Data: 2011-11-09 18:43:26 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Czerwona pieknosc | |
Data: 2011-11-09 19:22:38 | |
Autor: de Fresz | |
Czerwona pieknosc | |
On 2011-11-09 18:43:26 +0100, "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> said:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZiIcqZoQQwg Przeca włoszczyzna nadaje się tylko do zupy... Wiem, bo na preclu czytałem. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-11-09 19:52:52 | |
Autor: Qlfon | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-09 18:43, Tytus z domQ pisze:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZiIcqZoQQwgNo ładne to może i jest ale je¶li jest tak samo niewygodne jak 1098 to dziękuję, postoję. Ale jest postęp - wydech już nie smaży łydki:) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2011-11-09 20:37:43 | |
Autor: Jasio | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ee3u$96r$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZiIcqZoQQwg Czerwone jak czerwone. Trytytki spinaj±ce elektrykę coraz lepiej maskuj±. (: Pytania z innej beczki. Czemu dopiero jak Buell padł, to zacz±ł się trend na tłumiki pod motocyklem? Czy za jaki¶ czas doczekamy się również hamulców ZTL? Oleju w wahaczu? (: Je¶li mieliby te swoje dziwadła opatentowane, to ochrona patentowa nadal by działała. Może japońska czwórka ma spor± inercję, ale u Włochów chyba pierwszy widzę tłumik. Pierwszy raz w Japonii to bodaj kawasaki er-6 było. Cytuj±c klasykę precla "sk±d ta niechęć?" -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2011-11-09 20:55:28 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-09 20:37, Jasio pisze:
Pytania z innej beczki. Wlasnie ! Nieudolne kopie same. Czy za jakiĹ› czas doczekamy siÄ™ rĂłwnieĹĽ hamulcĂłw ZTL? Oleju w wahaczu? (: Nie maja na tyle odwagi pajace. Na szczescie istnieje EBR i motocykle tej marki podtrzymuja tradycje. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-09 20:57:55 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-09 20:37, Jasio pisze:
Czy za jakiĹ› czas doczekamy siÄ™ rĂłwnieĹĽ hamulcĂłw ZTL? Oleju w wahaczu? (: Nie zapomnij o paliwie w ramie i tarczach hamulcowych mocowanych do obreczy !! -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-09 21:03:41 | |
Autor: Jasio | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:j9em08$4ag$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-11-09 20:37, Jasio pisze: Myślałem, że ZTL to tarcza mocowana do obręczy. Tak, tak jest (dzięki, wiki) Zajebistym pomysłem to jest miejsce na stacyjkę. (: Dziwniej to tylko w starych volvo było - wygodniej policjantowi te kluczyki wyjąć niż kierowcy włożyć. -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2011-11-09 21:15:30 | |
Autor: Arni | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 09.11.2011 21:03, Jasio pisze:
Dziwniej to tylko w starych volvo było - wygodniej policjantowi te jak bardzo starych? bo wszystkie jakie znam maj± po prawej stronie kierownicy czyli w wersji lewostronnego ruchu to słabe ułatwienie -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-11-09 21:16:50 | |
Autor: Arni | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 09.11.2011 21:15, Arni pisze:
W dniu 09.11.2011 21:03, Jasio pisze: oczywiscie chodziło Ci o porsche tylko z volvo to ma niewiele wspólnego. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-11-09 21:45:44 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Arni" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j9en3n$8ai$2@inews.gazeta.pl...
jak bardzo starych? bo wszystkie jakie znam maj± po prawej stronie oczywiscie chodziło Ci o porsche tylko z volvo to ma niewiele wspólnego. Może raczej o saaba, który ma teraz więcej wspólnego z Chińczykami;-) -- Yogi(n) |
|
Data: 2011-11-09 21:51:38 | |
Autor: Jasio | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9en3n$8ai$2inews.gazeta.pl...
oczywiscie chodziło Ci o porsche tylko z volvo to ma niewiele wspólnego. A przysi±głbym, że Volvo albo Saab. Sprawdziłem, mea culpa. Niech będzie i porsze. -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2011-11-09 21:53:04 | |
Autor: Arni | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 09.11.2011 21:51, Jasio pisze:
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomo¶ci saab ma w centralnej konsoli - jeszcze trudniej dla policjanta :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-11-10 06:17:18 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-09 21:51, Jasio pisze:
A przysiągłbym, że Volvo albo Saab. i radziecka Lada. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 03:38:20 | |
Autor: Tytus | |
Czerwona pieknosc | |
Siemka
*** Kuczu doczekamy się również hamulców ZTL? Oleju w wahaczu? (: Nie zapomnij o paliwie w ramie i tarczach hamulcowych mocowanych do obreczy !! Po co macic jak najlepsze marki stosuja Brembo??? Miejsce oleju jest w misce lub zbiorniku a wachacz ma sluzyc do mocowania kola a nie do tego zeby sie cos w nim przelewalo - jak mawial druh Walczak "woda to najgorszy balast". Paliwo w ramie powiadasz??? w bulwarowce ktora ma sluzyc do lansu pod knajpa tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna rame (jako zbiornik paliwa) w replice torowki... Tarcza przy obreczy to klawa rzecz - glownie pod garazem - chcialby je zobaczyc po kilku solidnych hamowaniach - jak ze znacznie ograniczonym przez felge oplywem powietrza radzi sobie z chlodzeniem... Ale ich cena zapewne powstrzymala by mnie przed takimi testami... T |
|
Data: 2011-11-10 12:47:01 | |
Autor: Jasio | |
Czerwona pieknosc | |
Tytus <vtr1000f@o2.pl> napisała rzekomo
news:529f5b86-bc3a-49cb-a8ee-b9a273a1db00s5g2000vbe.googlegroups.com Siemka Tarcza przy obreczy to klawa rzecz - glownie pod garazem - chcialby je A ja przytoczę przykład rekordu ¶wiata w stoppie wykonanego na hamulcu Buella. Czy to nie miarodajny test "solidnego hamowania" gdzie opływ powietrza jest "znacznie ograniczony"? -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. |
|
Data: 2011-11-10 11:51:04 | |
Autor: AZ | |
Czerwona pieknosc | |
On 2011-11-10, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
Dobra, ale jaka zasluga tej tarczy byla w rekordowym stoppie? Poza tym czy wiecej masy na obreczy kola jest dobre? Co z masa niereserowana? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-10 12:37:50 | |
Autor: kakmar | |
Czerwona pieknosc | |
Dnia 10.11.2011 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał/a:
On 2011-11-10, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:To już było, nie pamiętam tylko na czym się dyskusja skończyła. Na pewno mocowanie tarczy na obręczy pozwala mieć teoretycznie mniejsze siły/momenty skręcające które musi przenieść felga na oponę w trakcie hamowania. Ale czy biorąc pod uwagę inne obciążenia które musi wytrzymać, wystarczy tego na zrobienie lżejszej. Raczej nie. Do tego nawet jeśli w sumie będzie lżejsza, to mamy niekorzystne przeniesienie większej masy bliżej obwodu koła. Co bezpośrednio przekłada się na inne niepożądane zjawiska jak np. większy efekt żyroskopowy, itd. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-11-10 13:54:22 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Czerwona pieknosc | |
kakmar napisał(a):
To już było, nie pamiętam tylko na czym się dyskusja skończyła. No wnioskiem, ze se disklocki bedzie mozna do dupy wsadzic, przy takiej tarczy. Stad niechec producentow. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2011-11-10 17:01:49 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-10 13:54, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
kakmar napisał(a): Hmmm. To jak ja zakladam disclocka w moim Buellu ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-12 20:38:45 | |
Autor: Jasio | |
Czerwona pieknosc | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisała rzekomo news:j9gshi$doh$1inews.gazeta.pl
W dniu 2011-11-10 13:54, Kamil Nowak 'Amil' pisze: Na tyln± tarczę. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. |
|
Data: 2011-11-12 21:22:55 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-12 20:38, Jasio pisze:
Kuczu<qczu666@gmail.com> napisa�a rzekomo news:j9gshi$doh$1inews.gazeta.pl Ostatnio gdy zdejmowalem blokade to byla na przedniej tarczy. Musiala przeskoczyc gdy nie patrzylem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-12 21:28:01 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-12 21:22, Kuczu pisze:
Ostatnio gdy zdejmowalem blokade to byla na przedniej tarczy. Musiala BTW. Nie ma problemu z zakladaniem disclocka na przednia tarcze, tam jest naprawde duzo miejsca: http://p1.bikepics.com/2011%5C06%5C19%5Cbikepics-2227179-full.jpg -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 13:10:37 | |
Autor: Jasio | |
Czerwona pieknosc | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisała rzekomo
news:j9gdr8$tb1$2node2.news.atman.pl Dobra, ale jaka zasluga tej tarczy byla w rekordowym stoppie? Poza tym Tak tak, masa nieresorowana jest tak ważna, że Michelin wypu¶cił opony lżejsze od poprzedniego modelu o ile¶ tam. Kupiłe¶ je? (: Poza tym jest to jedna tarcza a nie dwie. Więcej odpowiedzi na te i inne pytania młodego precla tu: http://badweatherbikers.com/buell/messages/32777/223736.html?1157321833 -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. |
|
Data: 2011-11-10 13:19:06 | |
Autor: Jasio | |
Czerwona pieknosc | |
Wiem, taki będzie lepszy.
http://9.asset.soup.io/asset/2506/1481_a6d5_512.jpeg -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. |
|
Data: 2011-11-10 17:11:21 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-10 12:51, AZ pisze:
On 2011-11-10, Jasio<bylystudent@gazeta.pl> wrote: Zasadnicza. Bardzo skuteczny i rewelacyjnie dozowalny hamulec. Poza tym czy wiecej masy na obreczy kola jest dobre? Czyli jak masz dwie klasyczne tarcze to one sa resorowane a jedna na obwodzie felgi to juz nie ? Zapewniam Cie iz tarcza z Buella wazy mniej niz dwie z Twojego KHI. Tarcza Buella ma tylko dwie wady: - jest droga w produkcji - latwo ja uszkodzic innych wad chyba nie ma -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 17:08:08 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-10 12:38, Tytus pisze:
Po co macic jak najlepsze marki stosuja Brembo??? Nie napinaj sie tak bo Ci zylka jebnie. Brembo sa ok, ISR sa ok TZL sa ok. Miejsce oleju jest w misce lub zbiorniku a wachacz ma sluzyc do No wlasnie balast dzieki ktoremu obniza sie srodek ciezkosci. Paliwo w ramie powiadasz??? w bulwarowce ktora ma sluzyc do lansu pod No nie wiem, zdjac rame z napedu w Buellu to tylko kilka srub. Rama ta nie rozni sie specjalnie od tej w japonczyku. Tyle ze jest pelna paliwa. Tarcza przy obreczy to klawa rzecz - glownie pod garazem - chcialby je Tu juz pierdolisz. Jezdzilem moim, z pasazerka i bagazem, po gorskich serpentynach. Hamowal tak samo dobrze na poczatku jak i na koncu podrozy. Faddingu nie stwierdzilem, skrzywienia tarczy rowniez. A co do ograniczania oplywu powietrza to co Ci sie pomerdalo absolutnie. Smiem twierdzic iz jest lepiej chlodzona niz dwie tarcze schowane czesciowo pod plastikowym blotnikiem i znajdujace sie blizej osi motocykla. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 19:15:52 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Czerwona pieknosc | |
Siemka
*** "Kuczu" Nie napinaj sie tak bo Ci zylka jebnie. Jesli ktos sie napina to raczej nie ja, nie probuje udowodnic ze sportowy motocykl jest doskonaly do turystyki no i jasne jest dla mnie ze zarowno Bulka jaki i HD to legendy - nic wiecej. A dla mnie wykladnikiem techniki motocyklowej sa konstruktorzy sportowi a oni jak widac nie slyszeli o innych systemach hamulcow niz Brembo czy Nissin... Z niewiadomego rowniez powodu nie stosuja cudownego patentu z jedna tarcza - co moze dziwic bo przeciez w wyczynie walczy sie o kazdy gram masy :) *** No wlasnie balast dzieki ktoremu obniza sie srodek ciezkosci. Czyli sa motocykle wyscigowe takie gdzie wachacz jest nizej niz miska??? *** No nie wiem, zdjac rame z napedu w Buellu to tylko kilka srub. Rama ta nie rozni sie specjalnie od tej w japonczyku. Tyle ze jest pelna paliwa. Tu juz pierdolisz. Jezdzilem moim, z pasazerka i bagazem, po gorskich serpentynach. Hamowal tak samo dobrze na poczatku jak i na koncu podrozy. Faddingu nie stwierdzilem, skrzywienia tarczy rowniez. A co do ograniczania oplywu powietrza to co Ci sie pomerdalo absolutnie. Smiem twierdzic iz jest lepiej chlodzona niz dwie tarcze schowane czesciowo pod plastikowym blotnikiem i znajdujace sie blizej osi motocykla. Kuczu prosze Cie obejrzyj kilka wyscigow - w TV lub na zywo ale to nie maja byc wyscigi rututni a sportowych motocykli. Zobaczysz co sie dzieje z motocyklem ktory wypada z toru i byc moze zweryfikujesz pomysl ze zbiornikiem w ramie i olejem w wachaczu. Posluchaj/poczytaj co mowia o technice kolesie ktorzy sie troche znaja a potem zacznij pisac o "sportowych" rozwiazaniach Buela czy HD. Byc moze wtedy dowiesz sie ze firma technologicznie nieco wyprzedzajaca specow z USA (tych co to dosc niedawno odkryli rozrzad DOHC) a zwana BMW probujac wejsc do gry w wyscigach MotoGP zderzyla sie z rzeczywistoscia i to brutalnie. Bo okazalo sie ze ta firma pakujaca miliony euro w rozwoj technologi jest lata za japonskimi rozwiazaniami stosowana w tej klasie Raczej sie nie porozumiemy bo rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach - Ty o pyceniu po gorkach spacerowa rututnia a ja o jezdzie po torze sportem. Ty o hamowaniu z bagazami i pasazerka z gorki a ja o hamowaniu z 220/50 przed winklem na torze. -- Pozdrawiam Tytus P.S.I prosze nie piszcie mi o rekordach w jezdzie na przednim/tylnym kole bo jak dobremu stunterowi zaplaca to na WSK zrobi taki rekord. |
|
Data: 2011-11-10 20:00:29 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-10 19:15, Tytus z domQ pisze:
Jesli ktos sie napina to raczej nie ja, nie probuje udowodnic ze No i ok. Wisimito. Tylko nie wypowiadaj sie autorytarnie o rzeczach ktore widziales przelotnie u klienta na swoje stacji diagnostyczniej lub w internecie. A dla mnie wykladnikiem techniki motocyklowej sa konstruktorzy sportowi a oni jak Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy. Widze ze zaczynasz grzebac w internecie. O Tokico i ISR juz doczytales ? I gdzie zaczelismy rozmawiac o sporcie wyczynowym bo chyba zmieniasz warunki brzegowe ? Z niewiadomego rowniez powodu nie stosuja cudownego patentu z jedna j.w. Gdzie ja pisalem o sporcie wyczynowym ? *** No wlasnie balast dzieki ktoremu obniza sie srodek ciezkosci. j.w. Pisales o druhu Walczaku. Moze jego spytaj czy istnieja silniki z sucha miska i osobnym zbiornikiem.
cytuje: "tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna rame (jako zbiornik paliwa) w replice torowki...". Ja tylko twierdze ze rama taka jest latwo demontowalna. O reszcie to Ty sobie teraz sam dodales. Posluchaj/poczytaj co mowia o Ale z tym "sportem" to sie urodzilo raczej w Twojej glowie niz w mojej. Albo zacznij zrozumiale zadawac pytania albo nie dopowiadaj sobie rzeczy post factum. Raczej sie nie porozumiemy bo rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach - Ty o Nienie. Wymysliles sobie teorie o chlodzeniu takiej duzej tarczy. Ja stwierdzilem ze racji nie masz. Teraz odwracasz kota ogonem. I nie teoretyzuj mi tu prosze z punktu widzenia kanapy, pilota i zatwiardzialego kibica MotoGP. Mi to nie imponuje, moze mlodziezy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 20:08:56 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
A i jeszcze w temacie sportu:
http://www.erikbuellracing.com/race-team/ To tak gdybys nadal twierdzil ze na tym sie nie da scigac. I garsc suchych faktow: Ducati 1198 (170hp)9600rpm engine HP Buell 1190RS (175hp 9750rpm engine HP. Ducati 1198 (157.91 hp) @ 9,600 rpm (rear wheel) Buell 1190RS (160hp) @ 9,750rpm (rear wheel) Ducati 1198 (380 lbs) dry weight Buell 1190RS (369 lbs) dry weight Oczywiscie porownuje motocykle z podobnej kategorii a nie z motocyklami z serii GP ktore nie maja z seria nic wspolnego. W razie gdybys zaraz mi tu wyskoczyl z wynalazkami z GP za milion $. I specjalnie dla Ciebie link do obrazka: http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/xlarge/Buell-1190RS6.jpg -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 21:43:26 | |
Autor: doomin13 | |
Czerwona pieknosc | |
Ogolnie z twoimi kwestiami w sprawie sie zgadzam choc nie jara mnie HD ani Buell,
ale z sympatii dla Ducati sie nie zgadzam z porownaniem :) a wogole to Ducati 1198 (SP 2011 model) to 370 lbs nie 390 no i: Buell 1190 rs 39000$ Ducati 1198 21000$ no z podwojna Ducat± to juz rady nie da :) a pozatym porownaj z modelem 1199 gdzie Buell polegnie we wszystkich twoich kategioriach a nie z 1198 z premiera z 2009 (Buell 2011) pozdro, doomin13 smc660 vtr1000 |
|
Data: 2011-11-10 22:01:33 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Czerwona pieknosc | |
Siemka
UĹĽytkownik "Kuczu" http://www.erikbuellracing.com/race-team/ To tak gdybys nadal twierdzil ze na tym sie nie da scigac. Da sie - ale najlepiej stworzyc lige bueli - bo inaczej: http://www.amaproracing.com/rr/riders/rider.cfm?did=3258 wyniki tego pana raczej nie powalaja na szczescie pozostawil sobie furtke w postaci wyscigow SS na GSX-R600. Pozniej grzebne w googlach zeby poglebic wiedze o tym zacnym zespole - bo na to ze klient mi sie trafi z tego teamu to raczej nie mam co liczyc. Zeby zastnieli gdzies w newsie chyba tez nie :( *** I garsc suchych faktow: Ducati 1198 (170hp)9600rpm engine HP Buell 1190RS (175hp 9750rpm engine HP. Ducati 1198 (157.91 hp) @ 9,600 rpm (rear wheel) Buell 1190RS (160hp) @ 9,750rpm (rear wheel) Ducati 1198 (380 lbs) dry weight Buell 1190RS (369 lbs) dry weight Parafrazujac B. Lee "suche fakty nie scigaja sie na torach" A tego 1190RS w takiej specyfikacji to mozna kupic w salonie - czy te wyniki sa uzyskiwane po miesiecznym tuningu??? -- Pozdrawiam Tytus |
|
Data: 2011-11-10 21:41:58 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Czerwona pieknosc | |
Siemka
*** "Kuczu" No i ok. Wisimito. To juz wszyscy wiedza ***Tylko nie wypowiadaj sie autorytarnie o rzeczach ktore widziales przelotnie u klienta na swoje stacji diagnostyczniej lub w internecie. Mozesz rozwinac??? Chcesz wiedziec dlaczego tlumik jest pod motocyklem??? Niie to nie zafascynowanie konstrukcja z USA Za chwile wchodzi norma euro6 i gdzies trzeba zmiescic coraz wieksze katalizatory - ktore nie dosc ze sa wielkie to i cholernie ciezkie. A w sporcie srodek ciezkosci ma byc nisko Wiec albo robi sie faje jak u AZ'a w KHI albo wciska sie to cholerstwo pod silnik, proste i jakze banalne. Ale zaraz czy to przypadkiem w juz w latach 90 w niejakiej 535 nie bylo takiego rozwiazania, czy Fazer nie ma tam katalizatora??? *** Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy. Dokladnie - w sporcie tylko Bembo, byc moze istnieja jakie amerykanskie wydumki ale zastosowanie w sporcie maja rownie powszechne jak niezawodne sa harleje ***I gdzie zaczelismy rozmawiac o sporcie wyczynowym bo chyba zmieniasz warunki brzegowe ? Rozpocznj od poczatku - przeczytaj albo moze lepiej zobacz o jakim motocyklu jest watek. Hint - nie ma on miejsca na sakwy, frendzle i nawet na pasazerke *** j.w. Gdzie ja pisalem o sporcie wyczynowym ? Juz Ci pisalem ze rozmawiamy o dwoch rzeczach - Ty o jezdzie z gorki z pasazerka bagazem i probie ogarniecia tego jak rozumiem ekstremalnego wykorzystania motocykla, a ja o wykorzystaniu dwoch tarcz na torze - takich jakie ma to Ducati - ktore wg zapowiedzi w 2013 bedzie startowac w WSBK. Niestety raczej tego nie rozumiesz ba pewnie nawet nie wiesz co to jest WSBK bo nie startuja tam buele i harleje *** j.w. Pisales o druhu Walczaku. Moze jego spytaj czy istnieja silniki z sucha miska i osobnym zbiornikiem. On sie specjalizowal w zeglarstwie srodladowym ale to ze Bulce konstruktorzy zdecydowali sie na rozwazania smarowania rodem z motocrossu czy enduro nie swiadczy chyba o tym ze sa to rozwiazania dobre dla motocykli szosowych??? Ale ja to rozumiem - jesli nie mozna pochwalic sie wlasciwosciami jezdnymi jak japonia czy designem jak wloszczyna trzeba wymyslec dziwactwo i na tym budowac legende wmawiajac wszystkim ze to jest super innowacja. *** cytuje: "tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna rame (jako zbiornik paliwa) w replice torowki...". Po raz kolejny ja o zupie Ty o dupie - ale wyjasnie. Motocyle sportowe maja zbiorniki montowane tak zeby przy nawet niewielkich wywrotkach odrywaly sie od reszty dla bezpieczenstwa. Raczej trudno mi jest sobie wyobrazic odrywajaca sie rame od reszty - abstrahujac juz od tego ze czesto po kozlach motocykla ramy po prostu sie lamia i dosc latwo moge sobie zwizualizowac co dzieje sie kiedy paliwo zalewa caly motocykl. O tym ze ramy sa klejone z kilku rodzajow materialow tez warto wspomniec nie zawsze odpornych na benzyne. *** Nienie. Wymysliles sobie teorie o chlodzeniu takiej duzej tarczy. Ja stwierdzilem ze racji nie masz. Teraz odwracasz kota ogonem. Zapewne dlatego n.im.w Suzuki tez sie myla stosujac sie do tej teorii. I juz w latach dziewiecdziesiatych wycofali sie z 6 tloczkowych zaciskow i wyscigu w rozmiarach tarcz...zakonczyli na 320-330mm z tego co pamietam - potem okazalo sie ze nie rozmiar sie liczy a technika. Niestety - rozwiazania techniczne i nowatorstowo Buella zweryfikowal rynek a dokladnie sami menagerowie w fabryce to przykre bo goniac za wspolczesna technologia dawaliby prace jeszcze dla kilku pokolen *** I nie teoretyzuj mi tu prosze z punktu widzenia kanapy, pilota i zatwiardzialego kibica MotoGP. Mi to nie imponuje, moze mlodziezy. LOL ales mnie pojechal ale i tu nieco sie roznimy - bo ja kilkanascie razy widzialem tor - miejsce ktore bardzo szybko weryfikuje opanowanie i mozliwosci techniczne motocykla. Miejsce gdzie po dniu treningow masz dosc jazdy na tydzien, gdzie po kilku kolkach okazuje sie ze tarcze hamulcowe zmienily kolor a opony nagrzaly sie tak ze mozna na nich gotowac herbate - ale zapewne masz inne spostrzezenia na ten temat. I masz oczywiscie racje z ta kanapa tyle, ze w moim przypadku byla to kanapa motocykla. Ale byc moze Twoja skromnosc nie pozwala sie pochwalic osiagnieciami w tej dziedzinie. -- Pozdrawiam Tytus |
|
Data: 2011-11-10 22:28:20 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze:
*** "Kuczu" No i ok. Wisimito. NO i ok. Przynajmniej wyjasnilismy sobie jedna kwestie.
Ale po co ? Zajrzyj do watku.
Ale czy ja tak twierdze ?? Tlumiki pod silnikiem istnialy dawno. Tyle ze wiekszosc motocykli ma silnik na tyle nisko na ile sie da i nie zaawsze da sie tam zmiescic tlumik. Ale zaraz czy to przypadkiem w juz w latach 90 w niejakiej 535 nie bylo 535 mialy tlumik ZA silnikiem. Fazer zreszta tez.
Nie tylko Brembo istnieja w sporcie. Sam to stwierdziles wspominajac o Nissinach. A Brembo, nawiasem mowiac, jest dostawca hamulcow dla HD. To tak wspominam zeby dac Ci satysfakcje i upust Twoim problemom z Harleyami.
Wow. Widze ze chyba gosc z fredzlami Cie kiedys skrzywdzil bo masz straszny uraz. A o Ducu z poczatku watku to juz tu dawno nie rozmawiamy.
Nie, pisales od poczatku ze ZTL jest chujowe bo ma zle chlodzenie. I tylko do tego sie odnosilem. To Ty skreciles na tor bo brakowalo Ci argumentow. takich jakie ma to Ducati - ktore wg zapowiedzi w 2013 bedzie startowac Mnie nie rajcuje ogladanie motocykli w telewizji. Mam ich dosyc u siebie ,w garazu.
Nie, sucha miska jest bardzo dobra w sporcie, lepsza niz mokra, silnik motocykla z sucha miska jest niemal niewrazliwy na mocne przechyly boczne, stoppie i wheelie. Tyle ze komplikuje troche wiec jest malo stosowana. Ale juz w sporcie samochodowym jest mile widziana. Ale ja to rozumiem - jesli nie mozna pochwalic sie wlasciwosciami Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem jebnietym fanem (jak AZ z KHI). Po prostu probuje wylumaczyc czasami czemu uwazam cos za rozsadne. Nie podoba sie to nie ! Napisz moze do Erica Buella i jemu sie zal. Mnie to zwisa. A co do designu to mi akurat Buell pasuje. Bardziej niz odpustowy VTR. Aczkolwiek VTR, technicznie, fajnym motocyklem jest.
Bylo rozjasnic mi w glowie na poczatku. Jak sam stwierdziles nie jestem specem od SBK/GP/WSBK itp. Naucz sie zadawac pytania.
Bo wiecej niz 330 mm + zacisk nie miesci sie w feldze 17". Proste. A 6 tlokow nie zawsze jest lepiej niz 4. Lepsze jest 4 radialne bo daje to stabilniejszy zacisk. Niestety - rozwiazania techniczne i nowatorstowo Buella zweryfikowal Tak samo jak Benelli i kilku innych producentow. Na ogol wygrywaja ksiegowi.
No i gratuluje. Ale jak to zmienia Twoja znajomosc techniki motocyklowej ? Smigales po torze swoim VTR czy dwudziestoma roznymi motocyklami serii SBK ? Ja lecialem kilka razy samolotem. Jestem juz specem od techniki lotniczej ?? - ale zapewne masz inne spostrzezenia na ten temat. I masz oczywiscie racje z ta kanapa tyle, ze w moim przypadku byla to j.w. Ale byc moze Twoja skromnosc nie pozwala sie pochwalic osiagnieciami w Nie. Nie jeszdzilem po torze bo mnie to nie kreci i juz. Czy to oznacza ze nie mam prawa miec pojecia o technice ? Gdy bedziemy rozmawiac o technice pokonywania zakretow to chetnie i z szacunkiem Cie wyslucham. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 22:12:02 | |
Autor: AZ | |
Czerwona pieknosc | |
On 2011-11-10, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Czemu wycierasz sobie mna morde skoro rozmawiasz z Tytusem? Kiedys to z Toba mozna bylo porozmawiac o motocyklach a teraz niczym nie roznisz sie od fanboya iphone-a, tyle ze zamiast iphone-a jest hd/buell. BTW. Taki ze mnie fan KHI ze kupuje sobie gixxa... Stetryczales cos. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-10 23:33:17 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-10 23:12, AZ pisze:
Czemu wycierasz sobie mna morde skoro rozmawiasz z Tytusem? Bo jestescie kumple wiec predzej zalapie. Kiedys to z Toba mozna bylo porozmawiac o motocyklach a teraz niczym nie roznisz sie Wow. Nadal mozna. Tyle ze na argumenty. Ja chetnie pogadam o technice a nie o przebitkach z TV-sat.
No i gratulacje, dorosles :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 22:41:36 | |
Autor: AZ | |
Czerwona pieknosc | |
On 2011-11-10, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Masz mylne wyobrazenie o mnie jako o kims ktory widzi tylko swoj motocykl jako wzor i wszystko najlepsze co moze byc. Wlasnie teraz Ty tak sie zachowujesz. Sie smiejesz z wyscigow moto ale to wyscigi moto wlasnie weryfikuja wiele i wyscigi to nie tylko GP. Nigdzie nie napisalem ze KHI sprzedam, to fajny bezproblemowy sprzet do teleportacji. Ale czasem czlowiek pragnie pozapierdalac po torze (czy tam ulicy). -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-10 23:51:39 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-10 23:41, AZ pisze:
On 2011-11-10, Kuczu<qczu666@gmail.com> wrote: Bez obrazy ale takiemu wyobrazeniu dajesz tu czest owyraz Wlasnie teraz Ty tak sie zachowujesz. Pokaz palcem gdzie ja napisalem ze Buell/Hd sa "najzajebistsze" na swiecie. Nie napisalem. Twierdze tylko ze Eric wymyslil pare fajnych rzeczy ktore sa obiektywnie niezle i nad ktorymi warto sie pochylic. Ja mialem w zyciu tyle motocykli ze naprawde bym musial byc debilem zeby powiedziez iz HD/Buell sa najlepsze na swiecie. Bo nie sa. Sie smiejesz z wyscigow moto ale to wyscigi moto wlasnie weryfikuja Ja sie nie smieje z wyscigow. Ja sie smieje z ludzi ktorzy gapia sie w telewizor i mysla ze dzieki temu wiedza wszystko o technice tam uzywanej. To tak jakbym ogladal skoki Malysza co niedziela i twierdzil ze wiem jakie narty sa najlepsze. Nigdzie nie napisalem ze KHI sprzedam, to fajny bezproblemowy sprzet do A ja mam w garazu prawie moje MotoGuzzi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 23:03:01 | |
Autor: AZ | |
Czerwona pieknosc | |
On 2011-11-10, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Bos sztywny jakbys polknal kij od szczotki. KHI nabylem praktycznie przez przypadek a nie z zamilowania do marki. Wiec trudno zeby brac sprzecki KHI vs. Honda na powaznie... Nie wiem. Z niecierpliwoscia czekam na rewolucyjny pomysl zastosowania kol jako chlodnicy do wody. Nie. Nad wyscigami siedzi wiele tegich glow zeby byc najlepszym, wiec logicznym jest, ze tam sie rodza najlepsze/najskuteczniejsze pomysly? Czyz nie? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-11 01:28:58 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Czerwona pieknosc | |
Siemka
*** "AZ" od fanboya iphone-a, tyle ze zamiast iphone-a jest hd/buell. Masz cos do ajfona chlopaku??? Obaczysz jeszcze w garazu stanie HD i jak go bede wyprowadzal na spacer pod lasek (nie dalej zeby sie nie zuzyl) to szczele tak z wydecha ze wszystkie pchly powypadaja z tego Twojego sierscia -- Pozdrawiam Tytus |
|
Data: 2011-11-10 22:54:08 | |
Autor: Robert T. | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j9hflq$f9g$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze: Zaczyna robic sie ciekawie. Typowa preclowa rozmowa. Dobrze, ze mam chipsy i browarek :] -- Pozdr. Robert. T. ZR-7 00' |
|
Data: 2011-11-10 23:03:40 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-10 22:54, Robert T. pisze:
Dobrze, ze mam chipsy i browarek :] Uwazaj bo po takiej diecie mozesz sie juz na motocykl nie zmiescic. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-10 23:30:27 | |
Autor: Robert T. | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j9hho1$n49$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-11-10 22:54, Robert T. pisze: Spoko, jakby co to sobie kosz dorobie :) -- Pozdr. Robert. T. ZR-7 00' |
|
Data: 2011-11-11 01:21:53 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Czerwona pieknosc | |
Siemka
*** "Kuczu" Ale po co ? Zajrzyj do watku. Ale pokaz mi bo pacze i nie widze *** Nie tylko Brembo istnieja w sporcie. Sam to stwierdziles wspominajac o Nissinach. W sporcie nie widzialem... *** A Brembo, nawiasem mowiac, jest dostawca hamulcow dla HD. To tak wspominam zeby dac Ci satysfakcje i upust Twoim problemom z Harleyami. Napisz mi cos czego nie wiem o HD - najlepiej o jakis niezawodnych elemetach tej marki ale nie o tych made in UE/Japan *** Wow. Widze ze chyba gosc z fredzlami Cie kiedys skrzywdzil bo masz straszny uraz. Sam sie skrzywdzilem - mialem KHI i na dodatek z frendzlami i do dzis mam traume...jedyne co mnie tlumaczy to fakt ze to bledy mlodosci porownywalne do pierwszego malzenstwa *** A o Ducu z poczatku watku to juz tu dawno nie rozmawiamy. Powaznie - a ja myslalem ze rozmawiamy o plagiacie ktora marne 1199 popelnilo na nowatorskich rozwiazaniach z USA *** Nie, pisales od poczatku ze ZTL jest chujowe bo ma zle chlodzenie. I tylko do tego sie odnosilem. To Ty skreciles na tor bo brakowalo Ci argumentow. I nadal tak uwazam - jest slabe bo po pierwsze to zelazko do montazu zacisku zamontowane miedzy lagami zwieksza mase nieresorowana, po drugie zacisk od osi kolejowej musi byc bo przy tej wielkosci klockow mniejszy zagotuje momentalnie plyn. O zmianach w cisnieniu w oponach tez slowko trzeba rzec bo tarcza oddaje cieplo na maksa prosto w felge - a kazdy wie jak to jest z cisnieniem w oponach na torze i jak to wplywa na zachowanie moto - prawda Kuczu ze wiesz??? Mnie nie rajcuje ogladanie motocykli w telewizji. Mam ich dosyc u siebie ,w garazu. Masz juz 1199 w garazu - to fajnie u mnie tylko monstery, czolgi i driftowozy... ***Nie, sucha miska jest bardzo dobra w sporcie, lepsza niz mokra, silnik motocykla z sucha miska jest niemal niewrazliwy na mocne przechyly boczne, stoppie i wheelie. Nie zapomniales o dodatkowej masie i skomplikowaniu ukladu??? Hint: technika jazdy polegajaca na maksymalnym wykorzystaniu mocy motocykla nie przewiduje uniesienia kola przedniego wiekszego niz 10 cm i to przy starcie a unoszenie tylnego nie wchodzi wogole w gre i jest powaznym sygnalem o zlym ustawieniu zawieszenia. Problem smarowania przy bocznych przechylach rozwiazuje sie ksztaltem miski - znaczy sie nie wiem na pewno bo jeszcze nie czytalem w internecie albo mi na stacji nie powiedzieli ***Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem jebnietym fanem (jak AZ z KHI). I ja i AZ to zauwazylismy... ***Po prostu probuje wylumaczyc czasami czemu uwazam cos za rozsadne. Nie podoba sie to nie ! Napisz moze do Erica Buella i jemu sie zal. Rozumiem (by Charlie - Two and half Men). a p.Buell jest dla mnie malym siurkiem ktory dla paru groszy zamordowal swoje dziecko. ***Aczkolwiek VTR, technicznie fajnym motocyklem jest. Powaznie??? slaby silnik - nieszczegolne hamulce, malo agresywna geometria, zawias bez regulacji ale bez poprawek da sie zjechac z gorki - oczywiscie nie za stromej i z mala pasazerka *** Bylo rozjasnic mi w glowie na poczatku. Jak sam stwierdziles nie jestem specem od SBK/GP/WSBK itp. Naucz sie zadawac pytania. Przepraszam - nieslusznie zalozylem ze jesli ktos pisze na jakis temat to ma choc sladowe pojecie o czym... *** Bo wiecej niz 330 mm + zacisk nie miesci sie w feldze 17". Proste. To w sporcie nie jezdza na felgach 16,5 cala??? *** No i gratuluje. Ale jak to zmienia Twoja znajomosc techniki motocyklowej Smigales po torze swoim VTR czy dwudziestoma roznymi motocyklami serii SBK ? Swoja ale patrzylem na innych - na GS500, FZS600, Monster600, 1198, GSX-R1000 i 1300, CBF1300, CBR1000RR, AT750 i mase innych I widzialem jak hamuja jak przyspieszaja, jak mnie wyprzedzaja - czasem ja ich a to nieco sie rozni od obserwacji poczynionej w garazu - chocby nie wiem jak wielki byl... ***Ja lecialem kilka razy samolotem. Jestem juz specem od techniki lotniczej ?? Leciales za sterami??? no bo chyba nie byles stewardesa??? To chyba nazywa sie roznica miedzy ownerem a userem? *** Nie. Nie jeszdzilem po torze bo mnie to nie kreci i juz. Czy to oznacza ze nie mam prawa miec pojecia o technice ? Gdy bedziemy rozmawiac o technice pokonywania zakretow to chetnie i z szacunkiem Cie wyslucham. Znasz sie na budowie i tego nie neguje, a nawet uwazam ze jestes szpec, ale dowodzisz nie masz pojecia o z deka bardziej efektywnym wykorzystaniu motocykla. A jak juz pisalem - wyjazd na tor powoduje ze okazuje sie ze moto: nie skreca, nie hamuje, nie przyspiesza. Oczywiscie czesc z tego to braki w umiejetnosciach kierowcy. Ale nasze tory weryfikuja tez sprzet. Tu zawias buja jak u w transatlantyckim KHI tam hamulce sie zagotowaly etc a na codzien to takie porzadne moto bylo... No i nie dam sie przekonac do wywazania otwartych drzwi w typie - zamiast dwoch 320mm zeliwnych tarcz zastosujemy jedna ZTL BTW jakich sil trzeba uzyc zeby z takim kawalem zelastwa oddalonym tyle od osi kola skrecic??? -- Pozdrawiam Tytus |
|
Data: 2011-11-11 09:24:50 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-11 01:21, Tytus z domQ pisze:
*** Nie tylko Brembo istnieja w sporcie. Sam to stwierdziles wspominajac o Tu masz wszystkie zespoly MotoGP: Aeroport de Castello AirAsia-Sic-Ajo Andalucia Banca Civica Avant Intact Ajo Motorsport Avant-AirAsia-Ajo Avintia-STX Bankia Aspar Team Blusens-STX Cardion AB Motoracing Caretta Technology Forward Tea Ducati Team Forward Racing G22 Racing Team GP Team Switzerland Kiefer Rac Gresini Racing Moto2 Honda LCR HP Tuenti Speed Up Intact-Racing Team Germany Interwetten Paddock M2 Racing Ioda Racing Project Italtrans Racing Team JIR Moto2 Mahindra Racing Mapfre Aspar Team Mapfre Aspar Team MotoGP Marc VDS Racing Team Matteoni Racing Monster Yamaha Tech3 MZ Racing Team Ongetta-Abbink Metaal Ongetta-Centro Seta Pev-Blusens-SMX-Paris Hilton Phonica Racing Pons Racing Pramac Racing QMMF Racing Team Red Bull Avant-AirAsia-Ajo Repsol Honda Team Rizla Suzuki MotoGP RW Racing GP SAG Team San Carlo Honda Gresini Speed Master Speed Up Team Catalunya Caixa Repsol Team Italia FMI Tech 3 Racing Technomag-CIP Testowy zespół Thai Honda Singha SAG TT Motion Events Racing Viessmann Kiefer Racing WTR-Ten10 Racing Yamaha Factory Racing A te uzywaja Brembo: Yamaha Factory Racing​ ​ Repsol Honda Monster Yamaha Tech 3​ San Carlo Honda Gresini​ ​ Aspar Team​ ​ Yamaha Factory Racing​ Pramac Racing​ ​ Cardion AB Motoracing​ ​ ​ Rizla Suzuki MotoGP​ ​ LCR Honda MotoGP​ ​ Repsol Honda​ Repsol Honda​ Monster Yamaha Tech 3​ Ducati Corse​ ​ San Carlo Honda Gresini​ Pramac Racing​ ​ Nicky Hayden​ Dowiedz sie co uzywa reszta bo jakos malo tych z Brembo widze.
Na takim poziomie nie idzie z Toba dyskutowac. Masz jakis uraz i nie widze sensu. *** A o Ducu z poczatku watku to juz tu dawno nie rozmawiamy. Bylo o zapozyczeniach, do tego z przymruzeniem oka. Ale sie spiales i przestalo byc zabawnie *** Nie, pisales od poczatku ze ZTL jest chujowe bo ma zle chlodzenie. I Nie, calosc w sumie i tak jest lzejsza od rozwiazan klasycznych po drugie zacisk od osi kolejowej musi byc bo przy tej wielkosci klockow mniejszy Zacisk jest niewiele wiekszy od zwyklego radialnego 4 tlokowca. Plyn sie tak samo gotuje jak w normalnych ukladach. Dlatego w sporcie uzywa sie innych plynow niz w "cywilach". O zmianach w cisnieniu w oponach tez slowko Nie. Tarcza jest od felgi izolowana specjalnymi podkladkami. Nastepny argument potwierdzajacy fakt ze nie widziales a sie wypowiadasz i swoje przypuszczenia objawiasz jako fakt. a kazdy wie jak to jest z cisnieniem w oponach na torze i jak to wplywa na Wiesz. Ja akurat dmucham kola azotem, bo mam. Azot slabo zmienia swa objetosc wraz ze zmiana temperatury. Moze kierowcy wyscigowi tez go uzywaja ? Pytamboniewiem Masz juz 1199 w garazu nie mam to fajnie u mnie tylko monstery, czolgi i driftowozy... To nie ta grupa
Nie zapomnialem i o tym pisalem. Czytaj dokladnie Problem smarowania przy bocznych przechylach rozwiazuje sie ksztaltem no comments ***Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem widocznie kazdy widzi co chce
To juz do niego nie do mnie
Mi sie fajnie jezdzilo na Firestormie. RVT jezdzilem chwile i jest dla mnie zbyt agresywna. No ale to Wy jestescie SCIGANCI i gdziez mi tam do Was. Przepraszam - nieslusznie zalozylem ze jesli ktos pisze na jakis temat Ja mam pojecie o czym pisze. Przynajmniej tak mi sie wydaje. To Ty naginasz zasady i pytania tak aby wyszlo na Twoje.
Tez. Ale mysle ze te niecale 6,2 mm na strone nie robi wielkiej roznicy w temacie wielkosci hamulcow.
Zdziwisz sie ale ja troche motocyklami jezdze. Roznymi. Nie po torze bo mnie to nie rajcuje. Znam tez troche zaplecze sportow motocyklowych, takich prawdziwych a nie spotkan emerytow na torze kartingowym. ***Ja lecialem kilka razy samolotem. Jestem juz specem od techniki Ale Ty znasz MotoGP z telewizji a ja przynajmniej samolotem lecialem ! No i nie dam sie przekonac do wywazania otwartych drzwi w typie - Ale pokaz gdzie ja napisalem ze ZTL jest lepsze od standardowego ukladu ? Probuje tylko Wam uzmyslowic ze wcale nie jest gorsze. Bo jak na razie wszyscy powtarzacie jakies mity i baje wyssane z palca ktore z rzeczywistoscia nie maja wiele wspolnego. Pisalem jakie ma wady ale nikt tego chyba nawet nie zauwazyl bo wszyscy sa zbyt zajeci udowadnianiem swoich racji i fascynacji. BTW jakich sil trzeba uzyc zeby z takim kawalem zelastwa oddalonym tyle Takich samych jak w normalnym ukladzie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-11 13:18:53 | |
Autor: kakmar | |
Czerwona pieknosc | |
Dnia 11.11.2011 Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał/a:
OK, wszyscy szukają lżejszych rozwiązań, jak by miało tylko zalety to byliby też naśladowcy. Tyle że przesunięcie masy na obwód koła nie wpływa dobrze na skręcanie. Choć stabilność w jeździe na przedniej gumie może mieć większą. Pisałeś zdaje się że jest droższe, a poza tym same zalety, (jak coś pominąłem to przypomnij). A to za mało żeby nie upowszechniło się w sporcie. No obawiam się że przy większych prędkościach różnica może być zauważalna. --BTW jakich sil trzeba uzyc zeby z takim kawalem zelastwa oddalonym tyle kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-11-11 14:31:12 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-11 14:18, kakmar pisze:
Pisałeś zdaje się że jest droższe, a poza tym same zalety, (jak coś pominąłem Pisalem ze latwo uszkodzic. Tarcza jest tak cienka (w stosunku do srednicy) i lekka ze krzywi sie niemal od samego patrzenia na nia. No i strach wjezdzac przednim kolem na kazdy wiekszy kraweznik. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-11 14:20:29 | |
Autor: kakmar | |
Czerwona pieknosc | |
Dnia 11.11.2011 Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał/a:
Fakt pisałeś, to ważne. Za bardzo skupiłem się nad zaletami/wadami samej koncepcji. Pomijając kwestie implementacji. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-11-11 21:37:19 | |
Autor: doomin13 | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j9im4o$evq$1inews.gazeta.pl... Wiesz. Ja akurat dmucham kola azotem, bo mam. Azot slabo zmienia swa objetosc wraz ze zmiana temperatury. Moze kierowcy wyscigowi tez go uzywaja ? Pytamboniewiem Jak uzyskujesz sam czysy azot w kole??????? dmuchasz w komorze z ktorej najpierw usuwasz tlen? sciskasz opone do zera? bzdury dla glupich kierowcow nie tylko moto co to dmuchaja sobie w zakladach czystym azotem za dodatkowa kase oczekujac jakichs cudow po tym zabiegu w wyniku ktorego w kole w najlepszym razie pozostaje jeszcze z minimum 10 procent tlenu nie mowiac o wilgoci itd hehehehe pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 |
|
Data: 2011-11-11 22:22:25 | |
Autor: Nikanor | |
Czerwona pieknosc | |
Dnia 11-11-2011 o 21:37:19 doomin13 <doomin13@go2.pl> napisał(a):
bzdury dla glupich kierowcow nie tylko moto co to dmuchaja sobie w zakladach czystym azotem za dodatkowa kase Użycie azotu ma sens, ale nie w zwykłych samochodach/motocyklach. Azotu używa się w podwoziach samolotów i w kołach bolidów Formuły 1. Nie chodzi bynajmniej o jakieś różnice w rozszerzalności czy wilgotności, tylko o to, że azot jest inercyjny, w przeciwieństwie do tlenu. Pękająca opona z powietrzem podziała na rozpaloną tarczę hamulcową jak miech kowalski: dostarczy zwiększoną dawkę tlenu i może wywołać gwałtowny pożar. Pękająca opona z azotem raczej przygasi co tam się mogło ewentualnie tlić. -- Nikanor |
|
Data: 2011-11-12 00:12:36 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-11 22:22, Nikanor pisze:
Dnia 11-11-2011 o 21:37:19 doomin13 <doomin13@go2.pl> napisał(a): Azot daje stabilnosci cisnieniowa bez wzgledu na temperature. Dlatego m.in. azot stosuje sie w hydroakumulatorach. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-12 11:43:11 | |
Autor: doomin13 | |
Czerwona pieknosc | |
Ciekawa teoria, ale jakos trudno sie z nia zgodzic.
Jak opona peknie to raczej cale powietrze pojdzie na zewnatrz a nie w kierunku tarczy ktora jest lekko przykryta felga. A w samolotach to chodzi glownie o korozyjnosc wody zawartej w zwyklym powietrzu. Cisnienie powietrza w kolach w duzym samolocie to kolo 13, 14 atm i sporo sie wtedy tego powietrza miesci co daje calkiem sporo wody. pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 |
|
Data: 2011-11-12 18:17:19 | |
Autor: Monster | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-12 11:43, doomin13 pisze:
A w samolotach to chodzi glownie o korozyjnosc wody zawartej w zwyklymno i ze względu na gwałtowne zmiany temperatury. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-11-12 11:56:53 | |
Autor: doomin13 | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.v4swbnen2ftgbedesktopgabinet... Dnia 11-11-2011 o 21:37:19 doomin13 <doomin13@go2.pl> napisał(a): "...że azot jest inercyjny, w przeciwieństwie do tlenu..." a co to jest gaz inercyjny ????????? ze niby ma mase, bezwladnosci itd, ale w takim razie tlen tez ma :) a moze to nieudolne tlumaczenie z angielskiego "inert" co oznacza gaz obojetny? wtedy faktycznie tlen nie jest pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 |
|
Data: 2011-11-12 18:54:07 | |
Autor: Nikanor | |
Czerwona pieknosc | |
Dnia 12-11-2011 o 11:56:53 doomin13 <doomin13@go2.pl> napisał(a):
a co to jest gaz inercyjny ????????? ze niby ma mase, bezwladnosci itd, ale Inertny nie inercyjny. Sorry. Mój błąd. A w sprawie palności (uwaga duże: 2,5 MB): http://www.goodyearaviation.com/resources/pdf/aircraftmanual.pdf Strona 11 pkt. 2. I rzeczywiście chodzi także o osuszenie gazu przed pompowaniem. -- Nikanor |
|
Data: 2011-11-12 20:10:08 | |
Autor: doomin13 | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.v4uhch062ftgbedesktopgabinet... Dnia 12-11-2011 o 11:56:53 doomin13 <doomin13@go2.pl> napisał(a): Inertny nie inercyjny. Sorry. Mój bł±d. A w sprawie palno¶ci (uwaga duże: 2,5 MB): http://www.goodyearaviation.com/resources/pdf/aircraftmanual.pdf Strona 11 pkt. 2. I rzeczywi¶cie chodzi także o osuszenie gazu przed pompowaniem. A naprawde nie mozna pisac/mowic "obojetny"? taka sama kretynska moda jak "transparentny" i inne podobne :) a na stronie 11 w pkt 2 jest o cisnieniu w kolach w roznych warunkach pogodowych itp itd w pkt 3 jest cokolwiek o azocie ale z spraw gaszenia to tylko o tym ze nie podtrzymuje plomienia i tyle, zadnych teorii jakoby mial gasic cokolwiek :) pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 |
|
Data: 2011-11-12 22:09:16 | |
Autor: Nikanor | |
Czerwona pieknosc | |
Dnia 12-11-2011 o 20:10:08 doomin13 <doomin13@go2.pl> napisał(a):
A naprawde nie mozna pisac/mowic "obojetny"? taka sama kretynska moda jak Ja ten termin pamiętam z chemii w trzeciej liceum, a to było ćwierć wieku temu. Ale jeśli ci trąci kretyńską nowomodą - to mów sobie dalej "obojętny". -- Nikanor [TE630, SH300, DR350] |
|
Data: 2011-11-12 23:47:20 | |
Autor: doomin13 | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.v4uqdqhi2ftgbedesktopgabinet... Dnia 12-11-2011 o 20:10:08 doomin13 <doomin13@go2.pl> napisał(a): "Ja ten termin pamiętam z chemii w trzeciej liceum, a to było ćwierć wieku temu. Ale je¶li ci tr±ci kretyńsk± nowomod± - to mów sobie dalej "obojętny"." Tak bede dalej mowil :) obojetny brzmi wporzadku :) ja mialem chemie w trzeciej klasie technikum 17 lat temu i "inertny" nie slyszalem :) pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 |
|
Data: 2011-11-11 23:37:03 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Czerwona pieknosc | |
Siemka
***"doomin13" Jak uzyskujesz sam czysy azot w kole? Marketing panie - kliento nie czuje sie dymany jak mu sie kolko pompuje "azotem" :) -- Pozdrawiam Tytus |
|
Data: 2011-11-12 00:09:47 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-11 21:37, doomin13 pisze:
U�ytkownik "Kuczu"<qczu666@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci Normalnie. Biore butle z czystym azotem, do reduktora podlaczam pistolet do pompowania kol i pompuje. Jest jakas alternatywa ?? Seriopytam. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-12 11:36:13 | |
Autor: doomin13 | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j9ka02$cp5$1inews.gazeta.pl... Jak uzyskujesz sam czysy azot w kole??????? To bylo ironiczne pytanie. No a w kole jest juz w tym momencie zwykle powietrze ktore dobijasz tylko o dodatkowa atm azotem. Wiec i tak czystego azotu tam nie masz :) pozdro, doomin13 smc660 vtr1000 |
|
Data: 2011-11-12 11:53:35 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-12 11:36, doomin13 pisze:
U�ytkownik "Kuczu"<qczu666@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci Pomijalne ilosci zostaja. Pompujac kola nabijalem 4-4,5 bar, spuszczalem prawie do zera, znowu bilem do 4 bar, spuszczalem i pompowalem ostatecznie do nominalnego cisnienia. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-12 12:00:20 | |
Autor: doomin13 | |
Czerwona pieknosc | |
No to nie wiedzialem ze az tak do tego podszedles :)
sa analizatory tlenowe jak chcesz dokladnie wiedziec ile tlenu zostalo do mieszania gazow przy nurkowaniu sie uzywa :) pozdro, doomin13 smc660 vtr1000 |
|
Data: 2011-11-12 13:11:45 | |
Autor: Kuczu | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-12 12:00, doomin13 pisze:
No to nie wiedzialem ze az tak do tego podszedles :) Sie mi przypomnialo jak do znajomego wulkanizatora przyjechal upierdliwy klient. Wkurwiony zaproponowal mu mega hiper najnowsza mieszanke do pompowania kol - 78% azotu, 21% tlenu i reszta domieszki argonu i gazow szklachetnych. Gosc zadowolony zaplacil po 5 pln od kola za napompowanie tym najnowszym wynalazkiem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-11-11 13:06:28 | |
Autor: kakmar | |
Czerwona pieknosc | |
Dnia 11.11.2011 Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> napisał/a:
Problem smarowania przy bocznych przechylach rozwiazuje sie ksztaltem miski - znaczy sie nie wiem na pewno bo jeszcze nie czytalem w internecie albo mi na stacji nie powiedzieliTytus, zastanów się chwilę. Problem smarowania przy pochyleniu motocykla na dwu kołach w zakręcie nie występuje. Olej zbiera się w tym samym miejscu co przy jeździe prosto. Przecież motocykl pochyla się tak że wypadkowa ciążenia i momentu bezwładności wychodzi dokładnie w osi pionowej. Nawet jeśli zawodnik mocno zwiesza się z motocykla, to zyskuje tym kilka stopni, co jest ważne dla prędkości ale nie dla miejsca gdzie spłynie olej. Przy przyśpieszaniu i hamowaniu olej się może bardziej przemieścić. Ale i tak niestandardowe rozwiązania są potrzebne dopiero do jazdy na gumie, jednej czy drugiej. Sucha miska, ma sens i jest powszechnie stosowana w krosach. Na asfalcie to raczej nie konieczne i zwykła sprawdza się w motocyklu lepiej niż w autach. Znam przypadek zatarcia silnika w aucie, którym kierownik jeździł w ramach popisów w kółko po parkingu. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-11-12 01:20:39 | |
Autor: marider | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze:
*** Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy. Ja tylko niesmialo dodam ze jest AP Racing (niektorzy twierdza ze toto lepsiejsze jest niz Brembo choc sportowa pompka hamulcowa rodem z Moto GP kosztuje grubo ponad $2000). No i sa jeszcze przerozne Magury, Beringery, Accosato a nawet Braking i inne takie wydumki... Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-11-12 18:23:58 | |
Autor: Monster | |
Czerwona pieknosc | |
Wracając do tematu chyba brakuje najważniejszego w Ducach-rama jakoś mocno ukryta,czyżby nie było kratownicy??
-- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-11-12 20:37:38 | |
Autor: Ivam | |
Czerwona pieknosc | |
Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ebeabac$0$8451$65785112@news.neostrada.pl...
Wracając do tematu chyba brakuje najważniejszego w Ducach-rama jakoś mocno ukryta,czyżby nie było kratownicy?? Nie ma kraty. Niestety, albo stety. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2011-11-09 21:30:36 | |
Autor: Szymon Machel | |
Czerwona pieknosc | |
Witam A do czego to służy? Jeżeli to jest motocykl to jak mam na nim usi±¶ć? Mięsień piwny nie pozwoli mi dosięgn±ć kierownicy :) Ładny kolor :) Szymon |
|
Data: 2011-11-09 22:05:29 | |
Autor: Songoku | |
Czerwona pieknosc | |
W dniu 2011-11-09 18:43, Tytus z domQ pisze:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZiIcqZoQQwg No pikny, pikny, ciekawecz czy będzie kosztował 100 czy 150 kilo-złotychy... -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |