Czerowne chuje z PO niechcą

Data: 2009-10-24 15:59:16
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Czerowne chuje z PO niechcą

dać mi pracy i tytułu profesora, bo jestem prostym Żydem.
Zajebać Tuska i cała tą bandę skurwieli i kolesiów. Chcem
pracy, pensji w euro albo dolarach i dwie butelki wódki na
tydzień. Ja kurwa nie żartuje !!!!

Data: 2009-10-24 16:08:34
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Czerowne chuje z PO niechcą

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvq4m$jp$1aioe.org...

SLD PiS LPR i Samoobrona to gupie chuje
jak widać nosi ich po ścianach

A ty chuju z SLD czego jeszcze mamroczesz ? Policjant cie
twojej matce drewniana pałką zrobił i teraz masz guzu na mózgu ?
Spierdalaj buraku, bo jestem głodny jak pies a przy okazji mam
ochote wpierdolić jakiejś czerwonej zomowskiej szmacie z PO.

Data: 2009-10-24 16:18:04
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Czerowne chuje z PO niechcą

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvqk4$176$1aioe.org...
Użytkownik "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzkruk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbvqbq$qr$1aioe.org...
A ty chuju z SLD czego jeszcze mamroczesz ? Policjant cie
twojej matce drewniana pałką zrobił i teraz masz guzu na mózgu ?

Ty ruski pojebie podszywańcu po polsku pisze się guza a nie guzu

Ty czerwony policyjny chuju nie ucz Żyda z tytułem Ph.D i nauczyciela
akademickiego jak się pisze po polsku. Wypierdalaj zomowski buraku
czyścić Tuskowi trzewiki. Kurwa wasza płoska mać, złodzieje i aferzysci
zabierają się za prześladownie nauczycieli. Chuje !!! Pracy, euro i
wódki bo inaczej siekera pójdzie w ruch.

Grzegorz Kruk Ph.D

Data: 2009-10-24 23:48:01
Autor: Antenka
Czerowne chuje z PO niechcą
Kij ma dwa końce. Namawiałeś stare babcie i głupielkowatą młodzież,
żeby głosować na POpapranych czerwonych ch_ _ów, to masz teraz to
czego chciałeś!

Antenka

Czerowne chuje z PO niechcą