Czerwone żydki z ulicy Czerskiej

Data: 2014-01-29 00:31:00
Autor: Mark Woydak
Czerwone żydki z ulicy Czerskiej
- Dotarłem do wypowiedzi Zbigniewa Wassermanna, które potwierdzają moja
tezę - powiedział w programie "Wydarzenia Opinie Komentarze" w Polsat News
poseł PiS, Jacek Sasin.

- Nie ma żadnych wątpliwości, że nie było audytu. Nie ma żadnego śladu
takiego dokumentu w służbach które były audytowane. Tak wygląda procedura,
że jeśli jest audyt, to ten audyt musi być również przedstawiony jednostce
audytowanej. Tutaj taka sytuacja nie miała miejsca - powiedział poseł PiS
Jacek Sasin w programie Wydarzenia Opinie Komentarze.

Zdaniem posła PiS "wymieniany jest w tym kontekście minister Wassermann,
ówczesny minister, osoba która nie żyje i nie jest w stanie powiedzieć jak
było naprawdę". - Sięgnąłem do wypowiedzi ministra Wassermanna, dotyczących
służb specjalnych. Mamy świadectwo samego Zbigniewa Wassermana, że żadnego
audytu nie było - powiedział Sasin.

Poseł PiS w programie "Wydarzenia Opinie Komentarze" zamieszanie wokół
audytu po likwidacji WSI utożsamił z chęcią medialnych ataków na Antoniego
Macierewicza. Zdaniem Jacka Sasina "nie ma dzisiaj żadnego dowodu na to że
minister Macierewicz w tej sprawie mija się z prawdą". - Mamy jedynie
publikacje prasową i to w Gazecie Wyborczej, która prowadzi krucjatę z
Macierewiczem. Nie mam żadnego powodu żeby wierzyć gazecie, która już w
kilku innych sprawach mijała się z prawdą. - dodał Jacek Sasin.

Jak zauważył gość Marka Kacprzaka "WSI zostało rozwiązane i bardzo dobrze".
- Głosowało za tym PiS oraz PO, poza Bronisławem Komorowskim ówczesnym
posłem PO. Nowe służby między innymi służba wywiadu, zostały utworzone
przez osoby kompetentne. Dzisiaj mówienie że za tym procesem stali ludzie
niekompetentni nie jest prawdą - powiedział Sasin.

Data: 2014-01-29 16:58:01
Autor: MarkWoydak
Czerwone żydki z ulicy Czerskiej
PiS-owski PSYCHOPATA podpisujący się "Mark Woydak" (używający również innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Pity bez umiaru
denaturat i pędzony ze zgniłych buraków samogon z 3-ciego tłoczenia dokonaly
calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego
ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich
chwilach! Nie ma on nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze
starości kot go opuścili! Pies nasrał mu pod drzwiami, a kot do
zapleśniałego od brudu wyra, które ten nieszczęśnik nazywa łózkiem. Ten
posraniec po całonocnym fistingu z podobnym sobie indywidium wylazł z nory i
znów zasrywa grupę ze swego rozwalonego odbytu. Módlmy się bracia i siostry!
Nadzieja na pełny powrót do zdrowia psychicznego tego osobnika jest
niewielka, a nawet bliska zera ale spełnijmy chrześciański obowiązek!
Wznośmy modły za PiS-owskiego chorego psychicznie brata! Niech dobry Mzimu
ma w opiece jego bliskich!

MW