Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?

Data: 2009-03-16 15:05:43
Autor: CeSaR
Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?
Nie wiem czy temat się pojawił - nie znalazłem. Wiele razy widzę jak palący w autach wywalają pety za okno. Przecież w każdym aucie jest popielniczka, która służy właśnie na popiół i pety.

Pewne rzeczy wynosi się z domu. Później już nic się nie zrobi.
A tak swoją drogą ostatnio słyszałem fajne stwierdzenie: czemu u nas jest tak, że jak jeden nasra to drugi musi dosrać?
Proste, piękne i prawdziwe niestety.

Data: 2009-03-16 16:45:04
Autor: Kerry
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:gplmba$7j1$1news.onet.pl...

[...]

Znaczy yy tego... solidarność?

A co do wątku, sam paliłem i korzystałem z popielniczki.
Nie wspomnę, gdzie mam fakt, czy mi ktoś w to wierzy czy nie :)

--
Pozdrawiam,
Kerry

Data: 2009-03-16 17:19:08
Autor: CeSaR
Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?
Znaczy yy tego... solidarność?

No raczej nie. Proste przyzwolenie. Wystarczy zobaczyć że jeden rzuca pety i już można własną kulturę do kieszeni schować i tak samo pety rzucać.

Data: 2009-03-17 09:15:05
Autor: kamil

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:gplu5e$c6$1news.onet.pl...
Znaczy yy tego... solidarność?

No raczej nie. Proste przyzwolenie. Wystarczy zobaczyć że jeden rzuca pety i już można własną kulturę do kieszeni schować i tak samo pety rzucać.

Znaczy sie widzac jak 3 meneli kopie staruszke, podejdziesz i im pomozesz?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-19 12:00:03
Autor: CeSaR
[...]

Genialne. Zrobiłeś na mnie wrażenie.

Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?