Czemu pada mi nowy aku?

Data: 2011-05-14 16:32:50
Autor: J_K_K
Czemu pada mi nowy aku?
Użytkownik "Moto" <motocykle33@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqm3h4$uoq$1mx1.internetia.pl...
kupiłem do moto jakieś dwa lata temu nowy akumulator, ale moto nie jeżdżone w ostatnim sezonie niemal w ogóle (mam drugi). Akumulator padł w zimie, czemu się nie zdziwiłem, choć martwi mnie to że padał już wcześniej gdy moto nie było ruszane pare tygodni.
Po zimie naładowałem,

Jak go nie podładowywałeś co jakiś czas,
a zwłaszcza jak w zimie stał rozładowany do wiosny,
to nic dziwnego, że zakończył żywot.

Z mojego doświadczenia - lepiej znoszą taką "eksploatację" żelowe.

Swoją drogą, nie zawadzi też sprawdzić napięcie ładowania
(czy nie za małe / nie za duże).

Pzdr

JKK

Czemu pada mi nowy aku?