Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

Data: 2009-11-06 21:46:51
Autor: Sil
Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

Mimo to czuje jednak niesmak do HD

stawiam, że Twoje moto miało jakiś problem transportowy, sól morska robi swoje. Na twoim miejscu załatwił bym sprawę krótko, czyli rzeczoznawca itd. Wbrew obiegowym opiniom hadziaki są porządnie i solidnie zrobione, wiem, bo mam 2 kilkuletnie. Natomiast olej kogokolwiek od HD w PL, jakbyś zobaczył w jakim stanie odebrałem nowego sporta z liberatora, to byś się popłakał, tylko nie wiem czy ze śmiechu czy żalu, cięknące przewody hamulcowe, linki gazu tak poprzeplatane, że można się było wygrzmocić itd, moto są przywożone na paletach i u dilera składane do kupy. Mógłbym ksiązkę napisać o tych upadłych dilerach, hogowcach-laweciarzach.........

Data: 2009-11-07 08:41:17
Autor: Tytus
Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Siemka

*** "Sil"
 Wbrew obiegowym opiniom hadziaki sÄ… porzÄ…dnie i solidnie zrobione,
wiem, bo mam 2 kilkuletnie.

*** odebrałem nowego sporta z liberatora, to...., cięknące
przewody hamulcowe, linki gazu tak poprzeplatane, że można się było wygrzmocić itd,

*** Mógłbym ksiązkę napisać o tych upadłych dilerach,
 hogowcach-laweciarzach.........

W zasadzie nie trzeba - wystarcza cytaty z tej grupy.

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-07 01:03:20
Autor: neuro
Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)

   Harlijowcom dedykujê ostatni odcinek South Park (http://
www.southparkstudios.com/episodes/251889/)
W ramach podbicia humoru ;)

pozdr,
p.

Data: 2009-11-07 14:16:00
Autor: Ivam
Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
U¿ytkownik "neuro" <neuro6@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:e08377ad-6b11-46ef-88ae-51d2d96c83cb@v30g2000yqm.googlegroups.com...

  Harlijowcom dedykujê ostatni odcinek South Park (http://
www.southparkstudios.com/episodes/251889/)
W ramach podbicia humoru ;)

A mialem sie pytac, czy kto ogladal;)

--
pozdrawiam:
Ivam

Data: 2009-11-07 22:35:36
Autor: kakmar
Dnia 07.11.2009 neuro <neuro6@gmail.com> napisał/a:

   Harlijowcom dedykujÄ™ ostatni odcinek South Park (http://
www.southparkstudios.com/episodes/251889/)
W ramach podbicia humoru ;)

Zajebiste dzięki, odkąd mi ponad rok temu skasowali z kabla CC nie oglądałem. A chłopaki dają radę. A tak dla podtrzymania klimatu i TG. Zapodam dla nie klikających nową definicję popularnego słówka:

Fag (făg) n.
1. An extremely annoying, inconsiderate person most commonly
associated with Harley riders.
2. A person who owns/frequently rides a Harley.

;))))))
hahahhaha ;)

--
kakmaratgmaildotcom
loud pipes say's fag ;))))

Data: 2009-11-07 13:48:08
Autor: ContactSign.com
Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
Tez mam wrazenie iz na model poniedzialkowy trafilem :/

Nie weim czy go po tych wymianach opchnac... ale ten Night Rod bardzo
mi sie podoba, mimo ze nie lubie Harlejow w ogole...

fajna alternatywa byla by nowa V-Max, wyglada rownie fajnie, chociaz
mocy sie tego motoru boje (nie wiem czy juz dojrzalem).

Nic to, poczekam, zobacze czy faktycznie wszystko co sie posypalo
wymienili...

Pozdrawiam grupe,
hdmag-iczny

On 6 Nov., 21:46, Sil <moto-c...@gazeta.wytnijto.pl> wrote:
> Mimo to czuje jednak niesmak do HD

stawiam, ¿e Twoje moto mia³o jaki¶ problem transportowy, sól morska robi
swoje. Na twoim miejscu za³atwi³ bym sprawê krótko, czyli rzeczoznawca

Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)