Czerwone nyple - gdzie kupić?

Data: 2010-01-28 06:42:35
Autor: jasiux
Czerwone nyple - gdzie kupić?
Hello!

Widział ktoś gdzieś czerwone nyple alu o długości 18mm?
Chciałem takowe założyć do obreczy MAVIC XM819, (taką długość zaleca
producent) i nigdzie tego nie ma :/

Data: 2010-01-28 14:53:17
Autor: mg
Czerwone nyple - gdzie kupić?
Widział ktoś gdzieś czerwone nyple alu o długości 18mm?
Chciałem takowe założyć do obreczy MAVIC XM819, (taką długość zaleca
producent) i nigdzie tego nie ma :/

Tu jest napisane, ze 16 mm

http://www.mavic.com/mtb/products/xm-819.323321.2.aspx
Recommended nipple length: 16 mm

Czemu nie mogą być zwykłe - 12 mm ?

Data: 2010-01-30 19:35:12
Autor: mariuszmo
Czerwone nyple - gdzie kupić?

Użytkownik "mg" <abcdemg2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8bf3afbd-7390-412e-9f72-92d6fac9f425y12g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

te obrecze to UST, są dość specyficzne, tj brak wiercenia na wylot, nypel wkada się w nakrętkę z dziurką i wkreca w obręcz.
z tą długością chodzi o to, że niewiele przy 12 mm wystaje nypla na zewnątrz, aczkolwiek ja wolałem założyć mosiężne 12 DT niż 16 ALU, zwyczjnie nie ufam tym alu i są podobno problemy z zapiekaniem sie ich po dłuższym czasie.
Pzy 12 mm mosieżnych da się spokojnie wycentrować bo z 5mm nypla wystaje a koło a wagowo i wytrzymałosciowo to i tak pewno porównywalne jak z 16 ALU.
Jeden mankament to dokładne dobranie długości szprych, przez brak wiercenia na wylot zwyczajnie nie widać jak głęboko szprycha siedzi,   ja dobrałem co do milimetra ale mam piasty DT więc dobrałem na podstawie kalkulatora DT. Oczywiście w krajowych realiach musiałem je sprowadzać z 2 róznych sklepów.

Data: 2010-01-28 17:12:13
Autor: kml
Czerwone nyple - gdzie kupić?

Użytkownik "jasiux" <jan.sekara@gmail.com> napisał w wiadomości news:b703fb78-4cf4-4396-bdca-209c5ef0132136g2000yqu.googlegroups.com...
Hello!

Widział ktoś gdzieś czerwone nyple alu o długości 18mm?
Chciałem takowe założyć do obreczy MAVIC XM819, (taką długość zaleca
producent) i nigdzie tego nie ma :/
-- -

Dartmoor?

kml