Czerwony żydek też coś wyjąkał

Data: 2014-05-30 22:08:24
Autor: Mark Woydak
Czerwony żydek też coś wyjąkał
Michnik: Jaruzelski zrobił dla Polski więcej niż Kukliński

Generał zaszczycał mnie swoją sympatią i życzliwością. To był bardzo mądry, ciepły, inteligentny człowiek.

Nie można jednostronnie przedstawiać biografii człowieka, który zdecydował się zerwać z tradycjami dyktatury. Jeden zdecydował się na bardzo daleko idące kompromisy z antykomunistyczną opozycją, a drugi zdecydował się na współpracę z amerykańskim wywiadem. Polacy długo jeszcze będą dyskutowali, który z tych wyborów był lepszy. Moim zdaniem gen. Jaruzelski zrobił dla Polski nieporównywalnie więcej niż płk Kukliński

Data: 2014-05-31 12:23:29
Autor: Mark'Woydak
Czerwony żydek też coś wyjąkał
Do budy podszywajÄ…cy siÄ™ kundlu!

MW

Data: 2014-06-01 02:38:50
Autor: stevep
Czerwony ¿ydek te¿ co¶ wyj±ka³
W dniu .05.2014 o 05:08 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:

Michnik: Jaruzelski zrobi³ dla Polski wiêcej ni¿ Kukliñski

Genera³ zaszczyca³ mnie swoj± sympati± i ¿yczliwo¶ci±. To by³ bardzo  m±dry, ciep³y, inteligentny cz³owiek.

Nie mo¿na jednostronnie przedstawiaæ biografii cz³owieka, który  zdecydowa³ siê zerwaæ z tradycjami dyktatury. Jeden zdecydowa³ siê na  bardzo daleko id±ce kompromisy z antykomunistyczn± opozycj±, a drugi  zdecydowa³ siê na wspó³pracê z amerykañskim wywiadem. Polacy d³ugo  jeszcze bêd± dyskutowali, który z tych wyborów by³ lepszy. Moim zdaniem  gen. Jaruzelski zrobi³ dla Polski nieporównywalnie wiêcej ni¿ p³k  Kukliñski

Do budy podszywaj±cy siê kundlu.

--
stevep
-- -- -