Czerwona kartka dla platfonsów od NATO

Data: 2010-10-27 12:25:17
Autor: Canucki
Czerwona kartka dla platfonsów od NATO
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
"Na listopad panowana jest sesja Zgromadzenia Parlamentarnego NATO w
Warszawie. Spotkania przedstawicieli parlament=F3w pa=F1stw NATO odbywaj=B1
si=EA dwa razy w roku. Niestety w warszawskiej sesji nie we=BCmie udzia=B3u
sekretarz generalny NATO Anders Fogh Rasmussen, kt=F3ry nie przyj=B1=B3
zaproszenia od strony polskiej. To ewenement, taka sytuacja jeszcze
nigdy nie mia=B3a miejsca"
J-23

Moze ma to takze zwiazek z niedawna wizyta chinskich generalow w Polsce?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-28 01:28:26
Autor: Jaksa

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia95nc$p0k$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> nigdy nie mia=B3a miejsca"
> J-23

Moze ma to takze zwiazek z niedawna wizyta chinskich generalow w Polsce?

Z "katastrofa" Smolenska, jak Hans napisal.

Jaksa

Data: 2010-10-29 00:59:41
Autor: Canucki

nc$p0k$1@inews.gazeta.pl...

> Moze ma to takze zwiazek z niedawna wizyta chinskich generalow w Polsce?

Z "katastrofa" Smolenska, jak Hans napisal.

Tragedia smolenska oraz brak woli polskiego rzadu aby wyjasnic przyczyny
to napewno najwazniejsze czynniki.  Ale takze ulegla, wrecz serwilistyczna postawa wobec Rosjan nie umacnia pozycji Polski w Sojuszu.  Niewykluczone
jednak, ze takze konszachty z chinska generalicja nie sa w tej organizacji obronnej mile widziane.  Coraz bardziej Polska staje sie "koniem trojanskim" NATO.  A pomyslec, ze jeszcze 21 lat temu w Newsweek badz w Times pisano o polskiej armii jako drugiej najsilniejszej w Ukladzie Warszawskim ale zaznaczajac:  "nie jest jednak pewne po ktorej stronie w razie konfliktu zbrojnego bedzie walczyc"

Krzysztof Canucki  --

Data: 2010-10-29 10:26:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iad69t$b66$1inews.gazeta.pl...
Tragedia smolenska oraz brak woli polskiego rzadu aby wyjasnic przyczyny
to napewno najwazniejsze czynniki.

Czym się przejawia brak woli polskiego rządu?

Data: 2010-10-29 17:11:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cca8532$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To, że nie wypowiedział wojny Rosji.

--
stevep

Data: 2010-10-31 00:34:16
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> to napewno najwazniejsze czynniki.

Czym się przejawia brak woli polskiego rządu?

Chociazby calkowite przekazanie sledztwa Rosjanom.  Krzysztof Canucki --

Data: 2010-10-31 08:50:29
Autor: dK

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaidi8$sot$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> to napewno najwazniejsze czynniki.

Czym się przejawia brak woli polskiego rządu?

Chociazby calkowite przekazanie sledztwa Rosjanom.

Czyżby polska prokuratora wojskowa, która prowadzi również śledztwo była wbudowana w struktury armii rosyjskiej??

dK

Data: 2010-10-31 10:18:53
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

> to napewno najwazniejsze czynniki.

Czym się przejawia brak woli polskiego rządu?

Chociazby calkowite przekazanie sledztwa Rosjanom.

A co innego powinien zrobić polski rząd, mając na względzie istniejące międzypaństwowe (między Polską i Rosją) uregulowania prawne?

Data: 2010-10-30 00:56:07
Autor: Jaksa
> [...]

obronnej mile widziane.  Coraz bardziej Polska staje sie "koniem trojanskim"

Chińscy generałowie to bardzo interesujący kierunek dla nas.
Mają technologie broni nuklearnych i środki ich przenoszenia,
oraz nie lubią i nie ufają Rosji.

Za 30 chińskich rakiet z ładunkiem nuklearnym o zasięgu 2000 km
byłbym gotów dostarczyć im wszystkich możliwych tajemnic NATO.

Bo nie mam złudzeń, że choć przynależnosć do UE i NATO to dobra
rzecz dla Polski, to jest to iluzoryczna tylko ochrona przed Rosją.

Przed niemcką agresją UE I NATO nas chroni, i owszem, ale napewno
nie przed rosyjską.

Jest i pewien precedens z czasów PRL-u, gdy Polska usiłowała
prowadzić własną politykę z Chinami, poza plecami Rosji.
Oczywiście nie na szczeblu militarnym.

Jaksa

Data: 2010-10-31 00:58:10
Autor: Canucki
[...]

???  Moze jakies szczegoly?

Fakt, ze Chiny taktycznie albo koniunkturalnie przyjaznia sie z Rosja ale strategicznie nienawidza. Po incydencie nad Ussuri (1969), w czasie strajkow grudniowych w 1970 na budynku ambasady ChRL w Warszawie wywieszono olbrzymia mape Polski... w granicach z 1939 roku.  Czy to bylo swoiste "pokazanie jezyka" Rosjanom, czy ta mapa byla chinskim heroglifem czytelnym nawet dla wladz na Kremlu?

Byly tez figle mniejszego kalibru.  Np. z terenu ambasady wyjezdzal czarny Humber bez tablic rejestracyjnych i krazyl po Warszawie z ogonem jawnych i tajnych pojazdow milicji (i pewnie takze SB i kontrwywiadu).

(Interesowalem sie kiedys troche Chinami takze z powodow rodzinnych - jeden z moich wujkow byl Chinczykiem)

Krzysztof Canucki --

Czerwona kartka dla platfonsów od NATO