Czerwona ho³ota

Data: 2012-11-13 10:46:38
Autor: Marek Czaplicki
Czerwona ho³ota
Przemys³aw W pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 13 listopad 2012 10:28:

Kilka godzin wcze¶niej, podczas marszu ?Razem dla Niepodleg³ej?,
prezydent Bronis³aw Komorowski wraz z Romanem Giertychem sk³ada³ kwiaty
przed pomnikiem Romana Dmowskiego. Wielu wyborców PO musia³o prze¿yæ
szok, widz±c Giertycha w ¶rodowisku ich politycznych reprezentantów.

Mam pytanie. Czy jak siê samemu dzieli, jednych na "patriotów" innych na "nie-Polaków", a to mam miejsce w prawicy, to siê naprawdê my¶li ¿e inni wyborcy naprawdê "prze¿ywaj±" kto w jakiej konstelacji siê poka¿e?

Data: 2012-11-13 11:48:42
Autor: Trybun
Czerwona ho³ota
[...]

Nie po s³owach, nie po dzieleniu ich poznacie, a po czynach. Czy mendy wpuszczaj±ce obce wojska do kraju jak do swojej prywatnej stodo³y nazwiesz patriotami? Czy gnoi którzy uczynili z Polaków ludzi drugiej kategorii nazwiesz ojcami narodu? Itditp. mo¿na by ta niegodziwo¶ci w szkodzeniu Polsce i obywatelom tu mieszkaj±cym wymieniaæ d³ugo... I nie nale¿y tu siê sugerowaæ tymi pustymi okre¶leniami "prawica" "lewica" - kanalia nie jest ani lewa ani prawa.

Data: 2012-11-13 12:44:28
Autor: Marek Czaplicki
Czerwona ho³ota
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 13 listopad 2012 11:48:

[...]

No w³a¶nie, po czynach. Oddali tym "wra¿ym gnojom" w³adzê ledwo po dwóch latach, bo tylko na tyle im pary starczy³o. A teraz jak tylko zaczn± gadaæ o naprawdê ¿ywotnych rzeczach, gospodarce, Polsce, rodzinie, to wpuszczaj± prezesa ten gada co tam w nim siedzi i zaraz sonda¿e w dó³. :)

Data: 2012-11-13 15:57:08
Autor: Trybun
Czerwona ho³ota

[...]

To gra pozorów, kolesie od okr±g³ego sto³u zaw³aszczyli scenê polityczn± dla siebie, maj± absolutny monopol na granie zarówno w³adzy, jak i opozycji. Ten "Marsz Niepodleg³o¶ciowy" to byæ mo¿e pierwsza jaskó³ka w prze³amaniu kolesiowskiego spektaklu.. A¿ do dzisiaj nie chce mi siê wierzyæ ¿e nie prowadzi³ go kto¶ z grona POPiSSLDPSL, czyli "ustawowej w³adzy b±d¼ "opozycji", a kto¶ od nich niezale¿ny(?).

Data: 2012-11-13 17:32:27
Autor: Przemys³aw M.
Czerwona ho³ota
Dnia Tue, 13 Nov 2012 15:57:08 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

Powiedz tylko dlaczego don InVitro prysn±³ do Krakowa i tam maszerowa³?
Grobu brata nie nawiedzi³. Czego siê boi?

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-11-14 08:46:16
Autor: Trybun
Czerwona ho³ota
W dniu 2012-11-13 17:32, Przemys³aw M. pisze:

[...]

Wydaje siê ¿e zaczynaj± siê dziaæ rzeczy wielkie dla Polski i Polaków a ty ci±gle o tym ma³ym cz³owieczku, elemenciku-trybiku uk³adu okr±g³osto³owego..

Data: 2012-11-14 11:58:56
Autor: stevep
Czerwona ho³ota
Dnia 13-11-2012 o 17:32:27 Przemys³aw M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>  napisa³(a):

[...]

Eee, jemu wszystko siê lasuje, do brata pojecha³ 11 zamiast 1 listopada.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-11-13 19:32:30
Autor: Marek Czaplicki
Czerwona ho³ota
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 13 listopad 2012 15:57:

[...]

Ja mam dowody, ¿e ca³a opozycja jest zdalnie sterowana, ale ze wzglêdu na dobro ¼róde³ nie mogê ich ujawniæ. :)

Data: 2012-11-14 08:46:08
Autor: Trybun
Czerwona ho³ota
[...]

Te dowody ma ka¿dy przed oczami, tyko niektórzy nad wzrok i w³asny umys³ przedk³adaj± s³uch i ruchy animatorów.

Data: 2012-11-14 12:00:56
Autor: stevep
Czerwona ho³ota
Dnia 13-11-2012 o 19:32:30 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

Szybko przyswoi³e¶ sobie maksymê "wiem, ale nie powiem".