Czerwone i cieknie spod auta

Data: 2012-01-31 22:24:34
Autor: Maciek
Czerwone i cieknie spod auta

Chlodnica wspomagania w moim fordzie przegrala dzis walke z mrozem (-17
stopni). Krzyk mojej zony na widok czerwonej plamy na sniegu (Maciek, chyba
cos zabilam!) - bezcenny :p

Zastanawiam sie nad jakas Ładą albo innym wynalazkiem dostosowanym do
warunkow arktycznych.

Znacie jakies?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-31 22:29:37
Autor: btn
W dniu 2012-01-31 22:24, Maciek pisze:

[...]

Tydzień mrozów zaledwie i już się zaczynają głupkowate posty. Rzeczywiście niektórzy powinni Ładami jeździć nie tylko podczas "arktycznych" warunków.

Data: 2012-01-31 22:32:34
Autor: Maciek
Dnia Tue, 31 Jan 2012 22:29:37 +0100, btn napisał(a):

Tydzień mrozów zaledwie i już się zaczynają głupkowate posty. Rzeczywiście niektórzy powinni Ładami jeździć nie tylko podczas "arktycznych" warunków.

Przy najblizszych badaniach okresowych popros lekarza, zeby oprocz
standardowego zestawu zrobil Ci tez test na obecnosc poczucia humru.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-31 22:36:41
Autor: scobowski
W dniu 2012-01-31 22:29, btn pisze:
[...]

co się *wa dzieje?
Czwarty dzień prawdziwego mrozu (a będzie jeszcze lepszy!) - czterech sąsiadów kablami ratował mój pełnoletni, zielony staruszek :D (jeden i tak ni ch*u nie pojechał :)) - wszystko nowoczesne furki <5 lat, "w tedeju" albo innym tedeci...
Naprawdę, taką mamy w Polce biedę i chujnię, że nie potrafimy mieć aut przygotowanych na zimę?

Drogi Maciek-u: a po co wozisz wodę w układzie wspomagania..?

Data: 2012-01-31 23:00:37
Autor: Maciek
Dnia Tue, 31 Jan 2012 22:36:41 +0100, scobowski napisał(a):

Drogi Maciek-u: a po co wozisz wodę w układzie wspomagania..?

Zadna tam wode. Wlasnorecznie wlewany olej. Swiezy, z pazdziernika czy
listopada.

--
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-31 23:06:56
Autor: Mlody
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:uu8wnjuq43qy.j48k7f3l6mig.dlg40tude.net...
[...]

Jaki by nie był świeży, wyciekł :)

--
Pozdrawiam!
Mlody

Data: 2012-02-01 08:45:36
Autor: Artur Maśląg
Czerwone i cieknie spod auta
W dniu 2012-01-31 22:36, scobowski pisze:
(...)
co się *wa dzieje?

Zima panie :)

Czwarty dzień prawdziwego mrozu (a będzie jeszcze lepszy!) - czterech

No, prawdziwy to on jest :)

sąsiadów kablami ratował mój pełnoletni, zielony staruszek :D (jeden i
tak ni ch*u nie pojechał :)) - wszystko nowoczesne furki <5 lat, "w
tedeju" albo innym tedeci...

Armagiedon, panie :)

Naprawdę, taką mamy w Polce biedę i chujnię, że nie potrafimy mieć aut
przygotowanych na zimę?

A co tutaj przygotowywać? Paliwo na stacjach ma być "zimowe", tak
naprawdę trzeba tylko trzeba dopilnować zimowego płynu do spryskiwaczy,
ale on nie powoduje  braku możliwości uruchomienia silnika.
Jedna tylko uwaga - samochód powinno się utrzymywać w odpowiednim
stanie technicznym przez cały rok - wtedy nie ma niespodzianek.
Nowsze samochody często mają większy pobór prądu w czasie "spoczynku",
więc akumulator musi być sprawny (jak i cały układ ładowania).
Bardzo możliwe, że te 4-5 lat to właśnie czas na wymianę akumulatora
- zakładam, że te pojazdy są jednak sprawne.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-02-01 09:15:44
Autor: J.F.
[...]

A co konkretnie zrobiles w ramach przygotowan do zimy ? J.

Data: 2012-02-01 20:31:02
Autor: ToMasz
Czerwone i cieknie spod auta
Naprawdę, taką mamy w Polce biedę i chujnię, że nie potrafimy mieć aut
przygotowanych na zimę?
to są pojedyncze przypadki! Mój 12letni  HDi pali "od pierwszego" na paliwie z października. Do zimy częściowo przygotowany. znaczy mam karimat pod tyłek, ale nie mam drapaczki do szyb.
:)

ToMasz

Data: 2012-02-01 22:35:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-02-01 20:31, ToMasz pisze:
[...]

Ciiiicho. Przeca zgodnie z krążącym w sieci "taryfikatorem" temperatur, francuskie diesle przy -5 już nie odpalają. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-02-02 11:11:01
Autor: Grejon
[...]

Eee... to chyba włoskie. Francuskie nie odpalają przy -2 :]

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-01 00:52:21
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 31 Jan 2012 22:24:34 +0100, Maciek napisał(a):

Chlodnica wspomagania w moim fordzie przegrala dzis walke z mrozem (-17
stopni).

Ciekawe. IMO nie od mrozu, a od czegoś innego.

--
     ___________ (R)

Data: 2012-02-01 02:38:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Czerwone i cieknie spod auta

Chlodnica wspomagania w moim fordzie przegrala dzis walke z mrozem (-17
stopni).
Ciekawe. IMO nie od mrozu, a od czegoś innego.

Te węże są zawsze zbrojone ? Bo jeśli nie - to i mróz jest możliwy ... Chyba, że (nie znam się) te węże zawsze są zbrojone, albo po prostu stalowe/miedziowe/hujowe ;)

Data: 2012-02-01 09:24:35
Autor: PM
Czerwone i cieknie spod auta

Ciekawe. IMO nie od mrozu, a od czegoś innego.

mróz-> wieksza gęstość->możliwy wzrost ciśnienia -> wykrycie słabych miejsc w układzie.

Data: 2012-02-01 10:54:53
Autor: Maciek
Dnia Wed, 1 Feb 2012 00:52:21 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

Ciekawe. IMO nie od mrozu, a od czegoś innego.

Licho wie, chlodniczka byla zalozona niedawno. Moze zle zakuto polaczenie z
przewodem cisnieniowym. Mechaniczne uszkodzenie raczej odpada, jest
schowana.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał