Cześć

Data: 2009-11-30 04:48:02
Autor: 1634Racine
Cześć
quish in news:4B12E1C1.4030802interia.pl
Cześć!
Napisałem mu żeby sobie przestał robić jaja. Z tym pełnomocnictwem to nie
tak prosto -przed sądem pełnomocnikiem może być zdaje się tylko prawnik, a
na taką zabawę mnie nie stać. Nie bardzo mam czas na cokolwiek, na
dokładkę jesteśmy chorzy (ja i Kacper) - niby tylko katar,ale bardzo
upierdliwy. Ja na dokładkę mam bardzo niskie ciśnienie szczególnie
wieczorem i się wtedy fatalnie czuję.Jak będę miał czas to zadzwonię do
południa ze szkoły, przy Kacprze rozmawiać się nie da bo zaraz piszczy.
Pozdrowienia od wszystkich
Łukasz

fajne, nareszcie cos ludzkiego.
zdrówka.