Czemu prezydent się nie dziwi?

Data: 2009-10-15 08:32:52
Autor: Borubar Benhauer
Czemu prezydent się nie dziwi?
Prezydent napisał na swojej stronie internetowej, że odwołanie szefa CBA Mariusza Kamińskiego jest całkowicie bezpodstawne.

Trudno oprzeć się wrażeniu" - uważa prezydent - że ta dymisja faktycznie związana jest "z wykrytymi przez tę służbę, nagłośnionymi ostatnio przez media, nieprawidłowościami w działaniach osób piastujących kierownicze stanowiska państwowe".

Czyli że to odwet premiera na Kamińskim. W którego zachowaniu prezydent nie dostrzegł żadnych przegięć. Żadnych oznak upartyjnienia.

Prezydenta nie dziwi, że szef CBA zastawia na premiera pułapki, zarzuca mu kłamstwo. Gdyby tak zachował się wobec premiera Kaczyńskiego, wyleciałby z hukiem. Czy Lech Kaczyński by wtedy Mariusza Kamińskiego bronił? Przyjmował w Pałacu?

Dziwne, że prezydent nie jest zaciekawiony tym, dlaczego właściwie ukazały się podsłuchy stoczniowe. Co to za przestępstwo wykryło CBA? Gdzie tam są oznaki korupcji? A gdzie ta korupcja w nagraniach hazardowych?

Ba, prezydenta nie zaciekawia nawet szarża CBA na domniemaną willę prezydenta Kwaśniewskiego i jego żony. Być może uważa, że to było kręcone na potrzeby TVP. I że ta nieudana szarża trafi do kreskówek pokazywanych w "Dobranocce". A dzieci oswoją się z CBA.

Prezydent nie zastanawia się, przynajmniej głośno, czy jest jakiś związek ostatniego ostrego rzutu aktywności antyrządowej CBA ze zbliżającą się kampanią prezydencką. Może nie musi się zastanawiać, bo to wie.

http://wyborcza.pl/1,75968,7147409,Czemu_prezydent_sie_nie_dziwi_.html

Przemek

--

"Mariusz Kamiski prowadzi  tryb życia podobny do Nieprzekupnego. Mieszka w
kawalerce, nie spotyka się ze znajomymi, nawet z PiS i Ligi Republikańskiej,

Data: 2009-10-15 10:20:47
Autor: Tomek
[...]

Wydaje mi się, że zarzuty w sprawie hazardowej i stoczniowej nie zawierają słowa "korupcja",  a "jedynie" nadużywanie stanowiska - nie wiem jak to brzmi po prawniczemu.
W sprawie afery hazardowej przypominam, że Tusk sam wyraził swoje zaniepokojenie tą sprawą i pdwołała paru kolesi, a w sprawie stoczni - sam złożył zawiadomienie do prokuratury. Ba - nawet jego sekretarz, p. Arabski, złożył doniesienie na Kamińskiego, że ten nie zawiadomił prokuratury w odpowiednim czasie. Więc chyba Tusk wie co robi, bo zapoznał sie z materiałami... Chyba że przyznasz, że ma ograniczoną poczytalność...
Tomek

Data: 2009-10-15 13:05:33
Autor: mkarwan
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hb6mbv$dg2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W takim razie  p. Arabski powinien złożyć jeszcze doniesienie na D. Tuska, że ten nie zawiadomił prokuratury w odpowiednim czasie.
D. Tusk mógł to zrobić w sierpniu.
W sierpniu mógł tez uczynić to co zrobił dopiero wtedy gdy sprawa dostała się do opinii publicznej.
Mam proste pytanie, czy D. Tusk odwołałby tych ludzi gdyby sprawa nie przedostała się do opinii publicznej?

Data: 2009-10-15 13:17:44
Autor: Tomek

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hb6vqc$5od$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Skoro nie zrobił tego przez miesiac, to chyba nie...
T.

Czemu prezydent się nie dziwi?