Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?

Data: 2009-03-16 15:53:56
Autor: Zenon
Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?
Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał

Nie wiem czy temat się pojawił - nie znalazłem. Wiele razy widzę jak palący w autach wywalają pety za okno. Przecież w każdym aucie jest popielniczka, która służy właśnie na popiół i pety.
Czy problem leży tylko w chamstwie i braku wychowania czy może są jeszcze jakieś inne nieznane mi powody?
Pozdrawiam (szczególnie tych niepalących),
Grzegorz

Jakim trzeba byc debilem aby palic pety w samochodzie ?

Data: 2009-03-16 16:02:52
Autor: elm

Użytkownik "Zenon" <zenonwik@wp.pl> napisał w wiadomości news:gplpa1$ctr$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Takim samym, jak ten co cokolwiek pije w samochodzie. Nie dosc, ze czesto wywala to za okno, to walajaca sie buteczyna potrafi skutecznie podjechac po sprzeglo.

Data: 2009-03-16 16:18:37
Autor: pluton
Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?

Jakim trzeba byc debilem aby palic pety w samochodzie ?

Oni pala papierosy, pety wlasnie wyrzucaja.

Takim samym, jak ten co cokolwiek pije w samochodzie. Nie dosc, ze czesto wywala to za okno, to walajaca sie buteczyna potrafi skutecznie podjechac po sprzeglo.

Jakas inteligentna butelczyna? Ty ja wyrzucasz, a ona jedzie po sprzeglo ?
Tylko po co jej sprzeglo ?

pozdrawiam
pluton
chyba mi sie noodzi

Data: 2009-03-16 16:23:00
Autor: mlek
Czemu palący kiepią za okno? Br ak popielniczek?

Jakim trzeba byc debilem aby palic pety w samochodzie ?

Pale w samochodzie, wiec powiedz mi jakim jestem debilem?

Data: 2009-03-16 16:31:47
Autor: atman

Użytkownik "mlek" <root79@op.pl> napisał w wiadomości news:gplqsl$lpq$1news.onet.pl...

Jakim trzeba byc debilem aby palic pety w samochodzie ?

Pale w samochodzie, wiec powiedz mi jakim jestem debilem?

  Ja palę w samochodzie.
  Największa przyjemność na świecie to zapalić w samochodzie.
  A jeszcze w korku !
  Picusie-flancusie ;)

Data: 2009-03-17 14:30:32
Autor: Buniek
[...]

Ja tez jaram w aucie, super sprawa jak wali petami trzeba co jakis czas odkurzyc przetrzec plastiki PLAKIEM i nie wali :). A dzis moja zjebana popielniczka wypadla i mam kupe popiolu i kiepow po aucie rozwalonych, ale co tam, kiedys dbalem o samochody ale od kiedy mi rozwalili taki dopieszczony to stwierdzilem ze nie ma sensu tyle paracy w to wkladac.

Buniek

Data: 2009-05-25 22:02:33
Autor: Michas
Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?
..

Czemu palący kiepią za okno? Brak popielniczek?