Cześć ich pamięci !

Data: 2011-03-23 16:35:06
Autor: Klin
Cześć ich pamięci !
   Ochotnicy werbowani są ze straży pożarnej, wojska, policji. Planowane jest, w razie wybuchu i rozrzucenia radioaktywnych materiałów w okolicach reaktora - ręczne ich usuwanie, dosłownie łopatami.
Co zresztą było praktykowane w Czarnobylu, i pochłonęło 15.000 istnień ludzkich. Nazywani byli "żywymi robotami", okres pracy w strefie zero to 5 do 7 minut, co skutkowało śmiercią w ciągu tygodnia". Źródło
Komentarz: Ci ludzie wiedzą, że czeka ich pewna śmierć. Są oni ostatnią nadzieją dla świata. Warto zwrócić uwagę na to, iż w ciągu sześciu godzin od momentu mobilizacji zgłosiło się na ochotnika 100% potrzebnego naboru. To prawdziwy heroizm i bohaterstwo, wzór dla innych w nadchodzących czasach.

Data: 2011-03-23 17:36:01
Autor: jadrys
Cześć ich pamięci !
W dniu 2011-03-23 16:35, Klin > pisze:
  Ochotnicy werbowani są ze straĹźy poĹźarnej, wojska, policji. Planowane jest, w razie wybuchu i rozrzucenia radioaktywnych materiałów w okolicach reaktora - ręczne ich usuwanie, dosłownie łopatami.
[...]

Naprawdę brak słów na wyrażenie podziwu i uznania. Bardzo mało jest ludzi gotowych oddać co mają najcenniejsze, dla dobra innych.

Cześć i Chwała.

Data: 2011-03-23 17:53:18
Autor: u2
Cześć ich pamięci !
W dniu 2011-03-23 16:35, Klin > pisze:
Co zresztą było praktykowane w Czarnobylu, i pochłonęło 15.000 istnień
ludzkich.

Ściemniasz. Liczba ofiar była rzędu 30 osób.

Data: 2011-03-23 18:35:56
Autor: Klin
Cześć ich pamięci !
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-03-23 16:35, Klin>  pisze:
Co zresztą było praktykowane w Czarnobylu, i pochłonęło 15.000 istnień
ludzkich.

Ściemniasz. Liczba ofiar była rzędu 30 osób.

   Dwadzieścia lat po katastrofie w Czarnobylu wciąż dyskutuje się na temat prawdziwej liczbie ofiar. "Wszystko zależy od sposobu obliczania i tego, kto liczy" - uważa dr Stanisław Latek z Państwowej Agencji Atomistyki. Brak danych, które pozwalają to jednoznacznie oszacować - mówią inni specjaliści.
Według różnych statystyk, było to od kilkudziesięciu do ponad 300 tys. ofiar. Według Latka, najbardziej wiarygodny obraz skutków wydarzeń z 26 kwietnia 1986 r. przybliżają dane Międzynarodowej Agencji Energii Atomowej (MAEA), zawarte w raportach tzw. Forum Czarnobylskiego, które tworzą, oprócz MAEA, Światowa Organizacja Zdrowia (WHO), agendy ONZ oraz rządy Białorusi, Rosji i Ukrainy. We wrześniu 2005 roku Forum opublikowało raport, w którym podaje, że skutki zdrowotne awarii w Czarnobylu nie są tak tragiczne jak oczekiwano - zmarło mniej niż 50 osób, a około 4000 może jeszcze umrzeć na choroby związane z napromieniowaniem. Wcześniej liczbę ofiar śmiertelnych oceniano na dziesiątki tysięcy.
Raport wywołał ogromny sprzeciw środowisk ekologicznych i przeciwników energetyki jądrowej. W kwietniu br. organizacja Greenpeace opublikowała własny raport ze znacznie wyższymi szacunkami ofiar Czarnobyla. Czytamy w nim, że z 2 mld ludzi, których dotknęły skutki katastrofy, u 270 tys. rozwinie się nowotwór, a 93 tys. z nich już zmarło lub wkrótce umrze z tego powodu.

Data: 2011-03-23 18:39:58
Autor: u2
Cześć ich pamięci !
W dniu 2011-03-23 18:35, Klin > pisze:
[...]

Ekoterroryści zawsze będą epatować groźbą energii atomowej. Tyle, że w
celach pokojowych to najbardziej ekologiczna forma pozyskiwania energii.

Data: 2011-03-23 18:54:37
Autor: Klin
Cześć ich pamięci !
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    Póki ktoś lub coś czegoś nie spieprzy.

Data: 2011-03-23 19:03:33
Autor: ali
Polska jest jedynym europejskim krajem, w którym cukier osiąga tak astronomiczne ceny
Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):
Mamy najdroższy cukier w Europie! Kto na tym robi interes?

Ukraina - 3,75 zł, Hiszpania - 3,65 zł, Holandia - 3,45 zł, Niemcy - 2,63 zł, Polska - 6,60 zł za kilogram! Polska jest jedynym europejskim krajem, w którym cukier osiąga tak astronomiczne ceny. Nawet nasi eksperci i sam minister rolnictwa rozkładają ręce, twierdząc, że trudno jest uzasadnić
taką
drożyznę. Ale nie mają wątpliwości, że ktoś na cukrowym chaosie zarabia krocie. To spekulanci!
Kiedy zwykli Polacy załamują ręce przed sklepowymi półkami z cukrem, spekulanci zacierają ręce, liczą pieniądze i śmieją się nam w twarz. O powrocie do Polski spekulantów, znanych raczej z opowieści rodem z PRL,
mówi
dziś całkiem na poważnie sam minister rolnictwa Marek Sawicki (53 l.).

- Mamy do czynienia z wchodzeniem kapitału spekulacyjnego na rynki rolne: pszenicy, cukru i olejów roślinnych. Nastąpiło oderwanie od dotychczasowych zasad obrotu, od rzeczywistego przemieszczania i dostarczania
poszczególnych
produktów rolnych. Wpływa to na znaczne zwiększenie skali spekulacji nimi - mówi "Faktowi" Sawicki.

Szef resortu dodaje, że sytuacja jest na tyle poważna, że musiał interweniować. - Drastyczny wzrost cen cukru w Polsce skłonił mnie do wystąpienia do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Poprosiłem panią prezes o pilne podjęcie działań w celu zdiagnozowania zachowań podmiotów uczestniczących w obrocie cukrem. W mojej opinii nie ma żadnych podstaw do takiego wzrostu cen - zaznacza.

Trudno się nie zgodzić z ministrem - "Fakt" sprawdził, jakie są ceny cukru
pozostałych krajach Europy. W większości cena po przeliczeniu na złotówki ledwo przekracza próg 3,5 zł za kilogram.

Wątpliwości co do tego, kto nabija sobie kieszenie, nie mają także specjaliści. Ekonomista Andrzej Sadowski (48 l.) mówi wprost: Wysokie ceny cukru to wina Unii i spekulantów! - To Unia Europejska ułatwiła spekulantom działanie. Nałożyła bowiem na kraje limity produkcji, a handlowcy zwani spekulantami, wiedząc, że aktualnie ilość cukru w Europie jest ograniczona, wykupują wielkie partie cukru, które następnie sprzedają po dużo wyższych cenach - tłumaczy Sadowski.

Wtóruje mu także dr Piotr Szajner z Instytutu Ekonomiki. - Oczywiście nie
ma
na to dowodów, ale można przypuszczać, że wielki kapitał lokuje środki w cukrze, sztucznie windując jego cenę - tłumaczy.

Tyle kosztuje cukier na świecie
Niemcy - 2,63 zł
Anglia - 3,66 zł
Ukraina - 3,75 zł
Austria - 3,61 zł
Hiszpania - 3,65 zł
Holandia - 3,45 zł

Całość: http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Mamy-najdrozszy-cukier-w-Europie-Kto-
na-t
ym-robi-interes,wid,13250774,wiadomosc.html

Ps. Ciekawe w takim razie, co robi Agencja Rynku Rolnego? Dyrektorzy biorą pieniądze i na tym ich rola sie kończy?
Tomek
Trza  za mordę  wziąć tego woła jewropejskiego Pawlaka,/ siedzi cicho jak zesrany/,który  podpisał wszystko co mu wcisnęli przy  wchodzeniu,
kwoty produkcyjne  nie zaspokajające nawet własnych potrzeb, tym samym
udupienie produkcji buraka cukrowego na terenie Żuław i Gniewu będącym tradycyjnym terenem produkcji cukru gdzie w promieniu 50 km wszystkie cukrownie zaorano, w Malborku, Nowym Stawie, Pelplinie i  Starym Polu, razem z jedyną w Polsce fabryką kwasku cytrynowego w Pelplinie

Data: 2011-03-23 19:11:13
Autor: Klin
Cześć ich pamięci !
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    Wyobraź sobie kogoś cierpiącego na manie samobójczą, a który będzie miał dostęp
    do przycisków elektrowni atomowej - jaka super śmierć z towarzystwie milionów.
    Nawet, gdyby jedna osoba nie mogła tego zrobić ze względu na jakieś zabezpieczenia
    to były już przecież i przypadki zbiorowych samobójstw.

Data: 2011-03-23 18:38:52
Autor: obserwator
Cześć ich pamięci !
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                           ,> napisał(a):
Użytkownik u2 napisał:

> [...]

    Nawet, gdyby jedna osoba nie mogła tego zrobić ze względu na jakieś zabezpieczenia
    to były już przecież i przypadki zbiorowych samobójstw.

prosze nie siac paniki. Czy chce pan zalozyc fabryke swiec?

Data: 2011-03-23 20:03:03
Autor: Klin
Cześć ich pamięci !
Użytkownik  obserwator napisał:
Klin<klin\@wp.pl,

       ,>  napisał(a):

Użytkownik u2 napisał:
[...]

    Strzeżonego Pan Bóg strzeże. Każda broń raz do roku sama wystrzeli.
    Jeśli coś da się spieprzyć to się spieprzy -  mądrości,  których nie trzeba
    lekceważyć.

Cześć ich pamięci !