Czemu nie ma tekstu ujednoliconego?

Data: 2010-04-20 20:42:55
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Czemu nie ma tekstu ujednoliconego?
Witam,

potrzebuję przeczytać to:

http://isip.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20030320262

ale jest do tego 6 aktów zmieniających i kurde czeka mnie zabawa w
erratowanie. Pytania 2:

a) czemu nie ma ujednoliconego tekstu?

b) czy są jakieś źródła, gdzie można znaleźć już gotowe ujednolicenie?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-04-21 08:36:03
Autor: olgierd
Dnia Tue, 20 Apr 2010 20:42:55 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

http://isip.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20030320262

ale jest do tego 6 aktów zmieniających i kurde czeka mnie zabawa w
erratowanie. Pytania 2:

a) czemu nie ma ujednoliconego tekstu?

Bo rozporządzenia zwykle nie dostają tekstu ujednoliconego. Jak bardzo potrzebujesz to odezwij się do mnie na priv, wyślę Ci to, co wyprodukuje mój Lex.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-21 11:32:19
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-04-21 10:36, olgierd pisze:
Bo rozporządzenia zwykle nie dostają tekstu ujednoliconego.

No ale czemu? Nie mówię o tekście jednolitym, a jedynie przez kogoś
ujednoliconym, żeby obywatelom było łatwiej.

Jak bardzo potrzebujesz to odezwij się do mnie na priv, wyślę Ci to, co wyprodukuje mój Lex.

No bardzo jak bardzo. Zdecydowanie wygodniej byłoby jednak mieć wersję
aktualną. Jak możesz, wyślij na smiejek na poczta.onet.pl

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-04-21 09:49:55
Autor: olgierd
Dnia Wed, 21 Apr 2010 11:32:19 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

Bo rozporządzenia zwykle nie dostają tekstu ujednoliconego.

No ale czemu? Nie mówię o tekście jednolitym, a jedynie przez kogoś
ujednoliconym, żeby obywatelom było łatwiej.

No to zawsze możesz się tego podjąć.
[...]

Sekunda.

Data: 2010-04-21 11:54:44
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-04-21 11:49, olgierd pisze:

> ujednoliconym, żeby obywatelom było łatwiej.
No to zawsze możesz się tego podjąć.

No ale od tego jest chyba stosowna kancelaria sejmowa i oni publikują
teksty...

BTW: Dlaczego część tekstów jest normalnie, tekstem, a część jako skan,
co uniemożliwia przeszukiwanie?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-04-21 10:08:58
Autor: olgierd
Dnia Wed, 21 Apr 2010 11:54:44 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> [...]

No to zawsze możesz się tego podjąć.

No ale od tego jest chyba stosowna kancelaria sejmowa i oni publikują

Podejrzewam, że oni czują się odpowiedzialni za teksty dokumentów, które wychodzą z Sejmu. Za inne -- nie czują się. Prędzej Twoje oczekiwania kierowałbym do RCL.
BTW: Dlaczego część tekstów jest normalnie, tekstem, a część jako skan,
co uniemożliwia przeszukiwanie?

To jest niestety norma jeśli chodzi o (nie)dostępność treści aktów prawnych w Polsce. Nowy serwis RCL ma to zmienić, ale na teksty jednolite bym tam nie liczył.

Data: 2010-04-21 10:24:46
Autor: mz

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hqksjf$s1f$1news.onet.pl...
[...]

Czemu nie ma nie wiem zapytaj tego kto to wydał (ministra) A czy są żródła są.

Np Lex lub jak dobrze pogrzebiesz w google eż wygrzebiesz

Data: 2010-04-21 10:38:18
Autor: Piotr [trzykoty]
Czemu nie ma tekstu ujednoliconego?
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał
a) czemu nie ma ujednoliconego tekstu?

Bo Minister nie wydał. A portal sejmowy z tego co pamiętam ujednolica (nieoficjalne) tylko teksty ustaw.

Czemu nie ma tekstu ujednoliconego?