Czerwony szlak rowerowy (dolnoslaskie)

Data: 2009-05-10 19:49:36
Autor: Nuel
Czerwony szlak rowerowy (dolnoslaskie)
Dzis wracajac do Wroclawia na odcinku Przerzeczyn Zdroj - Podlesie - Niemcza natknalem sie na czerwony szlak rowerowy - ktos wie skad i dokad prowadzi?
Nie moge tez znalezc zadnej strony z rowerowymi szlakami na Dolnym Slasku. Zna ktos jakies linki z takimi intormacjami?

Pozdrowka
Nuel

Data: 2009-05-10 20:54:08
Autor: artek
Nuel pisze:
[...]

jednej takiej strony nie ma. co powiat (czy nawet gmina), to inaczej.
ten o który najprawdopodobniej ci chodzi jest opisany tu:

http://www.um.niemcza.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=590:szlaki-rowerowe&catid=1:noresize

ewentualnie bardziej na południe i na wschód (to sąsiedni powiat):

http://www.zabkowice-powiat.pl/portal/index.php?d=236

w okolicy niemczy na rowerze nie jeździłem, ale szlaki z powiatu ząbkowickiego to i owszem, znam, co prawda nie w całości, przejechane raczej na wyrywki, po kawałku, ale ze wszech miar godne polecenia.

obowiązująca mapa tamtych terenów to "Przedgórze Sudeckie" wydane przez PLAN.

--
artek

Data: 2009-05-10 21:18:19
Autor: Nuel
Użytkownik artek napisał:
Nuel pisze:
[...]

O to to to.
To bedzie to, jechalem z Piławy Górnej do Wrocka.

Odnosnie szlakow i map do nich, ma ktos takie: http://www.e-busola.pl/kartografia-mapy-atlas-turystyki-rowerowej-komplet-4-map-o_l_123_7339.html

Kupowac, nie kupowac?
Dzis jechalem bez mapy i przypadkiem wpakowalem sie na niezbyt przyjemna trase Wrocław-Strzelin, musze kupic jakis papierowy przewodnik - powyzsze wyglada dosc ciekawie, poprosze o opinie jak ktos sie przygladal temu blizej czy ma w posiadaniu te mapki.

Pozdrowka
Nuel

Data: 2009-05-10 15:33:27
Autor: windziarz
On 10 Maj, 21:18, Nuel <2cie...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik artek napisał:

> [...]

powyzsze wyglada dosc ciekawie, poprosze o opinie jak ktos sie
przygladal temu blizej czy ma w posiadaniu te mapki.

Witam!
Mam dokładnie ten zestaw map. Ostatnio bujałem z nimi w okolicach
Lwówka Śląskiego i jak dla mnie są b. fajne. Ogólnie spora dawka
inspiracji. Dobrze oznaczona i opisana :) Zresztą tutaj jest wersja
elektroniczna http://www.rower-dot.org.pl/ . Choć na papierze
prezentuję sie dużo lepiej (czytelniej).

Czerwony szlak rowerowy (dolnoslaskie)