Czepiam się: Lista smsów wysłanych - Android i nie tylko

Data: 2015-03-02 21:26:21
Autor: z
Czepiam się: Lista smsów wysłanych - Android i nie tylko
Z tego co się zorientowałem w Androidzie (dopiero się uczę) nie ma listy wysłanych smsów. Sa tylko rozmowy i można sobie przejrzeć. Ło matko.
Czy można to obejść, zainstalować program który wyświetli smsy normalnie: wysłane, odebrane, robocze?

A jak się maja do tego win i ios?.

Czy będzie normalnie? znaczy jak w symbianie? :-)

Data: 2015-03-02 20:30:49
Autor: masti
z wrote:

Z tego co się zorientowałem w Androidzie (dopiero się uczę) nie ma listy wysłanych smsów.

SOA #1
a u mnie działa

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-02 21:45:51
Autor: AL
On 2015-03-02 21:26, z wrote:
[...]

:)
zainstaluj z GooglePlay jakiś inny czytnik (a jest tego sporo), który spełni Twoje oczekiwania....
.... albo się przyzwyczaj (ja się np. przyzwyczaiłem)

Zawsze możesz uzywać paru programów do czytania/pisania sms'ow - az wybierzesz ten dla siebie najlepszy.

Data: 2015-03-02 21:53:57
Autor: z
W dniu 2015-03-02 o 21:45, AL pisze:
Zawsze możesz uzywać paru programów do czytania/pisania sms'ow - az
wybierzesz ten dla siebie najlepszy.

Czy taki program będzie widział to co do tej pory odebrano wysłano?

Data: 2015-03-03 19:27:15
Autor: Wiwo

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:54f4cde6$0$2176$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-03-02 o 21:45, AL pisze:
Zawsze możesz uzywać paru programów do czytania/pisania sms'ow - az
wybierzesz ten dla siebie najlepszy.

Czy taki program będzie widział to co do tej pory odebrano wysłano?

Powinien widzieć.

Sprawdź GoSMS miał funkcję wyświetlania folderów.
Na szybko znalazłem: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sms.organizer

Na pocieszenie napiszę, że też kiedyś dla mnie konwersacja SMS była nie do przyjęcia. Z czasem się przyzwyczaiłem. Da się używać. ;-)

Wiwo

Data: 2015-03-03 22:37:08
Autor: z
W dniu 2015-03-03 o 19:27, Wiwo pisze:
Na pocieszenie napiszę, że też kiedyś dla mnie konwersacja SMS była nie
do przyjęcia. Z czasem się przyzwyczaiłem. Da się używać. ;-)

Pewnie że się da ale po co się męczyć? :-)
A cała ta awantura przez specjalnie spreparowaną grę która wyświetla jakiś komunikat o wirusie a potem odsyła do www w celu pobrania antywirusa a potem automatycznie wyświetlającemu się oknu z wysyłaniem płatnego smsa o treści pod numer specjalny....
Choć się starałem to mi gdzieś to okno umknęło i chciałem się upewnić że usunąłem i czy przypadkiem nie wysłałem :-)
Taka zabawa w kotka i myszkę ale do jasnej cho... wku... mnie jak złodziej chce nie okraść. A Was nie?

Data: 2015-03-03 23:19:05
Autor: JoteR
"z" napisał:

wku... mnie jak złodziej chce nie okraść. A Was nie?

Jak najbardziej. Jak chce nie okraść, to niech zmieni zawód.
Po co się tak męczy? ;->

JoteR

Data: 2015-03-03 21:42:21
Autor: ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !
z wrote:
Czy taki program będzie widział to co do tej pory odebrano wysłano?

jak *nie* miales ustawionego automatycznego kasowania

tu http://tinyurl.com/k5wtamw jest zdjecie ekranu
iksinskiego chlamu do sms'ow i nie tylko...

Data: 2015-03-02 23:45:26
Autor: Marek
On Mon, 02 Mar 2015 21:26:21 +0100, z <z@z.pl> wrote:
Z tego co się zorientowałem w Androidzie (dopiero się uczę) nie ma
listy
wysłanych smsów. Sa tylko rozmowy i można sobie przejrzeć. Ło matko.

Oczywiście, że są. Zainstaluj dobry program, który je pokaże.

--
Marek

Data: 2015-03-03 15:53:54
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-03-02 o 21:26, z pisze:
Z tego co się zorientowałem w Androidzie (dopiero się uczę) nie ma listy
wysłanych smsów.

Takiej jak w telefonie nie ma. SMSy są grupowane według kontaktu: odebrane, wysłane, kopie robocze, wszystko razem. Oczywiście w standardowych programach do SMS

[...]

Aż muszę sprawdzić jak to było w Symbianie :-) IMAO tak jest wygodniej, ale de gustibus not discutandum est :-)

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-03-03 15:10:04
Autor: masti
ALEX Alpha MR wrote:

[...]

SMSy są jak były. To, że większość programów wyświetla je tak a nie
inaczej to już kwestia umowy. Możę je wyświetlić w dowolny sposób w
przeciwieństwie do Symbiana, który umiał tylko po kolei

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-03 17:47:45
Autor: Marek
On Tue, 03 Mar 2015 15:53:54 +0100, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:
Takiej jak w telefonie nie ma. SMSy są grupowane według kontaktu:

A telefon z Androidem to nie telefon?

--
Marek

Data: 2015-03-03 18:23:55
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-03-03 o 17:47, Marek pisze:

Takiej jak w telefonie nie ma. SMSy są grupowane według kontaktu:

A telefon z Androidem to nie telefon?

Nie istnieje "telefon z Androidem".

Data: 2015-03-03 22:42:43
Autor: masti
ALEX Alpha MR wrote:

W dniu 2015-03-03 o 17:47, Marek pisze:

Takiej jak w telefonie nie ma. SMSy są grupowane według kontaktu:

A telefon z Androidem to nie telefon?

Nie istnieje "telefon z Androidem".

a istnieje "telefon z Symbianem"?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-04 11:48:23
Autor: Marek
On Tue, 03 Mar 2015 18:23:55 +0100, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:
Nie istnieje "telefon z Androidem".

No wytłumacz tą pokrętna logikę.

--
Marek

Data: 2015-03-04 16:02:30
Autor: ALEX Alpha MR

http://pl.wikipedia.org/wiki/Smartfon#Systemy_operacyjne

Data: 2015-03-04 16:06:42
Autor: Marek
On Wed, 04 Mar 2015 16:02:30 +0100, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Smartfon#Systemy_operacyjne

Kombinuj dalej...

--
Marek

Data: 2015-03-03 22:40:35
Autor: z
W dniu 2015-03-03 o 15:53, ALEX Alpha MR pisze:
Aż muszę sprawdzić jak to było w Symbianie :-) IMAO tak jest wygodniej,
ale de gustibus not discutandum est :-)

W symbianie domyślnie jest też czat :-) ale bardzo łatwo można sobie wejść w katalogi(N8) Pełna wygoda. Dlatego bardzo mnie zdziwił brak takiej funkcjonalności w nowoczesnym, wolnym ;-) systemie.

Data: 2015-03-04 03:23:10
Autor: AL
On 2015-03-03 22:40, z wrote:
[...]

w 'nowoczesnym, wolnym systemie' jest wolność :)

Masz defaultowo 'coś' - a jak chcesz inaczej - to instalujesz aplikację, która wyświetli Ci te np. smsy (czy inne opcje) na taką modłę, jaką będziesz chciał.  Nie jesteś ograniczony jedną słuszną opcją jak to było m.in. w symbianie (ale to już kwestia gustów i przyzwyczajen).

Pare lat temu (też przechodziłem z symbiana, a nawet wciac mam e51 jako awaryjny telefon) również używałem aplikacji do sms'ow zblizajacej opcje najbardziej jak sie dalo do symbiana.
Potem jeszcze jedna i jeszcze jedną (wszystkie możesz jednocześnie, podobnie jak np. nakladki do telefonownia) bo kazda bazuje na tej samej bazie danych).  W koncu przekonalem sie do tego rozwiazania, ktore jest domyslnie i teraz takie rozwiazanie preferuje (czyli grupujace watki).

Data: 2015-03-04 07:01:03
Autor: z
W dniu 2015-03-04 o 03:23, AL pisze:
[...]

Wiem że to spiskowa teoria ale doświadczenie robi swoje.
Ciągle mi się wydaje że czat bez katalogów to po to żeby się nie skapować co się wysłało ;-)
Informatyk po 40-stce ma w głowie jeszcze porządek: odebrane, wysłane, robocze i nie wyobraża sobie powodu żeby takich podstawowych funkcji w systemie nie umieścić.
Dlaczego nie podejść do połączeń w ten sposób
Wiem... Można sobie dograć ale wytłumacz to mojej rodzinie która zawsze w telefonach to miała :-)

Ponawiam pytanie:
Jak jest w win i ios?

PS. To instalowanie aplikacji dodatkowych zaczyna mnie wkurzać bo ciągle mi chcą coś sprzedać, naciągnąć albo przynajmniej walić po oczach reklamami.

Data: 2015-03-04 08:15:57
Autor: J.F.
Dnia Wed, 04 Mar 2015 07:01:03 +0100, z napisał(a):
[...]

Bo sms to nie czat :-)

Nikt tu nie prowadzi ambitnych konwersacji, aby pozniej musiec siegac
co ja to komus napisalem tydzien temu.

Choc bywaja i tacy, co tak traktuja :-)

PS. To instalowanie aplikacji dodatkowych zaczyna mnie wkurzać bo ciągle mi chcą coś sprzedać, naciągnąć albo przynajmniej walić po oczach reklamami.

A co gorsza - duzo ich, kazda ma jakies wady, zamiast zrobic raz a
dobrze, to zrzucaja na klienta "poszukaj se" :-)

J.

Data: 2015-03-04 09:53:29
Autor: z
W dniu 2015-03-04 o 08:15, J.F. pisze:
A co gorsza - duzo ich, kazda ma jakies wady, zamiast zrobic raz a
dobrze, to zrzucaja na klienta "poszukaj se" :-)

A myślałem że tylko ja jakiś dziwny jestem i się czepiam bo systemu jeszcze nie znam :-)

Data: 2015-03-03 21:37:43
Autor: ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !
czepiam się: lista smsów wysłanych
z wrote:
Z tego co się zorientowałem w androGOWNIE (* nie ma listy wysłanych smsów.

wszystko jest http://tinyurl.com/p7b7etp i do usranej smierci!

Czepiam się: Lista smsów wysłanych - Android i nie tylko