Czemu routery 4G LTE (150/50Mbit) mają port Fast Ethernet?

Data: 2020-04-26 22:36:31
Autor: ToMasz
Czemu routery 4G LTE (150/50Mbit) mają port Fast Ethernet?
W sumie to i tak wysycenie tych 100Mbit wystarczy, ale tak z ciekawości.
fakt. tyle w praktyce, w ciągu dnia, będziesz miał pomiędzy 10a25% możliwości sprzętu.

będzie lepszy jeśli chodzi jakość/stabilność pracy?
Widzę że celujesz w sprzęty za grubą kasę. Ja przez parę lat miałem na stałe przenośny modem/router gsm wifi - ale był mi potrzebny lan. teraz mam router tp link  z usb za 20zł i modem usb lte za 50zł  - śmiga ze 2 lata bez resetu. O ile w życiu można zakładać że sprzęt za 350zł będzie działał o niebo lepiej niż sprzęt za 70zł, to w omawianym przypadku, możliwości sieci gsm, lokalizacja, anteny, mogą w dość dużym stopniu wpłynąć na Twoje założenia
ToMasz

Czemu routery 4G LTE (150/50Mbit) mają port Fast Ethernet?