Czerwone dynastie: Familia Kra艣k贸w

Data: 2013-12-06 13:16:40
Autor: boukun
Czerwone dynastie: Familia Kra艣k贸w
Mo偶na by tu wymienia膰 i wymienia膰 te czerwone dynastie, Familie Olejnik, Familie Lis, Familie Huebner, Familie Cimoszewicz, Familie Stolzman贸w, Berman贸w itd. itp...

boukun

Data: 2013-12-08 01:21:06
Autor: mi艣 z okienka
Czerwone dynastie: Familia Kra艣k贸w

U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
Mo偶na by tu wymienia膰 i wymienia膰 te czerwone dynastie, Familie Olejnik,
Familie Lis, Familie Huebner, Familie Cimoszewicz, Familie Stolzman贸w,
Berman贸w itd.

            a nie lepiej si臋 wymienia膰 na odcinki kpt. 呕bika? Ja mam potr贸jne salto, w膮偶 z rubinowym oczkiem, podw贸jny nelson, zatrzyma膰 skod臋, czterech pancernych - ksi臋gi I-III, Tytuski wszystkie, g艂adziutkie reprinty (szmata w r臋ku si臋 nie zrobi). "Sp贸jrz na niebo bystrym okiem, mo偶e burza przejdzie bokiem" - Tytus Romek i a'Tomek ksiega II.

Czerwone dynastie: Familia Kra艣k贸w