Czerwony autobus pilnie potrzebny!

Data: 2014-05-21 21:17:21
Autor: niebieski
Czerwony autobus pilnie potrzebny!
Trzeba pilnie zebra膰 czerwon膮 ferajn臋 i zawie藕膰 do Wroc艂awia.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-0/10306249_620462554697852_6653824379404580179_b.jpg

Data: 2014-05-22 10:01:37
Autor: niebieski
W dniu 21.05.2014 21:17, niebieski pisze:
Trzeba pilnie zebra膰 czerwon膮 ferajn臋 i zawie藕膰 do Wroc艂awia.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-0/10306249_620462554697852_6653824379404580179_b.jpg

Trzeba obserwowa膰 rozw贸j wydarze艅!

https://www.facebook.com/pierydolefiskusa.stonoga?fref=photo#

"Witajcie
Informuje ze konto Zbyszka jest od kilku dni zablokowane i walczymy o jego odblokowanie .
Ps. Zbyszek jest w szpitalu po zawale ."
--
niebieski

Data: 2014-05-22 10:42:35
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2014 10:01, niebieski pisze:
[...]

A czapeczka z folii aluminiowej ci臋 nie uwiera?

--
艢wiadomie psuj膮cy kodowanie i formatowanie wierszy
s膮 jak sraj膮cy z lenistwa i g艂upoty na 艣rodku pokoju.

Data: 2014-05-22 10:52:56
Autor: niebieski
W dniu 22.05.2014 10:42, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Dziecko neostrady?

Zainteresowa艂 ci臋 temat?

--
niebieski

Data: 2014-05-22 11:19:58
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2014 10:52, niebieski pisze:

A czapeczka z folii aluminiowej ci臋 nie uwiera?

Dziecko neostrady?

LOL - (gim)baza JKM nawet nag艂贸wka nie potrafi podejrze膰.

Data: 2014-05-22 11:28:28
Autor: niebieski
W dniu 22.05.2014 11:19, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 22.05.2014 10:52, niebieski pisze:

A czapeczka z folii aluminiowej ci臋 nie uwiera?

Dziecko neostrady?

LOL - (gim)baza JKM nawet nag艂贸wka nie potrafi podejrze膰.
A po co? Tatu艣 zrezygnowa艂 z neostrady?

A teraz konkretnie.
Co ci臋 sprowadzi艂o do tego w膮tku? Chcesz sie za艂apa膰 na darmow膮 wycieczk臋?

--
niebieski

Data: 2014-05-22 09:31:30
Autor: masti
Czerwony autobus pilnie potrzebny!
Dnia pi臋knego Thu, 22 May 2014 11:28:28 +0200 osobnik zwany niebieski
napisa艂:

A teraz konkretnie.
Co ci臋 sprowadzi艂o do tego w膮tku? Chcesz sie za艂apa膰 na darmow膮
wycieczk臋?

konkretnie to pomyli艂e艣 grupy.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-05-22 11:38:15
Autor: niebieski
W dniu 22.05.2014 11:31, masti pisze:
[...]

Nie pomyli艂em.

--
niebieski

Data: 2014-05-22 11:24:34
Autor: masti
Czerwony autobus pilnie potrzebny!
Dnia pi臋knego Thu, 22 May 2014 11:38:15 +0200 osobnik zwany niebieski
napisa艂:

[...]

to, 偶e Tobie si臋 tak wydaje to nie znaczy, 偶e to prawda
Tu nie miejsce na og艂oszenia

Data: 2014-05-22 11:52:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2014 11:28, niebieski pisze:
[...]

Szczylku, ja ju偶 jestem w tym wieku w kt贸rym to rodzicom s臋 kupuje internet a nie odwrotnie.

A teraz konkretnie.
Co ci臋 sprowadzi艂o do tego w膮tku? Chcesz sie za艂apa膰 na darmow膮 wycieczk臋?

Chc臋, 偶eby艣 durny gimbusie zrobi艂 zjazd ze swoim offtopicznym (i mitma艅skim) spamem.

Data: 2014-05-22 12:05:16
Autor: niebieski
W dniu 22.05.2014 11:52, Andrzej Lawa pisze:

LOL - (gim)baza JKM nawet nag艂贸wka nie potrafi podejrze膰.
A po co? Tatu艣 zrezygnowa艂 z neostrady?

Szczylku,

Kultury nie wpoi艂,

ja ju偶 jestem w tym wieku w kt贸rym to rodzicom s臋 kupuje
internet a nie odwrotnie.

Mam moze si臋 nad tob膮 uzali膰? Mo偶e jeszcze kiedy艣 dojrzejesz.

--
niebieski

Data: 2014-05-22 12:42:26
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2014 12:05, niebieski pisze:
W dniu 22.05.2014 11:52, Andrzej Lawa pisze:

LOL - (gim)baza JKM nawet nag艂贸wka nie potrafi podejrze膰.
A po co? Tatu艣 zrezygnowa艂 z neostrady?

Szczylku,

Kultury nie wpoi艂,

Jedn膮 z podstawowych zasad kulturalnej dyskusji jest nietykanie rodziny, buraku.

ja ju偶 jestem w tym wieku w kt贸rym to rodzicom s臋 kupuje
internet a nie odwrotnie.

Mam moze si臋 nad tob膮 uzali膰? Mo偶e jeszcze kiedy艣 dojrzejesz.

Czuj臋 si臋, jak kto艣 strofowany przez Heroda po daniu lekkiego klapsa dziecku.

Data: 2014-05-22 04:04:16
Autor: Kris
Czerwony autobus pilnie potrzebny!
W dniu czwartek, 22 maja 2014 12:42:26 UTC+2 u縴tkownik Andrzej Lawa napisa:
Jedn z podstawowych zasad kulturalnej dyskusji jest nietykanie rodziny, buraku.
Lawa i kulturalna dyskusja;)
Koniec 秝iata.;)

Data: 2014-05-22 13:29:57
Autor: niebieski
W dniu 22.05.2014 12:42, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Tu nie chodzi艂o o rodzin臋 tylko twoje chamstwo.

[...]

Dobra. Ko艅cz ju偶 z uprzejmo艣ciami i m贸w do rzeczy:
Co ci臋 sprowadzi艂o do w膮tku o k艂opotach czerwonych towarzyszy?

--
niebieski

Data: 2014-05-22 14:20:45
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2014 13:29, niebieski pisze:

Dobra. Ko艅cz ju偶 z uprzejmo艣ciami i m贸w do rzeczy:
Co ci臋 sprowadzi艂o do w膮tku o k艂opotach czerwonych towarzyszy?

Twoje offtopiczne 艣miecenie urojeniami mitomana.

Data: 2014-05-22 14:53:24
Autor: niebieski
W dniu 22.05.2014 14:20, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 22.05.2014 13:29, niebieski pisze:

Dobra. Ko艅cz ju偶 z uprzejmo艣ciami i m贸w do rzeczy:
Co ci臋 sprowadzi艂o do w膮tku o k艂opotach czerwonych towarzyszy?

Twoje offtopiczne 艣miecenie urojeniami mitomana.

Ja poda艂em konkretne informacje, a ty wyskoczy艂e艣 tu ze szczeniackimi tekstami o aluminiowej czapecce i per "Szczylku".
Naprawd臋 nie musisz mi udowadnia膰 偶e jeste艣 lewackim chamem. Ja to wiem.
Najlepiej wrzu膰 mnie do KF - b臋dziesz mia艂 problem z g艂owy, a inni nie b臋d膮 musieli ogl膮da膰 tych twoich chamskich wypocin.

--
niebieski

--
niebieski

Data: 2014-05-22 15:13:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2014 14:53, niebieski pisze:
[...]

A jak inaczej mo偶na skomentowa膰 twoje "sensacje"?

Ich kontakt z rzeczywisto艣ci膮 jest mniej-wi臋cej na poziomie "nowej fizyki" 艁膮giewki.

i per "Szczylku".

Bo tylko szczyle "tykaj膮" rodzin臋 przeciwnika.

Naprawd臋 nie musisz mi udowadnia膰 偶e jeste艣 lewackim chamem. Ja to wiem.

I wiesz tak偶e, 偶e Ziemia jest p艂aska, bo tak w biblii napisali.

Data: 2014-05-22 21:33:29
Autor: RadoslawF
Czerwony autobus pilnie potrzebny!
Dnia 2014-05-22 15:13, U偶ytkownik Andrzej Lawa napisa艂:

[...]

Wypada艂o by przypomnie膰 jak przy k艂贸tni ze mn膮 kiedy nie
mia艂e艣 ju偶 argument贸w a twoje inwektywy ola艂em zacz膮艂e艣 ubli偶a膰
mojemu ojcu.
Wniosek - jeste艣 szczylem zgodnie z twoj膮 w艂asn膮 definicj膮.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-22 21:44:02
Autor: Andrzej Lawa
Czerwony autobus pilnie potrzebny!
W dniu 22.05.2014 21:33, RadoslawF pisze:

Bo tylko szczyle "tykaj" rodzin przeciwnika.

Wypada硂 by przypomnie jak przy k丑tni ze mn kiedy nie
mia砮 ju argument體 a twoje inwektywy ola砮m zacz背e ubli縜
mojemu ojcu.
Wniosek - jeste szczylem zgodnie z twoj w砤sn definicj.

No to mo縠 przypomnij, bo p髃i co to tylko twoja konfabulacja (縠by chocia by硂 to wyrwanie z kontekstu).

--
iadomie psuj眂y kodowanie i formatowanie wierszy
s jak sraj眂y z lenistwa i g硊poty na 秗odku pokoju.

Data: 2014-05-23 09:31:00
Autor: RadoslawF
Czerwony autobus pilnie potrzebny!
Dnia 2014-05-22 21:44, U偶ytkownik Andrzej Lawa napisa艂:

[...]

No to mo偶e przypomnij, bo p贸ki co to tylko twoja konfabulacja (偶eby
chocia偶 by艂o to wyrwanie z kontekstu).

Jak to napisz臋 drugi raz to b臋dzie ju偶 powt贸rzenie a nie przypomnienie.
Inna sprawa 偶e jakby艣 tego tak cz臋sto nie robi艂 to nie mia艂 by艣
problem贸w z zapominaniem.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-23 09:50:28
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.05.2014 09:31, RadoslawF pisze:

Jak to napisz臋 drugi raz to b臋dzie ju偶 powt贸rzenie a nie przypomnienie.
Inna sprawa 偶e jakby艣 tego tak cz臋sto nie robi艂 to nie mia艂 by艣
problem贸w z zapominaniem.

Mhm. Migasz si臋 czyli k艂amiesz - nic nowego.

Data: 2014-05-23 15:43:53
Autor: RadoslawF
Czerwony autobus pilnie potrzebny!
Dnia 2014-05-23 09:50, U偶ytkownik Andrzej Lawa napisa艂:

Olewam k艂amliwego szczyla - nic nowego.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-23 15:58:07
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.05.2014 15:43, RadoslawF pisze:
[...]

O, radu艣 truchcikiem dogania naczeln膮 szmat臋 usenetu p47...

Data: 2014-05-22 22:17:50
Autor: niebieski
On 22.05.2014 15:13, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Nic nie mam do twego ojca. Mo偶e to i zacny cz艂owiek, ale mia艂 pecha i syn g艂ab mu sie trafi艂 trafi艂. Z pr贸偶nego i salomon nie naleje.

Naprawd臋 nie musisz mi udowadnia膰 偶e jeste艣 lewackim chamem. Ja to wiem.

I wiesz tak偶e, 偶e Ziemia jest p艂aska, bo tak w biblii napisali.

Jeszcze nie przeczyta艂em, ale planuj臋.

Data: 2014-05-22 22:57:58
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2014 22:17, niebieski pisze:
On 22.05.2014 15:13, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 22.05.2014 14:53, niebieski pisze:
W dniu 22.05.2014 14:20, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 22.05.2014 13:29, niebieski pisze:

Dobra. Ko馽z ju z uprzejmo禼iami i m體 do rzeczy:
Co ci sprowadzi硂 do w眛ku o k硂potach czerwonych towarzyszy?

Twoje offtopiczne 秏iecenie urojeniami mitomana.

Ja poda砮m konkretne informacje, a ty wyskoczy砮 tu ze szczeniackimi
tekstami o aluminiowej czapecce

A jak inaczej mo縩a skomentowa twoje "sensacje"?

Ich kontakt z rzeczywisto禼i jest mniej-wi阠ej na poziomie "nowej
fizyki" 1giewki.

i per "Szczylku".

Bo tylko szczyle "tykaj" rodzin przeciwnika.

Nic nie mam do twego ojca. Mo縠 to i zacny cz硂wiek, ale mia pecha i
syn g砤b mu sie trafi trafi. Z pr罂nego i salomon nie naleje.

No i mamy projekcj. Od dawna masz te kompleksy?

Naprawd nie musisz mi udowadnia 縠 jeste lewackim chamem. Ja to wiem.

I wiesz tak縠, 縠 Ziemia jest p砤ska, bo tak w biblii napisali.

Jeszcze nie przeczyta砮m, ale planuj.

Polecam - nie ma lepszej drogi do zostania ateist ni przeczytanie tego (w wi阫szo禼i) gniota od deski do deski.

Data: 2014-05-22 22:56:58
Autor: niebieski
On 22.05.2014 22:57, Andrzej Lawa wrote:

Nic nie mam do twego ojca. Mo縠 to i zacny cz硂wiek, ale mia pecha i
syn g砤b mu sie trafi trafi. Z pr罂nego i salomon nie naleje.

No i mamy projekcj. Od dawna masz te kompleksy?

Ja mia砨ym mie kompleksy? Nie mam. Przecie to jest opis twojej sytuacji, a nie mojej. Ty oczywi禼ie ich nie masz, ale jako mnie to wcale nie dziwi.

[...]

Nie mam najmniejszych podstaw, aby bra pod uwag tw opini i pewnie nie jestem w tym odosobniony.

--
niebieski

Data: 2014-05-22 23:45:54
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2014 22:56, niebieski pisze:
[...]

Ach, faza druga - zaprzeczanie.

[...]

To nie tylko moja opinia. To opinia ka縟ego inteligentnego i uczciwego cz硂wieka, kt髍y rzetelnie przeczyta ten w眛pliwej jako禼i zbi髍 bajeczek.

Data: 2014-05-23 07:29:31
Autor: niebieski
On 22.05.2014 23:45, Andrzej Lawa wrote:
[...]

To by砤 ironiczna odpowied na twoje idiotyczne zarzuty rzekomego "tykania" przeze mnie twojego ojca.
Napisa砮m to na odczepk, bo szkoda mi czasu na g硊poty, ale widz 縠 masz jaki problem z dostrzeganiem ironii, albo udajesz, 縠 jej nie widzisz.

Dobra. Chcesz dalej i舵 z powag w te klimaty absurdu? OK - w takim razie wska kt髍ymi s硂wami urazi砮m tw rodzin. Ja twierdz, 縠 tego nie zrobi砮m. Proste pytanie - prosz o prost odpowied, bez pr骲y ucieczki w jakie psychologiczne analizy.

Ja mia砨ym mie kompleksy? Nie mam. Przecie to jest opis twojej
sytuacji, a nie mojej. Ty oczywi禼ie ich nie masz, ale jako mnie to
wcale nie dziwi.

Ach, faza druga - zaprzeczanie.

j.w.

[...]

Ok. Chyba mnie przekona砮 - postaram si przeczyta wcze秐iej ni planowa砮m. ;-)

Data: 2014-05-23 09:39:26
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.05.2014 07:29, niebieski pisze:

[...]

Z twojej strony to nie jest ironia tylko chamstwo na poziomie t阷awego gimnazjalisty - najpierw nie rozumiesz metaforycznej uwagi, 縠 spamujesz urojeniami na poziomie czapeczki z folii aluminiowej a potem fikasz.

[ciach]

Powodzenia.

Data: 2014-05-23 13:36:07
Autor: niebieski
On 23.05.2014 09:39, Andrzej Lawa wrote:
[...]

"aluminiowa czapeczka". "szczylku" "fikasz" - nie dziw sie, 縠 ci nie traktuj powa縩ie.  To nie ja u縴wam j陑yka gimnazjalisty, tylko ty.

[ciach]

pl.soc.prawo - "Prawo na co dzien - dyskusje, porady, opinie."

Cz硂wiek walcz眂y z wymiarem sprawiedliwo禼i, l眃uj眂y w szpitalu z zawa砮m serca dzie po z硂縠niu w prokuraturze oskar縠nia wobec ludzi z najwy縮zych szczyt體 w砤dzy w Polsce poruszy mnie i wyda mi si na tyle zwi眤any z t grup, 縠 ten wpis umie禼i砮m.
Ty zamiast odnie舵 si do tego merytorycznie, po chamsku zacz背e mnie prowokowa i sprowadzi砮 w眛ek do absurdu.

Teraz wyci背e sedno mojego wpisu:

Data: 2014-05-23 14:34:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.05.2014 13:36, niebieski pisze:

[...]

Staram si u縴wa j陑yka zrozumia砮go dla rozm體cy - to chyba oczywiste.

[...]

Przeczytaj to "oskar縠nie"... To to podr阠znikowy "syndrom aluminiowej czapeczki": uzasadnia swoj teori korupcji tym, 縠 zosta uniewinniony i rzekomo jakie dokumenty s w archiwum prokuratury. To ma by uzasadnienie??

A zawa? Pieniacz z niego wi阫szy ode mnie (hej, mog by samokrytyczny ;) ) a przy tym starszy i sporo t硊stszy - zawa硊 nale縜硂 wr阠z oczekiwa. Ale ty oczywi禼ie sugerujesz swoimi opowiastkami, 縠 to "s硊縝y" mu ten zawa zrobi硑...

Data: 2014-05-23 14:44:12
Autor: niebieski
On 23.05.2014 14:34, Andrzej Lawa wrote:
[...]

To tw骿 j陑yk, nie m骿.

[...]

Tak. Zobaczymy co z tego wyniknie. W ka縟ym razie, z tego co wida, dokument zosta z硂縪ny do prokuratury. Czekamy na rozw骿 wydarze.

[...]

Niczego nie sugeruj, cho nie wykluczam. Nie znam cz硂wieka, ale ta sytuacja jest dla mnie niecodzienna.

--
niebieski

Data: 2014-05-23 16:03:16
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.05.2014 14:44, niebieski pisze:

[...]

Zacz背em od aluminiowej czapeczki - co jest powszechnie znanym i u縴wanym przez wszystkich synonimem "to jest na poziomie kompletnie oszala硑ch teorii spiskowych typu spisek p砤skiej Ziemi". Potem, gimbusie, wjecha砮 na rodzin - ale czego mo縩a si spodziewa po fanboju JKM.

[...]

Odmowa wszcz阠ia post阷owania z powodu praku jakiegokolwiekkonkretnego uzasadnienia.

Dodatkowo na miejscu prokuratury wszcz背bym post阷owanie w sprawie fa硈zywego/dowcipnego zawiadamiania o nieistniej眂ym przest阷stwie - gdyby uzasadnienie mia硂 cho鎎y cie logiki by砨y kryty bo np. "糽e oceni dowody". A tak si pi阫nie pod硂縴.

ROTFL

Jeste skrajnie dziecinny.

Data: 2014-05-25 14:34:15
Autor: niebieski
W dniu 23.05.2014 16:03, Andrzej Lawa pisze:

> Zacz背em od aluminiowej czapeczki - co jest powszechnie znanym i
> u縴wanym przez wszystkich synonimem "to jest na poziomie kompletnie
> oszala硑ch teorii spiskowych typu spisek p砤skiej Ziemi".

Chyba tylko dla cz硂nk體 jakiej zamkni阾ej lewackiej lo縴.

> gimbusie, wjecha砮 na rodzin - ale czego mo縩a si spodziewa po
> fanboju JKM.

Mia砮 wskaza w kt髍ym miejscu to zrobi砮m, lecz ty robisz uniki - powycina砮s i udajesz greka.

> [...]
> fa硈zywego/dowcipnego zawiadamiania o nieistniej眂ym przest阷stwie -
> gdyby uzasadnienie mia硂 cho鎎y cie logiki by砨y kryty bo np. "糽e

Pewnie wiesz ju jaki wyrok za to dostanie? Mo縠sz nam to zdradzi?

> ROTFL
>
> Jeste skrajnie dziecinny.

Powiedzia m阣rzec od aluminiowych czapeczek i szczylk體.

Data: 2014-05-26 08:31:44
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 25.05.2014 14:34, niebieski pisze:
> [...]
 > oszala硑ch teorii spiskowych typu spisek p砤skiej Ziemi".

Chyba tylko dla cz硂nk體 jakiej zamkni阾ej lewackiej lo縴.

C罂, dla "prawak體" pokroju gimbusiarni JKM ka縟y kto nie jest z nimi to "zamkni阾a lewacka lo縜", wi阠 si poniek眃 zgadza.

 > gimbusie, wjecha砮 na rodzin - ale czego mo縩a si spodziewa po
 > fanboju JKM.

Mia砮 wskaza w kt髍ym miejscu to zrobi砮m, lecz ty robisz uniki -
powycina砮s i udajesz greka.

Po prostu nie dam ci si prowokowa.

> [...]
 > oceni dowody". A tak si pi阫nie pod硂縴.

Pewnie wiesz ju jaki wyrok za to dostanie? Mo縠sz nam to zdradzi?

A sk眃 mam wiedzie, gimbusie?

Data: 2014-05-26 12:17:20
Autor: niebieski
W dniu 26.05.2014 08:31, Andrzej Lawa pisze:
> [...]

> fanboju JKM.

Mia砮 wskaza w kt髍ym miejscu to zrobi砮m, lecz ty robisz uniki -

ieszny jeste. Zachowujesz si jak jaki g硊pkowaty awanturnik:
- Ratunku! Bij!
- Poka 秎ady.
- O nie! Nie dam si sprowokowa!
:-)))

> [...]
> oceni dowody". A tak si pi阫nie pod硂縴.

Pewnie wiesz ju jaki wyrok za to dostanie? Mo縠sz nam to zdradzi?

Logika.
Skoro aluminiowa czapeczka wyszepta砤 ci co zrobi prokurator, to mo縠 zdradzi砤 r體nie decyzje s阣ziego.

--
niebieski

Data: 2014-05-26 12:39:01
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.05.2014 12:17, niebieski pisze:

Pewnie wiesz ju jaki wyrok za to dostanie? Mo縠sz nam to zdradzi?

A sk眃 mam wiedzie, gimbusie?

Logika.

Twoja logika jest kaleka.

Skoro aluminiowa czapeczka wyszepta砤 ci co zrobi prokurator, to mo縠
zdradzi砤 r體nie decyzje s阣ziego.

Albo jeste kompletnym idiot, albo celowo k砤miesz drastycznie przekr阠aj眂 co napisa砮m.

A ja napisa砮m co JA bym zrobi na miejscu prokuratora, a nie co zrobi dany prokurator.

Data: 2014-05-26 13:49:40
Autor: niebieski
W dniu 26.05.2014 12:39, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Znowu podpierasz si k砤mstwem.
Przypomnijmy sobie ten fragment dyskusji:

> Tak. Zobaczymy co z tego wyniknie. W ka縟ym razie, z tego co wida,
> dokument zosta z硂縪ny do prokuratury. Czekamy na rozw骿 wydarze.

Twoja odpowied:

"Odmowa wszcz阠ia post阷owania z powodu praku jakiegokolwiekkonkretnego uzasadnienia."

Powiedzia砮 to w trybie oznajmuj眂ym, a nie w przypuszczaj眂ym.
Nie砤dnie, oj nie砤dnie tak k砤ma.

--
niebieski

Data: 2014-05-26 14:05:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.05.2014 13:49, niebieski pisze:

> [...]

uzasadnienia."

Powiedzia砮 to w trybie oznajmuj眂ym, a nie w przypuszczaj眂ym.

Uuu, prosz - duch Goebbelsa silny u poplecznik體 JKM.

Odnosi砮 si do mojego tekstu:

A teraz przeskoczy砮 do innego fragmentu, notabene WYRWANEGO z kontekstu, co znacz眂o zmieni硂 ton wypowiedzi.

Data: 2014-05-26 15:07:36
Autor: niebieski
W dniu 26.05.2014 14:05, Andrzej Lawa pisze:
> [...]

Nie砤dnie, oj nie砤dnie tak k砤ma.

Uuu, prosz - duch Goebbelsa silny u poplecznik體 JKM.

Tak. Zacytowa砮m tylko ten fragment, aby m骻 to rozwin眂 dalej i oznajmi wyszeptany przez aluminiow czapeczk wyrok s眃u.

A teraz przeskoczy砮 do innego fragmentu, notabene WYRWANEGO z
kontekstu, co znacz眂o zmieni硂 ton wypowiedzi.

Nie. Nie przeskoczy砮m. Tutaj, w tym fragmencie, oznajmi砮 uzyskane od aluminiowej czapeczki informacje o tym co zrobi prokurator. To mnie sk硂ni硂 do poproszenia, aby w odniesieniu do dalszej, zacytowanej przeze mnie wypowiedzi poda czapeczkowy wyrok s眃u.

To ty manipulujesz, nie ja. Przesta mataczy, bo to ju mnie nudzi.

--
niebieski

Data: 2014-05-26 16:06:45
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.05.2014 15:07, niebieski pisze:

Tak. Zacytowa砮m tylko ten fragment, aby m骻 to rozwin眂 dalej i
oznajmi wyszeptany przez aluminiow czapeczk wyrok s眃u.

Tylko 縠 aluminiow czapeczk wykrywacza spisk體 nosisz ty, pomiocie Goebbelsa.

Data: 2014-05-26 16:14:50
Autor: niebieski
W dniu 26.05.2014 16:06, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Widzisz g硊ptasku, kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie.

--
niebieski

Data: 2014-05-26 18:41:39
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.05.2014 16:14, niebieski pisze:
[...]

Ano. Poprzedni Wielki W骴z tak wszystko spieprzy, 縠 sobie w 砮b paln背. Miejmy nadziej, 縠 tym razem stanie si to ZANIM zginie par milion體 ludzi.

Inna sprawa 縠 wasz wodzu, g硊pie gimbusy, tak naprawd chce mie tylko ciep潮 posadk i ma tak was jak i g硂szone idea硑 w dupie. Ot chocia縝y jego rado舵 ze zwyci阺twa naziolk體 we Francji: "sporo tam narodowych socjalist體, ale to potencjalny sojusznik". Jak wida nasz rodzimy faszysta nazist體 tez lubi.

Data: 2014-05-22 11:36:53
Autor: Sonn
W dniu 2014-05-21 21:17, niebieski pisze:
Trzeba pilnie zebra膰 czerwon膮 ferajn臋 i zawie藕膰 do Wroc艂awia.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-0/10306249_620462554697852_6653824379404580179_b.jpg

Stonoga to mitoman umoczony swojego czasu w przekr臋ty Samoobrony

--
Sonn

Data: 2014-05-26 10:37:03
Autor: DJ Abelson庐
[...]

  Przyjmuj膮cy w biurze podawczym ma wzrok jak Stevie Wonder - " Jezrzego Buzek", a pan podaj膮cy dyslektyk?

--

Czerwony autobus pilnie potrzebny!