Czerwona kartka dla platfusow

Data: 2009-06-06 09:06:13
Autor: multivatinae
Czerwona kartka dla platfusow

Anna Cugier-Kotka to największa gwiazda kończącej się kampanii wyborczej PiS.
Aktorka, która kiedyś firmowała swoją twarzą PO, pojawiła się ostatniej
konwencji partii Jarosława Kaczyńskiego. I pokazała rządowi Donalda Tuska
czerwoną kartkę oraz zapowierdziła, że w niedzielnych wyborach odda głos na
Prawo i Sprawiedliwość.

Aktorka z dawnego spotu Platformy Obywatelskiej Anna Cugier-Kotka wystąpiła na
konwencji wyborczej PiS w Radomiu. Zgodnie z doniesieniami DZIENNIKA
zadeklarowała poparcie dla partii Jarosława Kaczyńskiego. "W niedzielę oddam
głos na PiS" - powiedziała.

I po raz kolejny podsumowała rządy Donalda Tuska. Ale tym razem pokazała PO nie
żółtą, ale czerwoną kartkę.

Aktorka skarżyła się na szykany ze strony PO. "Od czasu, kiedy wzięłam udział w
spocie PiS, dostaję wulgarne, obraźliwe pogróżki. Są wśród nich i takie, z
których można wyczytać, iż grozi mi się śmiercią" - mówiła.

Cugier-Kotka zagrała pielęgniarkę w spocie PO w 2007 roku. W tym roku w
reklamówce PiS skarży się na brak efektów rządów Donalda Tuska. Oprócz tego
pokazała się na konwencji Prawa i Sprawiedliwości w Chorzowie. To ona dała
sławną żółtą kartkę rządowi Donalda Tuska.

Data: 2009-06-06 22:21:16
Autor: Krzysztof
Czerwona kartka dla platfusow
Ta pani jak widac z Kurskim znala sie od dosc dawna http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6652714,Zobacz__jak_Kurski_poznal_Anne_Cugier_Kotke.html?skad=rss?TB_iframe=true&height=650&width=850

i zapewne caly ten "spot" byl przez Kurskiego zaplanowany juz dawno...
Czerwona kartke to niech sobie na czole przyklei.

K.

Czerwona kartka dla platfusow