Czerwona kartka dla platfonsów od NATO

Data: 2010-10-26 15:20:05
Autor: Hans Kloss
Czerwona kartka dla platfonsów od NATO
"Na listopad panowana jest sesja Zgromadzenia Parlamentarnego NATO w
Warszawie. Spotkania przedstawicieli parlamentów państw NATO odbywają
się dwa razy w roku. Niestety w warszawskiej sesji nie weźmie udziału
sekretarz generalny NATO Anders Fogh Rasmussen, który nie przyjął
zaproszenia od strony polskiej. To ewenement, taka sytuacja jeszcze
nigdy nie miała miejsca"
J-23

Data: 2010-10-27 02:34:14
Autor: Hans Kloss
On 27 Paź, 00:20, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
sekretarz generalny NATO Anders Fogh Rasmussen, który nie przyjął
zaproszenia od strony polskiej. To ewenement,

Wczorajsze i dzisiejsze komentarze do tej sprawy:
"Nieobecność sekretarza generalnego może być potraktowana jako
lekceważenie naszego kraju"
"To prestiżowa porażka naszego kraju. Sekretarz generalny był do tej
pory obecny podczas wszystkich sesji ZP NATO. Tym razem wygląda na to,
że nie połączy się nawet przez telemost" - tak rzecze przewodniczący
sejmowej komisji ON

Wszystko wskazuje NA TO  że NATO od dawna wie, co się odbyło pod
Smoleńskiem  i jej szef nie ma ochoty bawić się w dyplomację z
platfonsiarnią. Będziemy więc mieli zbliżenie z Moskwą i Układ
Warszawski do którego prowadzą nas najwyraźniej ryży oszust i prezio-
idiota ze swoja bandą platfonskich durniów . Historia zatacza
koło.....
J-23

Data: 2010-10-27 22:52:23
Autor: zeusx

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:21cffa10-1848-4bbd-95e2-d7c0b523389fy23g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

A moze    jest odwrotnie? Ww. zbliżenie dało taki efekt. Obecnie to mamy raczej trójkąt. Jak zbliżenie ze wschodem, to od tylca szykują się Niemcy. Jedni i drudzy raczej niechętni NATO lecz chętni Na TO.
zx

Data: 2010-10-27 23:42:53
Autor: Antenka
On 27 Paź, 11:34, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Warszawski do którego prowadzą nas najwyraźniej ryży oszust i prezio-
idiota ze swoja bandą platfonskich durniów . Historia zatacza

Przekaz jest dziecinnie prosty : Rasmussen wypiął się na kominiarza i
bobra i pokazał im swoją d_ _ę!
Bawicie się w żołnierzyki z Władimirem, to bawcie się dalej.
Sekretarz NATO wyraził w ten sposób swój niesmak w związku z
prostytuowanie się polskiego prezydenta i płemiera z Gdańska.
Wyraźnie jest zniesmaczony tzw. śledztwem smoleńskim.
Na pewno ma wiedzę, kto stał za zamachem na Tu-154M w dn. 10.04.10 r.
pod Smoleńskiem.

Antenka

Data: 2010-10-29 03:55:59
Autor: MH
Czerwona kartka dla platfonsów od NATO

Na pewno ma wiedzę, kto stał za zamachem na Tu-154M w dn. 10.04.10 r.
pod Smoleńskiem.

Antenka

====================

Wiem , ale nie powiem!!!  Ten cały Rozmosyn , to na babskich śtringach cheba
lepij siem zno , kiej nawojowaniu...  Sztrymgi , to weź sem Maryno nałeb
naciomgnij !!  Wewcas , podle NaBankNapadu nierospoznajom Ciem..  Hah !! , Ino
nicego s pascy nierak.. , nieamrtykukuj bo ciem s razu poznajom. Łostaw Jamdrysa w pokoju , bo bez ciebie ciula dołeba łostanie !!

MH --

Data: 2010-10-27 12:25:17
Autor: Canucki
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
"Na listopad panowana jest sesja Zgromadzenia Parlamentarnego NATO w
Warszawie. Spotkania przedstawicieli parlament=F3w pa=F1stw NATO odbywaj=B1
si=EA dwa razy w roku. Niestety w warszawskiej sesji nie we=BCmie udzia=B3u
sekretarz generalny NATO Anders Fogh Rasmussen, kt=F3ry nie przyj=B1=B3
zaproszenia od strony polskiej. To ewenement, taka sytuacja jeszcze
nigdy nie mia=B3a miejsca"
J-23

Moze ma to takze zwiazek z niedawna wizyta chinskich generalow w Polsce?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-28 01:28:26
Autor: Jaksa

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia95nc$p0k$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> nigdy nie mia=B3a miejsca"
> J-23

Moze ma to takze zwiazek z niedawna wizyta chinskich generalow w Polsce?

Z "katastrofa" Smolenska, jak Hans napisal.

Jaksa

Data: 2010-10-29 00:59:41
Autor: Canucki

nc$p0k$1@inews.gazeta.pl...

> Moze ma to takze zwiazek z niedawna wizyta chinskich generalow w Polsce?

Z "katastrofa" Smolenska, jak Hans napisal.

Tragedia smolenska oraz brak woli polskiego rzadu aby wyjasnic przyczyny
to napewno najwazniejsze czynniki.  Ale takze ulegla, wrecz serwilistyczna postawa wobec Rosjan nie umacnia pozycji Polski w Sojuszu.  Niewykluczone
jednak, ze takze konszachty z chinska generalicja nie sa w tej organizacji obronnej mile widziane.  Coraz bardziej Polska staje sie "koniem trojanskim" NATO.  A pomyslec, ze jeszcze 21 lat temu w Newsweek badz w Times pisano o polskiej armii jako drugiej najsilniejszej w Ukladzie Warszawskim ale zaznaczajac:  "nie jest jednak pewne po ktorej stronie w razie konfliktu zbrojnego bedzie walczyc"

Krzysztof Canucki  --

Data: 2010-10-29 10:26:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iad69t$b66$1inews.gazeta.pl...
Tragedia smolenska oraz brak woli polskiego rzadu aby wyjasnic przyczyny
to napewno najwazniejsze czynniki.

Czym się przejawia brak woli polskiego rządu?

Data: 2010-10-29 17:11:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cca8532$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To, że nie wypowiedział wojny Rosji.

--
stevep

Data: 2010-10-31 00:34:16
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> to napewno najwazniejsze czynniki.

Czym się przejawia brak woli polskiego rządu?

Chociazby calkowite przekazanie sledztwa Rosjanom.  Krzysztof Canucki --

Data: 2010-10-31 08:50:29
Autor: dK

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaidi8$sot$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> to napewno najwazniejsze czynniki.

Czym się przejawia brak woli polskiego rządu?

Chociazby calkowite przekazanie sledztwa Rosjanom.

Czyżby polska prokuratora wojskowa, która prowadzi również śledztwo była wbudowana w struktury armii rosyjskiej??

dK

Data: 2010-10-31 10:18:53
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

> to napewno najwazniejsze czynniki.

Czym się przejawia brak woli polskiego rządu?

Chociazby calkowite przekazanie sledztwa Rosjanom.

A co innego powinien zrobić polski rząd, mając na względzie istniejące międzypaństwowe (między Polską i Rosją) uregulowania prawne?

Data: 2010-10-30 00:56:07
Autor: Jaksa
> [...]

obronnej mile widziane.  Coraz bardziej Polska staje sie "koniem trojanskim"

Chińscy generałowie to bardzo interesujący kierunek dla nas.
Mają technologie broni nuklearnych i środki ich przenoszenia,
oraz nie lubią i nie ufają Rosji.

Za 30 chińskich rakiet z ładunkiem nuklearnym o zasięgu 2000 km
byłbym gotów dostarczyć im wszystkich możliwych tajemnic NATO.

Bo nie mam złudzeń, że choć przynależnosć do UE i NATO to dobra
rzecz dla Polski, to jest to iluzoryczna tylko ochrona przed Rosją.

Przed niemcką agresją UE I NATO nas chroni, i owszem, ale napewno
nie przed rosyjską.

Jest i pewien precedens z czasów PRL-u, gdy Polska usiłowała
prowadzić własną politykę z Chinami, poza plecami Rosji.
Oczywiście nie na szczeblu militarnym.

Jaksa

Data: 2010-10-31 00:58:10
Autor: Canucki
[...]

???  Moze jakies szczegoly?

Fakt, ze Chiny taktycznie albo koniunkturalnie przyjaznia sie z Rosja ale strategicznie nienawidza. Po incydencie nad Ussuri (1969), w czasie strajkow grudniowych w 1970 na budynku ambasady ChRL w Warszawie wywieszono olbrzymia mape Polski... w granicach z 1939 roku.  Czy to bylo swoiste "pokazanie jezyka" Rosjanom, czy ta mapa byla chinskim heroglifem czytelnym nawet dla wladz na Kremlu?

Byly tez figle mniejszego kalibru.  Np. z terenu ambasady wyjezdzal czarny Humber bez tablic rejestracyjnych i krazyl po Warszawie z ogonem jawnych i tajnych pojazdow milicji (i pewnie takze SB i kontrwywiadu).

(Interesowalem sie kiedys troche Chinami takze z powodow rodzinnych - jeden z moich wujkow byl Chinczykiem)

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-10-27 14:07:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-27 00:20, Hans Kloss pisze:
[...]

No i dobrze. Po pierwsze islamiści nie będą tego nazwiska wiązać z naszym krajem. A po drugie hańbą by było przyjmować tego pieska jankesów w kraju miłującym pokój. Gdyby istniała sprzwiedliwość to ten osobnik już do końca życia nie powinien opuścić kryminału.

Data: 2010-10-28 20:31:09
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia94mf$qdl$1news.onet.pl...
. Gdyby istniała sprzwiedliwość to ten osobnik już do końca życia nie powinien opuścić kryminału.

Za co?

Data: 2010-10-29 08:26:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-28 20:31, mkarwan pisze:
[...]

Nie będę mu wyliczał pojedynczych bezeceństw jakich się dopuszcza NATO w świecie, - wystarczy zarzut że przewodniczy międzynarodowej organizacji terrorystycznej o charakterze zbrojnym.

Data: 2010-10-28 20:46:55
Autor: dK

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:136f5f4e-3074-42a5-9bb3-f37abca55df8r14g2000yqa.googlegroups.com...
[...]
==================================

Trochę mu si nie dziwię. Ogólnie to, że w ogóle jest ta sesja w Warszawie to i tak sukces.
Nie pozwala się na organizowanie tego typu imprez krajom którym rządzi faktycznie opozycja, a wybrana z wyboru władza jest tłem dla skrajnie radykalnych popisów frustratów, którzy przegrali wybory.  To legitymizuje kraje, które kierują się ku anarchii.  Ale też chodzi o bezpieczeństwo. Trzeba wiedzieć, że Polska jest dobrze znana w Europie, jako kraj gdzie przez kilka miesięcy garstka fanatyków religijnych blokowała budynek gdzie powinna urzędować głowa państwa.
I to dopiero jest ewenement. To rzeczywiście minus dla Komorowskiego i Tuska.

Trzeba też pamiętać, że będąc w Układzie Warszawskim to właśnie Polska miała dokonać inwazji na Danię :)

dK

Data: 2010-10-28 12:05:04
Autor: Hans Kloss
On 28 Paź, 20:46, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Trzeba też pamiętać, że będąc w Układzie Warszawskim to właśnie Polska miała
dokonać inwazji na Danię :)

Czyżbyś podejrzewał p. Rasmussena o prymitywną chęć zemsty za zamiary
do których urzeczywistnienia nie doszło?
Reszta jak zwykle u platfonsów- wszystkiemu winna opozycja, a jawny
afront wobec ryżego donka i jego koleżków to kolejny z licznych
sukcesów PO-nierządu.
J-23

Data: 2010-10-28 21:06:28
Autor: dK

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:596e3bb5-6e34-4450-8a50-4c8e5da58145p1g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

===================

Przecież to konserwatywny liberał.
dK

Data: 2010-10-28 12:54:35
Autor: Hans Kloss
On 28 Paź, 21:06, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Przecież to konserwatywny liberał.
Ja też z przekonania  jestem konserwatywnym liberałem i to jest GŁÓWNY
a być może nawet jedyny powód mojej niechęci do PO.
J-23

Data: 2010-10-29 08:21:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-28 20:46, dK pisze:

Trzeba też pamiętać, że będąc w Układzie Warszawskim to właśnie Polska miała dokonać inwazji na Danię :)

dK

O czym każesz pamiętać?? O kretynizmie wymyślonym przez kapitalistów, i mającym usprawiedliwić agresywną politykę prowadzona przez kraje kapitalistyczne?

Czerwona kartka dla platfonsów od NATO