Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?

Data: 2009-03-16 14:35:37
Autor: ewa.
Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?

Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gplioa$rlc$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Nie wiem czy temat się pojawił - nie znalazłem. Wiele razy widzę jak palący w autach wywalają pety za okno. Przecież w każdym aucie jest popielniczka, która służy właśnie na popiół i pety.

No nie wiem, w wielu nowych samochodach "zestaw dla palących" jest za dopłatą:)

e.

Data: 2009-03-16 14:53:54
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Czemu palący kiepią za okno? Br ak popielniczek?
ewa. pisze:
(...)
No nie wiem, w wielu nowych samochodach "zestaw dla palących" jest za dopłatą:)

To prawda i ma to związku z niechęcią do palaczy, tylko z rachunkiem
ekonomicznym - każemy klientowi dopłacić za ten zestaw. Ja osobiście
bym dopłacił, ponieważ gniazdo zasilające zawsze się przydaje, a
sama popielniczka doskonale służy do trzymania różnych drobiazgów
- choćby grosiaków do parkomentru, czy żetonu do wózka. Faktem jest,
że miejsce na monety, bądź żetony też są, ale tam jakoś wygodniej.
Co do tego wyrzucania kiepów przez okno - z moich obserwacji wynika,
że nie jest to zależne od posiadanego wyposażenia "palaczowego",
tylko od kultury...

Data: 2009-03-16 15:54:11
Autor: Mario
Czemu palący kiepią za okno? Br ak popielniczek?
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
ewa. pisze:
(...)
[...]

hm.. nie wiem o jakim autku piszesz ale w MeganeII w wersji dla niepalących jest gniazdo tyle ze z zaślepką z napisem 12V, zamiast zapalniczki. Faktycznie nie ma popiołki.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-16 19:14:05
Autor: Artur Maśląg
Czemu palący kiepią za okno? Br ak popielniczek?
Mario pisze:
(...)
hm.. nie wiem o jakim autku piszesz

W sumie to bez znaczenia, znając fantazję księgowych :)

ale w MeganeII w wersji dla niepalących jest gniazdo
> tyle ze z zaślepką z napisem 12V, zamiast zapalniczki.

Nie ma gwarancji, że w Megane III nie będzie to tylko
zaślepka.

> Faktycznie nie ma popiołki.

Która z założenia powinna być pod ręką :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-16 20:48:03
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Dnia 16.03.2009 Mario <camaro94@spam.onet.pl> napisał/a:
hm.. nie wiem o jakim autku piszesz ale w MeganeII w wersji dla niepalących jest gniazdo tyle ze z zaślepką z napisem 12V, zamiast zapalniczki. Faktycznie nie ma popiołki.
w ford focus II mam to samo - "półeczka" w miejscu gdzie powinna być
popielniczka oraz gniazdo zapalniczki podpisane jako 12V :)
(plus druie gniazdko zapalniczki w bagażniku - wypas ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator

Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?