Czerwona zielona fala

Data: 2012-05-05 01:17:13
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Czerwona zielona fala

Powitanko,

 Otóż jadąc z taką prędkością (+/-5
km/h) stoimy na _każdym_ skrzyzowaniu z sygnalizacją świetlną. Tyle
słowem zachęty do repsektowania przepisów.

W Warszawie nie ma zielonej fali. Nigdzie. A juz na pewno nie przy 50km/h. Jest za to czerwona fala. To nie jest przypadek, glupota, tylko absolutnie celowe dzialanie Galasa. Nie wiem co nim kieruje, ze tak nienawidzi kierowcow, ale gdyby to byla glupota, to czysto statystycznie-matematycznie musialoby sie udac cos zrobic dobrze raz na jakis czas.
Niestety poza pisaniem w Usenecie nikt z tym nic nie zrobi.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-05-05 01:44:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
Czerwona zielona fala
Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.samochody.]

Dnia 04.05.2012 Pawel "O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl> napisał/a:

[...]

Kiedyś widziałem jakiś program z Galasem w roli głównej, kręcony w jego
samochodzie. Jak popatrzyłem jak jeździ to przestałem się dziwić...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-05-05 08:34:48
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Czerwona zielona fala

Powitanko,

Kiedyś widziałem jakiś program z Galasem w roli głównej, kręcony w jego
samochodzie. Jak popatrzyłem jak jeździ to przestałem się dziwić...

Tez widzialem, podziwiam redaktora, ze zachowal powage. Galas tlumaczyl jaki to on zajebiscie madry jest, jakiej to wiedzy wymaga itp. Potem stwierdzil, ze zielona fala jest, tylko trzeba jechac zgodnie z przepisami. No to jada, ruszaja spod swiatel, Galas przez cala droge tlumaczy ile to lat studiowal, a ze jada przepisowe 50, to czasu jest sporo. Galas w transie autopromocji, wszyscy kierowcy to niedorozwoje, tylko on jeden wie jak powinno sie kierowac ruchem. Dojezdzaja do swiatel (pamietamy - zielona fala) i... zagadka: na jakie swiatlo zdazyli?;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-05-05 17:41:49
Autor: Krzysiek Kielczewski
Czerwona zielona fala
Dnia 05.05.2012 Pawel "O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl> napisał/a:

[...]

I w tym momencie powinno paść pytanie: to co z tą zieloną falą? I
powinno być ponawiane do momentu aż się pojawi zielona fala lub nowy
inżynier...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-05-05 13:52:44
Autor: jerzu
Czerwona zielona fala
On Sat, 05 May 2012 01:44:54 +0200, Krzysiek Kielczewski
<krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

Kiedyś widziałem jakiś program z Galasem w roli głównej, kręcony w jego
samochodzie. Jak popatrzyłem jak jeździ to przestałem się dziwić...

Jazda warszawska na TVN Turbo. Sliczny odcinek. ZTCP to Galas robił
prawko w dość późnym wieku :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-05 13:53:12
Autor: jerzu
Czerwona zielona fala
On Sat, 05 May 2012 13:52:44 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

Jazda warszawska na TVN Turbo

Poprawka, na TVN Warszawa.

http://jerzu.waw.pl GG:129280