Czerwona kartka dla platfonsów od NATO

Data: 2010-10-27 02:34:14
Autor: Hans Kloss
Czerwona kartka dla platfonsów od NATO
On 27 Paź, 00:20, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
sekretarz generalny NATO Anders Fogh Rasmussen, który nie przyjął
zaproszenia od strony polskiej. To ewenement,

Wczorajsze i dzisiejsze komentarze do tej sprawy:
"Nieobecność sekretarza generalnego może być potraktowana jako
lekceważenie naszego kraju"
"To prestiżowa porażka naszego kraju. Sekretarz generalny był do tej
pory obecny podczas wszystkich sesji ZP NATO. Tym razem wygląda na to,
że nie połączy się nawet przez telemost" - tak rzecze przewodniczący
sejmowej komisji ON

Wszystko wskazuje NA TO  że NATO od dawna wie, co się odbyło pod
Smoleńskiem  i jej szef nie ma ochoty bawić się w dyplomację z
platfonsiarnią. Będziemy więc mieli zbliżenie z Moskwą i Układ
Warszawski do którego prowadzą nas najwyraźniej ryży oszust i prezio-
idiota ze swoja bandą platfonskich durniów . Historia zatacza
koło.....
J-23

Data: 2010-10-27 22:52:23
Autor: zeusx

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:21cffa10-1848-4bbd-95e2-d7c0b523389fy23g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

A moze    jest odwrotnie? Ww. zbliżenie dało taki efekt. Obecnie to mamy raczej trójkąt. Jak zbliżenie ze wschodem, to od tylca szykują się Niemcy. Jedni i drudzy raczej niechętni NATO lecz chętni Na TO.
zx

Data: 2010-10-27 23:42:53
Autor: Antenka
On 27 Paź, 11:34, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Warszawski do którego prowadzą nas najwyraźniej ryży oszust i prezio-
idiota ze swoja bandą platfonskich durniów . Historia zatacza

Przekaz jest dziecinnie prosty : Rasmussen wypiął się na kominiarza i
bobra i pokazał im swoją d_ _ę!
Bawicie się w żołnierzyki z Władimirem, to bawcie się dalej.
Sekretarz NATO wyraził w ten sposób swój niesmak w związku z
prostytuowanie się polskiego prezydenta i płemiera z Gdańska.
Wyraźnie jest zniesmaczony tzw. śledztwem smoleńskim.
Na pewno ma wiedzę, kto stał za zamachem na Tu-154M w dn. 10.04.10 r.
pod Smoleńskiem.

Antenka

Data: 2010-10-29 03:55:59
Autor: MH
Czerwona kartka dla platfonsów od NATO

Na pewno ma wiedzę, kto stał za zamachem na Tu-154M w dn. 10.04.10 r.
pod Smoleńskiem.

Antenka

Wiem , ale nie powiem!!!  Ten cały Rozmosyn , to na babskich śtringach cheba
lepij siem zno , kiej nawojowaniu...  Sztrymgi , to weź sem Maryno nałeb
naciomgnij !!  Wewcas , podle NaBankNapadu nierospoznajom Ciem..  Hah !! , Ino
nicego s pascy nierak.. , nieamrtykukuj bo ciem s razu poznajom. Łostaw Jamdrysa w pokoju , bo bez ciebie ciula dołeba łostanie !!

MH --

Czerwona kartka dla platfonsów od NATO