Czemu służy chamstwo sług szatana

Data: 2012-04-08 19:04:04
Autor: abc
Czemu służy chamstwo sług szatana
Czemu służy ostentacyjne, bezwstydne chamstwo niektórych dyskutantów na
grupach dyskusyjnych i różnych forach internetowych?

Temu samemu, co ostentacyjne, bezwstydne chamstwo Urbana, Szczuki,
paraduj±cych pederastów, antykatolickich "artystów" i innych termitów
cywilizacji - chodzi o obalanie tabu kulturowych.

To nie jest robione z głupoty, to jest działanie rozmy¶lne.

Tabu - w najogólniejszym sensie terminu jest to głęboki i fundamentalny
zakaz kulturowy, którego złamanie powoduje spontaniczn± i niejednokrotnie
gwałtown± reakcję ze strony ogółu przedstawicieli tej kultury, gdyż jest
przed nich odbierane jako zamach na cał± strukturę tej kultury i jej
integralno¶ć, a więc jako zagrożenie dla dalszego istnienia danego
społeczeństwa.

Funkcja tabu jest jasna: - gwarantowanie ci±gło¶ci i integralno¶ci kultury,
a tym samym biologicznego trwania grupy.

Celem wrogów Chrystusa wykrzykuj±cych bluĽnierstwa i krzewi±cych
antyludzkie, ostentacyjne chamstwo jest doprowadzenie do zwyrodnienia
kultury chrze¶cijańskiej i stopniowego samounicestwienia się narodów
zdechrystianizowanych i wprowadzonych w kr±g szatańskiej cywilizacji
¶mierci.

Warto o tym pamiętać w obliczu chamskich popisów sług szatana.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2012-04-08 19:09:26
Autor: pluton
Czemu służy chamstwo sług szatana
Czemu służy ostentacyjne, bezwstydne chamstwo niektórych dyskutantów na
grupach dyskusyjnych i różnych forach internetowych?

Ujawnieniu PRAWDY.

Nullification

Data: 2012-04-08 19:17:18
Autor: abc
Czemu służy chamstwo sług szatana
Czemu służy ostentacyjne, bezwstydne chamstwo niektórych dyskutantów na
grupach dyskusyjnych i różnych forach internetowych?

Ujawnieniu PRAWDY.

Nie. Służy temu samemu, co ostentacyjne, bezwstydne chamstwo Urbana,

Data: 2012-04-08 19:35:15
Autor: pluton
> [...]

Szczuki, paraduj±cych pederastów, antykatolickich "artystów" i innych
termitówcywilizacji - chodzi o obalanie tabu kulturowych.

No, dokladnie o tym samym mowimy.

Nullification

Data: 2012-04-08 19:50:50
Autor: pluton
Czemu służy chamstwo sług szatana
Warto o tym pamiętać w obliczu chamskich popisów sług szatana.

Jam jest Szatan, we wlasnej osobie.

Nullification

Data: 2012-04-10 14:18:54
Autor: sofu
Czemu służy chamstwo sług szatana

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f81ceca$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

--

Jasne!  Trzeba pamietać, że to szatan zniszczył chrze¶ciajaństwo.
A na to miejsce stworzył watykańska sektę. Stad tam tyle nieprawo¶ci w niej jest.

sofu

--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraĽnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Data: 2012-04-08 20:13:30
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Czemu służy ostentacyjne, bezwstydne chamstwo niektórych dyskutantów na
grupach dyskusyjnych i różnych forach internetowych?

Ujawnieniu PRAWDY.

Nie.

Tak, ujawnieniu prawdy o religii, o twojej lefebrystycznej sekcie przede
wszystkim. Gdyby¶ podszywańcze i wilku w owczej skórze nie zasrywał grupy swoimi
lefebrystycznymi przedsoborowymi pseudokatolickimi bredniami nikt by tu po
chamsku się do ciebie nie odnosił.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-08 19:19:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czemu służy chamstwo sług szatana
niedziela, 8 kwietnia 2012 19:09. carbon entity 'pluton' <zielonadupax@gazeta.pl>

Czemu służy ostentacyjne, bezwstydne chamstwo niektórych dyskutantów na
grupach dyskusyjnych i różnych forach internetowych?

Ujawnieniu PRAWDY.

Wybaczx Pluton, ale ujawniasz tyko część prawdy, tę która jest tobie wygodna. To postęp w porównaniu do obskuranta ABC, ale ogólnie i tak beton. Po drugie prawdę można powiedzieć w sposób stonowany, używjący neutralnych emocjonalnie określeń, nie uciekając się do wyzwisk. I tak zaboli. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-08 19:34:33
Autor: abc
Czemu sluzy chamstwo slug szatana
To postęp w porównaniu do obskuranta ABC

Jako obskurant o mentalności średniowiecznej odczuwam głęboką pogardę dla
całego dorobku postępowej myśli lewicowej, czemu daję stosowny wyraz bez
chamskiego pohukiwania, rechotu i bluĹşnierstw.

Data: 2012-04-08 19:46:58
Autor: pluton
Czemu sluzy chamstwo slug szatana
> To postęp w porównaniu do obskuranta ABC

Jako obskurant o mentalno¶ci ¶redniowiecznej odczuwam głębok± pogardę dla
całego dorobku postępowej my¶li lewicowej, czemu daję stosowny wyraz bez
chamskiego pohukiwania, rechotu i bluĽnierstw.

Po wygloszeniu tego ekspose mozesz wracac do jaskini.

Nullification

Data: 2012-04-08 20:14:55
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

[...]

Na¶ladowanie erystyki Michalkiewicza marnie ci wychodzi.

Data: 2012-04-08 21:23:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czemu sluzy chamstwo slug szatana
niedziela, 8 kwietnia 2012 19:34. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

[...]

Dla tego, co uważam za lewicę może nie odczuwam pogardy, ale daleki jestem od akceptacji, możemy się tyko różnić definicjami, co jest lewicą. Poza tym ukrywanie niewygodnych faktów a taka jest definicja obskurantyzmu nie jest dobre w żadnym przypadku, nawet jeśli broni się tradycji. Nazywając się obskurantem przyznajesz się, że jesteś w stanie ukryc pewne fakty jeżeli obawiasz się, że zburzą twoją wyśnioną paleokonserwatywną hierarchię społeczną, która w chwili dzisiejszej istnieje tylko w Chmurokukułczynie, bo nie w rzeczywistości.

Owszem, w obecnej postmodernistycznej rzeczywistości pojawiy się takie absurdy, których nie akceptuję, nie mówiąc o tym, co jeszcze kilkadziesiąt lat temu wyrabiały ubiegłowieczne dyktatury (ten etap na szczęście się skończył), ale należy przyjąć, że powrót całkowity dodawnego porządku jest niemożliwy, ponieważ oznaczałby pognębienie całych grup społecznych, które nawet wypracowały harmonijną drogę do przetrwania w obecnym nieładzie i zminimalizowały ze względnym sukcesem jego niekorzyści. Nie można na przykład odebrać praw politycznych w Europie włącznie z prawem do wyznawania publicznego swojej religii wyznawcy buddyzmu, jako iż nie brał czynnego udziau w walce ze starszą warstwą religijną, a jedynie zmienił swoje poglądy na nowym gruncie, tam, gdzie agnostycyzm przeważa de facto od paru pokoleń. A agnostycyzm nie wziął się tylko z czyjejś działalności propagandowej, ale z tego, że niektóre punkty propagandy były zgodne z prawdą i odkrywały pewne zgorszenia, które obskuranci starali się przykryć kołderką obłudy i wyszło to na ich niekorzyść. Jeśli stare ma powrócić, to w miejsca, w których nowe nie dało korzyści dla ludzi. Jedyną wyważoną opcją jest neokonserwatyzm.

PS. Nie ukrywam, że piszę o pewnych rzeczach z pozycji buddyjskich, bo wychowując się w rodzinie gdzie nie wszyscy byli tego samego wyznania uznałem, że buddyzm najlepiej i nakjkonsekwentniej od strony technicznej przedstawia drogę rozwoju ciała i umysłu jako bazę dla rozwoju duchowego. Po drugie wybirając buddyzm czuję się zwolniony od odpowiedzialności za historyczne nadużycia i zgorszenia, jakich dopuścili się wyznawcy chrześcijaństwa w stosunku do innych religii. Zauważ, że wielu ludzi porzuca chrześcijaństwo z tego powodu, że nie chce się rozliczać z grzechów swoichprzodków, których nie wybierało. Zawsze może sobie ktoś znaleźć inną rodzinę, która nie zdążyła tye nabroić i wtedy składa swoją odpowiedzialność wyłącznie na siebie i wyłącznie za to, co się zrobiło samemu. Ja potrafię spojrzeć w twarz Indianinowi i Chińczykowi i on widzi w moich oczach, że nie jestem już tą bladą twarzą o rozdwojonym języku dążacą do podboju tylko równym gościem gotowym szczerze podzielać najepsze rzeczy z jego systamu wartości. Trochę gorzej z muzułmaninem, ale oni mają problemy z byciem postrzeganymi jako dążacy do dominacji podobnie jak biali, tylko że ich kultura jest za młoda, żeby zdjąć klapki z oczu i dojrzeć informację zwrotną. Ci biali, którzy mają sympatię do muzułmanów, czasami również nie mają zrozumienia dla innych niż muzułmanie kultur ponieważ są umysłowo i duchowo jeszcze na tyle niedojrzali, żeby zdystansować się od swojej tożsamości i spojrzeć z perspektywy aksonometrycznej, a nie bliskiej i rozbieżnej. Jeżeli coś robię, to zawsze staram się na to spojrzeć z przysłowiowego punktu widzenia Syriusza czy w ogóle równie odległego, tak żeby nie było znieksztaceń perspektywicznych obrazu. Teleobiektyw lepiej przedstawia proporcje niż ludzkie oko.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-08 19:45:29
Autor: pluton
Czemu sĹ?uĹĽy chamstwo sĹ?ug szatana

> Ujawnieniu PRAWDY.

Wybaczx Pluton, ale ujawniasz tyko czę¶ć prawdy, tę która jest tobie
wygodna. To postęp w porównaniu do obskuranta ABC, ale ogólnie i tak
beton.
Po drugie prawdę można powiedzieć w sposób stonowany, używj±cy neutralnych
emocjonalnie okre¶leń, nie uciekaj±c się do wyzwisk. I tak zaboli.

Mnie to zwisa, czy wygodna, czy nie. Jezeli nie ujawniam calej, to z
niewiedzy,
a nie dla wygody.

Tak samo mi zwisa, czy zaboli, czy nie. Mnie chodzi u ujawnienie.

A w ogole to moj nick jest plutom, prze male 'p'. Tu mnie zabolalo.

Nullification

Data: 2012-04-08 19:47:33
Autor: t-1
Czemu służy chamstwo sług szatana

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jlsgtu$f0$1inews.gazeta.pl...
Czemu służy ostentacyjne, bezwstydne chamstwo niektórych dyskutantów na
grupach dyskusyjnych i różnych forach internetowych?

Ujawnieniu PRAWDY.

Że to chamy.

t-1

Data: 2012-04-08 19:51:47

[...]