Czerwona orkiestra TVN ma przygotować w Polsce bunt

Data: 2017-05-23 22:59:34
Autor: u2
Czerwona orkiestra TVN ma przygotować w Polsce bunt
http://wpolityce.pl/polityka/341064-gadowski-czerwona-orkiestra-tvn-ma-przygotowac-w-polsce-bunt-i-doprowadzic-do-ulicznych-rozruchow-wideo

W ,,Komentarzu Tygodnia" pojawia się również wątek śmierci Igora Stachowiaka na wrocławskim komisariacie. Gadowski nie kryje swojego oburzenia potraktowaniem chłopaka przez policjantów.

Telewizja TVN przygotowała kolejny celny wystrzał w kierunku rządu. Po roku od zdarzenia, telewizja pokazała kulisy śmierci Igor S., który został skatowany na śmierć przed durniów lub sadystów. To oburzające, że przez rok trzeba było czekać na wyrzucenie z policji, komendanta miejskiej policji i komendanta wojewódzkiej policji we Wrocławiu

-- pyta publicysta, zaznaczając, że celem TVN-u nie była prawda o tym wydarzeniu.

TVN ma inny cel niż informowanie społeczeństwa. ,,Czerwona orkiestra" ma przygotować w Polsce bunt przeciwko legalnemu rządowi i prezydentowi. Ma doprowadzić do ulicznych rozruchów. Zwracajmy uwagę, czy w miejscach publicznych jest włączony TVN i żądajmy wyłączenia tej stacji wszędzie tam gdzie jest to możliwe, ponieważ jest to stacja, która sączy nienawiść i myśl antypaństwową

-- apeluje Gadowski.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-24 03:24:51
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik u2 napisał:

Telewizja TVN przygotowała kolejny celny wystrzał w kierunku rządu.

A tak dziękowali policjantom po dniach młodzieże kiedy ci nagrali
tefaueny jak podrzucają butelki na śmietniku.

Policjanci podesrali wtedy tefaueny, teraz tefaueny podesrali policję:)
Nu ale nie byłoby podsrywnia policji bez nadużyć policji(w kiblu).
No i bez policji na koniach z anielskimi skrzydłami, ciekawe jaki bystrzacha
wpadł na ten pomysł?

Data: 2017-05-24 14:24:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 24 maja 2017 12:24:51 UTC+2 użytkownik V.L. Pinkley napisał:
użytkownik u2 napisał:

No i bez policji na koniach z anielskimi skrzydłami, ciekawe jaki bystrzacha
wpadł na ten pomysł?

Konie z anielskimi skrzydłami, bo zapewne chodzi tu o nawiązanie do
"ludzie Anioły", tak se kombinuję. Jakieś dwadzieścia lat temu we Wrocławiu był
taki komendant główny policji, który się nazywał "Anioła", po czym fraza
pozostała.

Data: 2017-05-25 00:03:35
Autor: u2
W dniu 24.05.2017 o 23:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jakieś dwadzieścia lat temu we Wrocławiu był
taki komendant główny policji, który się nazywał "Anioła", po czym fraza
pozostała.

ewentualnie udawali Aniołki Czarliego:))))))))

Data: 2017-05-24 11:03:20
Autor: Ciemny Lud
Czerwona orkiestra TVN ma przygotować w Polsce bunt = CHORE UMYSŁY PiS!!!
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5924a2b9$0$15197$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wam PiS-owcom już całkiem na mózgi padło! Zamach, przewrót, zdrada = paranoja! JESTEŚCIE CHORZY!!!

CL

Data: 2017-05-24 12:13:04
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

Wam PiS-owcom już całkiem na mózgi padło! Zamach, przewrót, zdrada = paranoja! JESTEŚCIE CHORZY!!!

Nie, ten burdeltata po prostu jest produktem TVP :DDD.
Powinni go stawiać jako wzór zlasowanego mózgu przez tą telewizję :DDD
A mówią że propaganda a'la Goebbels nie przynosi efektów - na u2 działa wzorowo
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-24 17:25:30
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości news:og3j0k$atf$1news.mixmin.net...
[...]

No nie! Tekst tego PiS-dzielca jest rodem z czasów komuny!!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-24 22:12:15
Autor: prezydent San Escobar
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

No nie! Tekst tego PiS-dzielca jest rodem z czasów komuny!!

Przecież to ta sama sekta Pisuar i PZPR. :DDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Czerwona orkiestra TVN ma przygotować w Polsce bunt