Czepiam się: Lista smsów wysłanych - Android i nie tylko

Data: 2015-03-02 21:45:51
Autor: AL
On 2015-03-02 21:26, z wrote:
Z tego co się zorientowałem w Androidzie (dopiero się uczę) nie ma listy
wysłanych smsów. Sa tylko rozmowy i można sobie przejrzeć. Ło matko.
Czy można to obejść, zainstalować program który wyświetli smsy
normalnie: wysłane, odebrane, robocze?

A jak się maja do tego win i ios?.

Czy będzie normalnie? znaczy jak w symbianie? :-)

:)
zainstaluj z GooglePlay jakiś inny czytnik (a jest tego sporo), który spełni Twoje oczekiwania....
.... albo się przyzwyczaj (ja się np. przyzwyczaiłem)

Zawsze możesz uzywać paru programów do czytania/pisania sms'ow - az wybierzesz ten dla siebie najlepszy.

Data: 2015-03-02 21:53:57
Autor: z
W dniu 2015-03-02 o 21:45, AL pisze:
Zawsze możesz uzywać paru programów do czytania/pisania sms'ow - az
wybierzesz ten dla siebie najlepszy.

Czy taki program będzie widział to co do tej pory odebrano wysłano?

Data: 2015-03-03 19:27:15
Autor: Wiwo

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:54f4cde6$0$2176$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-03-02 o 21:45, AL pisze:
Zawsze możesz uzywać paru programów do czytania/pisania sms'ow - az
wybierzesz ten dla siebie najlepszy.

Czy taki program będzie widział to co do tej pory odebrano wysłano?

Powinien widzieć.

Sprawdź GoSMS miał funkcję wyświetlania folderów.
Na szybko znalazłem: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sms.organizer

Na pocieszenie napiszę, że też kiedyś dla mnie konwersacja SMS była nie do przyjęcia. Z czasem się przyzwyczaiłem. Da się używać. ;-)

Wiwo

Data: 2015-03-03 22:37:08
Autor: z
W dniu 2015-03-03 o 19:27, Wiwo pisze:
Na pocieszenie napiszę, że też kiedyś dla mnie konwersacja SMS była nie
do przyjęcia. Z czasem się przyzwyczaiłem. Da się używać. ;-)

Pewnie że się da ale po co się męczyć? :-)
A cała ta awantura przez specjalnie spreparowaną grę która wyświetla jakiś komunikat o wirusie a potem odsyła do www w celu pobrania antywirusa a potem automatycznie wyświetlającemu się oknu z wysyłaniem płatnego smsa o treści pod numer specjalny....
Choć się starałem to mi gdzieś to okno umknęło i chciałem się upewnić że usunąłem i czy przypadkiem nie wysłałem :-)
Taka zabawa w kotka i myszkę ale do jasnej cho... wku... mnie jak złodziej chce nie okraść. A Was nie?

Data: 2015-03-03 23:19:05
Autor: JoteR
"z" napisał:

wku... mnie jak złodziej chce nie okraść. A Was nie?

Jak najbardziej. Jak chce nie okraść, to niech zmieni zawód.
Po co się tak męczy? ;->

JoteR

Data: 2015-03-03 21:42:21
Autor: ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !
z wrote:
Czy taki program będzie widział to co do tej pory odebrano wysłano?

jak *nie* miales ustawionego automatycznego kasowania

tu http://tinyurl.com/k5wtamw jest zdjecie ekranu
iksinskiego chlamu do sms'ow i nie tylko...

Czepiam się: Lista smsów wysłanych - Android i nie tylko