Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Czemu to takie drogie?

Czemu to takie drogie?

Data: 2017-06-03 17:00:47
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Czemu to takie drogie?

Powitanko,

Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko najzwyklejszy TDI. Komplet nowych - droższe od całego silnika, regeneracja - pewnie z 1,5 kzł, a końcówka wtryskiwacza... 80zł.
Jest jakiś racjonalny powód, by końcówki nie wymieniać samemu i za 400zł nie mieć kompletu wtryskiwaczy "jak nowe"?
Tak, o problemach z wyciągnięciem z głowicy wiem, ale jeśli się tego nie uda samemu zrobić, to i tak dodatkowy koszt.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2017-06-03 09:49:28
Autor: Zenek Kapelinder
Czemu to takie drogie?
Racjonalny powod to stanowisko do regulacji po naprawie. Trzeba ustawic wydatek i cisnienie wtrysku.

Data: 2017-06-04 09:57:15
Autor: Szumek
Czemu to takie drogie?
Witam
w tym silniku siedzi zwykły wtryskiwacz 2 sprężynowy
jeden wtryskiwacz jest z kabelkiem bo ma czujnik wzniosu iglicy
końcówki zamienniki to 80 zł za sztuke orginały boscha jakieś 250 za sztukę
wymiana końcówek z regulacją to jakieś 80 zł za szt

akurat wyciągnięcie wtrysku z głowicy w tym silniku jest proste
a co przemawia za tym by końcówek samemu nie wymieniać
trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ciśnienia otwarcia
ale da się
pozdrawiam

Data: 2017-06-04 17:21:05
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Czemu to takie drogie?
Powitanko,

trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ciśnienia otwarcia
ale da się

Dzięki wielkie. Dam sobie spokój z dłubaniem, może się uda podpatrzeć w firmie, która będzie sie tym zajmować, jak to robią.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2017-06-04 19:34:12
Autor: Lewis
Czemu to takie drogie?
W dniu 2017-06-04 o 17:21, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ciśnienia
otwarcia
ale da się

Dzięki wielkie. Dam sobie spokój z dłubaniem, może się uda podpatrzeć w
firmie, która będzie sie tym zajmować, jak to robią.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Normalnie, rozkręca wrzuca do myjki ultradźwiękowej, wymienia końcówkę, podpina na stanowisko pomiarowe ustawia ciśnienie i dawki, zabezpiecza końcówki takimi plastikowymi kondonkami, graweruje numerek z gwarancją, wtryski pakuje w woreczki, stare końcówki pakuje w plastikowe pojemniczki i oddaje.

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2017-06-04 21:01:22
Autor: Szumek
Czemu to takie drogie?

Normalnie, rozkręca wrzuca do myjki ultradźwiękowej, wymienia końcówkę,
podpina na stanowisko pomiarowe ustawia ciśnienie i dawki, zabezpiecza końcówki takimi plastikowymi kondonkami, graweruje numerek z gwarancją, wtryski pakuje w woreczki, stare końcówki pakuje w plastikowe pojemniczki i oddaje.

ewentualnie pomija niektóre etrapy
rozkręca wymienia końcówkę mierzy ciśnienia
jeżeli pochodzą z jednego kompletu to nawet za bardzo nie reguluje
bo się nie chce albo sie nie rozjechały za bardzo

dawki to w tych wtryskach za bardzo nawet nie ma jak ustawić
pozdrawiam

Data: 2017-06-03 17:17:03
Autor: J.F.
Czemu to takie drogie?
Dnia Sat, 3 Jun 2017 17:00:47 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko najzwyklejszy TDI.

A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?

Takie "najzwyklejsze", czy z kabelkiem do sterowania ?


J.

Data: 2017-06-03 18:08:10
Autor: nadir
Czemu to takie drogie?
W dniu 2017-06-03 o 17:17, J.F. pisze:

A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?

Jeżeli to VAG, to TDI było wspólnym oznaczeniem dla różnych technologii.

Data: 2017-06-03 21:53:04
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Czemu to takie drogie?
Powitanko,

to TDI było wspólnym oznaczeniem dla różnych technologii.

To motorek D5252T stosowany w Audi 100, w dostawczych VW T4 no i w moim Volvo V70. Jest pompa osobno. Kabelki dochodzą, ale jak mi sie wydaje to po prostu elektrozawór. A skoro tak, to jak rozumiem o dawce decyduje sterownik, a wtryskiwacz posłusznie wykonuje otwarcie-zamknięcie i tyle. Nie wiem co i jak można tu regulować w samym wtryskiwaczu. No chyba, że dziurki, które po prawie 400 kkm mogą już być nieco mało dziewicze.
Kusi mnie, żeby to zrobić samemu w celach edukacyjno - oszczędnościowych. Ino żebym sie nie wyedukował za drogo;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2017-06-03 20:02:12
Autor: jerzu.xyz
Czemu to takie drogie?
On Sat, 3 Jun 2017 17:17:03 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?

Były na pompie rotacyjnej, na pompowtryskiwaczach, i CR też.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2017-06-03 12:43:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Czemu to takie drogie?
Przecież napisał:
Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko najzwyklejszy TDI.
Np takie
http://allegro.pl/wtryski-1-9-tdi-0-216-mm-216-gwarancja-promocja-i6831450960.html

Data: 2017-06-03 18:01:23
Autor: nadir
Czemu to takie drogie?
W dniu 2017-06-03 o 17:00, Pawel "O'Pajak" pisze:

Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
najzwyklejszy TDI. Komplet nowych - droższe od całego silnika,
regeneracja - pewnie z 1,5 kzł, a końcówka wtryskiwacza... 80zł.
Jest jakiś racjonalny powód, by końcówki nie wymieniać samemu i za 400zł
nie mieć kompletu wtryskiwaczy "jak nowe"?

Bo to już prawie zabytek i pewnie powoli się kończą części, może też że celowo się mało części produkuje. Kto to wie?

Tak, o problemach z wyciągnięciem z głowicy wiem, ale jeśli się tego nie
uda samemu zrobić, to i tak dodatkowy koszt.

Z wyciągnięciem z głowicy to najczęściej są problemy ze świecami żarowymi, wtryskiwacze to się raczej łatwiej wyciąga.

Czemu to takie drogie?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona