Czereśnie czy Czereśniak?

Data: 2010-07-02 07:56:14
Autor: mkałrwan jest debilem
Czereśnie czy Czereśniak?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Lampka zapaliła mi się, kiedy zacząłem wspominać dzieciństwo i wakacje spędzane u babci w Lubelskiem. Otóż, kiedy pojawiałem się tam zaraz po zakończeniu roku szkolnego, czyli po 20 czerwca to na słodkie czereśnie musiałem czekać przynajmniej do końca lipca, jeśli nie dłużej.

W wygląda na to, że w pierwszej połowie czerwca  1952 roku, kiedy przyszedł na świat nasz "pomazaniec", jego ojciec, o zgrozo, nieodpowiedzialnie poniósł będącej w połogu Pani Komorowskiej małe, zielone, gorzko kwaśne, niedojrzałe kulki.

Ten temat był już wyjaśniony. Czereśnie są dostępne w drugiej połowie czerwca. Powiadasz, że do końca lipca, jeśli nie dłużej, trzeba czekac na dojrzałe czereśnie? Dzisiaj jest 2 lipiec, przejdź się na plac targowy....

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-02 12:29:51
Autor: boukun
Czereśnie czy Czereśniak?

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0jv20$efo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zgadza się, ale facet analizuje konkretne odmiany..., a clou wypowiedzi dotyczy tego, że noworodek karmiony mlekiem matki, która zjadła wcześniej czereśnie, może dostać kolki...

boukun

Data: 2010-07-02 13:41:30
Autor: mkałrwan jest debilem
Czereśnie czy Czereśniak?

[...]

Przede wszystkim chodziło o podważenie wiarygodności Komorowskiego.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-02 13:59:23
Autor: boukun
Czereśnie czy Czereśniak?

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0kj9c$2lm$1inews.gazeta.pl...

[...]

A kto sobie takie opowieści bierze do serca?

boukun

Czereśnie czy Czereśniak?