Data: 2009-04-22 20:53:10 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Czy da się przejechać od Czerska, bądź od mostu na Wiśle, do Warszawy tym wałem nad Wisłą?
Albo gdzieś blisko wału, bez ganiania do Konstancina, żeby Jeziorkę w połowie drogi przeskoczyć? Wybieram się jutro z synem, więc szybkie odpowiedzi mile widziane ;) Jakieś tracki GPS też mile widziane. I z MPK też. A, i jakieś wskazówki na temat przekraczania Wisły mostem kolejowym pod Górą Kalwarią TEŻ mile widziane. rmikke -- |
|
Data: 2009-04-22 23:04:17 | |
Autor: Frankie | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Ryszard Mikke pisze:
Czy da się przejechać od Czerska, bądź od mostu na Wiśle, do Warszawy tym wałem nad Wisłą? Trasa asfaltem (prawie) do Kalwarii: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=jqefggwwnnaadcqa Co do wału proszę bardzo: Most Siekierkowski - Wał Zawadowski do hałdy elektrowni siekierkowskiej - dalej wzdłuż torowiska i za hałdą w lewo do wału i szutrówką pod nim - Jeziorkę pokonujesz mostem przy ujściu Wisły za wioską Obórki - dalej szutrem (kawałek asfaltu) koło lub jak wolisz wałem do Gassów - dalej wałem ale musisz zjechać do Dębówki i tam fajnym asfalcikiem prosto do Kalwarii. Tam kolo remizy zjazd po bruku w kierunku Wisły, przejazd pod wiaduktem 50-ki i prosto szutróweczką do Czerska :-) Proste jak pedałowanie :-) -- pzdr, frankie. www.frankie.waw.pl http://groups.google.com/group/browerzysci |
|
Data: 2009-04-22 23:27:24 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Ryszard Mikke pisze:
Czy da się przejechać od Czerska, bądź od mostu na Wiśle, do Warszawy tym wałem nad Wisłą?Witaj. Frankie z grubsza powiedział jak :-)
Jadąc wzdłuż wału do GK trafisz na most kolejowy. Na spokojnie i bezpiecznie da się przejechać na rowerze. Seco -- Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki Konferencje, eventy, integracja, turystyka. |
|
Data: 2009-04-22 21:39:13 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze: Tak. Trasę już sobie odwróciłem i przystrzygam do moich potrzeb. Ogólny plan jest taki: pociągiem do Pogorzeli, jakiś mniejszy lub większy zygzak po MPK, przez most, możliwie kolejowy, bo przejazd pięćdziesiątką to może jednak trochę za głęboka woda dla młodego, Czersk i powrót lewym brzegiem do Siekierkowskiego i do domu. Chciałbym się zmieścić w okolicach 60km. rmikke -- |
|
Data: 2009-04-22 23:03:46 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a): > Ryszard Mikke pisze: Na razie MapSource podaje 80.8km. Hmm... Zobaczymy. Jakby ktoś jeszcze miał tracka z tego mostu kolejowego, to by fajnie było. Może być dużo więcej, wytnę sobie rzeczony most. Młody by miał atrakcję. A ja jeszcze zobaczę, gdzie by tu prysnąć do transportu publicznego (kolej), gdyby młody zmarł np. w okolicach Czerska. rmikke -- |
|
Data: 2009-04-23 01:15:54 | |
Autor: Rafał Wawrzycki | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Dnia 23 kwi 2009 w liście [news:gso7oh$ocj$1inews.gazeta.pl]
Ryszard Mikke [rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl] napisał(a): Jakby ktoś jeszcze miał tracka z tego mostu kolejowego, to by To na pewno. Poza tym pamiętaj, że żeby wjechać mostem samochodowym do Góry Kalwarii trzeba wjechać na... górę :) A mostem kolejowym jak przejedziecie/przejdziecie możecie potem lecieć bez tego bonusa :) Ale wtedy Czerska nie zobaczycie. No i ta 50. rzeczywiście do najprzyjemniejszych nie należy - ruch ciągły, włącznie z całą masą tirów. Ech, chyba sam się jutro wybiorę, bo mi smaka narobiłeś. Jak możesz to napisz z rana jaką trasą dokładnie jedziecie, czym i o której, może się podłączę :) -- Pozdrawiam, Rafał W. |
|
Data: 2009-04-22 23:41:55 | |
Autor: Frankie | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Ryszard Mikke pisze:
Tak. Trasę już sobie odwróciłem i przystrzygam do moich potrzeb. Przynajmniej nie musisz się martwić o prawa autorskie :-P -- pzdr, frankie. www.frankie.waw.pl http://groups.google.com/group/browerzysci |
|
Data: 2009-04-23 00:53:53 | |
Autor: Rafał Wawrzycki | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Dnia 22 kwi 2009 w liście [news:gso23t$it4$1achot.icm.edu.pl]
Bartosz 'Seco' Suchecki [pisz_na@seco.maupa.tlen.pl] napisał(a): Jadąc wzdłuż wału do GK trafisz na most kolejowy. Na spokojnie i bezpiecznie da się przejechać na rowerze. Nie wiem kiedy byłeś ostatnio, ale z jazdą po moście to bym uważał. Bywają tam szpary w deskach szersze niż dwa cale. Poza tym oczywiście jest tam zakaz wchodzenia :) Fotki z maja 2008: http://img5.imageshack.us/img5/3923/dsc01001mpp.jpg http://img4.imageshack.us/img4/3258/dsc01002t.jpg http://img8.imageshack.us/img8/4616/dsc01013dvy.jpg Co do jazdy wałem, to jak najbardziej. Obok wału leci zresztą zazwyczaj równiutki, mało usamochodowiony asfalcik. Ale jadąc wałem ma się lepsze widoki, bo widać Wisłę. Osobiście strasznie lubię jeździć tą trasą. Czasem na szosie (wtedy trasa podobna do tej podanej przez frankiego, chociaż miejscami bliżej rzeki), czy to góralem (wtedy wałem po stronie zachodniej i nad samą Wisłą po wschodniej - trzeba tylko uważać na ujście Świdra na wysokości Otwocka, bo jest często nieprzekraczalne z powodu wysokiej wody i trzeba w odpowiednim momencie uciec na szosę). Dystans wychodzi mi zazwyczaj coś w okolicach 80 km - start i meta z okolic Belwederskiej/Chełmskiej na Sielcach. Kilka fotek: Zachodnia strona Wisły - widok z wału: http://img11.imageshack.us/img11/8075/dsc009960352189.jpg http://img10.imageshack.us/img10/7370/dsc009970361960.jpg Zachodnia strona Wisły - plaża: http://img6.imageshack.us/img6/2873/dsc010190376263.jpg Widok na Warszawę: http://img4.imageshack.us/img4/2748/dsc010480391162.jpg http://img6.imageshack.us/img6/7860/dsc010770404252.jpg Teraz powoli robię konwersję szosy na czasówkę (lemondka z manetkami) i dopiero będzie się tamtędy śmigać :) -- Pozdrawiam, Rafał W. |
|
Data: 2009-04-23 09:39:14 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:gso23t$it4$1achot.icm.edu.pl...
Jadąc wzdłuż wału do GK trafisz na most kolejowy. Na spokojnie i bezpiecznie da się przejechać na rowerze. nie wierzę, że dziury załatali? Ładnych parę lat temu w wielu miejscach, zwłaszcza od strony GK, trzeba było chodzić po podkładach albo elementach konstrukcji. Nnno i z tym spokojnie bym nie przesadzał - randez-vous ze składem 20 beczek na środku Wisły to jednak dość traumatyczne przeżycie, nawet po uprzednim sprawdzeniu, czy da się schować między kratownicę bez wystawania w skrajnię torów ;) pozdr |
|
Data: 2009-04-23 05:53:57 | |
Autor: player | |
Czersk-Wawa wałem | |
On 23 Kwi, 09:39, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote: nie wierzę, że dziury załatali? Ładnych parę lat temu w wielu miejscach, Hmm ja zawsze jeżdże po tej do waw i nie ma problemu, chociaż oczywiście szczeliny i ruszające deski są więc trzeba uważać. Nnno i z tym spokojnie bym nie przesadzał - randez-vous ze A no są emocje ;) http://picasaweb.google.pl/mtbplayer/WycieczkaWAw#5235593098350162114 -- pozdro. jay |
|
Data: 2009-04-23 23:18:36 | |
Autor: Rafał Wawrzycki | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Dnia 23 kwi 2009 w liście [news:gsp5v9$g98$2news.wp.pl] Wojtek
Paszkowski [wo.pa@nawirtualnej.polsce] napisał(a): Udało mi się spotkać z Ryśkiem i jego synem i odbyliśmy udaną wycieczkę. Szczegóły wrzucimy niebawem razem z fotkami i trackiem gps. nie wierzę, że dziury załatali? Nie załatali. Z mostem chyba nic nie robią od lat. Ładnych parę lat temu w wielu Zgadza się. Nnno i z tym spokojnie bym Da się spokojnie, miejsca jest sporo między elementami stalowej konstrukcji. A pociąg nadjechał po tym, jak oddaliliśmy się na 100 metrów od mostu :) -- Pozdrawiam, Rafał W. |
|
Data: 2009-04-25 19:34:06 | |
Autor: robert | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:gso23t$it4$1achot.icm.edu.pl...Da się, po północnej stronie od toru jest więcej miejsca, bo nie ma rury. Co do pociągów to wątpie by przez taki zabytkowy most predkosc szlakowa byla znacząco wieksza niz predkosc roweru. -- |
|
Data: 2009-04-24 15:08:03 | |
Autor: __Maciek | |
[waw]Czersk-Wawa wa łem | |
Wed, 22 Apr 2009 23:27:24 +0200 Bartosz 'Seco' Suchecki
<pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał: Jadąc wzdłuż wału do GK trafisz na most kolejowy. Na spokojnie i bezpiecznie da się przejechać na rowerze. A to SBL wykrywa rowery? ;-) -- RUN" Press PLAY then any key: Loading WINDOWS block 45829 read error b |
|
Data: 2009-04-22 23:28:20 | |
Autor: Tomek Banach | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Ryszard Mikke wrote:
Czy da się przejechać od Czerska, bądź od mostu na Wiśle, W czersku nie bylem od lat ale z Gory Kalwarii spokojnie da sie wałami. Dokładnej drogi Ci nie podam bo nie pamietam takich szczegółów ale przy kosciele / przystanku pks trzeba wjechac ciut w strone wisly i znalezc niebieski szlak - on doprowadzi Cie do stronego asfaltowego zjazdu w okolice wałów a potem juz z prądem rzeki - wyladujesz przy moscie siekierkowskim. -- Pozdrawiam Tomek |
|
Data: 2009-04-23 10:29:40 | |
Autor: Kacper Perschke | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Dnia 22.04.2009 Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.pl> napisaĹ:
[...] Z Konstancina przez GK do Otwocka chcesz? A, i jakieĹ wskazĂłwki na temat przekraczania WisĹy mostem kolejowym Nie rĂłb tego. PrzekraczaĹem WisĹÄ trzy razy w ciÄ gu ostatnich dwĂłch lat po moĹcie samochodowym. On ma pasy dla pieszych. GĹĂłwny problem to przejazd miÄdzy mostem, a rondem w GK. KAcper |
|
Data: 2009-04-23 10:38:23 | |
Autor: Frankie | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Kacper Perschke pisze:
PrzekraczaĹem WisĹÄ trzy razy w ciÄ gu ostatnich dwĂłch lat po moĹcie samochodowym. Nie ma takiej potrzeby... z GK koĹo StraĹźy PoĹźarnej idzie w dóŠbrukowanÄ drogÄ czerwony szlak i wychodzi prawie przy samym moĹcie. No chyba, Ĺźe jedziesz szosĂłwkÄ to masz odcinek Paris-Rubaix ;-) -- pzdr, frankie. www.frankie.waw.pl http://groups.google.com/group/browerzysci |
|
Data: 2009-04-23 10:45:14 | |
Autor: granat | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Przekraczałem Wisłę trzy razy w ciągu ostatnich dwóch lat po moście samochodowym. jest dokladnie tak jak piszecie. po samym moscie jedzie sie za barierkami a po jezdni jedzie sie przez kilkusetmetrowy odcinek po zjezdzie z mostu. mozna wyczekac chwile przerwy w ruchu samochodow i wtedy bez stersu pokonac ten odcinek. granat |
|
Data: 2009-04-23 12:37:38 | |
Autor: Coaster | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Frankie wrote:
[...] masz odcinek Paris-Rubaix ;-) 'Rubaix'? A gdzie to? ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 12:52:00 | |
Autor: Frankie | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Coaster pisze:
'Rubaix'? A gdzie to? ;-) heh... -- pzdr, frankie. www.frankie.waw.pl http://groups.google.com/group/browerzysci |
|
Data: 2009-04-23 13:07:12 | |
Autor: Coaster | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Frankie wrote:
Coaster pisze: Erh? -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 23:34:21 | |
Autor: Rafał Wawrzycki | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Dnia 23 kwi 2009 w liście [news:49f028ff$1news.home.net.pl] Frankie
["frankie[blablabla]"@post.pl] napisał(a): Nie ma takiej potrzeby... z GK koło Straży Pożarnej idzie w dół brukowaną drogą czerwony szlak i wychodzi prawie przy samym Właśnie tamtędy zjechaliśmy w drodze do Czerska. Młody fiknął kozła, a Rychu prawie zgubił zęby na Wagancie z cienkimi gumami :) -- Pozdrawiam, Rafał W. |
|
Data: 2009-04-24 21:51:35 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał(a):
Dnia 23 kwi 2009 w liście [news:49f028ff$1news.home.net.pl] Frankie Zęby zębami, widelec coś mi się rusza niepokojąco przód tył. I ślad w GPSie zaczyna się za tym zjazdem, ale to nie z powodu bruku, tylko pamięć mu się skończyła :/ rmikke -- |
|
Data: 2009-04-26 00:17:26 | |
Autor: Faja | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Dnia Fri, 24 Apr 2009 21:51:35 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):
A karta? -- Pozdrówka Wiesiek GG: 3645067 |
|
Data: 2009-04-26 20:01:24 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Faja <wk47w_WRR_@tlen.pl> napisał(a):
Dnia Fri, 24 Apr 2009 21:51:35 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a): A kartę trzeba kupić większą... rmikke -- |
|
Data: 2009-04-27 20:58:53 | |
Autor: Faja | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Dnia Sun, 26 Apr 2009 20:01:24 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):
Faja <wk47w_WRR_@tlen.pl> napisał(a):Sprawdzałeś czy tam niema całego tracka. Dobrze mieć 2 np. 2G w końcu jaki kupiłeś? -- Pozdrówka Wiesiek GG: 3645067 |
|
Data: 2009-04-27 19:36:48 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Faja <wk47w_WRR_@tlen.pl> napisał(a):
Dnia Sun, 26 Apr 2009 20:01:24 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a): A wiesz, że masz rację? Zainspirowany poprzednim postem przejrzałem instrukcję (jeśli wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję...) i wyczytałem z niej, że zupełnie źle sobie wyobrażałem, jak Garmin przechowuje te dane. A mógłbym już się nauczyć, że w Garminie nic nie jest intuicyjne... Tak, wygrzebałem ten ślad z karty. Nawet firmowo umieszczone przez Garmina 128MB było wystarczające. Ale i tak kupiłem większą kartę. rmikke -- |
|
Data: 2009-04-28 12:42:26 | |
Autor: Kacper Perschke | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Dnia 27.04.2009 Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisaĹ:
[...] To zapodaj wreszcie. KAcper |
|
Data: 2009-04-28 21:57:37 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Kacper Perschke <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisał(a):
Dnia 27.04.2009 Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisaĹ�: No dooobra, dooobra, czasu jakoś nie mam. Do bikestats jeszcze nie wklepałem, o zdjęciach nie mówiąc. A sam ślad jest tu: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=fhoxsmbpnzddyttt rmikke -- |
|
Data: 2009-04-29 01:11:57 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Kacper Perschke <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisał(a): > Dnia 27.04.2009 Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisaĹ�: Wrzuciłem na bikestats, patrzcie i podziwiajcie... http://rmikke.bikestats.pl/index.php?did=172632 rmikke -- |
|
Data: 2009-05-08 21:10:44 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Kacper Perschke <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisał(a): > > > Dnia 27.04.2009 Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisaĹ�: ...a że od dziś można na bikestats wklejać mapki z GPSies i z Gugla, to zamieniłem wpis "Tu jest mapka" na mapkę. Rafał, fotki dawaj!!! rmikke -- |
|
Data: 2009-05-09 13:30:07 | |
Autor: Rafał Wawrzycki | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Dnia 08 maj 2009 w liście [news:gu274k$hjk$1inews.gazeta.pl] Ryszard Mikke [rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl] napisał(a):
Rafał, fotki dawaj!!! Mówisz, masz! http://picasaweb.google.pl/warszawski.wycinak/20090423CzerskWycieczkaRo werowaZRyskiemMikkeIJegoSynem lub http://tiny.pl/z2d6 A tak BTW, to ta Picasa strasznie toporna w pierwszym użyciu. Trochę mi zajęło obczajenie podstaw. No i te nieszczęsne pl-litery w opisach fotek. W wolnej chwili podłączę zdjęcia z Google Earth. -- Pozdrawiam, Rafał W. |
|
Data: 2009-05-09 12:18:13 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał(a):
Dnia 08 maj 2009 w liście [news:gu274k$hjk$1inews.gazeta.pl] Ryszard Mikke [rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl] napisał(a): Dokleiłem do opisu w bikestats. rmikke -- |
|
Data: 2009-04-29 02:35:08 | |
Autor: Rafał Wawrzycki | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Dnia 28 kwi 2009 w liście [news:gt7u4h$da7$1inews.gazeta.pl]
Ryszard Mikke [rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl] napisał(a): No dooobra, dooobra, czasu jakoś nie mam. U mnie to samo. Ale kilka fotek fajnych wyszło. Może po weekendzie majowym wrzucę. A sam ślad jest tu: A to jest to, o czym wam mówiłem :) http://tiny.pl/zjq9 -- Pozdrawiam, Rafał W. |
|
Data: 2009-04-23 11:41:59 | |
Autor: Kacper Perschke | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Dnia 23.04.2009 Kacper Perschke <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisaĹ:
[...][...] KtĂłre zresztÄ Ĺlicznie widaÄ na poniĹźszym linku :) http://maps.google.com/?ie=UTF8&t=k&ll=51.989631,21.233847&spn=0.005497,0.007478&z=17 KAcper |
|
Data: 2009-04-23 12:08:49 | |
Autor: Coaster | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Kacper Perschke wrote:
Dnia 22.04.2009 Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.pl> napisaĹ: Problem w jakim sensie? Chodzi ci o podjazd? Z dziesiec lat temu nie mialem problemu z podjazdem na podobnym (bezbiegowym, waga 20kg) do tego sprzecie: http://tinyurl.com/dfp5mj majac juz kolo setki w siedzeniu a przeciez, jak wiesc preclowa glosi wystarczy 'rower lekki i z przerzutkami' i po problemie... ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 16:48:28 | |
Autor: mirekm | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Coaster pisze:
.... On ma pasy dla pieszych. GĹĂłwny problem to przejazd miÄdzy mostem, a rondem w GK. WÄ sko, duĹźy i ciÄĹźki ruch, dziurawa droga. pozdrawiam, mirek |
|
Data: 2009-04-23 21:30:27 | |
Autor: Coaster | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
mirekm wrote:
Coaster pisze: Zgadza sie. Ale gorzej niz na podjezdzie jest na szosie miedzy Kalwaria a Piasecznem. -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Don't try any other colors, red's the only one that works." â Sheldon Brown, 1944-2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-24 19:46:20 | |
Autor: mirekm | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Coaster pisze:
mirekm wrote:.... Zgadza sie. Ale gorzej niz na podjezdzie jest na szosie miedzy Kalwaria a Piasecznem.Za to droga z GK do Konstancina jest przyzwoita pod wzglÄdem natÄĹźenia ruchu i ciekawa krajobrazowo. pozdrawiam, mirek |
|
Data: 2009-04-24 21:18:37 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Kacper Perschke <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisał(a):
Dnia 22.04.2009 Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.pl> napisaĹ�: A to tak wolno po pasie dla pieszych? Bo widzisz, jak nie wolno, to ja wolę po kolejowym, spokojniej, a i młodzież atrakcję miała. Spacerkiem sobie przeszliśmy, żeby fotek napstrykać, no i ze względu na te dwucalowe dziury (fakt, były dwie takie szpary między dechami). rmikke -- |
|
Data: 2009-04-25 12:40:32 | |
Autor: rrramos | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Użytkownik "Ryszard Mikke" napisał Pobocze trasy 50 (od strony wschodniej szerokie, asfaltowe) przy wjeździe na most przechodzi płynnie w pas osłonięty barierką.On ma pasy dla pieszych. GĹ�Ăłwny problem to przejazd miÄ�dzy mostem, a rondem Nie przypominam sobie, żeby tam był jakiś znak, że to jest pas tylko dla pieszych...Od strony zachodniej pobocze nie jest już takie komfortowe, ale w moim przypadku to tylko 300m - do miejsca gdzie dochodzi droga 680. Tak czy inaczej dobrze, że sprawdziłeś most kolejowy, bo mam pytanko: z mostu kolejowego zjechaliście na ul. Lipkowską, która prowadzi podjazdem do Góry Kalwarii? Zjazd po bruku to ul. Św Antoniego? mapka: http://tnij.org/dags Pozdrawiam, rrramos |
|
Data: 2009-04-26 20:03:45 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
rrramos <rrramosSPAMOMMOWIMYNIE@o2.pl> napisał(a):
Wiślaną. rmikke -- |
|
Data: 2009-04-23 10:29:42 | |
Autor: granat | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Czy da się przejechać od Czerska, bądź od mostu na Wiśle, wzdluz i po walach spokojnie dojedziesz do czerska ale jesli chcesz zahaczyc o mpk to radzil bym od niego wlasnie rozpoczac a lzejsza jazde po/przy walach zostawic sobie na powrot. czerwony szlak pieszy prowadzi wlasnie przez mpk do gory kalwarii. tu masz napisane i namalowane jak z trasy siekierkowskiej dostac sie do mpk... oznaczenia czerwonego szlaku same pojawia sie jak pojedziesz zaznaczona trasa. http://tiny.pl/zdf7 http://www.mazovia.vel.pl/forum/index.php?t=msg&rid=441&S=84e1a9a972e661867d47d96798fa1a8c&th=2535&goto=34943#msg_34943 co do mostu kolejowego to osobiscie bym nieryzykowal. pomijajac ze jednak jezdza tam pociagi /kolejowa obwodnica warszawy/, to jest tam i tak dosc niebezpiecznie. z opowiesci wiem ze przynajmniej jeden rowerzysta stracil tam zeby po tym jak kolo zablokowalo sie w jakiejs szczelinie. pomimo wszystko chyba bezpieczniej na moscie drogowym. granat |
|
Data: 2009-04-23 12:28:26 | |
Autor: Coaster | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
granat wrote:
[...] co do mostu kolejowego to osobiscie bym nieryzykowal. pomijajac ze jednak jezdza tam pociagi /kolejowa obwodnica warszawy/, to jest tam i tak dosc niebezpiecznie. z opowiesci wiem ze przynajmniej jeden rowerzysta stracil tam zeby po tym jak kolo zablokowalo sie w jakiejs szczelinie.[...] Ale co stracil? Czas? Kolo? Rower? Zdrowie? Zycie? -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 12:37:49 | |
Autor: granat | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Ale co stracil? Czas? Kolo? Rower? Zdrowie? Zycie? jestes idiota, czy to tylko dzis cos z toba nie halo? granat |
|
Data: 2009-04-23 13:06:35 | |
Autor: Coaster | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
granat wrote:
Ale co stracil? Czas? Kolo? Rower? Zdrowie? Zycie? Nie wiem, jakie mas problemy ze soba i poradz sobie z nimi sam. Ja Ci w tym nie pomoge. Pisz jasniej i mniej chaotycznie, ciskaj sie mniej. Co niby mozna zrozumiec z takiego tekstu: "[...] przynajmniej jeden rowerzysta stracil tam zeby po tym jak kolo zablokowalo sie w jakiejs szczelinie. [...]"? -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 05:48:15 | |
Autor: player | |
Czersk-Wawa wałem | |
On 23 Kwi, 13:06, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
Co niby mozna zrozumiec z takiego tekstu: Ja zrozumiałem ;> -- pozdro. jay |
|
Data: 2009-04-23 15:01:44 | |
Autor: Coaster | |
Czersk-Wawa wałem | |
player wrote:
On 23 Kwi, 13:06, Coaster <manyp...@mac.com> wrote: LOL - no i wszystko jasne, dzieki Tobie doznalem olsnienia - choc sam holduje tradycji 'no tails' i nie mam problemu "tą razą" poleglem: nie wiem dlaczego, caly czas czytalem _żeby_ nie _zęby_... Przyznaj, ze brzmi dziwnie, tak jak ja to widzialem: "[...] przynajmniej jeden rowerzysta stracił tam żeby po tym jak koło zablokowało sie w jakiejś szczelinie. [...]" -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 12:52:14 | |
Autor: Krees | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):
Co niby mozna zrozumiec z takiego tekstu: Że dentysta tego rowerzysty ubił złoty interes? ;) -- Pozdrawiam, Krees -- |
|
Data: 2009-04-23 15:48:25 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
On Thu, 23 Apr 2009, Coaster wrote:
Co niby mozna zrozumiec z takiego tekstu: Przyznam że czegoś nie rozumiem. Widzisz coś dziwnego w stracie zębów po wpadnieciu przedniego koła do szczeliny "na dwa cale" (było w którymś poście)? Chyba oczywiste, że szerokiej (na dwa cale) a nie długiej. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2009-04-23 15:53:23 | |
Autor: Coaster | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Gotfryd Smolik news wrote:
On Thu, 23 Apr 2009, Coaster wrote: Nie wiem, czy czytales moje wyjasnienie - przeczytalem: "stracił tam żeby po tym jak koło" zamiast "stracił tam zęby po tym jak koło" Zirytowalo mnie, ze nie dosc, ze brak przecinkow, to jeszcze brak jakiegos kluczowego wyrazu... Taki dzien ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 23:32:36 | |
Autor: Rafał Wawrzycki | |
[waw]Czersk-Wawa wałem | |
Dnia 23 kwi 2009 w liście [news:gsp8ti$d4q$1inews.gazeta.pl] granat
[granat_99@gazeta.pl] napisał(a): co do mostu kolejowego to osobiscie bym nieryzykowal. pomijajac ze Wiesz, nikt nie każe jechać. My prowadziliśmy parchy, więc był czas i na strzelanie fotek :) Poza tym jechaliśmy z dzieciakiem, więc nie było sensu go dodatkowo stresować jazdą wśród tirów. Tak sobie przypomniałem, że przecież jakieś trzy lata temu razem jechaliśmy właśnie trasę MPK-GK-wAw. Tyle że ja odpadłem już gdzieś w MPK'u, bo na kolarce z cienkimi gumami i baranem jechałem. Potem się znaleźliśmy w Górze Kalwarii. Gdzieś fotki nawet mam :) -- Pozdrawiam, Rafał W. |
|
Data: 2009-04-23 16:14:27 | |
Autor: Kacper Perschke | |
[waw]Czersk-Wawa waĹem | |
Dnia 22.04.2009 Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.pl> napisaĹ:
[...] -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <gpx xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns="http://www.topografix.com/GPX/1/0" version="1.0" creator="GPSBabel - http://www.gpsbabel.org" xsi:schemaLocation="http://www.topografix.com/GPX/1/0 http://www.topografix.com/GPX/1/0/gpx.xsd"> <rte> <rtept lat="51.963049444" lon="21.085360833"> <name>cza_pil_1</name> <cmt>cza_pil_1</cmt> <desc>cza_pil_1</desc> </rtept> <rtept lat="51.971534444" lon="21.092307222"> <name>cza_pil_2</name> <cmt>cza_pil_2</cmt> <desc>cza_pil_2</desc> </rtept> <rtept lat="51.975297778" lon="21.092133056"> <name>cza_pil_3</name> <cmt>cza_pil_3</cmt> <desc>cza_pil_3</desc> </rtept> <rtept lat="51.975673611" lon="21.102841389"> <name>cza_pil_4</name> <cmt>cza_pil_4</cmt> <desc>cza_pil_4</desc> </rtept> <rtept lat="51.982409444" lon="21.114475833"> <name>cza_pil_5</name> <cmt>cza_pil_5</cmt> <desc>cza_pil_5</desc> </rtept> <rtept lat="51.986893889" lon="21.121213889"> <name>cza_pil_6</name> <cmt>cza_pil_6</cmt> <desc>cza_pil_6</desc> </rtept> <rtept lat="51.993399444" lon="21.136019722"> <name>cza_pil_7</name> <cmt>cza_pil_7</cmt> <desc>cza_pil_7</desc> </rtept> <rtept lat="51.992463889" lon="21.139501389"> <name>cza_pil_8</name> <cmt>cza_pil_8</cmt> <desc>cza_pil_8</desc> </rtept> <rtept lat="51.990979722" lon="21.156740000"> <name>cza_pil_9</name> <cmt>cza_pil_9</cmt> <desc>cza_pil_9</desc> </rtept> <rtept lat="51.990308333" lon="21.163920000"> <name>cza_pil_10</name> <cmt>cza_pil_10</cmt> <desc>cza_pil_10</desc> </rtept> <rtept lat="51.991151944" lon="21.194645833"> <name>cza_pil_11</name> <cmt>cza_pil_11</cmt> <desc>cza_pil_11</desc> </rtept> <rtept lat="51.983195278" lon="21.216150278"> <name>cza_pil_12</name> <cmt>cza_pil_12</cmt> <desc>cza_pil_12</desc> </rtept> <rtept lat="51.983246667" lon="21.219024722"> <name>cza_pil_13</name> <cmt>cza_pil_13</cmt> <desc>cza_pil_13</desc> </rtept> <rtept lat="51.981991389" lon="21.219763889"> <name>cza_pil_14</name> <cmt>cza_pil_14</cmt> <desc>cza_pil_14</desc> </rtept> <rtept lat="51.981937500" lon="21.221669444"> <name>cza_pil_15</name> <cmt>cza_pil_15</cmt> <desc>cza_pil_15</desc> </rtept> <rtept lat="51.981068889" lon="21.222413056"> <name>cza_pil_16</name> <cmt>cza_pil_16</cmt> <desc>cza_pil_16</desc> </rtept> <rtept lat="51.983395000" lon="21.226898611"> <name>cza_pil_17</name> <cmt>cza_pil_17</cmt> <desc>cza_pil_17</desc> </rtept> <rtept lat="51.983452778" lon="21.226697500"> <name>cza_pil_18</name> <cmt>cza_pil_18</cmt> <desc>cza_pil_18</desc> </rtept> <rtept lat="51.994093333" lon="21.239538611"> <name>cza_pil_19</name> <cmt>cza_pil_19</cmt> <desc>cza_pil_19</desc> </rtept> <rtept lat="51.981257222" lon="21.262584444"> <name>cza_pil_20</name> <cmt>cza_pil_20</cmt> <desc>cza_pil_20</desc> </rtept> <rtept lat="51.982849722" lon="21.267705278"> <name>cza_pil_21</name> <cmt>cza_pil_21</cmt> <desc>cza_pil_21</desc> </rtept> <rtept lat="51.978757500" lon="21.287658889"> <name>cza_pil_22</name> <cmt>cza_pil_22</cmt> <desc>cza_pil_22</desc> </rtept> <rtept lat="51.976888889" lon="21.291700278"> <name>cza_pil_23</name> <cmt>cza_pil_23</cmt> <desc>cza_pil_23</desc> </rtept> <rtept lat="51.969546944" lon="21.301010278"> <name>cza_pil_24</name> <cmt>cza_pil_24</cmt> <desc>cza_pil_24</desc> </rtept> <rtept lat="51.971169167" lon="21.309584444"> <name>cza_pil_25</name> <cmt>cza_pil_25</cmt> <desc>cza_pil_25</desc> </rtept> <rtept lat="51.964777500" lon="21.372237500"> <name>cza_pil_26</name> <cmt>cza_pil_26</cmt> <desc>cza_pil_26</desc> </rtept> <rtept lat="51.965605833" lon="21.387775556"> <name>cza_pil_27</name> <cmt>cza_pil_27</cmt> <desc>cza_pil_27</desc> </rtept> <rtept lat="51.969781667" lon="21.416324722"> <name>cza_pil_28</name> <cmt>cza_pil_28</cmt> <desc>cza_pil_28</desc> </rtept> <rtept lat="51.967300278" lon="21.418011667"> <name>cza_pil_29</name> <cmt>cza_pil_29</cmt> <desc>cza_pil_29</desc> </rtept> <rtept lat="51.968367778" lon="21.421651667"> <name>cza_pil_30</name> <cmt>cza_pil_30</cmt> <desc>cza_pil_30</desc> </rtept> <rtept lat="51.967330556" lon="21.423095833"> <name>cza_pil_31</name> <cmt>cza_pil_31</cmt> <desc>cza_pil_31</desc> </rtept> <rtept lat="51.970396667" lon="21.428402500"> <name>cza_pil_32</name> <cmt>cza_pil_32</cmt> <desc>cza_pil_32</desc> </rtept> <rtept lat="51.967049444" lon="21.463930556"> <name>cza_pil_33</name> <cmt>cza_pil_33</cmt> <desc>cza_pil_33</desc> </rtept> <rtept lat="51.968195556" lon="21.485576667"> <name>cza_pil_34</name> <cmt>cza_pil_34</cmt> <desc>cza_pil_34</desc> </rtept> <rtept lat="51.967253611" lon="21.485888611"> <name>cza_pil_35</name> <cmt>cza_pil_35</cmt> <desc>cza_pil_35</desc> </rtept> <rtept lat="51.961082222" lon="21.507942500"> <name>cza_pil_36</name> <cmt>cza_pil_36</cmt> <desc>cza_pil_36</desc> </rtept> <rtept lat="51.959065278" lon="21.531564167"> <name>cza_pil_37</name> <cmt>cza_pil_37</cmt> <desc>cza_pil_37</desc> </rtept> <rtept lat="51.958822222" lon="21.533239444"> <name>cza_pil_38</name> <cmt>cza_pil_38</cmt> <desc>cza_pil_38</desc> </rtept> </rte> </gpx> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- KAcper |