Część Żydów z PiS przegra z drugoligowymi kandyd atami

Data: 2009-05-29 13:17:32
Autor: boukun
Część Żydów z PiS przegra z drugoligowymi kandyd atami
Zaskakujące wyniki sondażu PiS
"JEDYNKI" PRZEGRYWAJĄ Z KANDYDATAMI Z DALSZYCH MIEJSC
Zaledwie 10 dni dzieli nas od eurowyborów. By sprawdzić poparcie poszczególnych kandydatów w okręgach, PiS zorganizowało wewnętrzny sondaż. Wyniki są zaskakujące - w części okręgów pierwsi na listach przegrywają z kandydatami z dalszych miejsc - relacjonują "Rzeczpospolitej" członkowie partii. Tymczasem władze PiS zdecydowanie zaprzeczają, by zlecały przeprowadzenie takiego sondażu.
Działacze PiS ujawnili w rozmowie z gazetą nazwiska trzech przegranych "jedynek". Według sondażowych danych, we Wrocławiu - Ryszarda Legutkę wyprzedziła Beata Kempa, w Łodzi - Urszula Krupa przegrała z Januszem Wojciechowskim, a w Poznaniu Konrad Szymański poległ w starciu z Adamem Hofmanem.

Spokojni mogą być natomiast pierwsi na listach w pozostałych dziesięciu okręgach wyborczych. W sondażu pokonali wewnątrzpartyjną konkurencję.

Władze: nie było takiego sondażu

Według dziennika, część kandydatów potwierdza, że słyszała o wynikach sondażu. Tymczasem władze ugrupowania przekonują, że nic takiego nie miało miejsca. - Nie zlecaliśmy sondażu ani wewnętrznego, ani zewnętrznego - zapewnia w rozmowie z "Rzeczpospolitą" wiceprezes PiS Adam Lipiński.

mon/tr
http://www.tvn24.pl/-1,1602694,0,1,zaskakujace-wyniki-sondazu-pis,wiadomosc.html

Buuaaahhhaaahhaaa, Żydzi w PiS biją na alarm i potajemnie sondażują jakie mają szanse i czy ich Polacy nie przechytrzą, ha, ha, ha, hi, hi, hi...
Co za bajzel z tym Poale Syjon!

boukun

Data: 2009-05-29 15:59:26
Autor: awe
Część Żydów z PiS przegra z drugoligowymi kandydatami
NO ale z PO wygra? tak?
awe

Data: 2009-05-29 16:05:34
Autor: boukun
Część Żydów z PiS przegra z drugoligowym i kandydatami

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvopkm$9ai$1news.onet.pl...
NO ale z PO wygra? tak?
awe

Z PO nie robią takich szopek z wywiadem, nie szpiclują, nie mają tego widać tak we krwi jak syjoniści z PiSu, którzy nic, tylko państwo policyjne im się śni. W PO zydomasoneria z góry wie, że ich Żydzi obsadzeni na pierwszych miejscach nie są niczym zagrożeni.

Co ty mi tu awe z PO wyjeżdżasz, ja się nie dam wciągnąć w zabawę, co jest lepsze, kiła czy rzeżączka.

boukun

Data: 2009-05-29 19:12:55
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gvoqld$ld$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
niektorym to prawo i sprawiedliwosc ciazy jak diablu swiecona woda
awe

Data: 2009-05-29 22:13:03
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvp4t9$8sc$1news.onet.pl...

[...]

Wszystkim normalnym ludziom, najgorsze co Polskę i Polaków mogło spotkać, to talmudyści kaczory i ich przetępcza organizacja. Najpierw Polacy muszą skoncentrować wszystkie siły, żeby zlikwidować całkowicie PiS, potem można się zabrać za porządki.

boukun

Data: 2009-05-29 22:26:28
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gvpg6e$13k$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

ty bokun ty to gadasz jak rasowy ubek. Ten dom, nie pracujesz, relaksujesz sie w ogrodzie...musi byc...
awe

Data: 2009-05-29 22:29:31
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvpgd8$6gg$1news.onet.pl...

[...]

Przeczytaj sobie do snu sygnaturkę matusma, to będziesz wiedział jak ubeki stworzyli PiS. I pomyśleć, mieli całe dwal lata takie policyjne służby i taki aparat przemocy stworzyli i co? Zesrali się...

boukun

Część Żydów z PiS przegra z drugoligowymi kandyd atami