Czerwona gwiazda kontratakuje

Data: 2013-01-26 15:26:16
Autor: JJR
Czerwona gwiazda kontratakuje
Jak wyczytałem w Die Welt, rosyjskie lotnictwo wraca w czasy radzieckie i przywraca czerwone gwiazdy w miejsce dotychczasowych trzykolorowych flag
http://www.welt.de/politik/ausland/article113145064/Roter-Stern-kehrt-auf-russische-Kampfjets-zurueck.html

Jako powód podano zbyt wyraźny charakter flagi, czerwono-biało-niebieski wzór zbyt mocno odstaje od kamuflażzu.
Niemcy się z tego bardzo śmieją, twierdząc że to nieudolna imperialna ściema, bo przecież czerwona gwiazda wiele lepsza nie jest.

Ale nie mają racji. Nawet pełna czerwona gwiazda mniej się wyróżnia niż trikolorki, a co dopiero w wersji low-viz. Mówi się że to mają być tylko kontury http://www.km.ru/v-rossii/2013/01/25/sergei-shoigu/702362-shoigu-vernul-na-boevye-samolety-krasnye-zvezdy

A prawda jest taka, że co by na MI-ósemke nie namalowali, Apacza z niej i tak nie zrobi :)

--
pzdr,
Jędrzej

"Mnie też dotknął kryzys. Jem spleśniały ser, piję stare wino i jeżdżę samochodem bez dachu".

Czerwona gwiazda kontratakuje