Czemu pada mi nowy aku?

Data: 2011-05-14 17:55:17
Autor: Kuczu
Czemu pada mi nowy aku?
W dniu 2011-05-14 16:19, Moto pisze:

Akumulator:
M.Line YB10L-B2

M.Line to syf. Naprawde. Wcale mnie nie dziwi ze umarl.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-14 20:46:18
Autor: Gr4N4c1K
Czemu pada mi nowy aku?
Dnia 14-05-2011 o 17:55:17 Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):

W dniu 2011-05-14 16:19, Moto pisze:

Akumulator:
M.Line YB10L-B2

M.Line to syf. Naprawde. Wcale mnie nie dziwi ze umarl.

mi taki akumulator krzak padł dosłownie z dnia na dzień... w zeszłym roku  ostatni± jazdę miałem na andrzejki do Motoristy. odstawiłem moto a  akumulator do domciu i co dwa tyg. pod komputerow± modelarsk± ładowarke.  sezon zacz±łem 26 stycznia, jako¶ tak ciepło było. kostke zapakowałem  sprzęta odpaliło bez problem, po¶migałem troche, moto do garażu a akku do  domciu. co jaki¶ czas kontrola. następne jazdy jako¶ pod koniec marca. na  pierwsz± poszło bez problemu a za parę dni kaputt. napięcie jest ale nie  ma siły zakręcić. stracił moc rozruchow±. tak sam z siebie. nie był  rozładowany, nie był katowany, nie uległ żadnym wstrz±som. moto pali od  pierwszego więc nawet nie ma się jak elektrolit zagrzać.

ale co chcieć jak akumulator za 80-90zl. jeden góra dwa sezony.

pozdrawiam

Data: 2011-05-14 20:51:18
Autor: Grzybol
Czemu pada mi nowy aku?
Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w
wiadomo¶ci news:op.vvhifgg3ykntv0pecet1.domain.neostrada...
mi taki akumulator krzak padł dosłownie z dnia na dzień... w zeszłym
roku   ostatni± jazdę miałem na andrzejki do Motoristy.

Podmienili w Motori¶cie.

odstawiłem moto
a   akumulator do domciu i co dwa tyg. pod komputerow± modelarsk±
ładowarke.

Po kiego?

> się jak elektrolit zagrzać. ale co chcieć jak akumulator za 80-90zl.
jeden góra dwa sezony. pozdrawiam

Że za tani? Ja na aku za 40 zł jeĽdziłem 3 sezony. Nigdy go nie wyj±łem z maszyny. Nie doładowywałem w zimie. Sprzedałem motur i ktos jeszcze jezdzil na nim. Maszyna to fazer fzs600, aku to chujnia z allegro za 40 zl. Icomipanzrobi?

--
Grzybol

Data: 2011-05-14 21:06:59
Autor: Gr4N4c1K
Czemu pada mi nowy aku?
Dnia 14-05-2011 o 20:51:18 Grzybol <grzybchuj@wp.pl> napisał(a):

[...]

ja tam tylko byłem w celach towarzyskich, a moto miałem na oku :)

odstawiłem moto
a   akumulator do domciu i co dwa tyg. pod komputerow± modelarsk±
ładowarke.

Po kiego?

dla zasady.

[...]

że z tanimi to loteria. albo trafisz na dobry albo syf. zreszt± teraz to  już nawet tym droższym rzeczom nie można ufać. rtv, agd, komputery,  elektronarzędzia. wszystko działa w większo¶ci wypadku przez czas  gwarancji. ale s± wyj±tki które Twój przypadek potwierdza :)

pozdrawiam

ps: pewien Łysy też miał fazera ;)

Data: 2011-05-16 09:54:07
Autor: juhass
Czemu pada mi nowy aku?
W dniu 2011-05-14 17:55, Kuczu pisze:
W dniu 2011-05-14 16:19, Moto pisze:

Akumulator:
M.Line YB10L-B2

M.Line to syf. Naprawde. Wcale mnie nie dziwi ze umarl.

Potwierdzam,
u mnie po półtorej sezonu przestał kręcić po postoju kilkudniowym. Ot tak, bez jakichkolwiek objawów. A przechowywany był wzorowo, w zimie w ciepełku, doładowywany.
Z tanimi częsciami po prostu jest loteria, teraz mam varte- liczę na conajmniej 3 sezony. ;)

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2011-05-16 09:57:41
Autor: J_K_K
Czemu pada mi nowy aku?
Użytkownik "juhass" <juchass@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iqql6l$cua$1usenet.news.interia.pl...
Z tanimi częsciami po prostu jest loteria, teraz mam varte- liczę na conajmniej 3 sezony. ;)

Zwykłą, czy żel ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-16 11:47:27
Autor: juhass
Czemu pada mi nowy aku?
W dniu 2011-05-16 09:57, J_K_K pisze:
Użytkownik "juhass" <juchass@poczta.fm> napisał w wiadomości
Z tanimi częsciami po prostu jest loteria, teraz mam varte- liczę na
conajmniej 3 sezony. ;)

Zwykłą, czy żel ?

Zwykłą, chciwy jestem, a żel przesadnie drogi moim skromnym zdaniem, choć może i wart ceny?

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2011-05-16 15:07:54
Autor: Jacot
Czemu pada mi nowy aku?
juhass <juchass@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-05-14 17:55, Kuczu pisze:
M.Line to syf. Naprawde. Wcale mnie nie dziwi ze umarl.

Potwierdzam,

Nie inaczej

--
Pozdrowionka