Cześć

Data: 2009-11-29 22:06:56
Autor: Konrad N.S.
Cześć
Użytkownik "quish" <quish@interia.pl> napisał w wiadomości news:4B12E1C1.4030802interia.pl...

Cześć!
Napisałem mu żeby sobie przestał robić jaja. Z tym pełnomocnictwem to nie tak prosto -przed sądem pełnomocnikiem może być zdaje się tylko prawnik, a na taką zabawę mnie nie stać. Nie bardzo mam czas na cokolwiek, na dokładkę jesteśmy chorzy (ja i Kacper) - niby tylko katar,ale bardzo upierdliwy. Ja na dokładkę mam bardzo niskie ciśnienie szczególnie wieczorem i się wtedy fatalnie czuję.Jak będę miał czas to zadzwonię do południa ze szkoły, przy Kacprze rozmawiać się nie da bo zaraz piszczy.
Pozdrowienia od wszystkich
Łukasz

dużo zdrowia!

Cześć