Czerwona zielona fala

Data: 2012-05-04 19:52:18
Autor: DoQ
Czerwona zielona fala
W dniu 04-05-2012 19:36, jerzu pisze:
czułem lekkie poddenerwowanie. Otóż jad±c z tak± prędko¶ci± (+/-5
km/h) stoimy na _każdym_ skrzyzowaniu z sygnalizacj± ¶wietln±. Tyle
słowem zachęty do repsektowania przepisów.

OIDP to celowe. Galas swego czasu chwalił się tym, że ma to służyć bezpieczeństwu tj. ma zwalniać kierowców.

--
Pozdr.

Data: 2012-05-04 19:58:49
Autor: jerzu
Czerwona zielona fala
On Fri, 04 May 2012 19:52:18 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

OIDP to celowe. Galas swego czasu chwalił się tym, że ma to służyć bezpieczeństwu tj. ma zwalniać kierowców.

Działa zdecydowanie odwrotnie, bo zdecydowana większo¶ć jedzie c.a. 70
km/h.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-04 20:06:26
Autor: DoQ
Czerwona zielona fala
W dniu 04-05-2012 19:58, jerzu pisze:
OIDP to celowe. Galas swego czasu chwalił się tym, że ma to służyć
bezpieczeństwu tj. ma zwalniać kierowców.
Działa zdecydowanie odwrotnie, bo zdecydowana większo¶ć jedzie c.a. 70
km/h.

Bo to Galas :)

--
Pozdr.

Data: 2012-05-05 11:02:00
Autor: The_EaGle
Czerwona zielona fala
W dniu 2012-05-04 20:06, DoQ pisze:
[...]

Nieoficjalnie od dawna wiadomo że synchronizacja sygnalizacji na ulicach wylotowych z Wawy jest ustawiona na około 70km/h. Swego czasu pytany o prędko¶ć zielonej fali na Puławskiej wła¶nie G o¶wiadczył że nie może powiedzieć w rozumieniu jest wyższa niż przepisowe 50km/h. Sygnalizacja jest tak strojona aby nie tamować ruchu.

Rafał

Data: 2012-05-05 09:27:24
Autor: to
Czerwona zielona fala
begin The_EaGle
Nieoficjalnie od dawna wiadomo ĹĽe synchronizacja sygnalizacji na ulicach
wylotowych z Wawy jest ustawiona na około 70km/h.

IMHO na Puławskiej w niektórych godzinach nawet 90 km/h, a w każdym razie jakiś czas temu tak było jak tam jeździłem po wieczornym szczycie.

Swego czasu pytany o
prędkość zielonej fali na Puławskiej właśnie G oświadczył że nie może
powiedzieć w rozumieniu jest wyższa niż przepisowe 50km/h. Sygnalizacja
jest tak strojona aby nie tamować ruchu.

To po jaki chuj tam jest ograniczenie do 50?

Data: 2012-05-05 18:05:27
Autor: lublex
Czerwona zielona fala
To po jaki chuj tam jest ograniczenie do 50?

Galas tamtędy jeździ?

Data: 2012-05-07 08:59:09
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Czerwona zielona fala
Dnia 2012-05-04, o godz. 19:52:18
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):

> [...]

OIDP to celowe. Galas swego czasu chwalił się tym, że ma to służyć bezpieczeństwu tj. ma zwalniać kierowców.

Sławne "uspokajanie ruchu" które Galas i spółka przejęli od Zielonego
Mazowsza? W ramach tych paranoi proponowali strefowe ograniczenie
prędko¶ci na Pradze do 30km/h i zwężenie Jagiellońskiej do jednego pasa
bo to ich zdanie usprawniłoby tam ruch. Od czasu jak aktywistów UM
zaczęto zatrudniać w UM ich poronione pomysły przedstawiane s± czasami
jako propozycje miejskie.

Zdrówko

Data: 2012-05-08 11:42:11
Autor: Wiesiaczek
Czerwona zielona fala
On Mon, 07 May 2012 08:59:09 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

> [...]

Sławne "uspokajanie ruchu" które Galas i spółka przejęli od Zielonego
Mazowsza? W ramach tych paranoi proponowali strefowe ograniczenie
prędkości na Pradze do 30km/h i zwężenie Jagiellońskiej do jednego pasa
bo to ich zdanie usprawniłoby tam ruch. [...]

CoĹ› w tym jest...
Zwężenie na moście Śląsko-Dąbrowskim i eliminacja niektórych kategorii pojazdów zlikwidowała skutecznie korki, jakie na nim bywały!

--
Wiesiaczek

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-05-08 21:18:27
Autor: HGW
Czerwona zielona fala
W dniu 2012-05-08 13:42, Wiesiaczek pisze:

[...]

Wysadzenie w powietrze permanentnie by załatwiło problem korków, tylko skąd wziąć potem tyle teleportów na Pragie?

Data: 2012-05-09 08:30:24
Autor: Winston Niles Rumfoord
Czerwona zielona fala
W dniu 2012-05-08 21:18, HGW pisze:
[...]

Co¶ w tym jest...
Zwężenie na mo¶cie ¦l±sko-D±browskim i eliminacja niektórych kategorii
pojazdów zlikwidowała skutecznie korki, jakie na nim bywały!

Wysadzenie w powietrze permanentnie by załatwiło problem korków, tylko
sk±d wzi±ć potem tyle teleportów na Pragie?

A w mojej bramie stoi czasem tylu Teleportów, że wystarczy dla wszystkich ;)

--
http://5.asset.soup.io/asset/2884/4533_7b77.gif

Data: 2012-05-09 16:45:45
Autor: Wiesiaczek
Czerwona zielona fala
On Tue, 08 May 2012 21:18:27 +0200, HGW wrote:

[...]

To jest koncepcja radykalna i bez wątpienia zlikwidowałaby korki definitywnie.
Myślę, że Galas dojrzeje i do tego.