieś głosy przeciw. Co jest złego w tym
telefonie?

Bo na E52 często do żon dzwonią pomyłki od facetów.

Data: 2010-07-10 13:02:28
Autor: Tequila
Czemu nie Nokia E52?

Użytkownik "Przystojny Specjalista" <jacy997WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:47f6.000003d0.4c382667@newsgate.onet.pl...
[...]

Jakieś prywatne doświadczenia ? widzę że strasznie cię to nakręca..

Data: 2010-07-10 13:17:28
Autor: Tomek
Czemu nie Nokia E52?

Użytkownik "Tequila" <niemam@meila.pl> napisał w

Bo na E52 często do żon dzwonią pomyłki od facetów.

Jakieś prywatne doświadczenia ? widzę że strasznie cię to nakręca..

No właśnie. To temat raczej na pl.misc.rogacze

Data: 2010-07-11 22:22:40
Autor: Janeo
Czemu nie Nokia E52?
On 9 Lip, 19:01, scream <n...@podam.pl> wrote:
Ewentualnie - może jest coś podobnego do E52, ale mającego dodatkowo aparat
z autofocusem?
Tak, Nokia 6710 navigator. Mało go, chyba tylko w Play'u, ale bateria
standardowa.

Data: 2010-07-12 08:51:41
Autor: Xian Mi Mao
Czemu nie Nokia E52?
On Jul 12, 7:22 am, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
On 9 Lip, 19:01, scream <n...@podam.pl> wrote:> Ewentualnie - może jest coś podobnego do E52, ale mającego dodatkowo aparat
> z autofocusem?

Tak, Nokia 6710 navigator. Mało go, chyba tylko w Play'u, ale bateria
standardowa.

eee, 2x grubszy telelefon i 1.5x słabsza bateria - od E52

Data: 2010-07-12 22:39:02
Autor: Janeo
Czemu nie Nokia E52?
On 12 Lip, 17:51, Xian Mi Mao <xian.mi....@gmail.com> wrote:
> [...]

> standardowa.

eee, 2x grubszy telelefon i 1.5x słabsza bateria - od E52
Grubość Nokii 6710 Navigator=14.9 mm vs. E52=9.9 mm vs. to nie 2 razy
grubszy (liczyć!). Poza tym większość telefonów ma ok. 14-16 mm, więc
niecałe 15 mm Nokii 6710 Navigator co naprawdę jest coś, w
szczególności, że to slider. Sam mam jeszcze SE C702 uważanego jako
raczej niewielki, z grubością 15,5 mm i nie jesprawia odczucia
'grubego'.
Ponadto bateria w 6710 Navigator jest standardowa, niczym nie
odbiegająca od większości telefonów, tylko bateria E52 jest wyjątkowa,
za to ma beznadziejny aparat BEZ AUTOFOKUSA, cała reszta w Nokii 6710
przerasta E52.
Można mieć jedynie obiekcje co to designu, ale i design E52 (srebrnego
świcidła) też ma krytyków.

Data: 2010-07-12 18:02:43
Autor: scream
Czemu nie Nokia E52?
Dnia Sun, 11 Jul 2010 22:22:40 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

Ewentualnie - może jest coś podobnego do E52, ale mającego dodatkowo aparat
z autofocusem?
Tak, Nokia 6710 navigator. Mało go, chyba tylko w Play'u, ale bateria
standardowa.

Porównujemy tutaj telefon za 49 zł netto w ofercie 50 zł + vat wobec
telefonu za 650 zł netto... Dzięki, postoję. Wybrałem w końcu LG z
Androidem.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-07-12 16:38:02
Autor: Amir
Czemu nie Nokia E52?
> [...]
miejsca odrzucam wszelkie iphony, androidy i inne wynalazki, na placu boju
zostaje tylko WM albo Symbian. Zdaje się, że E52 spełnia je idealnie.

telefon jak dla mnie poza jedna wadą innych nie posiada.

Gowniana jakkosc rozmów

4x w serwisie wymieniali mi juz glosniczek

po 4 wymianie jakis dziwny dali, delkiatnie skrzeczy
ale wedlug nich to jest ok!

na starej 6210 mam lepsza jakosc dzwieku niz na e52

z kolei u zony w e52
2x serwis wymianiał glosnik
ale ona mniej rozmawia

Data: 2010-07-12 08:53:23
Autor: Xian Mi Mao
Czemu nie Nokia E52?
On Jul 12, 4:38 pm, "Amir" <dido...@SPAMgazeta.pl> wrote:
> [...]

po 4 wymianie jakis dziwny dali, delkiatnie skrzeczy
ale wedlug nich to jest ok!

na starej 6210 mam lepsza jakosc dzwieku niz na e52

nie potwierdzam niczego podobnego do żadnych z tych problemów - może
masz z jakiejś wadliwej serii?

Data: 2010-07-12 18:03:30
Autor: scream
Czemu nie Nokia E52?
Dnia Mon, 12 Jul 2010 08:53:23 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

nie potwierdzam niczego podobnego do żadnych z tych problemów - może
masz z jakiejś wadliwej serii?

O problemach z głośniczkiem w E52 mówili mi nawet w salonie, podobno była
jakaś wadliwa seria ale te co są teraz są już ok :)

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-07-14 12:17:45
Autor: CeSaR
Czemu nie Nokia E52?
O problemach z głośniczkiem w E52 mówili mi nawet w salonie, podobno była
jakaś wadliwa seria ale te co są teraz są już ok :)

A nie w E51? W E51 jestem w stanie potwierdzić - nie nadawała się do użytku. Zamieniłem na E52 i było bardzo OK.

PJ

Czemu nie Nokia E52?